Jer slaapt ook minder goed nu ik zo slecht slaap. Hij rent bijna voor me. Als ik 's nachts alleen maar zucht dan vraagt ie al of ie wat voor me kan doen. Drinken, eten, een emmer, extra kussen, ander boek... Kreeg gisteren een sms'je van 1 van mijn schoonzusjes. En ik was me toch pissig om dat sms'je. Dat zullen mijn hormonen zijn. Er stond in 'als je de 15e nog niet bevallen bent, kom je dan op mijn verjaardag? Dan vier ik het'. Sja... gewoon verkeerd geintereteerd. Ik had nu echt zoiets van 'ow... dus als ik eerder beval dan mag ik niet komen omdat mijn ukkie niet mee mag ofzo?' Maar ja, ze bedoelde natuurlijk 'als je zin hebt/goed voelt'. Kan gewoon erg weinig meer hebben. Ik ga nu ff op bed liggen met een boekie of filmpje. Tot later!
Joehoe! Hier ben ik hoor! Ik was me even aan het afdrogen en omkleden, want ik ging even Tygo uitlaten . Ik had wel de donkere lucht gezien maar dacht er nog voor te kunnen. Kwam natuurlijk allemaal vriendjes van Tygo tegen plus de bijbehorende baasjes (die hadden allemaal hetzelfde idee, even gauw de hond uitlaten). Ik kreeg weer allemaal vragen van hoe lang nog, hoe voel je je, bij mij ging het zus of zo. Met als gevolg dat ik dus middenin een giga hoosbui zat (formaatje wolkbreuk) met onweer . Gauw een schuilplaats gezocht maar was toch drijfnat. De bui over laten trekken (duurde ongeveer 20 minuten) en dan weer gauw naar huis. Nu heb ik dus onwijs last van mijn buik, gewoon door te staan. Ik ga straks lekker op bed liggen, TV kijken ofzo, of slapen. Twinny Weet je eigenlijk al een tijd dat je je ks krijgt> Ik bedoel dan 's ochtends of 's middags? En beter dat San alle kwaaltjes heeft en jij je goed voelt toch? Marloes Wat fijn dat je vk aan huis kwam, scheelt jou weer 20 minuten fietsen.Enne die haring, is dat zure of hollandse nieuwe? Want als het hollandse nieuwe is zou ik hem niet meer eten, hij is van gisteren dus niet meer zo vers. Eveline Geen idee hoe het zit met verweken en ontsluiting enzo. Volgens mij moet de boel ook eerst verweken voordat je ontsluiting krijgt. Misschien een beetje laat dat ik dit vraag, maar hoe kon je ook alweer je tepels/borsten het beste voorbereiden op borstvoeding. Ik had ooit iets gelezen over ruw afdrogen, maar ik weet dus niet of dat juist wel of niet moest. Weet jij het toevallig (of iemand anders)? Karlijn Doe Elma maar de groeten terug!Heel herkenbaar verhaal van die mannen. Ik moet Marc ook echt erop wijzen dat ik bepaalde dingen echt niet meer kan. Hij onthoudt het maar eventjes. Zo heb ik zaterdag al gevraagd of hij de kattenbak wil schoonmaken en dat is dus nog steeds niet gebeurd, idem als stofzuigen...zucht... Vissie Leuk hè dat bloemen je huis zo op kunnen fleuren. Ons huis is niet bloem-proof vanwege de 2 katten die alles omstoten...Ik heb het zo met de kaartjes opgelost (voor de kraamcadeautjes). Ik heb ze voor beide namen uitgeprint, en zonder geboortedatum. Die komt er ook niet op. Marc is niet zo freubelachtig dus ik zie het al helemaal voor me dat hij na de bevalling die kaartjes nog moet gaan maken. Dus ik heb hier 2 stapeltjes liggen, 1 met de jongensnaam en 1 met de meisjesnaam. Marc wil ze wel aan de wekpotjes vastmaken. Sex Hier ook niet hoor, moet er echt even niet aan denken. Ik vind het sneu voor Marc maar hij begrijpt het wel gelukkig. Liefs, Tanya
Oh en Marc slaapt gewoon 's nachts zo vast als een rotsblok (hij wel...). Maar hij is wel bezorgd hoor. Belt of smst met een paar keer per dag. En als ik pijn heb (doordat ik weer eens onhandig ben ofzo en ergens tegenaan stoot/loop) dan vraagt hij meteen wat er is. Alleen heeft hij niet altijd even goed door dat ik bijna 38 weken zwanger ben, en denkt dat ik nog veel kan...
