Alina van harte gefeliciteerd hoor! Geniet er maar lekker van! Lex, ik heb enkele tranen van geluk gelaten toen ik haar de eerste keer hoorde krijsen, daarna ging het heel goed... tot dit weekend... heel veel last van hormoontjes De babyblues De stuwing trekt snel weg hoor, ik had er de derde dag het meeste last van en tegen de vijfde dag was het weg, nu voelt het wel heel goed aan, mooi aangepast aan de behoefte van ons meisje en nog wat extra om te lekker als kraantjes
Hier idem dito! Ik moet helaas zometeen weg, maar zodra ik terug ben zal ik meteen achter de PC kruipen, ben heel benieuwd... Liefs, Tanya
Eef, je hou ons lekker in spanning zo. Bel je om 20.00 uur? Tanya, ik ga met een pijnbestrijder bevallen en vanwege de begeleiding daarvan (ze zitten nog in hun testfase) willen ze me inleiden. Jekkia, erg leuk geboortekaartje! Hebben wij ook nog aan zitten denken. Elma, lekker dat je weer internet thuis hebt. Alina, GEFELICITEERD!!!!!!
Even een ego-berichtje: Vandaag de fotoshoot gehad. Was leuk en ik heb net al een paar foto's binnen gekregen. Ik zal even kijken of ik er gelijk al 1tje kan plaatsen. De rest komt nog!
WAUW Jody, wat een mooie foto's! Prachtig lijf heb je. Kirby, wat fijn dat met jou en je meisje ook alles goed gaat! Ben heel benieuwd hoe het met Eveline gaat; als ik weer iets hoor via sms meld ik het hier meteen!
ik heb nog niet gebeld. Ik ben als een debiel dingen in huis gaan doen, afleiding. Maar het blijft komen en gaan. Ik bel nog niet, het is allemaal nog te houden en ik wil gewoon niet weer voor l*l staan. Ik ga nu douchen. Kar, ik hou je op de hoogte. Het voelt voor mij in ieder geval goed serieus aan nu!
Mijn laatste reactie voor vandaag (en ik hoop echt dat ik eind deze week thuis internet heb en dagelijks kan meelezen en jullie kan lastig vallen , tot die tijd kan ik gelukkig weer bij mijn ouders bijlezen!): Eveline: succes en sterkte. Ik hoop dat het nu geen loos alarm is en dat je snel je kleintje in je armen kan houden! Liefs Elma
Eef, zou het nu dan echt...? Ik hoop het voor je! Elma, wat mooi dat je de lijst weer zo keurig hebt bijgewerkt... Nu is Lexi van plaats 4 naar 7 gezakt en wie weet.... als Beebie en Kim weer online komen...? Ik heb zojuist de kinderwagen opgehaald. Hij ziet er echt super uit en was maar voor één kind ( het 5e, surprise, surprise, waar ken ik dat verhaal van?) gebruikt. Als ik zo op Marktplaats kijk hadden ze er makkelijk meer voor kunnen krijgen, maar goed. Ik ben hartstikke blij! Het regende wel ontzettend hard onderweg. Stond echt op het punt om langs de kant te gaan staan. Niet echt prettig als je helemaal niks meer ziet en de straat verandert in een peuterbadje..... En verder? Mijn vriendin belde net. Haar vader heeft de Caravan gebracht, dus wij kunnen vrijdag lekker vertrekken naar het Arrow Classic Rock Festival. Heb er zin in.... nu het weer nog...
Eveline, ik wacht het rustig af! Het klinkt hoopgevend in ieder geval. Melanie, goeie deal! En jeetje, dat je nog puf hebt voor zo'n festival! Elma, ik zal je op de hoogte houden. Tot snel maar weer!
Eveline, ik hoop maar dat het doorzet nu! Tis even doorbijten maar dan absoluut de moeite waard! Keep up the good work, girlie! x Lex (die nu eindelijk last heeft van haar hechtingen...)
Dat is voor mij relaxen...., geen man, geen kids, geen was, geen 'wat-eten-we-vandaag', geen gehuil, gezeur, gesnurk..... Goede muziek, vrienden, hangen, chillen.... heerlijk!
Elma, ik weet het geslacht al wel maar heb het niet verteld (tenminste, alleen in PB-tjes want ik wil uitkijken voor meelezers!). Bij mij mag er dus ook 'geheim' staan. Evelien, dit wordt het vast. Als het van douchen niet minder wordt... Succes en ik hoop voor je dat je een spoedige bevalling hebt en straks een lief klein hummeltje in je armen hebt! Ik heb alles bijgelezen, maar weet even niet alles meer om te reageren. Ik ga even met mijn voeten op de bank. Man heeft late dienst dus ik heb net het avondritueel met mijn dochter gehad die nóóóóóóit wil slapen! O ja, was bij de VK. Ze schat dit kindje groter dan de vorige. Dat had ik zelf ook al bedacht, want zo 'vol' als ik me nu voel had ik het bij haar niet. Verder denkt ze dat ik al wat ontsluiting heb, zoals ik de pijnlijke harde buiken omschreef. Ik hoop dan maar dat dat zo is. Scheelt weer 1 of 2 centimeters, toch?!
Jody, mooie foto's!! Melanie, lekker dat je nog een weekendje voor jezelf hebt. Pienie, wij zijn sinds 3 weken bezig met het sticker beloningssysteem en ik moet zeggen het gaat echt de goeie kant op. Pepijn riep wel 3 keer in een nacht en dan s'morgens al om half 6 dat hij eruit wilde, nu gaat het bijna iedere nacht goed of roept hij maar 1 keer. Twinny, ik had echt verwacht dat jij vandaag mama zou worden, niet dus. Zal wel niet lang meer duren voor jou. Ik zag dat Kim zondag nog wat had geplaatst in een topic dus ze is nog niet bevallen.
Eveline succes, we duimen allemaal voor je! Jody wat een superfoto's, prachtig vereeuwigd op deze manier! Oja en Jekkia, dat Beebie bevallen zou zijn was een gokje/grapje dus er is nog niks gebeurd bij haar todat ze het zelf komt vertellen hihi! Ik hoop niet dat ik je in de war heb gebracht Sorry!
Kaartje, vind je niet dat wij eigenlijk eerst aan de beurt zouden moeten zijn?! Met Zanoni samen? (Tuurlijk eerst nog Sterrekind en Twinny)
Hey ladies, Jullie geloven nooit vanwaar ik mijn berichtje typ: juist, op mijn eigen computer thuis! Ben nu zo happy. Heb zelf een beetje lopen knutselen met de modem en nu doet 'ie het ineens. Ik hoop maar dat dit niet van korte duur is.... de monteur staat voor woensdag gepland; ik wacht morgen nog wel ff af voordat ik die ga afbellen! Vanaf nu dus niet meer bijlezen, maar meelezen en volop reageren! Tot snel, Liefs Elma Ps. ik heb afgelopen week nog een pb van Kim gehad: ze is nog niet bevallen. Ze is wel 'bevallings-klaar' maar volgends de gyn kan het net zo goed nog 2 weken duren....