Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh Melissa is nog wel online. Ik heb al gereageerd op je berichtje daar hoor.
    Trusten!

2. Niet meer actief

Trusten allemaal morgen weer een dag, jammer dat ik er weer is te laat achter zit ...
    morgen maar wat vroeger de site in de gaten houden pagina 1191 ben ik oke dat moet ik ff onthouden

Weltruste,

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi!

Iemand al online?

Groetjes Miep

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ja ik, maar wij gaan nu, hihi.....

Fijne dag iedereen, heel veel succes met alles en tot gauw!

Twinny

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Twinny: JIJ heel veel succes gewenst! En San natuurlijk ook!

Groetjes Miep

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    aaaaargh Twinny..hel veel succes vandaag9ik hoop dat je dit nog leest) en we zullen met zijn allen voor je duimen enzo :)

San, we horen van je! ( ga ik maar even heel brutaal van uit hihi)

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    *glk*..melissa heeft het juli forum geopend?..Is ze al bevallen dan?....
    Was ut 'payback time ofzo? :)
    Nah jah en wij zitten ons hier druk te maken over wie we die eer zullen geven en blabla..Haha: te láááááááát!
    Hoe dan ook, maakt ook niet uit, we schuiven straks gewoon door daarheen..toch? Of werkt 't zo niet?

Melanie wat heeeerlijk dat je naar Arrow gaat, even een fijne afleiding denk ik. Wel erg jammer van het weer steeds..geeft je veel minder gelegenheid om even te gaan zitten of zelfs liggen in het gras. Ik hoop dat jullie er zullen genieten. Je gaat met vriendinnen begrijp ik?

..Ik zit hier met mijn goeie gedrag omdat er een briefje lag van de schilders dat ze vandaag om 7 uur zouden komen voor het binnenwerk (ein-de-lijk) Zit ik helemaal klaar, opgemaakt, gedouched, fris en fruitig...Geen schilder te bekennen in de hele straat.
    G^*(^&^&Vr*()^&mme..zeg dan niet dat je om 7 uur komt!

Hier verder weinig nieuws..Ik heb gister mijn boxkleed af-genaaid. Willen jullie 'm zien? Ben er wel trots op want zo'n ster ben ik niet in naaien. Moeders heeft geholpen uiteraard hihi...

Verder moet ik nog steeds klossen, maar die stupids van het kraamzorgbureau zijn maar niet te bereiken..vandaag maar weer es proberen.

Ik heb de afgelopen week echt verschrikkelijk pijn in mijn schaamstreek. En het vocht zit nu ook in mijn bovenarm. Dus vanaf mijn nek helemaal tot in de puntjes van mijn vingers. Moest daar vannacht effe heel hard om janken, aaaaargh je wordt soms zo gek van die rotkwaaltjes! (ik had vantevoren nergens gehoord of gelezen dat de laatste weekjes zwanger zijn echt pijn doen/kunnen doen...waarom verteld nooit iemand zoiets )
    Ach ja, alsof ik er dan niet aan was begonnen *grijns*..Ik kan niet wachten op ons kleintje,

Loltsje hoest met jou? En van beebie willen we nu toch ook wel wat horen hoor. Trouwens, ik vind zowiezo dat er veel meiden wel even iets van zich mogen laten horen..Hoe is het bijv. met evelien?
    Kar? Hihi..ik ben te nieuwsgierig, t liefst zag ik jullie hier nu allemala in één keer!

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    maar als leuke tegenhanger dáárvan..is er gewoon niemand hier :(

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen Niva!
    Nou inderdaad, wat zul jij nu balen! Stomme k*tschilders.....
    En tuuuuurlijk willen we dat boxkleed zien! Kom maar op met die foto's!
    Zelf hou ik ook wel vocht vast, maar niet zo erg dat ik er last van heb. Niet dat het pijn doet bedoel ik en volgens mij alleen maar in mijn benen en gezicht. Maar het kan inderdaad heel pijnlijk zijn heb ik wel gehoord. Kom op Niva, ook voor jou geldt dat je er over een aantal weekjes af bent en je dan je kleintje in je armen hebt!

Ik heb weer es een slechte en veel te korte nacht gehad. Ik sliep pas rond half 2 (heb hier nog gepost om 12:40u) en toen om 3 uur wakker om te plassen en om kwart voor 6 (klaar)wakker. Weer geplast en toen op bed gekropen en toen kwam mijn mannetje thuis (nachtdienst) en kon ik niet meer slapen. Ben naar beneden gegaan en hebben we een half uurtje samen gezeten en ben ik tegelijk met hem weer op bed gegaan, maar kon niet meer slapen...... En ik was nog zoooo moe gisteren!
    Groetjes Miep

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wellus, ik ben er wel.... Alleen ben ik geen Eveline of Kar of Chantal.... Nee ik ben Miep die nog niet eens aan het rommelen is.....

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met de anderen is! Het kan bijna niet anders dan dat Chantal bevallen is zou je zeggen..... :) Ze is al zo lang niet meer hier geweest....

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Goeiemorgen! :)

Oh wat rot dat je zo'n korte en rot- nacht hebt gehad! (maar wel gezellig effe met je vriendje gezeten hihi) Als ik jou was klom ik zo lekker nog naast hem in bed en kroop ik lekker tegen hem aan om verder te maffen.

Ik zal nu ook effe "koffiedrinken"met mijn mannetje (hoewel ik al 8 maanden geen koffie meer drink hihi) ..Maar kom later vast effe weer posten en neuzen enzo..
    Oh en dan plaats ik een foto van het boxkleed!
    tot zooooooooo

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dat heb ik dus zonet al geprobeerd, maar dan slaap ik echt niet meer.... En ik wil ook niet door mijn gestuntel hem steeds wakker maken.