Uhhmm het is hollandse nieuwe... Dacht dat dat nog wel kon Nou ja dan moet Jeroen ze maar op eten en vannavond voor mij nieuwe halen hihi Gr marloes
marloes: fijn dat de vk aan huis kon komen en alles in orde is.... Evelien: in iedergeval een geruststelling dat alles goed is met de beeb en jou, nu nog ff afwachten dan maar... Kar: herkenbaar hoor....gewoon blijven praten en jij weet tenslotte het beste waarom je voor je kerel gekozen hebt! Tanya: heerlijk hè die regen wandelingen! En ik weet nog geen tijd, maar waarschijnlijk wel in de ochtend! Vissie: van de week was geloof ik ook shrek 2 op tv..... Zo als me vriendinnetje dadelijk beneden heeft gestofzuigd, ga ik ook maar eens strijken! twinny
Vanmorgen weer getoucheerd en ctg gehad. Ik lag al een half uur aan de ctg toen de kleine echt wakker werd en ging bewegen. Zijn hartslag ging heel erg naar beneden en viel soms weg net toen zijn hartslag weer omhoog ging kwam de vk binnen, ik moest langer aan de ctg blijven want ze wilde kijken hoe hij zich herstelden. Waarschijnlijk lag hij even tegen de navelstreng aan maar ik moet voor de zekerheid morgen terug komen. Ik ben ook nog getoucheerd het was wel weker maar niet genoeg dus donderdag weer terug komen voor ctg en toucheren. Als het zo doorgaat ga ik nog over de uitgerekend datum heen, nou dan mogen ze het laten zitten tot 07-07-07.
hoi sterrekind niks sorry hoor........ ben wel blij dat ze het zo goed blijven controleren..... alvast heel veel succes donderdag! twinny
Sterrekind, wat jammer.. Had echt gedacht dat vandaag jouw dag zou zijn. Fijn dat ze het even in de gaten houden. Tanya: hier heeft het ook zo ontzettend gehoosd! Ik blij dat Morris bij mijn ouders was. Volgens mij hoef je je tepels niet speciaal voor te bereiden, las ik ergens. Maar ik heb ook wel gelezen dat je vooral geen zeep/doucheschuim moet gebruiken, wat ruwer afdrogen. Of naakt in de zon! Heb je al besloten of je BV of fles gaat geven? Alex slaapt ook als een blok trouwens. Vanochtend zei hij dat hij dat zielig voor mij vond, omdat ik zo slecht slaap. Leek hem naar voor mij om hem zo lekker te zien slapen. Dat vind ik dus niet, lekker voor hem toch. Ik maak hem wel wakker als er iets is. Ik doe ook altijd extra zachtjes 's nachts als ik wakker lig. Met mijn ouders was wel gezellig; ze hebben ook wel door dat ik nu weer emotioneel sterker ben. En Morrisje is weer terug! Toch wel gezelliger hoor.
Ik heb nu continu zo'n branderig, drukkend gevoel in mijn bekken. Heel irritant. Net of je de hele tijd moet poepen (sorry ). Ik vind het rustig vandaag.. Zou iedereen aan het bevallen zijn of aan het nestelen?
hier alles oke, we rommelen verder. morgen weer naar de vk kijken wat ze te melden heeft. Eva is haar beren aan het wassen in het drinkwater van de dieren:S slimpie, tot later ga zo eten maken straks gesprek met onze adviseur ivm morgen en het bieden.
