Nou ik ben jessica ik ben 23 wqoon samen met mijn vriend chris het is onze eerste kindje ben zwangergeraakt door de pil heen was hem 2 dagen vergeten en het was raak we krijgen een jongen en heb tot 35 weken een super zwangerschap gehad nergens geen last van gehad maar ik schommel nu met een hoge bloeddruk de ene keer is ie 180/120 en de andere keer is ie 140/80 dus moet ik 2 keer per week naar de gyn voor controle ben ook opgenomen geweest dat was 1 dag toen mocht ik weer naar huis dus het is elke keer afwachten of ik naar huis mag of niet en waar ik wel heel blij mee ben is dat ik tot nu toe maar 7 kilo ben aangekomen als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel liefs jessica
ik heb net boek gekocht van sonja B om strakkies alle overtollige kilo's er weer af te krijgen ben benieuwd of het werkt. wil graag weer naar mijn ouwe ik
nou ik ben er wel heel blij mee was van me eigen al een soort van michelin poppetje hahaha ik had niet maatje 36 als je begrijpt wat ik bedoel maar heb nu wqel een onwijze landkaart op me buik
je mag niet lijnen nee klopt maar wel gezond eten this ook voor later he was nu alleen in de aanbieding.
Jaaaa, maak me maar blij met dit soort berichtjes! Dik ben ik niet... maar mijn benen.. het lijkt wel een soort maanlandschap. Allemaal putjes enzo. *afklopt* Gelukkig nog geen zebra strepen erbij!
een vriendin van mij die was tijdens haar zwangerschap 35 kilo aangekomen maar die is met sonja al wel 20 kilo afgevallen in 6 maanden tijd en ze zegt dat het goed te doen is baad het niet schaad het niet toch
Nee, je wordt echt niet in de maling genomen, het is echt waar! Vraag maar na bij de andere dames . Ik moet wel zeggen dat ik ook geen maatje 36 had voor de zwangerschap en dat ik vanaf week 6 tot op heden elke dag misselijk geweest ben en gespuugd heb. Ik maakte me er op het begin heel erg zorgen over, over dat afvallen. Maar de gyn maakt zich geen zorgen en onze uk blijft het goed doen en voor lopen op groeischema. Wij weten trouwens niet wat voor geslacht ukkie heeft. Dat weten we deze week of volgende week want dan wordt ik ingeleid. Liefs, Tanya
Ach Tan, ik ben niet jaloers op jouw 20 kilo eraf hoor. Dat had mij niet moeten gebeuren want dan was ik mager geweest Maar vooral het iedere dag bij die wc zitten... Nee, dat was ik met 18 weken wel zat. Goed, ik ga nog even wat aan de pc van mijn vriendin sleutelen... Tot later!
nou ja gelukkig doet de beeb het goed toch spannend hoor dat je niet weet of het meid of een knul wordt onze beeb loopt ook ongeveer 2 weken voor op de groei maar ja wat er niet aan komt hoeft er ook niet af toch
Dames, ik ga jullie even verlaten. Mijn pantoffels en vest zoeken, thee zetten en lekker even op de bank Americans next topmodel kijken die ik gisteren had opgenomen. Tot straks! Liefs, Tanya
dames ik ga jullie verlaten ik ga ff douchen kijkne of het iets helpt en dan ga ik evne naar me ouders toe ik laat jullie morgen wel horne hoe het in het zk was als er teminste nog uit kom vanmiddag liefs jessica
Welkom Jessica; ga je nog een album aanmaken (we zijn zoooo nieuwsgierig hier :wink). Kar: Hoe is het nu? Zet het door? Eef: Jammer dat het bij jou niet doorzet. Wanneer moet je weer naar de VK? Ik heb goed geslapen. Heb alleen zo'n last als ik naar de wc moet van krampen, zelfs alleen al bij het plassen. Wat is dat nou weer? Voor mijn gevoel moet ik bijna gaan zitten puffen om er door te komen. Moet zo naar de VK. Mijn schoonmoeder is aan de beurt om mee te gaan (ruud werkt vandaag, normaal gaat hij mee). Ik heb gisteren al 10 keer ofzo tegen die kleine gezegd dat ie nu wel mag komen hoor. Alhoewel er natuurlijk nog wel een paar voor mij aan de beurt zijn. Ik ga niet voorkruipen hoor . Ik ben benieuwd hoe het met Twinny is. Zo'n keizerssnee is ook geen pretje. Oke, je weet dan wel wanneer je aan de beurt bent, maar het herstel duurt over het algemeen wel langer. En mijn vriendinnen die met KS bevallen zijn hadden toch het gevoel dat ze gefaald hadden ofzo, daar ben ik het zeker niet mee eens, maar probeer dat gevoel maar eens weg te halen. Vaak krijgen die moeders opmerkingen naar hun hoofd van 'jij bent er lekker makkelijk vanaf gekomen', echt te ziek voor worden . Ik moest nog iets kwijt, maar jullie kennen het vast wel, vergeten...... :-k #-o . Ach, als ik het weer bedenk, meld ik me wel. Liefs!
Douchen heeft niet echt geholpen, kreeg er in eerste instantie zelfs harde buiken van. Maar het is nu iets rustiger. We moeten nog even naar de bouwmarkt en wat andere kleine dingen doen. Plus het stofzuigen van gisteren. Dus ik ben wel even zoet. We wachten af.. Wel grappig, Alex zegt al heeeeeel lang dat de baby op de 27e of de 28e juni gaat komen. Dus wie weet?
Ik heb helaas niet alles meegelezen. Eveline al boven water? Hier nog weinig aan de hand. Minder voorweeen sinds ik weet dat het ontsluiting oplevert, helaas! Verder luie ochtend (mannetje is vrij!).