Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    staat een sexy foto van mij en jerry in mijn fotoboek!

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi meiden!

Gisteren toch nog gestreken, het meeste ligt nu schoon in de kast, maar nu heb ik vanmiddag weer een nieuwe lading gekocht (ik kon het niet laten, rompertjes broekjes, hoeslakentjes voor in de wieg en wagen, dekentje... Dus het wasmachientje draait weer.

Nu ga ik vlug bijlezen, want ik heb sinds gistermiddag heel wat gemist geloof ik... Ik las iets over Lexi! Ik ga snel bijlezen...

tot zo!

3. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hey Drachten..da's vlakbij mij :) 't is dat we er zondag niet zijn anders had je wel effe hier kunnen komen voor een bakkie.
    Wel een tip trouwens: Er zit een mc Drive in Drachten *grinnik*

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Jacqueline gefeliciteerd! Waaaauw wat onverwachts (voor mij tenminste) zomaar ineens...
    Ik kan niet wachten op je verhaal, vertel vertel what happened?

Oh en jullie lieve kleine mannetje ligt nu vast lekker te slapen en je kan uuuuuuren naar hem kijken..wat gaaf zeg

Supergefeliciteerd!

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Jippy! Ik denk dat we die wel even aandoen ;) !

6. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Hele mooie foto!

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    zo dames ben weer thuis goh drukke dag. Jaquelien gefeliciteerd meid, misschien ben ik morgen wel;) hope so heb vandaag net als op de dag van bevalling met Eva flink gewinkeld dus mocht het nu niet gaan beginnen weet ik het ook niet meer dan zit ukkie nog prima binnen. kan me wel voorstellen met dit *** onweer. bah hopelijk is pascal gauw thuis. morgen gaat Eva in ieder geval met opa en oma mee en komt zondag pas thuis dus alle tijd om te bevallen. Dinsdag gaan trouwens officieel een bod laten uitbrengen. en dan hopelijk snel een akkoord kan deze spanning nu niet aan. wordt gek van de zenuwen. fijn weekend allemaal. groetjes mij

8. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    HELP HELP... ik bedenk me net dat we al heel lang niets van beebie hebben gehoord?
    Straks ligt ze stiekem te puffen.
    Of gingen ze nu alles schoonmaken?

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Landa, nou gelukkig is het geen blinde darm, alhoewel ik niet weet hoe ernstig iets aan je galblaas is... Hopelijk weten jullie snel meer. o, update: hij is weer thuis lees ik nu. Hè, wat een toestand, eigenlijk moet hij geopereerd worden, maar ivm de naderende bevalling kan dat niet. Nou maar hopen dat die pijnstillers goed hun werk doen!

Tan, leuk dat je weer een echo hebt gehad. Gelukkig weet je nu al iets meer, alhoewel nog niet alles natuurlijk, maar nog hooguit anderhalve week en dan heb ook jij je beebje! Getsie, en auto's die het (tijdelijk) niet doen zijn gewoon heel stom!!!!

Jaaaaaj, Lexi Proficiat meid met jullie dochter!!!! Ben benieuwd naar het verhaal, maar dat komt vast nog wel... Update, ik lees net je verhaal. Jemig wat gek hè, dat je ineens een moeder bent. de naam is erg leuk! Geniet maar van je frummeltje! Wat is het een scheetje zeg!

Zanoni, fijn dat ze is ingedaald en jammer dat je last hebt van de oefenweeën. Voor jou duurt het ook echt niet meer lang zeg!

Niva, jammer van die misselijkheid. Gek hè, dat je ineens alles er zo uit kan gooien. Dan moet er toch serieus iets dwars zitten. Of je lichaam is zich alvst aan het prepareren op een naderende bevaling... dat kan ook natuurlijk!

Jacqueline, ook jij van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje! Het gaat ineens hard hier!

Jody ( en anderen zo te lezen...), ik herken dat hoor dat je zoveel mogelijk bij je mannetje wil zijn. Ik heb dat ook, ik zou het liefste een hele dag meegaan naar zijn werk, haha. Dat is wel een beetje overdreven, maar ik snap je idee!

Nou ik ben weer een beetje bij!

