Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ontaarde moeder ;)

Het is wel echt pestpokke weer hoor!
    Het lijkt wel herfst!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien ben ik ook wel niet in staat om een kind op te voeden? ;) ;)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, het woordenboek wordt steeds mooier, mutsenprutser... Die was ik alweer vergeten.

Eveline: Lucht het op? Jij kan altijd zo goed verwoorden wat je bedoeld! Knap hoor. (Rotterdams ben je, maar dat wist je al... ik wou gewoon even een woord uit ons woordenboek gebruiken)
    Ik hoop dat we nu weer gezellig met zijn allen (op 1 na dan) verder kunnen kletsen.

Tanya: Ik denk aan je hoor, denk erom dat je niet omwaait!

Groetjes Miep

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben je nou niet boos dat ze mij zomaar Miep noemde ;)
    Sjonge jonge... ik dacht even dat ze nu ook nog over jou ging klagen.

Maar goed, ik heb mijn zegje gedaan. Het lucht wel op. Nu klaar, we kregen net weer leuke nieuwe mensen erbij... voordat die door heelveelcijfersmelissa en mij worden weggejaagd.

Het is zeker geen weer voor ijs?
    Ik heb wel trek in een bakje pecan caramelijs!

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Loltsje, hoe is het met je buikpijn?

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ijs, nu? nou, nee...
    zit aan de spinazie en aardappelen van gisteren...

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Eveline: Dat dacht ik eerst ook even toen ik 'mijn' naam zag staan.... haha. Ennuh tijd voor ijs is het altijd als je juli-mama bent! Dus neem gerust ijs! By the way, ik ben gisteren bij de MC D. geweest en heb de MC Flurry Solero gehad, mmmm, smaakt goed! (al blijft de MC Flurry M&M's en de Sundae Ice caramel met nootjes mijn favoriet)

Melanie: Het voelt nog steeds alsof ik enorm ongesteld moet worden.... Ga er vanuit dat het van de indaling komt. (kan toch wel?) Het lijkt me nog wat te vroeg voor de bevalling namelijk.

Groetjes Miep

P.S. Ik zit nu aan de watermeloen, ben ik aan verslaafd!

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Deze (alweer) ontaarde moeder heeft haar jongste zoon op de bank met een dvd geinstalleerd en gaat er nu ff bijliggen en een beetje slapen.... al loop ik dan het risico dat ik vannacht weer niet kan slapen...

Laterzzzzzzzzzz

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Trusten Melanie!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heel goed Melanie!

Tanya, je hebt PB terug!

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dames, ik heb een (vreemde) vraag: Morgen moet ik naar de VK en urine meenemen. Laatst heb ik al eens gevraagd wat voor potje ik het in moet doen. Maar nu het bijna zover is ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Is het de bedoeling dat het een doorzichtig potje is zodat ze er alleen maar naar hoeven te kijken en ze dus zo kunnen zien of er vlokjes ofzo in zitten? Of mag het ook in een gekleurd plastic bakje/potje/bekertje?

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mag in elk potje wat je wil. Ze steken er zo'n stickje in om te kijken of je eiwitten in je urine hebt. Dus wat je maar thuis hebt liggen zou ik zeggen! Zo'n potje bij de drogist kost nog geen euro dus dat kun je ook nog doen.

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ok bedankt voor je antwoord. Ik heb er best een euro voor over hoor daar niet van. Maar er zit hier geen drogist in de buurt.... Maar ik heb wel wat potjes staan waar ik het in kan doen, wist alleen niet of ie perse doorzichtig moest zijn of niet.

Ik meende dat die vrouw toen ook zei dat ze gaan kijken of er vlokjes in de urine zitten... (en dat ik me daarom eerst goed van onderen moest wassen). Maar kan het ook mis hebben hoor, jullie weten dat ik een erge vorm van zwangerschapsdementie heb gekweekt.

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Kar: Ben jij ondertussen al ongesteld? :) ;)

jij had toch ook menstruatie-achtige krampen? Hoe gaat dat nu?

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee nog niets te zien hier! ;) Het doet me heel erg denken aan de eerste weken van mijn zwangerschap, toen had ik ook continu de neiging op de wc te checken of ik al ongesteld was.

Zitten doet zoveel pijn.. Maar ik wil perse online zijn en ik wil enveloppen schrijven en een klusje voor Alex op de PC doen..

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja precies, in het begin denk je dat je echt ongesteld moet worden, maar dat kwam maar niet....
    Haha, onze laptop staat op de salontafel en ik zit dus op de bank en helemaal voorover gebogen te typen steeds.... Zit ook niet fijn, maar ik wil gewoon achter de laptop!

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Goed om te horen dat het ook anders kan :thumup: , je hebt helemaal gelijk!

18. Niet meer actief

Zo ben ik weer. Alhoewel ik er er tegenop zag om naar buiten te gaan, ben ik toch heerlijk uitgewaaid nu! Enne ben niet omgewaaid! En gelukkig was het de meeste tijd droog! Alleen heb ik het nu weer koud dus ik duik straks het bad in en trek dan lekker mijn bank-hang-pak aan (lees joggingsbroek en groot T-shirt en vest).

Loltsje Mag in elke potje, net wat Karlijn zegt, ze duwen er alleen een stickie in. En met dat stickie kunnen ze van alles meten, ontsteking, eiwitten, bloedsporen en dat soort dingen. En als ze willen kijken of je vlokken hebt kunnen ze het altijd nog overgieten in een doorzichtig potje. Dat wassen is vooral ook bedoeld zodat je geen mengflora van bacteriën hebt waardoor ze niet goed kunnen aflezen of je een blaasontsteking hebt (mengflora zijn 3 verschillende bacteriën, uit elk gaatje 1 ;)). Zo de medisch analist (dat ben ik namelijk hihihi) heeft weer gesproken... :oops:
    En heb je geen last van je darmen? Een half uur ofzo voordat ik moet poepen (sorry) krijg ik ook altijd last van enorme krampen ter hoogte van de bikinilijn. Maar het zou ook heel goed van indalen kunnen komen (is de vorm van je buik verandert?). Vraag het morgen even na bij de vk.

Eveline Ohja, mutsenprutser! Enne het is altijd tijd voor ijs, want je bent een juli-mama!

Melanie Slaap lekker!

Over ongesteld zijn gesproken, straks hebben we dat gelazer weer elke maand...

Liefs, Tanya

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Eveline: Heb je al een ijsje gehad?

Tanya: Heb je de wandeling met Tygo goed doorstaan? Ik kijk steeds door het raam om te kijken of hier ook een zwangere vrouw met hond voor de ramen langs vliegt... (of staat de wind de andere kant op?)

20. Niet meer actief

Hahaha, dan zou ik een aardig eindje moeten waaien, zo vanuit Roosendaal naar Friesland! Ik ben dan wel veel afgevallen, maar nog niet zoveel dat de wind me op kan tillen.

Deel Deze Pagina