zo had effe gebeld naar de vk en gevraagd of het mogelijk was de afspraak te verzetten... Helaas kon dat niet en omdat ik al zo ver ben is het erg belangrijk wekelijks te komen ( wat ik goed snap). Maar nu is de vk bij mij thuis geweest. Vonden ze geen enkel probleem omdat er toch een verloskundige in Heesch was... Dus voor mij erg fijn.... Ze is net weg ... En alles was prima! De krampen ja dat is wel normaal... En een goed teken zei ze Alleen voor mij minder prettig... De baby ligt vast in de bekken en het hartje was luid en duidelijk! Volgende week woensdag moet ik weer om 14.00 uur. Gaat hard nu gr marloes
Oh Marloes, dat is wel service! Fijn dat ze zo meedenkend zijn daar zeg! En tja, jammer voor jou, die krampen, maar als het een goed teken is.. Bij mij zei de VK vorige week ook dat het er helaas bij hoort in deze fase.
Fijn dat alles oke was Marloes. Wat een service, dat ze aan huis komen! Super hoor! Die krampen horen er idd. bij. Daarom doen ze er bij mij ook niets aan. De baby komt als ie komt. Van dat verweken en klaar zijn van de bbm snap ik niet veel. Ik bedoel... slijmprop weer verloren, 3 cm. ontsluiting, goed ingedaald. BBM staat dus open... dan moet het er toch klaar voor zijn en verweekt zijn lijkt mij?
Ja dat lijkt mij dus ook! Raar hoor.. Hoe veel meer 'klaar' kan je baarmoeder worden zeg.. Ik begin me nu toch ook af te vragen waar Chantal (Beebie) is..! Zou zij dan toch stiekem even bevallen zijn?!
Lijkt het bijna wel op he! Duurt nu wel heeeeel lang voor ze weer wat van zich laat horen. Hoe is het nu met jou Kar? Nog een beetje kunnen slapen?
Ik ga eventjes het laatste lakentje strijken en dan maar eens rustig stofzuigen hier beneden denk ik. Even wat haren verwijderen.. Tanya waar hang jij uit? Je hebt niets meer te freubelen, dus..
Ja, nog wel een paar uurtjes. Alex had late dienst, dus we zijn in bed gebleven. En hebben weer sex gehad (gisteravond ook al). Hij heeft geloof ik echt het idee dat het nu elk moment kan gebeuren en dat ik dan een minstens een maand op 'slot' ga. Hihihi...
Ik snap er ook niks van, lijkt helemaal startklaar zou je zeggen... Fijn dat alles verder in orde is! Marloes, wat goed dat ze bij jou thuis kwam! En jammer ook van die krampen, maar het schijnt er dus allemaal bij te horen. Zo leer je nog eens wat! Kar, hoe is het met jou nu, heb je je mannetje nog gesproken gisteravond??? Twinny, ik heb vrijdag voor het eerst shrek 1 gezien, was ook erg leuk!
Doorgaan hoor, met veel sexen. Wie weet wekt het de bevalling op! Jer en ik hebben al weer even geen sex gehad. We kunnen ons er op het moment niet toe zetten met die krampen. Maar misschien moet het toch maar... wie weet helpt het wat op gang. Strijk en zuig ze!
Van het strijken is dus bij mij nog niks gekomen... Ik bedacht me plots dat ik ook nog om boodschappen moest. Ik heb 4 bossen van die kleine roosjes gekocht en deze nu door mijn huis gezet, allemaal verschillende kleuren, leuk hoor, lekker vrolijk! Ik heb wel de was opnieuw aangezet, nu zit ik even te eten en dan ga ik echt....maar dan ook echt aan de strijk!
Het lijkt er wel op.. Tenminste, ik heb wel rug- en buikkrampjes. Niets ernstigs maar wie weet... Vissie strijken HOEFT niet hoor.. Je hebt verlof, dus alle tijd van de wereld! Gisteren soort van crisis tussen mij en Alex.. Vooral ook omdat ik huilend mijn moeder aan de telefoon had. Voelde me natuurlijk erg zielig omdat ik zo moe en alleen was. Nou ja, het komt er op neer dat ze vinden dat hij wel eens wat meer mag gaan doen in huis en zijn prioriteiten verkeerd heeft liggen (namelijk bij familie en sport). Ben ik het wel mee eens, gedeeltelijk. Gisteren in ieder geval wel. Dus ze hebben Morris opgehaald omdat ze niet wilden dat ik die nog een keer zou moeten uitlaten. Wel een beetje sneu, hij komt nietsvermoedend thuis en daar zit ik boos te wezen. We hebben het uiteindelijk wel weer goed gemaakt (o.a. door sex ) maar het voelt gewoon niet fijn om tussen mijn ouders en hem in te zitten nu. Het ergste vind ik nog dat ik alles LAAT gebeuren. Ik spreek hem er gewoon niet genoeg op aan, ik doe alles zelf. Ik vermijd ruzie en confrontatie. Zo ken ik mezelf gewoon niet. Pfff.. Moeilijk hoor. Gelukkig ben ik minder emotioneel nu. Mijn ouders komen zo Morris brengen, dus dan moet ik het er nog maar even over hebben.
