Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hier sluit ik me volledig bij aan! Mooi gezegd Elma!

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jaaa :D :D
    I remember!

3. Niet meer actief

alleen ouwe koeien... daar word naar gekeken en alles op gebaseerd.
    k ben hier niet om te rellen ze was bezig tegen mij in me pb en in juni blijkbaar wat ik niet had gezien....ik bedoel maar en nu is het mijn schuld hoezo ken dat hele mens niet

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Veel succes bij de vk!

Nou ik had ook een ks en ik vond het heel goed meevallen. Ik heb er echt geen last van, dit weekend al met onze meid een wandeling gemaakt. Snee is bijna volledig genezen en pijn na de ks had ik ook niet echt. En de nabloedingen zijn een stuk minder.

Ik heb ook niet het gevoel dat ik heb gefaald... kan ik het helpen dat mini liever in stuit lag? Neen toch? :)

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Zo, ondertussen heb ik mijn haar gekamd en ben klaar om naar de winkel te gaan.

See you!

6. Amle

Amle Niet meer actief

Kirby: fijn om te horen dat het goed met je gaat en natuurlijk met de kleine meid. En zelfs al een eerste wandeling gemaakt; heerlijk. Lijkt me straks ook helemaal geweldig, trots achter de kinderwagen. Geniet er nog maar heerlijk van!

7. Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: ADEM IN ADEM UIT (ik dan), even tot 1736342 tellen en dan...

Sorry, ga hier toch op reageren, of je het leuk vindt of niet (ook sorry voor Lma en Loltsje maar moet het even kwijt)! Ik heb deze reactie van jou ten eerste een paar keer moeten lezen voordat ik helemaal snapte wat je nu bedoelde. Jij kwam hier binnen walsen met commentaar op mijn tuinfoto's. Jij maakte een hoop heisa en was weer vertrokken zonder sorry te zeggen naar mij of bijvoorbeeld Lexi. Jij zegt wel dat je dat gedaan hebt en dat het afgesloten was, maar ík heb geen excuses ontvangen en ik weet zeker Lexi ook niet. Dan open jij een topic met de zin 'om over echte zwangerschapsverhalen te praten', doen wij hier dat niet dan? Ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb de mods een PB gestuurd met de vraag of je topic op slot kon, omdat ik het belachelijk vond dat er een 2e topic was met die reden. Ik zal wel misschien weer een rel veroorzaken, maar de mensen die hier komen kennen me nu onderhand wel en weten dat dat niet mijn bedoeling is. Die bewuste zaterdagavond van die tuinfoto's heb ik er wakker van gelegen, van jouw reactie op ons. Dat mag je eerlijk weten. En ik vind die opmerking over Eveline dat ze zo niet in staat is om een kind op te voeden heel, maar ook heel erg laag! Ik kan er zelfs heel erg boos om worden! Wie ben jij om te oordelen daarover? Je maghet afschuiven op mijn zwangerschapshormonen, doe wat je niet laten kunt. Ik denk dat je hier ook nog wel een reactie van Eveline kunt verwachten, want haar kennende laat ze niet over haan heen lopen. En je zegt dat je hier niet bent om te rellen, maar dan wel zulke berichtjes plaatsen? Enne oude koeien uit de sloot halen doe ik alleen als iets niet afgesloten is voor mij, en dat gedoe met die tuinfoto's was voor mij niet afgesloten. En als je hier vaker kwam en mee wilde kletsen, wij zouden je niet tegen gehouden hebben. Maar je plaats hier alleen van die boze reacties, en je binnenkomer toen die zaterdag was ook geen beste. Ik kan nog veel meer zeggen, maar daar help ik mezelf niet mee, word ik alleen maar kwader van!
    Zo, ik heb mijn zegje gedaan, mijn hartslag en bloeddruk zijn weer aardig gezakt!

8. Niet meer actief

En nu weer iets vrolijkers!

Jessica Ik hoop niet dat je hier zo van geschrokken bent. Ik zal je nog even een paar tips geven voor dit forum, oftewel een juli 2007 woordenboek hihihi

:idea: Bosnegergevoel: Het beurse gevoel wat je in je muts hebt, oftewel dat je genomen bent door 10 bosnegers (of met je muts op een stang van een herenfiets geklapt bent)

:idea: Bolliebroeken: positiebroeken

:idea: tepelsientje: borstvoeding

:idea: op zijn rotterdams : recht voor zijn raap zeggen

:idea: aardbeien: vaak wordt daar echt het fruit mee bedoeld maar soms ook aambeien

:idea: witte paard infectie: schimmelinfectie

:idea: APK: afspraak bij verloskundige of gynaecoloog

Als er nog aanvullingen zijn hoor ik die graag, maar deze woorden/uitspraken komen toch wel vaak voor hier.

