Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Klinkt goed..! Hoe is het nou ECHT, zo'n kindje zelf voeden?
    Slaap lekker, hopelijk geen crisis-nacht voor jullie vannacht.

2. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik vond het maar pijnlijk, als ik eerlijk ben. Ik hoop dat het met dit kindje beter lukt, dat voeden.

Ik vind het wel een gek idee hoor: zoveel mama's al. Voor mij is het allemaal nog zo abstract en vaag. Straks heeft mijn kindje ook een naam (hoewel ik die al weet natuurlijk) en weet ik ook wat voor temperament het heeft. Of het op mijn dochter lijkt, hoe het slaapt, eet kijkt. Voor sommigen al heel normaal maar voor de meesten nog heel ver weg!
    Misschien niet voor Evelieveling... Rommelse vannacht en ik hoop voor je dat het doorzet!

Fijne nacht met voor iedereen zo veel mogelijk uurtjes slaap (als het kan aan 1 stuk door!)...

3. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Welterusten iedereen, Jekkia heel veel plezier morgen en Eveline sterkte vanavond/nacht!
    XKaar

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    :cry: BOEHOE! Nou heb ik eindelijk een bed, maar ik kan niet slapen! Heb al 2 uur liggen lezen in bed, nu maar opgestaan en wat gegeten.....
    Ga maar een stom spelletje doen op de pc, misschien dat ik dan straks wel kan slapen

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik kan ook niet slapen... wederom!
    Heb denk ik nu anderhalf uur slaap gehad. Zijn (te) laat naar bed gegaan en hebben nog seks gehad.. :oops: Meestal slaap ik daar wel op. :( Slechts eventjes dus. Wakker met zere darmen, misselijk, maagzuur. Heb al gelezen en nu maar even hier kijken. Ik word hier echt niet goed van. :(

6. Niet meer actief

Hier ook een wakkere... Ook ik ben retemisselijk, ik hoop dat het wat afzakt zometeen en ik toch nog wat slaap kan pakken straks... Heb giga liggen zweten in bed, kon mijn draai niet meer vinden, heb koppijn, kortom BLEGH

7. Niet meer actief

Hoe zou het met Eveline zijn omdat ze gisteren zei dat het weer wat rommelde... Heb je nog een sms ontvangen Karlijn?

Ik weet nog dat ik precies 2 jaar geleden om dit tijdstip ook wakker was, want... we zijn vandaag precies 2 jaar getrouwd! Twee jaar geleden was het bloedheet, het was 1 van de warmste dagen van het jaar toen.

Hè bah, nu begin ik ook nog last te krijgen van maagzuur...

Liefs, Tanya

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Gefeliciteerd Tanya! :)

Nee, ik heb meteen gekeken toen ik beneden kwam, maar nog geen sms van Eveline.. Ben ook heel benieuwd. Gun het haar ontzettend dat het nu echt doorzet!

9. Niet meer actief

Dan ligt ze waarschijnlijk óf heerlijk te slapen óf ze ligt te puffen nu. Ik weet niet welke van de 2 ik haar het meeste gun ;)

WAAR ZIJN DE RENNIES?

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Helpt een droog crackertje niet?
    Rennies helpen bij mij ook, maar de nasmaak daarvan zorgt weer dat ik misselijk word. :(

Weet je wat ik denk? Dat die baby's ERUIT MOETEN bij ons! ;)

11. Niet meer actief

Geen idee of een droog crackertje zou helpen. Ik heb ze niet in huis. Gelukkig krijg ik niet zo'n nasmaak van Rennies en ach misselijk ben ik toch al. Heb net mijn tanden al gepoetst vanwege 2 redenen. Allereerste had ik een knoflookwalm van hier tot Tokyo en terug en ten tweede wil dat wel eens helpen als ik retemisselijk ben en het spugen niet wil lukken maar je wel het gevoel hebt dat je moet. Meestal is tandpasta de trigger zeg maar.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    En, deze keer ook? Bij mij is de misselijkheid iets gezakt. Ga zo ook even poetsen want heb een vieze smaak in mijn mond. En ik ga weer liggen, de baby drukt irritant in mijn bekken/billen. Pfff..
    Tot later vandaag maar weer!

13. Niet meer actief

Meis, ik hoop dat je toch nog wat uurtjes slaap kunt pakken! Enne nee, poetsen hielp niet...

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Heeft de hele nacht doorgerommeld. Maar precies zoals de vorige keer.
    Het zet gewoon weer niet door. Uk is gewoon weer aan het oefenen.
    MAAR... er is wel een verandering met vorige keer. Ik ben nu ook wat bloed en slijm verloren. Dus weer een stuk slijmprop gok ik.

Jerry is nu alleen naar rosmalen. Ik vond dat ie moest gaan, want ik kan hem altijd terugroepen, dan is ie ook met 2 uur hier.
    Ik ga zo nog even bij de paarden kijken en verder rustig aan doen.

JEKKIA! Veel plezier vandaag!

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Wauw Evelieveling! Dit klinkt al wat serieuzer!
    Bij mijn dochter startte het met wat slijmverlies en daarna een nacht lang voorweeen. Die middag/avond zette het goed door en de nacht erna had ik mijn dochter om half 2!
    Ik duim voor je dat het nu door gaat zetten.
    Wel goed dat je gewoon je dingen gaat doen. Erop zitten wachten duurt dan helemaal eindeloos.

