Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi, fijn Kar, dat ie nu zo goed luistert! Dat moet ie na de bevalling ook volhouden...

Al 5 mama's!
    Zou Sonya wel bij de juli mama's willen? Ze is tenslotte een mei mama geworden. Als dat zo is, wordt het prijsschieten op 1 juli... Meteen na de bevalling even het forum opduiken dan hè?!
    Ik ga nog voor de 7e dus ik word het vast niet...

Morgen gaan mijn mannetje en dochter naar het zomerfestival! Heeft ie voor zijn verjaardag gekregen, omdat hij het zo jammer vond dat ik dat soort dingen altijd met haar doe. Hoogzwanger vond ik het niet zo handig zelf ook te gaan dus ze gaan saampies. Met al mijn hormonen vind ik het zo ontroerend en schattig at ze dit samen gaan doen. Vooral dat zij nog even die aandacht van papa alleen krijgt voor het kindje geboren gaat worden.

Verder nog niemand wakker? Ik ga ook nog maar even liggen denk ik...

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hebben jullie dat ook dat je overdag maar heel weinig (wel vaak, maar hele kleine beetjes) hoeft te plassen en dat 's nachts alles eruit moet? Ik heb dat de laatste nachten wel, om de 2-2,5 uur moet ik eruit om de pot vol te pissen.... En dan komt er wat hoor! haha...

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen Pienie! Ik ben ook wakker hoor.
    Wat houdt dat zomerfestival precies in Pienie?

4. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    O wel iemand wakker... Ja ik plas de halve nacht door. Lig ik net een half uur te slapen, moet ik alweer. Zal ook wel een beetje zijn gekomen door die blaasontsteking hoor. Bovendien drink ik ook 's nachts water omdat ik zo'n keelpijn heb. Dat stroomt dan linea recta naar beneden lijkt wel!

5. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Zomerfestival is van Studio 100 (dus K3, kabouter plop, piet piraat, bumba, etc). Dat wat 's ochtends de hele ochtend op tv is, komt daar...

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja Tanya jij vroeg er gisteren naar: Dat gele ding wat ik 'gevonden' heb was een slot. Inderdaad een soort van wielklem, het is een slot voor op de remschijf van de motor. Maar wie hem daar heeft neergelegd ben ik nog niet achter.... Waarschijnlijk iemand van de buren. (die nu geen motor meer heeft en wij dus wel)

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh dat is inderdaad erg leuk zeg! Leuk dat je mannetje daar naartoe wil met jullie dochter! Ik kan me voorstellen dat je het ontroerend vind dat zij (jouw 2 schatjes dus!) daar samen naartoe gaan.

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Morgen meiden,

Hier nog een wakkere.

Pienie, waar is dat zomerfestival en is dat vaker?
    Mijn zoontje en jouw dochtertje zijn van dezelfde leeftijd.
    Ik denk dat hij het ook hel leuk zou vinden.

9. Zo een goeienmorgen allemaal....

Jeetje heb wat mooie foto's voorbij zien komen!
    Evelieveling prachtig joh die foto ! Echt super mooi :D
    En ja Jaquelien wat een prachtige zoon , gefeliciteerd!

Moet straks nog effe meer bijlezen want weet zo niet meer wat iedereen heeft geschreven... :oops:

Nou hier vannacht geen oog dicht gedaan...
    Werd om 02.00 uur wakker van de buikkrampen :(
    Verschillende keren naar de wc geweest maar dat gaf ook geen verlichting.
    Heb echt helemaal in elkaar gelegen zo'n pijn en last had ik ervan.
    Heb zelfs mijn man wakker gemaakt en die heeft wat drinken gehaald en daarna heeft hij de hele tijd over mijn buik gewreven.
    Ik was doodop , heb de klok van 5.30 uur nog gezien maar ben daarna toch in slaap gevallen.

Nu gaat het wel maar over is het nog niet :(
    Vandaag maar lekker rustig aan doen.

Gr marloes

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Goede morgen meiden

Marloes: leuk dat je mee komt kletsen, succes met de laatste loodjes..