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Vissie..Ik vind het zo leuk dat jij altijd alles en iedereen effe bij langs gaat en daar op reageert..
    Zijn nog een aantal meiden hier die dat standaart doen..wil jullie even zeggen dat ik dat enorm waardeer..Ik reageer ook vaak wel, maar 'vergeet' vaak ook de helft..Sommigen van jullie nemen eens in de zoveel tijd effe de tijd om op iedereen te reageren!
    Heel prettig is dat, want de meeste dingen die je hier post post je niet voor niks..toch?

maar goed..Nu ben jij weer bij Vissie, maareh..we missen je eigen persoonlijke 'update'? :)

11. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Lexi gefeliciteerd met jullie dochtertje Elin!

Sjaantje gefeliciteerd met jullie zoontje Jelle!

12. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Nou ik ga snel mijn verhaal even doen tussen de visite door.
    Kraamverzorgster is ook al weg dus staan er nu helemaal alleen voor.

Het is dinsdagmorgen rond half 7 begonnen ging naar de wc en verloor wat drupjes vocht, ben wat slijm verloren met bloed erin. Ik heb wat vocht opgevangen en het was helder met wat witte vlokken. Ik heb mijn man toch maar naar het werk gestuurd want ik dacht het is toch niets.
    Intussen nog even op evelieveling gereageert toen het die nacht zo rommelde.
    Ik dacht toen bel toch maar het ziekenhuis, want kreeg ook rugpijn en harde buiken. Mijn man is weer terug gekomen van zijn werk.
    Rond half 8 begon de rug/buikpijn regelmatig te worden, 9 uur waren we in het ziekenhuis. Ik ben aan de ctg gekomen en daar kwamen de weeen al om de 5 minuten, mijn vliezen braken terwijl ik aan de ctg lag.
    Mocht na een half uur weer van bed en onder de douche, maar vond dit niet prettig. weeen belven om de 5 minuten komen. Half 2 kwam er een arts assistent en ik bleek 7 cm ontsluiting te hebben. Weer aan de ctg en toen werden de weeen erg vervelend, kon ze niet meer goed wegpuffen en had het idee dat ik poepen moest. Ze kwamen ook snelller op elkaar. Rond 3 uur kwam de arts assistent weer en bleek ik volledige ontsluiting te hebben, ik mocht mee persen. Tijdens het persen viel op een gegeven moment de hartslag weg dus toen werd er met spoed een gyn gehaald, en werd ik ingeknipt omdat ze hem met de vacuuum zouden halen. De gyn gaf me nog 1 kans om zelf te persen en toen werd onze zoon geboren.
    Hij heeft wat een slechte start gehad, zag ook wat blauw en was slap :( . Hij is meteen in de couveuse gekomen, maar mocht hier s'avonds al weer uit.
    Het was een snelle bevalling goed 8 uurtjes, ik mag niet klagen.

We mochten gelukkig vandaag lekker naar huis met z'n drieeen.
    Het is alweer een heel verhaal geworden.
    Ik heb 2 foto's in mijn album gedaan.

Ik wil jullie allemaal nog even heel veel succes wensen met de laatste loodjes en ben benieuwd wie er nu eerst gaan bevallen!
    Ik zal wel wat minder vaak reageren maar zal wel proberen alles te volgen!

Gr Jacquelien

13. Niet meer actief

Karlijn Je buik ziet er inderdaad wat lager uit, zou hij nu eindelijk wel ingedaald zijn? Ben ook blij om te lezen dat je je nu weer wat beter voelt!

Eveline Da's inderdaad een hele sexy foto, maar wel een hele mooie!

Wietske Spannend dat je nu een officieel bod gaat uitbrengen!

Niva Ik heb altijd 2 vensters open staan zodat ik terug kan lezen en meteen kan reageren. Ik vind het zelf ook leuk als mensen op mijn bericht reageren (voor zover mogelijk natuurlijk), dus ik probeer dat ook zo veel mogelijk terug te doen.

Loltsje Weet je al wat dat gekke rare gele ding was wat je had gevonden?

Mensen die er weer zijn (Zanoni, Koeky, Kieteltje, Monique) Leuk om jullie weer te zien en om te weten hoe het met jullie gaat!

Marloes Beetje laat van mij :oops: , maarre welkom!

Zo veel mogelijk bij mannetje zijn Ik zorg er altijd voor dat Marc zijn mobiel meeneemt als hij weggaat. Nu heeft hij gelukkig geen verre afspraken meer op zijn agenda staan.