Ik ben juist helemaal blij dat er vannacht niks bij mij is gebeurd. Heb de halve nacht wakker gelegen van ieder krampje, want ik gunde het mijn man en kind zo dat ze lekker naar het Zomerfestival konden. Ik had wel een achter de handje geregeld met wie ze anders kon gaan, maar ik vond dit zo leuk voor ze. Ik heb ze net uitgezwaaid: dochter achterin uitbundig zwaaiend met haar roze K3 tasje op haar schoot met snoepjes en broodjes erin! 't Zullen mijn hormonen zijn, maar dan smelt ik helemaal!

O ja, gefeliciteerd Tanya! Wat is je tweede ook alweer? Eerste is papier toch? Gaan jullie nog wat doen om het te vieren? Een kind krijgen zou wel leuk zijn!

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Meiden, wat k*t van die slechte nachten. Aan het feit dat jullie nu niet online zijn, hoop ik dat jullie nu even bij liggen te slapen. In dat geval: Slaap lekker!

Eef; dus nog steeds aan het oefenen?

Dat heb ik geloof ik gisterenavond ook gedaan. Werd helemaal onrustig en had onwijze pijn in mijn rug en druk op mijn blaas, maar geen pijn in mijn buik. En het kwam er ging. Onder het voetbal; Ruud werd een beetje vervelend er van, want ik liep maar een beetje rond te drentelen. Maar vannacht geen last gehad en goed geslapen. Dus ik denk dat het een beetje voorbereiding was. We vertrekken zo naar Drachten.
    Ik ben zoooooo blij dat ik de 37 weken heb gehaald! Nu mag ik lekker thuis bevallen en ben ik weer een stuk geruster! Laat maar komen die kleine! Wel raar dat we over ongeveer een maandje allemaal moeder zijn (voor degene die dat nog niet waren). Ik kan me het nog niet zo voorstellen eigenlijk.

Eef; sterkte vandaag zonder Jerry en met gerommel.
    Kar: heerlijk vandaag bij je liefie (IK OOK!).
    Tanya; thanx voor het plaatsje van de freggel (ik zie wel overeenkomsten, hihi).
    Lexi; Veel plezier vandaag met de kleine en bedankt voor je tips!
    De rest: PRETTIGE ZONDAG (en niet zonder mij bevallen hoor ;) , ben vanavond pas weer terug dus zal vast een hoop bij moeten lezen).

Liefs voor jullie allemaal!

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ach na 2 keer een dag vol voorweeën, een keer eerder het verliezen van een stuk slijmprop en nu al een tijdje met 3 cm. ontsluiting word je redelijk nuchter! Ooit komt het eruit. En als je erop blijft wachten dan zal het niet eerder gebeuren.
    Om eerlijk te zijn hoop ik voor mezelf en Jerry dat het vandaag overdag niet doorzet! Doe vannacht of morgen maar ;)

Heerlijk he, dat je ze zo op pad ziet gaan. Aan de ene kant wil je ze met zo'n belangrijke gebeurtenis dicht bij je hebben, maar aan de andere kant... het leven gaat ook door. Ik zie ze helemaal gaan met haar tasje...

@ tantan Gefeliciteerd met jullie huwelijksdag!

Zo... ik ga even op pad, niet zo laat terug want ik wil vandaag vooral veel rusten. Voel me wat slapjes. Buikje blijft wat naar doen!

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Jody jij ook gefeliciteerd;) hahaha hier nog 1 die super blij is. gisteravond steeds harde buiken maar toch lekker geslapen en dan met krakend plastic op mijn bed. straks bed omhoog wordt vanavond weer klimmen in bed, bed is dan een 90 cm hoog en kan er totaal niet in komen maar goed wat moet dat moet

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Pienie, wat fijn dat je dochter lekker op weg is! Zou ik ook van smelten hoor, is toch heerlijk, zo'n vrolijk meisje met haar papa op weg. Ik vond het vroeger altijd heel speciaal alleen met mijn vader weg te gaan. Die dagen herinner ik me nog steeds!

Eveline: hmm nou zo te horen zou het dan vanavond bij jou kunnen beginnen?! Hoop voor je dat ze wacht tot Jerry er weer is. Doe inderdaad maar lekker rustig aan vandaag!

Jody & Wietske: gefeliciteerd met de 37 weken! Brengt rust in de tent, kan ik me voorstellen.

En daar was ik alweer.. Morris is al uitgelaten.
    Nee, heb niet echt meer kunnen slapen. Misschien 2 onrustige uurtjes. Ben echt gebroken nu.
    Dus het huilen is weer begonnen! :( Kan niet ophouden. :(

Ik ga vandaag niet mee, ook al zal Alex daar wel een soort van kwaad over zijn. Ik moet gewoon veel rusten, proberen wat te slapen. Dan maar zonder hem.

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    rust met lekker uit kar knuffel en Eef hopelijk heb je later op de dag je ukkie vast laat het maar lekker door zetten heb je dat achter de rug. Tanya gefeliciteerd met je huwelijksdag zou mooi kado zijn als beeb nu ook bij jou kwam;)

Share This Page