Nou dames, ik ga jullie eerst weer even verlaten.... Ik ga proberen een dutje te doen op de bank. Later! Groetjes Miep
Oh! ! Weet je wat ik dacht? Dat is vast weer zo'n play-station/I-Pod/ Mp3 - ding waar ik geen verstand van heb....
Tanya, misschien vind je zo'n Handleiding op Marktplaats ... Toen ik daar aan het snuffelen was kwam ik ook veel adapters ed tegen
Haha, zo klinkt het inderdaad ook..... Maar uh, tis bijna 9 uur dus draai alvast het nummer maar Melanie! Ik ga nu echt proberen te slapen. (Het weer werkt wel mee in ieder geval, dikke buien hier.)
Zo jullie zijn er allemaal vroeg bij. Hier nog eentje die slecht geslapen heeft, ik ga vanmiddag maar even bijtanken. Zo meteen weer naar het ziekenhuis, ik hoop dat het hartje mooi blijft kloppen. Melissa, het was de bedoeling om Sonya de eer te geven om het topic Juli mama's 2007 bij mama's te openen. Of was dat zoiezo je bedoeling niet en wilde je gewoon graag een 2de topic.
Nog niet bijgelezen. Krampen blijven precies hetzelfde. Heftigheid is wel wat toegenomen. Maar ik geloof er gewoon niet in. Dit is gewoon weer een valse start. Heb Jer gewoon naar het werk gestuurd en ik zie wel waar het eindigt. Volgens mij komt dit kind er pas uit als het een peuter is
He bah! Eef. Wat een afknapper, ga je nog wel bellen vandaag of wacht je je gevoel even af? Ik had het al gezegd maar heel veel sterkte , Twinny!Misschien heb je nu je kleintje al in je handen? Pepijn kwam om 9.05 te wereld en ik was de 3de keizersnede van die dag. Ik hou mijn mobiel bij me.
He bah Eveline! Had je nou gisteren ook nog de vk gebeld of niet? Ik hoop toch dat het goed door gaat zetten en dat je geen herhaling krijgt van vorige week dinsdag... Sterkte meid! Liefs en dikke knuf!
Oh, Evelieveling, ik was er echt van overtuigd dat..... Wat een eigenwijze meid! Van wie zal ze het hebben ... Sterrekind, heb je twinny eigenlijk ook mijn nummer gegeven of heb ik alleen haar nummer? Weet het eigenlijk niet? Maar ja, ze kan in elk geval jou bereiken!
Oeps, zit hier vrolijk met jullie te beppen, maar moet om 10 uur op school zijn voor de voorvergadering... Dus ik ben ff weg! Laterzzzzzzzzzzzz
HE JIJ ! Afspraak maken! LMA SUPER dat je internet het doet. Dus nu willen we een uitgebreid verslag hoe het bevalt in je huisje en hoe het met jou gaat! TWINNY!!!!!Owwww, vandaag hebben jullie minimuts in jullie armen! Ow... super! Ik hoef niet te helpen puffen bij jullie gezien het een ks is, maar ik leef wel met jullie mee! Sterkte! Hoop snel iets van San te lezen! TanTanHeerlijk dat Marc (eindelijk) uit zichzelf zoveel heeft gedaan voor je! Prijs hem de hemel in en vertel hem zo vaak als je kan dat je dit hard nodig had. Dan zal ie het vast vaker doen! Melissa met heel veel cijfers Wij vonden dit nou een taak voor de eerste juli mama. Jammer dat jij het moet doen. Vooral jammer omdat je hier verder niet reageert, meeleest en meeleeft. Maar goed, doe vooral wat je niet laten kan... Niva Zullen we met zijn allen een zwangerschapscontract schrijven? Zodat vrouwen ook de kleine lettertjes kennen en niet alleen het roze/blauwe wolk gedeelte! Mij hadden ze ook meer dan de helft niet verteld Sterkte met al je kwaaltjes! Laatste loodjes zijn gewoon echt niet leuk! *knikt heftig van ja* Gefeliciteerd meid... jij mag er ook bij Hoop alleen dat die van jou niet zo eigenwijs is als die van mij. Dat het bij jou wel doorzet! Zet er ook nog bij 'do not touch the bumb or I will kill you!' Ik zie je er al helemaal zitten! Have fun! @ Tantan Zal zo naar je verhaal over je wandelwagen gaan kijken. Wij hebben hem gewoon nog steeds niet opgehaald! Moeten we donderdagavond maar eens gaan doen. Wij hebben ook een X-adventure, alleen een Quicksilver. Maar de modellen schelen weinig met elkaar. Ga zo gluren! En dan jullie vraag van wie deze kleine meid dat eigenwijze heeft... Sja... eerlijk is eerlijk... als ze op haar moeder lijkt, dan komt ze pas na de 11e. Ik ben namelijk nooit ergens op tijd of net op het randje. Is echt een slechte eigenschap van me.
Goedemorgen! Allereerst: Twinny! Heel veel succes! Ik ben heel erg benieuwd! Hier ook nog niets gebeurd hoor. Heb gewoon weer eens een keertje geslapen! Ben vannacht maar een half uurtje wakker geweest en verder heb ik geslapen.. Wat een zaligheid zeg. Eef, wat een eigenwijs klein mormeltje! Heb elke keer dat ik wakker was vannacht m'n mobiel gecheckt en toen ik niets zag dacht ik 'Ah, die is druk bezig..'. Jammer! Klossen: ik kon ze gewoon gratis bij de thuiszorg halen. Ik: heb een paar keer ontzettende buikkrampen gehad vannacht. Nu zeurt het nog in mijn rug en buik. Baby lijkt ook iets rustiger te zijn dus ben benieuwd. (Oh ja: Misschien moet een van ons toch maar het juli 2007 mama's topic openen dan? Lexi misschien?)
Miep: die pijnen kunnen rommelen zijn, maar ook indalen. Misschien ligt 'ie nu vast in je bekken? 't Wordt in ieder geval ook voor jou spannend nu! Niva: heb je die pijn van dat vocht al weleens ergens gemeld? Want je kunt er ook vochtafdrijvende tabletten voor krijgen. Als je van de pijn niet kunt slapen of functioneren lijkt me ook niet goed hoor. Misschien even langs de HA? Was ik nu nog iemand vergeten...?
Ben trouwens blij te lezen dat ik niet de enige ben die het nieuwe topic raar vindt. Het staat gelukkig ook nog op de verkeerde plek, dus het zal wel een slotje krijgen.
Denk ik ook wel ja. Bij de aprilmoeders die te veel bepten hebben de moderators zelf een 2e vervolg-topic gemaakt en de oude gesloten, dus dat zal hier ook wel gebeuren.
Oh ik kan vandaag de enveloppen gaan schrijven! Ze zijn er eindelijk. Proefdruk kaartje hopelijk ook vandaag - de printer op Alex' werk is telkens stuk. Ben bijna 39 weken en nog geen kaartje, hihihi.