Ik ben ook benieuwd. En het lijkt mij ook niet altijd prettig hoor; die eerste momenten met je kindje op je buik en aan je borst mis je toch lijkt me. Maar ik weet zeker dat Twinny zich er doorheen slaat! Ik ben ook zo benieuwd of ze gelijk had dat het een meisje is.. Jessica, veel sterkte vandaag! Klinkt naar, die bloeddruk. Ik hoop dat je gewoon naar huis mag vanmiddag en niet hoeft te blijven.
Dames: er zit al een slotje op. Nu nog even regelen dat de eerste juli mama mag openen en niet iemand die nog bevallen moet.......
Goedemorgen ladies, Zo, het is maar goed dat ik nu thuis kan meelezen, wat gaan jullie 's ochtends ook al snel Twinny: je zult het nu niet meer lezen maar toch: SUCCES en ik hoop dat alles vlot verloopt en we snel goed nieuws horen/lezen! Niva: ben ook wel nieuwsgierig naar je boxkleed hoor. Vind het knap dat je dat zelf gemaakt hebt, ik ben ook totaal niet handig in dat soort dingen. Miep, Tanya, Melanie (en wie nog meer?): wat klote dat jullie zo slecht slapen.... kan me er helaas niet iets bij voorstellen, maar ik hoop dat jullie toch binnenkort nog een paar goede nachten kunnen draaien. Wietske: fijn zulke buren.... gaat je nachtrust. Je hebt trouwens wel een schitterende buik! Nou bij deze ff in het kort: met mij gaat het goed. Geniet heerlijk van mijn verlof, slaap goed en wordt hooguit 1x wakker om te plassen. Verder wel vaak last van harde buiken (aan de bovenkant) en de kleine is nog amper ingedaald. Hij doet het goed en beweegt nog veel. Mijn bloeddruk is nog steeds 120/60. Intake van de kraamzorg ging prima en deze week wordt het kraambed bezorgt. In ons nieuwe (tijdelijke) huisje gaat het prima. We zitten al helemaal klaar en ik ben nu 1000x happy'er dan in ons vorige huis. Ik eet nu 's avonds weer bij mijn ouders (makkelijk, dichtbij en gezellig) en heb thuis eindelijk weer internet. Zo, nu zijn jullie weer compleet op de hoogte! En ik ben hier nu voortaan niet meer weg te branden Liefs Elma
Zooow ik dacht even de babystatus bekijken (m.n. Eveline), jammer dat het wederom niet doorgezet heeft - Pinda wacht gewoon echt op het perfecte moment, let maar op! Maarrrr.. over babystatus gesproken, er komt wel een minimutsje aan! TWINNY heeeeel veel succes vandaag! Dan ben je verder dan ik Kar Die van ons is ook nog niet helemaal klaar maak bekijk het zo: Als het echt bnodig is, is het binnen een dag geregeld toch? No Worries! Kar je had toch ook ooit zelf het idee dat het 30 juni (volle maan?) zou worden? Alle kans nog ! Jessica welkom! Ik ga straks ook weer naar de vlos - kijken of kleintje inmiddels de 8 pond al is gepasseerd hihi Ben zooooo benieuwd naar Twinny!
Elma: Fijn om te lezen dat het goed gaat met je. Mazzelkont dat je maar 1 keer per nacht wakker wordt (voor een tripje aan het toilet). Heerlijk dat je je nu 1000 keer gelukkiger voelt in je nieuwe huis. Goede beslissing . Blij dat je weer terug bent!
Hi Elma, wat heerlijk voor je, je klinkt ook helemaal happy en met internet er bij kan het allemaal niet meer stuk Wat super dat nu blijkt dat je gewoon een goede keuze heb gemaakt mbt tijdelijk huisje..!