Ik ben wel aan het nestelen hoor! Sjonge, ik heb nu last van stuwing, lijkt net alsof ik pamela anderson ben en mijn boobs voelen niet meer van mezelf. Maar goed, gaat allemaal over en Elin heeft er veel profijt van want die kan lekker suckie suckie doen. Jullie verder veel succes en sterkte met de hormonen en de krampen! Ik ben blij dat ik daar al doorheen ben, en ik kan jullie verzekeren dat het stuk dat erna komt, ondanks dat je niet kan zitten van je hechtingen soms en ondanks dat je soms in je broek piest omdat je bekkenbodem spieren het nog niet helemaal doen, het na de bevalling echt nog 100x mooier wordt! Ik kan niet echt per persoon meer reageren, daarvoor zit mijn hoofd veel te vol met andere impressies, maar ik denk aan jullie allemaal en zal proberen het allemaal te onthouden en in elk geval wat te melden als er iemand bevalt. Ik nu even verplicht nummertje bezoek: vanmorgen is Marcels opa van 90 al geweest (en met Elin op de foto) en nu komen zijn oude buren, ook van die eind-80ers maar die hebben nooit kinderen gehad dus ik vermoed dat ze zich zoals gewoonlijk weer meer voor Marcel interesseren dan voor mij of Elin. Maar boeie, dan ga ik gewoon lekker boven zitten en voeden toch? Veel leuker dan opzitten en pootjes geven!
Lexi spoel je boobs met lauw warm water boven de gootsteen en laat ukkie omgedraaid bbij je drinken dus linkerborst en dan met voetjes naar beneden tegn je rugleuning.hoofdje op schoot en rechts precies zo werkte bij mij perfect (snap je)
Ja ik ga bv proberen. Kan ik altijd nog kijken óf het lukt én hoe ik me eronder voel. Die anti-depressiva werken toch niet meteen dus het heeft denk ik geen zin om er meteen weer mee te beginnen direct na de bevalling. Kan ik net zo goed en paar dagen wachten toch? Voor hetzelfde geld gaat alles wel goed. En als het niet goed mocht gaan, ik heb ze nog in huis dus kan ik er meteen mee beginnen als ik wil. Liefs, Tanya
Sterrekind Wat jammer dat er vandaag niets gebeurd. Hopenlijk is het donderdag beter en anders de 7e toch? Maar waarom moest jij ook alweer ingeleid worden? Karlijn Dat branderige gevoel, is dat net het gevoel alsof er 'iets' naar buiten komt daar van achter? Heb je toch geen aambeien meid? Ik moet ook altijd iets terugduwen (ja sorry ) als ik naar de WC geweest ben, maakt niet uit of het plassen of poepen is. Enne ik zou wel naakt in de zon willen hoor, er is alleen geen zon te bekennen hier (komt alweer een aardig donker luchtje aan, ben blij dat ik niet meer naar buiten hoef) Twinny Kan San hier ook niet even komen stofzuigen ? Ikheb het al een paar keer aan Marc gevraagd, maar denk dat ik het dadelijk zelf maar 'even' ga doen. Ik was zo druk met fotobewerken dat ik helemaal niet meer op bed gelegen heb, zal Marc leuk vinden... Liefs, Tanya
Oh voor de liefhebbers, ik heb een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst van 3 dagen terug (toen was ik 37 weken en 2 dagen). Liefs, Tanya
Hoera! Geen proefwerken meer nakijken tot Januari \/ Hoera ! Maxi Taxi Citi,cosi en Dreami op de kop getikt voor 130 euro! Zo, dat moest er ff uit. Sterrekind...je wordt toch nog een 'echte' juli-mama ..... die kleine uk voelt zich wel goed in zijn nestje.. Rommelaartjes.... much ado about nothing... Wil nog niet echt bij iemand doorzetten begreep ik. Wel vervelend lijkt me dat, al die voorweeen. Hond... nou weet ik weer waarom ik er GEEN wil/heb/ooit zal aanschaffen Mannen: die van mij hoort ook tot het soort 'als-je-het-vraagt-wil-ik-het-best-doen-maar-alleen-als-je-het-vraagt' en tot het soort 'je vroeg alleen og ik wilde dweilen, niet of ik daarna ook het vuile water weg wilde kipperen en de dweil weer op wil ruimen'. Nou, ik nog ff een beetje in huis rommelen (maar dan anders ). over een uur alweer de kids ophalen.
Dames, ik ben op 7 juni bevallen van een prachtige zoon. Ik heb een keizersnede gehad. Ik ben 3 weken in het ziekenhuis gebleven. Ik ben bevallen toen ik 34 weken en 3 dagen zwanger was, dus ongeveer 5 weken te vroeg. Ik zal jullie later uitgebreid alles vertellen