Evelieveling, mail maar naar Kar dat er zelfs nog een heleboel Juni mama's zijn die ook nog geen echo hebben gehad! Zelf heb ik hem ook pas 27-12. Dat duurt nog een maand. maar als ik verder nergens last van heb, zal het wel goed zijn denk ik maar... Koeky, leuke foto's! Fijn dat alles goed was!
Ik voeg me ook bij jullie, ik ben een julimama En de hele dag beroerd, misselijk, moeeee! Ik wordt er gek van.. ik heb gisteren op mijn werk de hele morgen alleen maar naar mijn beeldscherm zitten staren, blegh! Die Puur mama van VSM helpt dus wel wat? Dan ga ik die toch ook maar halen!
Hoi Ayvida, Goh leuke naam zeg. Bij mij werkt dat VSM spul iig ja, alleen moet ik nog wat doen aan m'n eetlust. Ik heb net een onwijs goed gesprek gehad met oma, en daardoor krijg ik ook al weer wat zin om te eten. Vrijdag komt hier mvm, en volgende week mag ik m'n kleintje weer zien. Dat vind ik nou weer iets om naar uit te kijken. Ga mijn best doen om echo foto mee te vragen, want van de vorige keer ben ik het vergeten. Nou ik ga eens eten. Succes allemaal. gbm
Ayvida is niet mijn echte naam hoor. Het is een samenvoeging van de namen van mijn kinderen AYla VIanne en DAno. Maar het pakt best leuk uit als voornaam idd Ik moet morgen voor het eerst naar de vk.. leuk! Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste echo krijg.. wanneer hebben jullie de eerste echo gekregen? Voor mij zal een termijnecho niet nodig zijn, want tussen het verwijderen van mijn spiraal en de positieve test zat maar vier weken. Dus valt er niet zoveel te raden wanneer het kindje precies verwekt is Groetjes, Jennifer
Ik heb de eerste echo vorige week gehad. Dit was omdat ik wel eens wilde weten hoever we nu eigenlijk waren, en ik zowieso een gesprek met de gyn wilde aangezien het onze eerste wordt, en ik erg onzeker was/ben. Volgende week dus volgende echo, en dan hopelijk een kloppend hartje. Gr, gbm
hoi meiden Peetje: wij zijn morgen ook weer aan de beurt, ben zo benieuwd of het nu ook echt gegroeid is....... Vandaag ook de eerste keer de wcpot geknuffeld. Heb voornamelijk erg pijn aan mijn maag, soort van zuurbranden. Na het spugen ging het wel weer wat beter. Voel me vandaag moe en slapjes! Heb een middeltje tegen het zuurbrangen gehaald, omdat Rennie's toch wat omstreden zijn. Dit is een drankje, echt hardstikke smerig, maar het heeft wel beetje geholpen gelukkig. Net ff heerlijk gewandeld in het bos, frisse lucht doet ook wonderen, maar nu weer doodmoe...... Ook heb ik de laatste 2dgn weer zo ongi-achtig gevoel in me buik, me baarmoeder zal wel aan het groeien zijn....... KOeky: mooie foto's hoor meid, ben benieuwd of die van ons morgen ook al zo groot is! grtjs Twinny
Twinny, die van jouw is morgen ook zo groot. We zijn allebei 8 wkn en 3 dgn. Het is wel een opluchting hoor, om te zien dat het beweegt. Kweet alleen nog niet op ik een nekplooimeting moet doen. Wat doen jullie?
Ik laat het wel doen. Ik ben tenslotte toch bijna 36. En áls er wat mis is, heb ik tenminste een langere tijd om me daarop voor te bereiden.
volgens mij doet de gynaecoloog dat automatisch, althans wel bij mijn schoonzusje......... Ik wacht af wat ze zegt, kan sowieso niet voor 12wkn. Denk overigens wel dat ik het laat doen als ze vragen. Ben liever beetje op de dingen voorbereid....... twinny
Ik zou er toch eens naar vragen bij de vk. ik moet het speciaal aanvragen, dit doen ze niet automatisch. Moet ook voor de 13e week. Dat is wat de vk mij erover vertelde.. Ik denk er nog over na, denk wel dat ik de combitest ga laten doen. Nekplooimeting en bloedtest. Al is het maar een kansberekening.. als het zeker is dat onze kleine hummel een afwijking heeft, willen we het niet laten komen. Daar zijn we beide over uit, hoe hard die beslissing ook is.