Eveline: Tssss, WEER vals alarm.... Ik had nu toch echt de hoop dat je vandaag zou schrijven dat je bevallen was..... Ik hoop wel dat die van mij nog ff wacht, ik ben nog geen 37 weken en wil wel thuis bevallen, dussuh de kurk er maar in. Kar: Hmmm, ook bij jou nog niks...... Mooi dat je vannacht goed geslapen hebt in ieder geval. Ben je in ieder geval uitgerust als het vandaag wel door zet.... hihi. Oh eindelijk enveloppen schrijven. Nu de kaartjes nog printen en dan kan jij gaan bevallen! Daardoor zette het niet door joh, je ukkie wachtte gewoon tot dit klaar was. Jessica: Welkom! Het is niet te laat om je alsnog bij ons aan te sluiten toch? Beter laat dan nooit. Wowie, 7 kilo maar? Ik heb me de laatste 2 weken niet gewogen, maar tot die tijd zat ik al op 14 kilo.... En ben nu vocht aan het vasthouden dus ik denk dat ik de 20 kilo ook wel ga halen hoor (want ik ben nog niet eens 37 weken). Dus Eveline, je bent niet de enigste hoor. Elma: Zo te lezen gaat het goed met je! Mooi dat je je nu beter op je plek voelt (en mooi dat je nu thuis internet hebt!) Ikke: Lag lekker op de bank te slapen, heerlijk met de regen tegen de ramen. Zag ik in mijn slaap ineens een buurvrouw naar de voordeur lopen.... En even later (5 min?) dingdong dingdong.... Iemand aan de deur (niet de buurvrouw maar TNT, maar had ik toch even goed gedroomd he). Dus ikke half slapend in de badjas van mijn vriend naar de deur. Die vent zal wel hebben gedacht, wat komt hier aanwaggelen.... Ben blij dat ik nog even een kleine 2 uur geslapen heb. Straks nog even door het snertweer wat boodschappen halen. Ik droomde vannacht (toen ik op bed lag en mannetje dus nog aan het werk was) dat mijn mannetje me erop aansprak dat ik es wat meer moest doen. Dat er geen vleeswaren in de koelkast lag (alleen boterhamworst) en dat hij dat niet vond kunnen.... Groetjes Miep
Zo, ben ik ook weer.... Kar76.. spannende, de volgende bij wie het rommelt... Hoopdat je je afspraak wel haalt Jessica, welkom. Ik ben Melanie, 33 jaar, juf Duits, dit jaar 10 jaar getrouwd ( zo lang alweer?) moeder van Maura (9), Myron (7) en Meallán (2 1/2). Ben als laatste hier uitgerekend en dus als enige (toch?) nog aan het werk.. Enne, we krijgen nog een boy). Evelien, die don't toch ga ik er zeker ook nog bijzetten, haha
Eveline: Nou inderdaad zeg, jij bent recht voor z'n raap! Wat een reactie op dat andere juli-mama's topic. Ik kan me al niet eens meer herinneren dat Melissa eerder met ons mee heeft geschreven (maar neem me dat niet kwalijk, ook ik ben zwanger en heb last van zwangerschapsdementie...) Verder ben ik het wel met je eens hoor! Maar dat je het er zo uit durft te knallen! Knap hoor.... Hihi, mijn reactie in dat topis valt totaal in het niet... (watje die ik ben) Groetjes Miep
Speciaal voor Jessica (en voor de zwangeren met dementie hier, hihi): Ik ben Miep (niet mijn echte naam hoor), ben 25 jaar. Woon samen met mijn vriend. We verwachten ons eerste kindje. Werk met verstandelijk gehandicapten. Ehhh, meer weet ik zo niet. Als je meer wilt weten vraag je maar hoor. Groetjes Miep
Bah, wat een rotweer. Echt zo'n dag om in bed te blijven..... Maar ja, ik moet zo de deur weer uit en de kids van school halen
Ik denk dat deze Miep nu maar even boodschapjes gaat doen... Voordat vriendjelief van bed komt en me echt nog aanspreekt op dat ik meer moet gaan doen..... (haha, zal wel niet) Groetjes Miep Ik doe zo snel mogelijk, want wil hier niks missen. Ik verwacht elk moment reactie van San.
evelieveling je bent walgelijk... dat jij zo misselijkmakend kan reageren, ik bedoel wie is er nou werkelijk zo laag de grond in gezakt... beetje jammer. had ik het eerder gelezen had ik allang wat gezegt. doe niet alsof je voor anderen opkomt want je denkt alleen aan je eigen hoofd. en dat ik niet weet hoe en wat hier, wat is jou probleem daarmee... je kent me niet en ik hoef je niet te kennen en je mening intereseerd me niet aldus mijn reactie niet in pb dus maar nu hier, want jij bent misselijk dat je het in dit topic doet mij zwart maken voor iets wat allang niet meer telt en voor jou info, waarom als niemand mij moet zoals jij het kortom zegt ontvang ik van diezelfde mensen pb berichten? hm misschien iets voor jou om van te leren... wat ik zeggen wil is stop met je kinderachtige gedrag...want zo ben je echt niet in staat om een baby op te voeden. wie noemt zichzelf nou the bitch en van me stoel vallen voor wat jou... verspilde energie is het alleen als ik je terug schrijf dus btw ik schrijf je niks meer dus reageer maar weer kinderachtig hier... ik weet niet eens wie je bent en deze had je kunnen verwachten.......wie een kuil graaft voor een ander valt er vanzelf in bij deze jij dus ...! en voor alle andere dames, sorry maar ik laat die juni reactie niet op me