Zanoni: leuk je weer ff te zien.Fijn dat de kleine is ingedaald en er klaar voor ligt.

Niva: geen paniek, komt allemaal wel op z'n pootjes terecht hoor. Ik hoop dat je geen buikgriep krijgt, misschien was je lichaam zich gewoon aan het reinigen...

Kraamkamer: er komt echt geen visite op mijn slaapkamer hoor!

Tanya: vervelend van jullie auto zeg, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten..

Miep: hopelijk heb je vanacht wat beter geslapen. Is het gele ding mysterie al opgelost? Miep, dat plassen herken ik ook wel, 's nachts minstens 2 á 3 keer grote plas...

Kieteltje, Koeky en Monique: leuk jullie ff voorbij te zien komen...

Jacqueline: gefeliciteerd met de geboorte van jullie Harrie. Wat een heerlijke stoere naam, daar hou ik wel van!$ En wat een heerlijk ventje zeg! Fijn dat iedereen zo snel ingreep en Harrie ondanks zijn mindere start vlug naar huis mocht.

Velobabe: ga voor je duimen dat de kleine snel mag komen....

KAr: buik lijkt inderdaad wat lager. Maar o zo herkenbaar. Volgens mij is mini hier ook weer losgeschoten, want zat gister eer helemaal bovenlangs voor mijn gevoel.

Jody: herken dat wel, dat ik nu liever ook bij San in de buurt ben, hihi.....

Evelien: mooie foto hoor van jou en jerry.

Landa: hoe is het vandaag met je vriend? Ben benieuwd wanneer het bij jou door gaat zetten, spannend hoor..

LExi: super fotoos van jullie drietjes, wat een genot al dat pril geluk

Pienie: jij zit dus ook "lekker" in de bekende kwaaltjes... Ben benieuwd of Shrek deze keer ook gewerkt heeft?!

Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen, vind wel spannend hoor. Gisteravond beurd gevoel in mijn buik, aangezien minimuts weer eens ouderwets alles had uitgedeukt! Tja, zo zeur ik dat niet genoeg beweegt en dan klaag ik dat te veel is, hihi....... Volgens mij is ze weer losgeschoten hoor, want lag weer helemal bovenin voor mijn gevoel.....

Gister alleen week boodschappen gaan doen, de mensen keken wel hoor! Maar ach, moet ik dan thuis zitten blijven wachten?

Vandaag gaan we kijken voor een nieuwe auto. Vriendinnetje heeft 75% kans erop dat ze maandag een nieuwe baan heeft en onze oude auto is aan vervanging toe, aangezien er een gastank ingebouwd gaat worden door de werkgever dan.
    Zou heel blij zijn als ze nieuwe baan heeft, maar helaas moet ze dan wel al donderdag beginnen, hihi!

Twinny

11. Niet meer actief

Môgge, hier ook al een wakkere hoor,al een tijdje. Maar Marc heeft gisteren geprobeerd de nieuwe router te installeren voor de draadloze verbinding en toen deed internet het helemaal niet meer. Ik vroeg nog schat weet je zeker dat alle kabels goed zitten? Ja schat dat weet ik zeker. Hij is nu Tygo aan het uitlaten (hij kwam pas om 10 uur zijn bed uit), dus ik had alle kabels losgetrokken en opnieuw ingeplugd en voila, internet! Wel op de oude router, maar ach, ik kan weer meekletsen hier! (En Eveline, nu snap ik hoe jij je gevoeld moet hebben toen je weken geen internet had, bij mij was het maar 1 avond en een halve ochtend... idem als Elma die maar af en toe kan kijken)

Volgens mij zijn er geen schokkende dingen gebeurd toch?