Ik ga gewoon hier achter de computer zitten totdat mijn ogen weer moe worden en dan ga ik lekker op de bank liggen (en hopelijk slapen).

Groetjes Miep

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb trouwens sinds gisteren zo nu en dan menstruatie-achtige krampen in mijn onderbuik en zo nu en dan gemene steken onderin. Wat betekent dit? Ga ik nu ook al 'rommelen'?

Groetjes Miep

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik weet niet, lijkt wel erg op de pijn die ik de afgelopen week ook heb. Ik denk dat dat ook te maken heeft met het 'verweken"van de boel daaronder.

Weet jij trouwens of je per se die klossen moet halen bij de thuiszorg waar je ook kraamzorg krijgt? 9die moet ik namelijk betalen/huren)
    Ik ga zo naar leeuwarden en daar zit niet de thuiszorg de friese wouden, maar kan ik dan wel ergens die dingen halen? of weet je dat ook niet? Gaat zoiets niet via de zorgwinkel van de friesland ?

15. Niet meer actief

Ik ben er ook hoor! Ik was ook weer eens vroeg wakker (na een hele slechte nacht) en moest de neiging onderdrukken om meteen achter de laptop te kruipen...
    Ik zag dat Melissa een nieuw topic geopend heeft, waarom eigenlijk? Ze zegt om de echte zwangerschapsverhalen kwijt te kunnen, ik gok dat die gauw gesloten wordt door een van de moderators. Volgens mij wordt er door de modjes zelf een mama-topic geopend zodra iedereen hier bevallen is toch?

Melissa Daar hebben we dus dit forum voor, om alles te bespreken, ik zie dus het nut van dat 2e topic ook niet in...

Afijn, ik zag dat er geen nieuwe baby's bij waren, tenzij Twinny nu al die keizersnede gehad heeft. Wij hebben elkaars nummer en ik geloof dat Sterrekind ook haar nummer had, misschien krijgen we wel een smsje voordat San hier op het forum verschijnt.

Loltsje en Niva Zijn jullie mannetjes nog thuis dan? Gezellig! Die van mij is allang vertrokken naar zijn werk...

Niva Fijn zulke afspraken, ben je gewoon voor jan l*l zo vroeg je bed uitgekomen. Zijn ze ondertussen al gearriveerd?

Landa Ik zou gewoon een keer nonchalant dit forum open laten staan, kijken of hij de berichtjes leest en zo ook gaat poetsen uit zichzelf hihihi.

Heeft niemand het GSM nummer van Beebie/Chantal? Ben nu ook wel erg nieuwsgierig...

Karlijn Heb jij al iets gehoord van Eveline?

Ikke Heb dus wederom een slechte nacht achter de rug. Kan gewoon echt niet meer lekker liggen en alles doet pijn. En ik heb het gevoel dat nu mijn buik hel erg in de weg zit. Ik moet nu zo giga rechtop zitten. Ukkie heet ook al een rib beurs getrapt. Fijn hoor, zo'n lang kind... :(

Liefs, Tanya

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeimorgen wat een *** nacht stomme buren de hele nacht boem boem boem boem van die pokke muziek 0015 politie gebeld komen ze om 01.30 is het eindelijk even stil dus liggen half te dutten bellen ze bij ons aan grrrrrrr ben pas tegen 0400 uur in slaap gevallen ging om 05.30 de wekker goeiemorgen. straks op controle bij de vlos enne dames duimen vandaag er gaat geboden worden voor ons. gister goed gesprek gehad met adviseur en hij gaat zo mogelijk de koop voor ons in orde maken hopelijk komen we op een goed akkoordje met de verkoper. Spannend. ps plaats nieuwe buikfoto's in mijn album

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, wat zijn jullie alweer vroeg actief.....
    Hier nog een met een ^&@^#@%^#%@*-nacht. Kon weer niet slapen, weer wiebelbenen en ook nog eens giga-krampen in mijn kuiten. Ben uiteindelijk naar de bank verhuisd en daarna weer terug naar bed. Snap er niks van. Slaap express s middags niet ...maar kan dan toch 's avonds niet slapen!

Twinny zet 'm op morgen!

Iemand al wat van Evelieveling gehoord?

Enne, weet niet meer wie het zei... maar bij Arrow heb ik natuurlijk een campingstoel mee. Ga niet met mijn toeter op dr gron neer ploffen, haha.
    Heb vannacht in bed bedacht dat ik wel een t-shirt ga maken voor Arrow met de tekst:

Nee, ga niet hier bevallen!
    Over 4 weken!
    Een Jongen!
    Ja, ik trek het nog!

Juli-Mama-forum: Dacht ook dat Sonya 'm zou openen...
    :eek:

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik zit ook bij De Friesland en krijg kraamzorg van De Friese Wouden, daar heb ik ook mijn kraambed besteld. Maar volgens mij maakt het niet uit waar je die klossen huurt hoor (weet het niet zeker).
    Heb ook geen idee wat het kost om die dingen (of zoals in mijn geval een bed) te huren. Zal wel niet zoveel zijn. En de kosten kun je dan denk ik wel gewoon declareren bij De Friesland.
    Tanya is ook online, misschien weet zij dit?

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Inderdaad, ik vond dat ook een beetje overbodig, heb dat ook als reactie erbij gezet. Wat mij betreft kan ie gesloten worden en kletsen we hier gezellig verder met zijn allen.

Ja mijn mannetje is thuis ja, hij is vannacht aan het werk geweest en ligt dus nu op bed. Zo gezellig is het hier dus niet, haha.....

20. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    he dames de topic van juli 2007 mama's staat verkeerd moet niet onder bevallingslijsten staan maar onder de mama's

Deel Deze Pagina