Ikke Ik ben doodop. Ik ga vanavond maar de hele avond in bad doorbrengen denk ik... Vanmiddag heb ik weer lekker gefreubeld en ook het geboortebord is af (nou ja, alleen nog de paal er aan de achterkant opzetten zodat hij in de tuin kan staan). Dus ik ga wederom het forum vervuilen met een foto, maar deze keer heeft het wel met zwangerschap te maken ;)
    Het zonnetje van Playgro zit er apart op, evenals de letters van de naam die er straks (in het zwart) opkomt. We hebben alle letters al uitgezaagd voor beide namen, maar die ga ik jullie niet laten zien... gemeen hè?

Ik weet niet of ik vanavond online kan, want Marc gaat weer proberen de nieuwe router te installeren. Dat probeerde hij gisteren ook, en net terwijl ik dat smsje van Lexi kreeg met de naam. Kon ik het niet meteen aan jullie melden, erg frustrerend en irritant was dat zeg! Dusse, niemand gaat bevallen vanavond oké? ;) :D ;) :D ;)

Liefs, Tanya

14. Niet meer actief

Jacqueline Wat een lieve foto's van je mannetje! Was het bekend waarom Harrie een beetje blauw zag en de hartslag wegviel eigenlijk? Geeft niets hoor als je hier wat minder bent, je hebt een goede reden ;)

Liefs, Tanya

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Jacquelien, wat een poepie!

Tanya, erg mooi bord.
    Doe niet zo flauw en laat die letters is zien, kunnen we scrabble doen. :D

Ik heb toch maar een nieuwe babyfoon gekocht want die we nu hebben is echt een k*t ding!

16. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Hoi Meiden,

Jezus alweer 2 juli baby's... Geweldig!

Ik probeer even kort op wat dingetjes te reageren..

Lexi: wat heb je een super bevalling gehad zo te lezen en wat een pracht meisje!

Jaquelien: Wat een kanjer! En zo'n lekkere oerhollandse naam.

Tanya: Ze kunnen zijn galblaas niet verwijderen dmv een kijkoperatie omdat? Ik weet het niet meer, ze hebben het wel verteld.

Evelieveling: Wat een schitterende foto van jullie samen. Ben er helemaal verliefd op (op de foto dan). Is het bij jou nu weer rustig?

Mezelf: Heel gek maar sinds m'n ventje weer thuis is, is het bij mij ook weer begonnen met rommelen. Vanaf vannacht heftige ongesteldheidskrampen (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Ze zijn nog niet zo frequent als de rugkrampen begin van de week maar wel 10 keer pijnlijker.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jacquelien: wat een schatje is Harrie! Wat een droppig koppie zeg..! :)
    En ook al zo'n snelle bevalling. Lijkt me wel schrikken dat hij slap was en blauw.. Gelukkig gaat het nu goed met jullie.

Marloes Ook van mij nog welkom! :)

Tanya: Wat een leuk bord! :) Mijn naam past er ook zo op. Ook 5 letters. En ik verklap het ook niet! ;)

Mijn buik lijkt nu weer hoger te zitten! :( Raar hoor. Ik voel hem weer onder mijn ribben zitten.. Misschien beviel het hem niet beneden!
    Buikpijn is er ook nog, met vlagen. En ik heb de hele dag al een harde buik. Tenminste, zal niet aan een stuk door zijn, maar zo voelt het wel.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooh Landa, dan duurt het bij jou vast ook niet lang meer! Spannend hoor. Redden jullie het wel een beetje? Heeft je vriend nog erg veel pijn?
    Ik vind je wel stoer hoor. Zet hem op!

19. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    De VK zei vanmiddag dat dit zo nog weken kan duren.... ! Ze durven nog niet te zeggen of het nu wel doorzet.. Denk het niet anders zouden ze me nu wel naar het ZH sturen toch? aangezien ik nog geen 37 weken ben. Wel had ik vannacht voor het eerst het gevoel dat het nu menens was. Heb mijn mannetje ook wakker gemaakt, iets dat ik de vorige keer niet had gedaan.

Ennuh meid ik kan me helemaal voorstellen dat je het niet prettig vind dat je mannetje het weekend weg gaat. Ik zou er nu in ieder geval niet aan moeten denken en hem zelfs gewoon niet eens laten gaan.
    Sterkte trouwens, want zo te horen is het toch wel echt aan het rommelen bij jou!

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    ff zwaaien.
    HOI!
    Ik zit aan een bakkie pecan caramel ijs... en ga nu bijlezen...

Share This Page