Moeilijk is dat he? Je wil zoveel zeggen, ze even door elkaar rammelen zodat ze doorhebben dat je echt op je tenen loopt, dat je niet meer kan. Maar ze schijnen het niet door te hebben. Of jawel... maar wel maar voor even, wanneer het hun uitkomt. Beschrijf het anders in een brief, maar zet het van je af. Want voor je kraamtijd moet het weer koek en ei zijn hoor!
Kar76 : haha die bloos smily's achter je tekst Tis wat met die mannen he... Dat ze daar dan weer als eerste aan denken En wie weet idd wekt het de bevalling op! Evelieveling : Bij jou mag het ook wel voort he... Wel fijn te horen dat alles weer goed was! Nu maar weer afwachten he... Vissie : erg he dan moet je nog een aantal dingen doen en dan komt er iets anders tussen... Maar wel leuk en lekker vrolijk is het nu dus bij jullie Ik ga zo effe wat eten en dan boodschapjes doen... Moet ook gebeuren.. Vannavond komt de schilder de keuken doen dus vannavond maar iets gemakkelijks eten.. Heb wel zin in loempia's Hebben trouwens ook nog haring liggen van gisteren... Tis hier kermis dus hebben gisteren lekker zitten smullen gr marloes[/b]
hè, vervelend Kar, erg moeilijk. Ik zou het toch ook met hemnog wel eens heel goed bespreken hoor, want zoals eef al zegt, tijdens je kraamtijd moet het wel een fijne tijd zijn. Probeer hem gewoon opdrachten te geven, wat hij moet doen en vooral moet laten. Mannen zien vaak dingen niet uit zichzelf. Althans dat is mijn ervaring. Sterkte meid!
Ik heb zitten twijfelen of ik kraamcadeautjes ging doen, en heb nu toch maar kleine badeendjes besteld op internet. Nu moet ik zelf nog kaartjes maken, ik heb karton gekocht, zelfde kleur (ongeveer) als het geboortekaartje en lintjes, dus nu kan ik gaan freubelen. (Waar is Tanya, want zij zou me mooi kunne helpen, haha) Alhoewel ik ze nog niet kan schrijven natuurlijk...
Kar, dat je even je helenmaal op jezelf richt is heel normaal. Zo op het einde van een zwangerschap raakt een vrouw meer naar binnen gekeerd. Ik merk het nu ook weer. Waar ik me vroeger erg actief me kon druk maken om iets of me ergens voor kon inzetten, heb ik dat nu even niet. Dus laat die situatie tussen je ouders en vriend/man maar gewoon even. Dat lost zich vast vanzelf op als je kleine er is. Maar eh... Seks: ik moet er niet aan denken. Nu is het allemaal flink aan het rommelen daar beneden met een blaasontsteking en aambeien enzo, maar toch. Evelien, misschien is die seks toch een tip voor jou. Ik heb tijdens mijn dochters zwangerschap geloof ik alle tips gehoord die er zijn om de bevalling te stimuleren: - seks - baarmoederdrukpuint op je voet met de klok mee stimuleren - spekkie voor de uitgang - tepeldraaien - hart van een ananas eten - bitter lemon (of juist tonic?) drinken - springen - gordijnen wassen - ehh Ik ga nog even voor je nadenken verder. Al;s me nog iets te binnen schiet hoor je het. Ga eerst dit maar proberen! Haha. Ik ga zo ook naar de VK. Groetjes
Het is nu wel weer goed tussen ons hoor. Nu alleen mijn ouders nog overtuigen dat ik niet voor niets bij deze man ben. Ik merk wel dat ik inderdaad meer met mezelf bezig ben, en ook met mijn eigen familie. Schoonfamilie moet ik even niet aan denken. Alex wordt steeds nerveuzer, hebben jullie mannen dat ook? Ik las bij Twinny dat San er blijkbaar wel last van heeft. Hij slaapt ook lichter. Komt echt dichterbij nu. Oh daar zijn mijn ouders! Tot straks!