Ik weet niet meer wie het over vaak plassen had 's nachts maar er is een logisch everklaring voor. Als je slaapt/plat ligt wordt al het extra vocht wat je in je benen/armen/handen zit weer afgevoerd en verwerkt waardoor je dus vaker moet plassen. Overdag stapelt dat vocht zich weer op. Ik moet 's nachts standaard 2x plassen, ik kan de wekker er op gelijk zetten (om 2 uur en om 5 uur). En zodra ik opsta weer natuurlijk. Overdag valt het wel mee, de ene dag moet ik heel vaak en de andere dag gewoon zeg maar.

Twinny Dat zou gaaf zijn als San een nieuwe baan krijgt, maar jammer dat ze donderdag zou moeten beginnen dan, want volgens mijn voorspelling krijg je woensdag je keizersnede! Ik ben nu effe aan het denken, als ze donderdag zou moeten beginnen heb jij je ks dus niet op donderdag. En aangezien jij ooit zei dat je vals ging spelen en een juni-mama zou worden moet het dus maandag, dinsdag, woensdag of vrijdag geboren worden... Ik gok nog steeds op woensdag de 27e!

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, Twinny... Shrek heeft niet geholpen deze keer!
    Wat leuk Sterrekind, dat we al kinderen hebben van dezelfde leeftijd. Dat Zomerfestival is in Ahoy, dit weekend een aantal keer. Dit is 1x per jaar tijdens dat gebeuren in Rotterdam. Er zijn los ook altijd wel voorstellingen hoor (ben al eens naar K3 geweest, maar ook Kabouter P en Piet P enzo doen dat). Het leuke vna dit is dat het al die dingen bij elkaar zijn.

Twinny, kan ze dan wel gewoon bij de bevalling zijn enzo, als ze die nieuwe baan krijgt?
    Wie weet zijn er nog mensen die onverwachts niet kunnen en kan je nog via dit forum of Marktplaats ofzo iets regelen. Anders is het een jaartje wachten. Mijn kaarten worden het niet want ik heb al een back up geregeld voor als ik ineens in baringsnood ben! Haha!

Marloes 22, waren het geen weeen die je vannacht had?

13. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Geen baby's meer geboren vannacht, zo te lezen.

Twinny: Zou super zijn als je vriendinnetje de nieuwe baan krijgt!

Marloes: Ook bij jou lekker aan het rommelen.

Pienie: Wat leuk dat je man en dochter samen naar het zomerfestival gaan. Zie mezelf daar over een paar jaar ook al helemaal staan!

Loltsje: Ik plas de hele dag door enorm veel dus herken het niet.

Mezelf: Heb vanaf 22.30u tot vanmorgen half 11 geslapen, maar 1 keer wakker geweest met kramp. Ongelofelijk! Denk dat de kleine luistert naar mama en in ieder geval nog tot maandag blijft zitten

14. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Mogguh meiden! Soow eindelijk bijgelezen..en hoe!

Sjeetje ik word gek, 3 nieuwe prachtkleintjes geboren!

Sjaantje, gefeliciteerd met jullie knul Jelle!
    Lexi, gefeliciteerd met je prachtige dochter Elin!
    Jacquelien, idem voor jullie zoon Harrie!
    Wat een poepie's op de foto joh, leuk pakje heeft Harrie ook aan..!

Zit ik dus bij te lezen - ik ben bij het stuk dat Lexi een klein beetje rommelt en dat het waarschijnlijk 'niks is' - zie ik ineens in haar banner staan dat Elin een dag oud is! Aaaaahhh WAT? Dat was echt grappig om dan te lezen wat Lexi ervoor schreef (ff douchen, zwakt af, ff pitten :D ) en dan later gewoon stiekum aan het bevallen is!
    En Tan wat schattig dat jij je dan zorgen zit te maken dat je niet a la minute kan posten over het grote nieuws hihi

Echt leuk, ben zo blij dat alles goed is met de jullie kleintjes!

Super om te zien dat alle juli mamma's zich dan ook ff melden ja, welcome back!
    Ik vraag me ook elke dag af hoe het met Peetje, Kirby, Kim, Marloes (en zussen) en de rest allemaal is...

