Oh ja... misschien is het overdreven van me, en ik gun iedereen zijn mening, maar moeten we niet oppassen dat dit topic ook op slot gedaan wordt?
tuurlijk mag iedereen zijn mening hebben, maar ik vind ook wel, dat Melissa zich soms onhandig uitgedrukt heeft of dingen onhandig heeft aangepakt. Misschien idd zonder dat het haar bedoeling is geweest. Maar zolang hier niet gescholden wordt zal het topic niet op slot gaan. Dus het is ook gewoon aan ons om het beschaafd te houden. Enne, dat stofzuigen komt wel hoor. Niet nog te veel willen doen, nu! Met harde buiken rondlopen is zeker geen pretje!
Tanya: Maakt niet uit hoor meid, je mag toch best je mening geven!?!? En dat woordenboek moest ik wel om lachen.... hihihi Kar: Hoezo zou dit topic ook gesloten worden? Tanya heeft erom gevraagd om die andere te sluiten. Wij houden het hier toch best netjes? Op die 'relletjes' na zo nu en dan.... Groetjes Miep
Karlijn Ehh ik heb het toch nog netjes gehouden? (begin nu hevig te twijfelen aan mezelf...) Ik moest daar gewoon op reageren, ze wilde het niet via PB, dan maar zo toch? En over die koffie/thee/melk/suiker enzo, die heb ik ook allang in huis, op voorraad. Ik denk dat Alex dat anders vergeet als je bevallen bent (zou Marc namelijk ook doen). Kopje koffie? Ehh sorry niet in huis... Dus ik denk niet dat je op de feiten vooruit loopt, het hoort denk ik bij nesteldrang. Pas je wel een beetje op jezelf meid? Doe het maar lekker rustig aan nu, geef Alex maar die stofzuiger morgen en rust jij lekker uit. Je hebt je energie straks hard nodig! Liefs, Tanya
Grappig Kar dat je vast koffie etc. in huis wilde hebben. Dit is misschien jouw vorm van nesteldrang. Ik heb nu continu het gevoel alsof ik enorm ongesteld moet worden!
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel Tanya. Ik ga wat eten. Ik heb zin in Bambix dus ga dat maar even klaarmaken.
Dat heb ik dus ook! Wie weet Miep... Tanya, ja, je hebt het netjes gehouden. Twijfel niet aan jezelf hoor! Het is meer dat ik zo bang ben dat er om die relletjes ingegrepen wordt. Ik weet het, ik ben enorm conflict vermijdend bezig nu.. (Durf er zelf namelijk niets van te zeggen maar heb natuurlijk wel een mening. )
Volgens mij sloeg het niet op jou, maar op het lange bericht van 'veelcijfersmelissa' ( woordenboek? haha, grapje)
Pfff, ik denk dat ik het maar uitprint. Ik kom er niet uit met al die leestekens die er wel/niet/verkeerd staan. Maar moest wel enorm lachen! Geloof dat mijn monitor nog nooit zoveel limonadesiroop heeft gedronken! Ik zal via pb op mevrouw reageren, want ooit... zo rond 10 juni, vroeg ze of iedereen het per pb wilde doen. Dus... ik had vanmorgen mijn relaas van 10 juni in een pb naar haar geschreven. Maar blijkbaar werd dat niet in dank afgenomen. *proest*
Weet ik wel zeker. Maar straks stuurt zij ook een PB aan de moderators, over ons. Dat is het meer. En nu hou ik erover op! Laten we het achter ons laten, op pagina 1198 of 1199 ofzo...
Goed dat je er om kunt lachen.... Zag je al proestend als een wilde hengst met een rood hoofd achter de pc zitten en verwoest verweer tikken... Kennelijk ken ik je toch nog niet goed genoeg
haha toch wel, want ze zei dat ze via PB ging reageren! Hebben jullie nog aanvullingen op het woordenboek?
Dames, ik moet echt Tygo uitlaten nu... heb helemaal geen zin en heb niemand kunnen strikken daarvoor... Ach misschien fris ik wel op van de regen en wind...
volgens mij was eef ooit nog erg creatief in verwoorden van 'baren' ...of zoiets. Maar kennelijk heeft het toch te weinig indruk gemaakt voor een plek in het woordenboek
Misschien wel indruk gemaakt, maar ik ben momenteel ook een zeef . Dus als jij ze nog weet laat het even weten, dan plaats ik ze erbij . Oja Karlijn je hebt PB! Liefs, Tanya (die zich echt naar buiten gaat slepen nu...)
Sorry... toch besloten om er openlijk op te reageren.... omdat ik denk dat het jullie ook aangaat... Thanks! Ehm, ik noem mezelf the bitch. Dat heb je goed gelezen. Lees even verder, dan zie je dat ik me ook kreng de la creme noem! Ik ben recht voor zijn raap. En ik vind het verdomd knap van jou om te zeggen dat ik niet in staat ben een baby op te voeden. Maar 1 geruststelling voor jou... ik heb nog een man die mee opvoedt en als ik er niet uitkom dan weet ik zeker dat de meiden hier me met raad en daad bij zullen staan. En weet je waarom? Omdat deze meiden wel de moeite hebben genomen om me te leren kennen. En er een band is ontstaan! Kijk, dit is een mooi voorbeeld, jij mag wel laat reageren. Maar op het lexi en tantan gebeuren mocht ik niet laat reageren. Ik was toevallig dat weekend niet online. Maar ik vond wel dat ik mijn zegje erover mocht doen. Weet je waarom? Omdat ik altijd alles teruglees en graag bij blijf over het wel en wee van 'mijn meiden'. Ehm, ik deed het in een pb. Omdat jij toen had gevraagd je niet openlijk aan te vallen enzo. Terwijl jij het wel bij anderen deed. Maar ik wil wel weten van wie ik vriendschappuntjes wil. Mens... get a life... het is 'maar' internet! en ook buiten internet... het leven is voor 99% een komen en gaan van vriendschappen. Voor alle andere meiden... sorry dat ik me 'weer' liet gaan. Kan het gewoon niet uitstaan dat iemand zo even binnenkomt! Ik gooi er nu een streep onder en ga verder met de meiden hier die het wel waard zijn! (heb even geknipt in het stuk.... alleen de relevante dingen voor jullie erin gelaten)
Sterkte... heb de kids alleen naar school gestuurd .. zelf ook geen zin om naar buiten te gaan, ook al is het maar 2 minutjes lopen.