af reageren... voor iets dat allang uit de weg is. dus bij deze sorry dat jullie dit soort teksten moeten lezen..... en dat ik een nieuw topic aangemaakt heb dat ging perongeluk en toen ie er eenmaal was... dacht ik ja niets meer aan te doen.. maar hij is er nu af, dus gaan jullie gewoon weer verder in juli 2007. foutje maken is menselijk hoor al die hormonen reacties die op me afgevuurt worden voor wat maar als ik me verdedig is het ook niet goed.. en het ging echt over iets onzinnings, maar mensen hadden duidelijk zin om te schelden... nou sorry voor degene die er de dupe van zijn geworden... des al niet te min ik ook....letters zijn letters en iedereen vat het woord voor woord misschien anders op... ..en zelfs nu dat onderwerp allang gesloten is kpmt die miep hierboven btw dat is niet haar naam, ook met onzin... waar bemoeien ze zich mee... maar voor degene die vijhandig zijn negeren is misschien de beste manier...of pb eventueel... maar weet 1 ding ik pik ook geen dingen die andere niet zouden pikken dus actie altijd reactie...al komt die laat in iedergeval eerder ooit dan nooit. ik ben ook gewoon zwanger en lees ook voor de gezelligheid maar als terug moet blijven reageren op weer zo een typje dat zich er mee bemoeit.... die mij overgens echt helemaal niet kent of nog nooit heeft gesproken en me dan denkt zo een berichtje te posten zonder dat ik er wat op zeg... heeft ze het mis... maar zal nu me reacties omwille van alle andere hier... laten op haar... dus zal zei de gene zijn die verder post hierzo.... ik zie hier net zo min het nut van in... dus als ze echt die bitch is en ballen heeft pb als je echt aan de andere denkt! sommige mensen hebben het gewoon nodig om over andermans rug zich beter te voelen en het is dan heel jammer dat er gesproken word vanuit andere namen, en het daar zogenaamd beter mee voor te hebben ik bedoel heet dat ook niet de situatie op blazen en de boel erger maken... terwijl anderen het afgesloten hebben..... ik was alles alang vergeten tot ze me de link kopierde heel zieligt haha en in me pb zette.... althans tekst met link en gekopierde tekst..... maar ze had gelijk had het echt niet gelezen.... en jammer dus want door haar lezen jullie nu deze tekst in plaats van een vrolijke van mij...! en voor degene die me niet mogen of denken dat ze me kennen vanuit een paar reacties... er zijn hier 17000 of meer actief, negeer dan.... zijn we allebei even blij... want ik zal niks pikken van onbekende mensen net zo min jullie niet van mij dan is negeren dus de beste oplossing voor ons en wel zo leuk voor alle andere die hier wel gezellig en leuk op mij reageren.... en op jullie... nou ja sorry nogmaals voor de mensen die lekker iets gezelligs wouden lezen en nu hier terecht zijn gekomen...dit is ook zeker niet me bedoeling..maar pik niks van iemand die ik niet ken...en als ze in topic post krijgt ze in topic antwoord ze wil gewoon vriendschaps puntjes... nou wie weet heb je er een paar... zal mij echt niet boeien
en met miep bedoel ik niet die dame die haar tekst boven me heeft staan en zich zo noemt maar die evelieveling natuurlijk nog steeds
Whahaha Ik ben echt dom. Ik zou mijn beurs en telefoon enzo pakken uit het dressoir en kijk ik de spiegel die er boven hangt.... Heb ik mijn haar nog niet eens gedaan en jullie willen niet weten hoe dat zit na 2 uren bankslapen. Ook loop ik nog in de onderbroek, maar dat had ik wel in de gaten, de broek ligt klaar om aan te trekken. Maar mijn haar! Hihihi, hoezo zwangerschapsdementie, ik zou zo de deur uit gaan....
@Melissa: ik heb je ondertussen uit de lijst gehaald (zoals je me in pb had gevraagd). Sorry, maar ik kan niet goed tegen dit soort reacties. Het is hier geen 'haat-forum' ofzo en Eveline is hier al vanaf dag 1, wij kennen haar en weten (voor zover dat kan op een internet forum) hoe ze is en respecteren dat! Beetje jammer dat jij dan zo moet reageren! Meer woorden wil ik hier niet aan vuil maken, we hebben geen behoefte aan weer 20 pagina's met ruzie e.d.! Gr. Elma
Meiden, ik ben trouwens zo brutaal geweest om bij de mama's alvast een 'juli 2007 mama's' topic aan te maken. De meiden die al bevallen zijn kunnen hier dus al terecht en ik hoop dat wij ze allemaal snel mogen volgen, zodat we daar heerlijk over onze kindjes kunnen kletsen!!! Liefs Elma
dit bedoel ik mensen posten mij zowel hier als in pb, maar ik mag er niks over zeggen voor mij word er een hoop verpest. ik bedoel maar vind je het verwonderlijk dat ik reageer en reactie wil plaatsen! mag mezelf verdedigen.... eerlijk zou zijn als ook over haar iets gezegt werd ondank je dr kent....? en ik had hier vast veel vaker op willen zitten als alles leuk was geweest maar jammer is dat ik reacties krijg waar ik niet op mag reageren....lekker eerlijk dus...!