Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi, wel wat sneller moe, maar van misselijk kan ik nog niet echt spreken, hoogstens smorgens een beetje......

Heb wel minder trek...........

Ik heb deze week lekker vrij, hoef pas maandag weer te werken....

Twinny

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    ik merk vooral dat ik m'n werk minder leuk en interessant vind, er zijn nu veeeeel belangrijkere dingen in mijn leven!

Mag je eigenlijk thee ook meetellen als 'water'? En mag dat ook gewone thee zijn, dus geen kruidenthee? Want water vind ik gewoon te koud met dit weer!

3. Sanny

Sanny Niet meer actief

Heb geen blaasontsteking :D Ze hebben t voor de zekerheid doorgestuurd voor een kweek omdat ze natuurlijk nu extra voorzichtig moeten zijn.
    Over een week hebben ze pas de uitslag en als de klachten verergeren moet ik gelijk bellen.
    En over moe gesproken, denk dat ik zo ff een uurtje ga liggen, ben al vanaf half 7 bezig ben kapot.

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Moe, tis niet normaal. Ik zit hier zowat te slapen.

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oho twinny ben jaloers! geniet maar lekker van je vrije daagjes!

thee is ook vocht idd. maar je mag geloof ik niet alle thee hebben ivm de theeïne die daar in zit. groene thee en rooibos is wel goed geloof ik....

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb trouwens heel die verloskundige niet gesproken! Alleen een assistente, ze was heel koel en zakelijk. Die verloskundige zit bij het gezondheidscentrum, dus dat zal het wel zijn. Wel jammer, ze vroeg ook helemaal niets! Toen ik ophing moest ik een beetje huilen.... Zo'n verloskundige is tenslotte 1 van de weinigen die ik het verteld heb en dan wil je toch gefeliciteerd worden!?!

Emotionele achtbaan!

7. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Wel balen van de koffie hoor. Ik ben ambtenaar en drink eigenlijk niet anders. 15 bakken koffie op een dag is heel gewoon. En dan terug naar 2 a 3 :confused:

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou kom dames, gaan we gezellig met zn allen een dutje doen hahahaha!

ZOU WEL WILLEN.
    ben nog steeds aan het twijfelen wat ik straks ga doen met mijn werk. of ik 32uur blijf doen of naar 24 ga. dat zal wel betekenen dat ik wat taken moet gaan laten vallen, en dat wil ik niet! maar ja je kunt niet alles hebben hé.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm... Heb al wel erg veel thee op vandaag. Met theine erin. En ook nog 2 koffie. Maar weer op kruidenthee over dan. Maar van rooibos word ik zo snel misselijk.

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    moet je nu allemaal aan denken ook ivm kinderopvang etc. en ik heb begin december al beoordelingsgesprekken! dan moet ik het aangeven want dan wordt meteen mijn contract besproken of die verlengd wordt....

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat is ook niet leuk zeg.

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kar lust je geen groene thee? die hebben ze met heeeel veel smaakjes. met citroen en kaneel en weet ik veel meer!

ik ben ook meer van de bosvruchten etc. maar ja het ergste wat ik moet laten is de carpaccio daar ben ik gek op!

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga denk ik terug naar 32 uur. En als mijn vriend dan ook 1 dag wil inleveren, redden we het wel denk ik. Mijn baan is een beetje anders dan anders, ik ben nl. aan het promoveren dus heb sowieso maar 4 jaar contract hier. Zou februari 2008 klaar moeten zijn, en dat wordt nu gewoon later. Beoordeling in feb. 2007, dan kunnen ze me er nog uit zetten, dus tot die tijd even mijn best doen.

Ja, veel te regelen enzo nu he?! Moet je ook al bij je zorgverzekering doorgeven dat je zwanger bent?
    En kraamzorg aanvragen ofzo?!

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    en kim blijft maar tateren!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hmmm lastige hoor, maar dan ben je al weer een eindje op weg. Ik heb m'n beoordeling als het goed is binnen kort al, als ze me niet weer vergeten.

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    join the club, ik ook....!
    Mag nu toch ook nog wel, het is zo nieuw en spannend allemaal?!? Hihihi.

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja kar! jij bent een goeie dat moet ik ook nog doen. de zorgverzekering!

hmmm even op mijn lijstje zetten ;)

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Moet je de zorgverzekering bellen? Ik weet het niet. Ik ga het morgen maar ff doen denk ik.

19. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Pfff, ik was niet moe, maar als ik zie waar jullie allemaal mee bezig zijn dan word ik wel moe, haha. Kinderopvang, zorgverzekering etc etc. Ik ben pas net gewend aan het feit dat ik een positieve test heb! Ik heb gister wel al een positiebroek gekocht in de uitverkoop! Vond het enorm eng (vlak voor mijn miskraam had ik ook al een broek gekocht en die ligt nu ongedragen in mijn kast naast mijn oude positiekleding).

Over thee: in groene thee zit soms ook theine. Je kunt het beste gewoon thee kopen waar op de verpakking staat dat het geen theine bevat. Die 2 liter water is echt alleen water, alle andere dranken (thee, koffie, sap, melk) tellen niet mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet aan doe. Dan kan ik op de wc gaan wonen!

20. Sanny

Sanny Niet meer actief

Ik werk savonds en ben al vanaf half 7 op en ben vanavond om 10 uur klaar met werken. Dus t nu wel logisch dat ik dat nu niet meer trek en smiddags ff een uurtje ga liggen.
    @kar76 rot voor je zeg! Maar kan je niet naar een ander toe? Als je je er nu al niet prettig bijvoelt zou ik er niet naar toe gaan, maar een ander uitkiezen.

Share This Page