Is een harde beslissing, maar zo denken wij er inderdaad ook over. Ligt ook een beetje aan de afwijking, natuurlijk.
Hi Meiden, zo werkdag zit er weer op. Vandaag heel de tijd mijn buik gevoeld, zo zeurderig aanwezig gevoel. doet geen pijn hoor, dus maak me geen zorgen. deze zwangerschap voelt zo wie zo heel anders dan de eerste, die dus misging. bij de 1e zwangerschap hadden wij zoiets van we doen geen testen... nu heb ik nog steeds wel zoiets... we zien wel, kunnen we nog een paar weken over nadenken. Smeetje; ben erg benieuwd hoe het met jou is? Hele dikke knuffel! Verder niet zo veel te vertellen, zo lekker eten bij mijn ouders (elke woensdag...lekker makkelijk)
bedankt iedereen voor het luisteren, laat het idd rusten en probeer later wel uit te zoeken wat ze bedoelden ermee, probeer ze te accepteren voor mijn vriend, maar zal het nooit op de manier van weg halen accepteren dus mocht het echt letterlijk gezegd worden later dan barst de bom, maar probeer het nu te vergeten. ben vandaag op mijn werk kijk hard onderuitgegaan. gelukkig op mijn zij en kont. maar au ben bont en blauw voel me verder gelukkig goed. groeten wietske
Ben je flauw gevallen, Wietske? Voel je je al rot is dat nu alleen nog maar erger geworden. Zal je morgen helemaal wel voelen. Wij laten helemaal geen testen doen. Weghalen is hier helemaal geen optie. Als je dus iets zou weten zal je zwangerschap daardoor ook niet meer zo plezierig zijn. Heb net gewerkt. Collega maar even ingelicht , dat ik niet zo heel lekker ben, dus als ik ineens weg sprint , dat ze het dan weet. Voel me de hele dag echt kotsmisselijk. Vanavond ook nog weg. Zal blij zijn als ik daarna in mijn bed ligt.
Smeetje; ben erg benieuwd hoe het met jou is? Hele dikke knuffel! Gaat goed hier, geen bloedverlies weer gehad. Ben alleen erg zenuwachtig voor de echo morgen. Ik heb er eigenlijk een goed gevoel over, maar mijn vriend dus niet echt... Hij is bang dat het toch mis is en dat dan de klap voor mij des te harder is omdat ik zo positief ben... Is misschien ook wel zo. Heb tenslotte 2 dgn bloedverlies gehad en mijn gevoelige borsten zijn wel over sindsdien. Maar ben nog wel bij vlagen misselijk, het eten smaakt me niet en ben erg moe. Ook heb ik een 'vol'gevoel in mijn buik. Dus... Morgen even afwachten, moet om 10.20 er zijn... Hopelijk moeten we daar niet te lang wachten, in een wachtkamer met allemaal dikke buiken. Dat vond ik vorige keer zo erg, zat ik daar met mijn mk tussen al die zwangeren. Ik heb me in kunnen houden tot in de auto...
Ik begin de moeheid nu tock ook wel te merken (werk ook 40 uur per week), het is dat ik vanavond wakker schrok vd krantenjongen, anders hadden we nu nog geen eten op tafel gehad! Ik hoef maar even op de bank te gaan liggen en ik ben weg. Ga vanavond ook maar even een keertje niet sporten, lekker een avondje rust! Gelukkig blijf ik nog steeds uit de buurt van de wcpot, ik merk alleen wel dat ik minder honger heb en een vol gevoel in mijn buik heb, s'avonds lijkt het wel alsof ik al 4 mnd zwanger ben! Nog 2 weekjes en dan mag ik ook voor de 1e keer naar de VK! zit er al zo naar uit te kijken!
ik werk alleen s ochtends 3 uurtjes en avond 3 uurtjes. smiddags nog eens mijn dochter en huishouden. Ik ben op. Ochtend uren ga ik nu al minder doen, ik red het gewoon niet meer. Ik ben meer moe als toen bij mijn dochter maar ja toen kon ik slapen wanneer ik wou en lekker rustig doen. Nou moet ik door en het valt echt tegen. Maar ja goed doel dames! ik ben al vanaf vanacht al misselijk en vanaf vanochtend echt aan het overgeven.. gewoon zenuwen niet normaal meer!