Landa en TomenJerry, klinkt spannend bij jullie! Ik begrijp dat ik echt niet meer langer dan een dag weg kan blijven hier ;)

Twinny wat ik me nog afvroeg, wat nou als ineens van alles op gang komt voordat je ks gepland staat? Moet je dan zsm naar het ziekenhuis om met spoed de ks te laten doen? Of is er nog kans dat jullie kleintje toch anders ter wereld komt?

Plassen 's nachts..ehmm Tan 2 keer maar? Ik blijf lopen joh en dat is dus wel een nadeel van ons waterbed, ik kom er niet zo makkelijk meer uit
    :D

Beebie inderdaad Eef, die is VERMIST! Waar ben je?

15. oefff gaat snel hier joh...
    Denk doe effe wat papier werk.
    Kijk ik weer effe en huppa weer verschillende reacties.
    Gezellie. :)

16. :rolleyes: zou kunnen natuurlijk...
    We wachten wel weer af hoe en wat...
    Maar fijn was het zekers niet! :(

gr marloes

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Lukt me ook niet altijd hoor Niva, zeker toen ik nog werkte was het erg moeilijk, maar ik heb wel ooit eens een tip van iemand anders gehad. Zet via bestand, nieuw venster een 2e pagina open en dan heb je er eentje om te typen en eentje om te lezen, want mijn geheugen is echt een zeef...

Maar lief van je!

Ik heb zelf eigenlijk geen nieuwtjes, het rommelt totaal niet, of ik merk het niet en verder had ik van de week dikke voeten, dus heb tegen mijn mannetje gezegd toen hij uit zijn werk kwam (nadat ik anderhalf uur had staan strijken) dat ik toch echt met mijn benen omhoog moest en dat hij maar eten moest koken. Was gelukkig totaal geen probleem.

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hier ook hoor!

Ik had laatst tegen Ruud gezegd dat als ik een freggelkop krijg, hij het even moet zeggen, want dat is vaak wel een teken dat het niet lang meer duurt.
    Gisteren pik ik hem op van het station, wat zegt ie.......juist, ik heb een freggelhoofd :confused: . Ik dacht eerst dat ie een geintje maakte, maar niet dus :( . Nu heb ik bij elk raar gevoel twijfels. Maar ik ga mijn benen dicht houden tot zondagnacht (daarna mag ik thuis bevallen!).

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Jacqueline, wat een scheetje is Harrie! lijkt me wel schrikken als 'ie zo'n slechte start heeft. Gelukkig zijn jullie nu thuis met z'n drietjes, geniet van elkaar!

Tanya, leuk bord, dat heb je leuk in elkaar gefreubeld!

Landa, het is misschien toch echt aan het doorzetten bij jou hoor, veel stertke met de pijnlijke krampen!

Pienie, Shrek was leuk hè?

Miep, ik pies een hele dag door, smorgens savonds en snachts. Dus niet herkenbaar....

Marloes22, bij jou dus ook gerommel....Spannend! En inderdaad al eenhele tijd niks van Beebie gehoord! (zou het?)

Ikke, ben een hele dag op sjouw, dus ben er pas morgen weer. Het zal een drukke dag worden. We hebben seizoensafsluiting van de korfbal, met toernooi en bbq (verkleed...) Dus het zal een leuke maar vermoeiende dag worden!

Ben beniuewd of we morgen weer een mama rijker zijn... Het is wel heel spannend nuom bij te lezen...

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat is er al lekker gekletst vanochtend! Allemaal vroeg wakker! :)

Ik heb uiteindelijk nog van 6 tot 10 kunnen slapen; dus dat is in ieder geval iets. Maar ik voel me nu wel trillerig en naar. Ik snap het ook niet, ik sliep juist de afgelopen week weer iets beter. :(
    Vanavond weer een kans... ;)

Beebie ging toch 2 dagen naar Groningen om vrienden etc. te bezoeken? Dat is wat ik me herinner tenminste.

Ehh verder weet ik even niet te reageren, sorry.. Komt wel weer. Nu eerst iets eten en hopen dat ik me dan wat sterker voel.

Deel Deze Pagina