Liefs, Tanya

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, Tanya, wat leuk ... we hebben nu zelfs een eigen woordenboek....

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, 'Freggel"misschien er nog bij?

11. Amle

Amle Niet meer actief

Tanya: jij hebt ook gewoon recht op jouw mening. Ik snap dat je die ff kwijt moest ;) . Leuk idee trouwens, ons eigen woordenboekje.... :D

Meiden, ik ga ff eten en dan met de hond wandelen (in dit kl$#%$^ weer). Ben er vanmiddag weer!

Liefs Elma

12. Niet meer actief

Oja freggel. En net schoot streepjescode me ook te binnen, ik zal hem even opnieuw plaatsen...

13. Niet meer actief

Het juli 2007 mama woordenboek!

:idea: Bosnegergevoel: Het beurse gevoel wat je in je muts hebt, oftewel dat je genomen bent door 10 bosnegers (of met je muts op een stang van een herenfiets geklapt bent)

:idea: Bolliebroeken: positiebroeken

:idea: tepelsientje: borstvoeding

:idea: op zijn rotterdams : recht voor zijn raap zeggen

:idea: aardbeien: vaak wordt daar echt het fruit mee bedoeld maar soms ook aambeien

:idea: witte paard infectie: schimmelinfectie

:idea: APK: afspraak bij verloskundige of gynaecoloog

:idea: Freggel(hoofd): dan heb je het gevoel of je er als een freggel uitziet (voor vergelijkingen, zie http://www.freggel.nl/freggels_wie.htm)

:idea: Streepjescode: straie op je buik/benen/billen/overal

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    zit hier steeds op nieuws te wachten van Twinny....
    maar ja, als je net een keizersnee hebt gehad is je mobieljte ook niet het eerste waar je om vraagt, he.....
    Of je moet toevallig Lexi heten ;)

Hoe gaat het trouwens met het kleine Zeeuws meisje?

En alle andere babies.....?
    Chadelle en Raven gaan dit weekend naar huis, he? Maar van kleine Harrie heb ik ook niks meer gehoord. Alles goed?
    En Jelle? Ana-Lucia? en wie mis ik nu nog?
    Het waren er toch al 7....
    oeps wat genant... ga meteen kijken

15. Niet meer actief

Oh, en even inhakend op freggels. Ik heb ooit een variant gehoord van het freggellied en die zit steeds in mijn hoofd als ik aan de freggels denk. Hij is wel schunnig, dus u bent gewaarschuwd!

Maak muziek en lol
    stop een freggel in je hol
    draai hem 10x rond
    heb je freggelstront

Ja sorry... :oops: :oops:

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, Tanya, toch....

Als je nou denkt dat ik het kon vinden.... ben het 7e kindje kwijt? Meiden, help s ff

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Het zoontje van Alina is de 7e! Alleen die heeft nog geen naam (voor zover wij weten tenminste ;) )

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    vandaar.....
    Dank je....

Hoe is het nu, rommelt het nog steeds?

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kirby wat zal jij trots achter die kinderwagen gelopen hebben! :) Jammer dat het nu zulk rotweer is, in Belgie ook? Fijn dat jij al zo'n stuk opgeknapt bent van je KS. En natuurlijk heb je niet gefaald, je had gewoon een heel eigenwijs kind! ;)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, tenminste, dat denk ik. Net even bij de Praxis en Super geweest, en continu harde buiken, erg onaangenaam. De pijn is er continu (rug en buik) maar de pieken zijn weg. Ben ook misselijk. Dus ik wacht wel af. Nog genoeg te doen hier. Alleen tegen stofzuigen zie ik wel erg op nu.. :(
    En Alex is net naar zijn werk dus dat wordt pas morgen als hij het moet doen.

Misschien stom, maar ik had opeens de dringende behoefte vast koffie, suiker en melk te kopen.. :oops: Loop misschien wel een beetje vooruit op de dingen.

Deel Deze Pagina