Eerst ik, eerst ik! Heel erg, ik loop er nu echt op te wachten. Als het nou mooi weer was dan zouden we iedere dag bij het zwembad zitten maar nu zit ik maar binnen en alles is klaar, wachten, wachten. Zal je zien dat het pas volgende week wordt.
Ja, of nog later.. Ik was er van overtuigd dat ze je vandaag wel zouden inleiden. Dat wachten herken ik.. Bah.
Eef, succes hoor. Ik hoop echt dat het doorzet! Ik weet wat ik ga doen morgenochtend. Even spieken of er nieuws is... Ik heb mijn tas nu zo goed als klaarstaan. Ik heb nu ook de kleertjes die we de kleine aan willen gaan doen uitgezocht. Neutraal natuurlijk omdat we het niet weten, maar wel lief hoor! O ja, enne...jullie mogen allemaal eerst hoor van mij. Ik voel me nog zo goed, ik heb nog volop vakantie (zoals ik het steeds noem). Dus gaan jullie maar lekker eerst, ik wacht nog wel een paar weekjes!
erg is dat, he? Maura kwam 5 dagen eerder, Myron 6.. dus we gingen er vanuit dat Meallán ook weer eerder zou komen... liet ie ons 8 dagen langer wachten.. (aan de andere kant... ik was uitgerekend op dierendag, ook niet echt een dag om geboren te worden). En nu zul je zien dat ik net 1 dag verlof heb en bummetje komt eraan.... Mijn moeder wil pas 1 week van tevoren komen... zul je net zien
Hihi alles wordt wel lekker door elkaar gehusseld zo ja! Ben benieuwd hoe het verder gaat ja - voorlopig hier geen rare dingen, ontspannen buik en een hoop beweeglijkheid..morgen weer naar de vlos... Sterrekind..ehh OK jij mag eerst Elma gefeliciteerd met je internet JOEPIE! Welterusten dames en werkse Eveline : XKaar
Jaaa, gezellie! Leuk zeg dat je naar het Arrow classic rock festival gaat. Wij zijn jaren aan één stuk naar Torhout en later Werchter gegaan, helemaal geweldig! Maar de laatste 2 jaar is het er niet meer van gekomen. Wie komen er allemaal?
Werchter lijkt me ook een keer leuk.... Arrow kom ik als sinds het allereerste Festival, dus zwanger of niet .... IK MOET ERHEEN... Dit jaar komen Scorpions, Toto, Europe, Aerosmith, INXS, Thin Lizzy, Steve Vai, Riders on the Storm, Outlaws, Tesla, The Australian Pink Floyd SHow en Rodger Hudgson. Drie jaar geleden was ik ook zwanger .... Meallán is dus al een Prematuurrocker! Houdt erg van Alice Cooper, haha!
Geweldig Melanie, dat wordt vast super! Het is ook maar één dag festival zeker? Dat is wel te doen, werchter is de laatste jaren 4 dagen, dat is echt te lang om te leven op fast food en bier... Zonder douche en met die gore dixies (zeker na dag 4). Maar verder helemaal top hoor! Is het ver van huis? Of valt dat wel mee?
