Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    Hoi dames

ik ben er dus net pas achter gekomen dat deze topic bestaat :( erg jammer
    maar ik vind jullie verhalen echt super om te lezen
    ik heb alleen een vraagje in de hoop dat iemand me kan helpen,
    ik heb sinds gisteravond rond een een uur of elf last van harde buiken een misselijk gevoel en krampen in me buik die toe en afnemen met een enige regelmaat dit duurde tot een uur of 2 toen heb ik wat kunnen slapen maar vanmorgen om 6 alweer wakker door het zelfde gevoel maar alleen niet zo hevig de beeb ligt al wel volledig ingedaald iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn?

alvast bedankt liefs jessica

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik dacht altijd dat ze veel eerder zou komen, maar iedereen gaat ons voor dus ik hou het nu maar op 42 weken :(

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ow maar die kaartjes gaat wel goedkomen Kar. Dat weet ik zeker. Enne.. je kan ze toch nog niet drukken, je weet toch nog niet welke datum erop moet komen ;)

Bah, ben het zat... nu al!
    Ik ga maar eens wat te eten pakken en wat te drinken. Ook al ben ik zo misselijk als het maar kan!

KUS

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    En het wachten duurt veeeeeel te lang :(

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Jessica,

Ik denk dat het voorweeen of oefenweeen zouden kunnen zijn, maar natuurlijk net zo goed al het echte werk. Je moet even in de gaten houden of de pijn erger wordt, en of er regelmaat in zit. Als dat zo is, moet je even de VK bellen. Je kunt ook nog proberen een warme douche of bad te nemen, daar zou het van over moeten gaan als het oefenweeen zijn.

Sterkte in ieder geval!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja he?! Ik had niet gedacht echt zo te gaan zitten 'wachten' maar dat doe je automatisch toch.

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De pijn hier wordt erger.. Ik ga me maar eens douchen en Alex wakker maken. Tot straks!

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Succes Twinny!

9. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    den haag
    oke bedankt voor de tip moet toch vanmiddag naar de gyn toe dus kan het altijd even na laten kijken.
    want me baarmoederhals aan de binnenkant is al helemaal week en veranderd van vorm dus ja weet eigenlijk niet wat me te wachten staat

liefs jessica

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Welkom Jessica!

Beter laat dan nooit!
    Wees voorbereid, we gaan hier snel. Het is een hechte club, maar je past er vast nog wel bij. Hup dames, opschuiven met die dikke buiken van ons... er wil er nog eentje bij ;)

Doei doei Kar.

Enne... :oops:
    Ik ben niet zo lief geweest in het topic van veelcijfersmelissa!
    Had er gewoon geen zin in om tactvol te zijn. Bij sommige mensen heeft dat toch geen nut!

11. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    den haag
    ja dat merkte ik ook me alle berichten lezen vind het wel heel leuk hoor
    ik vind het wel prettig dat je dingen leest die je zelf ook meemaakt of last van hebt ik hoop dan ook dat ik zo af entoe met jullie mee kan beppen :D
    liefs jessica

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    hahaha... af en toe wordt een probleem hoor! Hier beppen we de hele dag door ;)
    En als je het een beetje wil volgen... dagtaak ;) :p

He maar, ik ben nieuwsgierig...
    eerste kindje? Wanneer precies uitgerekend? Goede zwangerschap gehad tot nu toe?
    Vertel vertel... we willen alles weten!

Ik zal mezelf ook nog even kort voorstellen.
    Eveline, 33 jaar, getrouwd met Jerry, ons eerste kindje, erg snel zwanger geraakt.
    Eerste 18 weken misselijk, daarna een betere periode gehad.
    Ben nu vreselijk aan het rommelen, voorweeën die neigen naar echte weeën maar het zet niet door.
    Verder al wel ontsluiting.

Dagelijks leven ben ik fotograaf en doe ik erotisch werk. Verder heb ik 2 katten, 1 paard en 1 veulen.

Ehm, ben nogal recht voor zijn raap en daardoor soms keihard. Maar over alles valt te praten met mij... volgens mij.
    Love me or hate me ;)

13. Niet meer actief

Jessica Welkom hier! Ik sluit me helemaal aan bij wat Eveline zei! Ik schuif wel op hoor met mijn dikke buik. Enne een paar van ons hebben geen dikke buik meer dus ruimte zat voor je! En gelukkig mag je vanmiddag naar de gyn toe. Als je het leuk vind zou ik het leuk vinden als je wat meer over jezelf verteld, hoe het met de zwangerschap ging, waarom gyn, hoeveelste kindje, of je het geslacht weet (en wilt delen), dat soort dingen.

Karlijn Zou het nu ook bij jou gaan doorzetten dan? Ik hoop dat het douchen je wat verlichting geeft, of eigenlijk ook weer niet want dan is het voor het echie (volg je me nog?).

Eveline Goede reactie! Enne had je nou gisteren je vk nog gebeld of had ik daar overheen gelezen?

Liefs, Tanya

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Eef wat ben je toch een trut ;) gemeenert. thanx voor complimentje over mijn buikkie vindt hem met vorige week zo verandert. Ik ben het ook met jullie eens dat het aan Sonya is een nieuwe topic bij de mama's te open. you go girl. Eef ik blijf je de pijn gunnen voor het goeie doel, moet dat ukkie wel eens opschieten ;) Twinny natuurlijk succes

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Jessica welkom, enne ben net zo nieuwsgierig naar je verhalen als de rest

16. Niet meer actief

Eveline Love u! ;)

Ik zal ook wat kort over mezelf vertellen. Ik heet Tanya, ben 31 jaar, 2 jaar en 2 dagen getrouwd met Marc, heb 2 katten en 1 hond, 1e zwangerschap, 9 maanden lang misselijk en spugen, medische indicatie vanwege gebruik bloedverdunners, technisch gezien ;) 3e ronde zwanger geraakt (voorbereiding duurde wel 2½ jaar), ehm, ehm, heel erg onzeker. Als je meer wilt weten vraag maar raak!

Liefs, Tanya

17. Niet meer actief

O en ik heb het me toch koud! Koude voeten enzo. Zo maar eens mijn vest aantrekken en mijn pantoffels weer uit de kast trekken. Bah snertweer, het waait hier ook al behoorlijk hard (hmmm wie kan ik eens gaan strikken om Tygo straks uit te laten...)

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    tomenjerry... wat een mooi puntje. En wat gaat het laag hangen. Grappig om die verandering te zien!

Heb de vk gisteren, vannacht en vanmorgen niet gebeld. Ik geloof er gewoon niet in.
    De krampen zijn nu ook weer weg, behalve als ik loop. Dan steekt het bij mijn rechterlies/bekken/zij
    Volgens mij ga ik pas bellen als het koppie staat ;)

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou zal ik dan ook maar, Wietske 26 jaar woon samen met Pascal 29 jaar 2e zwangerschap heb een dochter Eva-loraina bijna 21 maand 1 hondje mechelse herder Chelsea en 2 tijgers genaamd tom en jerry vandaar mijn nickname deze zwangerschap verloopt vrij goed uk zit er nog steeds hadden we niet gedacht Eva is met 36 week geboren en had bij beide zwangerschappen geregeld bloedverlies.

20. Niet meer actief

Ja, of met de mededeling dat ze geboren is, hihihi. Sorry ben een beetje melig geloof ik...

Deel Deze Pagina