Weltrusten allemaal! Ik hoop dat internet het morgen nog steeds doet [-o< , dan ben ik weer van de partij! Slaap lekker, Liefs Elma
Stel je me een vraag en dan ga je naar bed... jij bent ook lekker! Nou zit ik hier dan... maar zal toch ff reageren. Arrow is soms 1 soms 2 dagen. Dit jaar is het maar 1 dag. We gaan dus vrijdagmiddag erheen, zaterdag festival, zondagochtend weer terug. Qua Hygiene valt het daar heel erg mee. De meeste mensen zijn toch erg netjes en er zijn voldoende wc's en douches. Echt top als je het vergelijkt met Pinkpop of Lowlands. Komt misschien omdat de gemiddelde leeftijd bezoekers wat ouder is. Arrow was altijd in Lichtenvoorde, is dit jaar voor het eerst in Biddinghuizen (bij Walibi Flevoland). Aangezien ik in A'dam woon dus een stuk gunstiger voor mij
Nou, iedereen slaap en Eef puft.... Dan ga ik ook maar naar bed. Morgen om 10 uur voorvergadering en 's middags oudergesprek op school voor Maura en Myron. Helpen jullie me ff eraan herinneren dat ik nog een afspraak voor volgende week moet maken bij de vk voor de volgende APK? Wel te rusten/ puffen.... Groetjes, Melanie
Lieve meiden.... heel even snel een leuk nieuwtje.... Ik heb gewonnen met de Poule rondom Twinny en heb de eer dat aan jullie te vertellen. Morgen gaat het gebeuren en ik moest erbij vermelden dat San zo snel mogelijk op het forum zal schrijven! Spannend! Sterkte Twinny! Sorry voel me nu niet fit genoeg om verder bij te gaan lezen.. las even tussen de bedrijven door dat het bij Eef nu wel erg spannend wordt. Succes meid! En de andere natuurlijk ook.. Slaap lekker allemaal! (voor zover mogelijk)
Sterkte Twinny! Hè jammer, ik zat er maar 1 dag naast... Morgen heb je eindelijk je minimuts in je armen en zal je weten of je al die tijd gelijk hebt gehad met je voorgevoel over een meisje! Verder heb ik alles bijgelezen maar reageer morgen uitgebreid. Eveline Ik hoop dat je nu aan het bevallen bent! Oja, toen ik vanavond weg was heeft Marc alles gedaan wat ik graag gedaan wilde hebben, dat wil zeggen de was, de vloer en de kattenbak. Gewoon uit zichzelf! (of hij heeft stiekem op het forum gezeten en mijn berichtjes gelezen ) Welterusten! Liefs, Tanya
Tanya: over de tepels, de een zegt dat je ze wel moet harden (afdrogen met harde handdoek) en de andere zegt dat je dat niet hoeft te doen maar dat de natuur dat zelf wel regelt. Dus ik doe het lekker niet. Ennuh, jouw buik ziet er prachtig uit zeg! Sex: Hier al maaaanden niet. Heb mijn mannetje daarom gisteren maar even (ahum) oraal verwend.... hihi (was ook al maanden geleden, arme kereltje van mij) Hollandse nieuwe: als ze 1 dag oud zijn kun je ze nog best eten toch? (Niet dat ik dat nu doe hoor, want nu ik zwanger ben vind ik ze vies! Terwijl ik er anders gek op was.) Lexi: Maakt niet uit dat je niet op iedereen kan reageren. Wij snappen heel goed dat je het nu druk hebt met hele leuke dingen! Ik vind het wel heel erg leuk dat je regelmatig hier kijkt en reageert! Ik vind het heerlijk om jou verhaaltjes te lezen over hoe het gaat met jullie en Elin. Alina: Gefeliciteerd met jullie kleine knulletje! Ik ben ook benieuwd naar hoe het gaat met jullie en naar de naam natuurlijk. En foto's! Jody: Prachtige foto's! Vooral die met die ieniemini-schoentjes, die is echt lief! Melanie: Ik dacht eerst ook Pffff dat je daar nog zin in hebt. Maar zoals jij dat festival omschrijft dan wordt het echt genieten ja. Elma: Nou dat heb je mooi gedaan! Eindelijk thuis internetten en meelezen en kletsen hier. Eveline: Spannend hoor..... We wachten af. Alvast veel succes voor als het wel doorzet vannacht! WAUW! Twinny! JIEHAAAA! Ze gaat bevallen! HEEEEEL veel sterkte meid! Ennuh San, we horen nog van je he! hihi Tanya, Marc leert het nog wel.... Groetjes Miep
hoi, volgens mij heb ik een nieuw onderwerp aangemaakt..juli 2007 mama's waar ik een heel verhaal heb geschreven, laat gerust een berichtje achter vind ik erg leuk. zou graag willen weten hoe iedereen zich voelt en ernaar uit kijkt, hoe alles straks zal zijn en verlopen.... en voordegene die bevallen zijn, zou ik ook graag daar terug willen lezen hoe dat allemaal verlopen is...en gefeliciteerd en voor degene die net zo ver zijn bijna of even ver als mij, laat graag een berichtje achter hoe je je voelt enzo... liefs Melissa
Niemand meer online? Ook Tanya en Landa niet meer? Ok dan, ga ik ook slapen. Tot morgen! Groetjes Miep