Zo, ook al een augustusmama..... Chips, dat betekent wel dat mijn bevalling er steeds dichter bij komt...... Had altijd zoiets van "rommelen jullie maar, ik heb nog ff..." Geboren op Arrow klinkt wel stoer, alleen officieel wordt dat 'Biddinghuizen' en dat wil ik bummetje eigenlijk niet aan doen Ben juist zo trots op mijn Amsterdammertjes... Mario is namelijk geboren in 's-Heerenhoek, idd 's-HeerenWAT? En bij mij is het nog erger: Schweinfurt ... oftewel 'Zwijndrecht' op z'n Duits
Hi Lexi, fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. He klinkt echt al als een ervaren moeder en dat terwijl Elin nog niet eens een week oud is. Hoe bevallen die katoenenluiers eigenlijk? Ik ben alijd van de wegwerpluiers geweest... En als ik nu Meallán moet verschonen als ie ge....t heeft ben ik blij dat ik dat ding meteen BUITEN in de container kan gooien.
Hier denk ik zeker niet..... En voor zover ik weet is het binnen Zuid-Beveland alleen bekend om Carnaval en Kiekieris
We hebben een emmer met sop staan die dicht kan waar de poepluiers in kunnen, de plasluiers gaan gewoon in de wasmand. Maar het gaat best hoor, ik heb gewoon een cursus japanse vouwtechnieken gehad van de kraamhulp en dan maar oefenen! Wij gaan trouwens de eerste tijd, tot we wat meer getraind zijn, wel nog 's nachts wegwerpluiers gebruiken, maar dat is er dan 1 per 24 uur in plaats van 6 tot 8. En bedankt dat je vindt dat ik al ervaren klink! Dat is wel een compliment. Maar ik heb ergens wel het idee dat ik dit hele moederen wel snap. Maar wie weet zou het me veel minder goed afgaan als Elin een jankerdje was. Wat ze dus niet is! Had daarnet alleen zelf wel even wat emo-traantjes, maar dat kwam meer omdat ik allereeerst even overmand werd door hoe veel ik nu al van dat kind hou, en ten tweede omdat ik zo hoopte dat ik met haar een ander soort relatie zou kunnen hebben dan ik met mijn moeder heb en die weer met haar moeder had. Moet het daar nog maar eens met Marcel over hebben denk ik...
Lexi, ik bedenk net dat je misschien les hebt gegeven op de school van Mario's nichtjes. Ze heten Joline en Corlieke Martens en zijn 13 en 14 jaar oud. Weet alleen niet op welke school zij zitten
Vraagje aan jullie, die mij intussen al wel kennen, over een geheel ander onderwerp (nou ja het heeft natuurlijk wel met zwangerschap en bevalling te maken dus het mag vast wel). Voor en tijdens en na de bevalling is Marcel dus echt geweldig geweest voor me, met doekjes en steun en slokjes drinken en lief voor me zijn. En later ook met Elin, hij is echt zo fijn als vader en als man! Wat ik nou zo graag zou willen is iets voor hem kopen of voor hem doen om te laten zien hoezeer ik hem waardeer, maar ik weet niet wat of hoe. Zat te denken aan misschien iets van een kadootje met tekst erop over de liefste papa, maar aan de andere kant weet ik niet of dat wel genoeg zegt over hoe ik me voel tegenover hem en hoeveel ik van hem hou op dit moment. Zit er gewoon van te janken op dit moment, gewoon van hoe blij ik ben met alles wat me nu in de schoot (of eigenlijk eruit) is geworpen. Vaag dat je zo gelukkig kan zijn, heb ik nooit geweten eigenlijk. Iemand tips voor een mooi kado? Kus Lex. PS: ik heb overigens helemaal geen trek meer in ijs. Zou dat door het weer komen of doordat ik nu bevallen ben en andere hormonen heb? De iklustgeenijsmeer-hormonen?
he dames de koop gaat hier niet door, ze willen niet zakken met de prijs en er zit veel werk in waardoor wij de vraagprijs te duur vinden jammer maar helaas het wordt verder zoeken
ik denk... dat je er met een cadeau nooit komt. Ik denk... dat je gewoon moet zorgen voor een prachtfoto van jullie drietjes, als volmaakt gezinnetje... en daarbij een mooie brief waarin zulke lieve en emotionele woorden staan als hierboven. Want het is onbetaalbaar wat jij wil uitdrukken!
Oke... ik ga opsporing verzocht en vermist bellen. Want Beebie is al een week weg. Ze heeft mijn adres want ik zou een geboortekaartje van haar krijgen gezien ik haar had geholpen met haar kaartjes. Maar... nog geen kaartje. WAAR IS ZE? BEEBIE? CHAN?
He, wat een tegenvaller. Succes met verder zoeken. Hopelijk vinden jullie snel wat leuks wat ook nog betaalbaar is. Melanie: Ik vind het heel knap hoe je het allemaal doet. 3 kindjes, hoogzwanger en dan zo aanwezig hier op het forum. Je reageert altijd op iedereen en komt met goede oplossingen en antwoorden op diverse vragen. Complimenten . Er zijn nog veel meer meiden hier en iedereen is hartstikke leuk en aardig, maar ik moest het toch even kwijt . Lexi: Geen zin meer in ijs? Wat is dat nou? Goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie drietjes. Leuk dat je wat voor Marcel wilt doen. Tja, wat? Moeilijk? Een gegrafeerd horloge of aansteker ofzoiets?
Lexi, je klinkt gruwelijk verliefd. Ben jaloers! Balen dat het niet doorgaat tomenjerry! Melanie... toppie dat je kinders het zo goed doen. Misschien moet ik een cursus bij je gaan doen... want ik kan geen kinderen opvoeden heb ik al gehoord Ik ga naar beneden.... pannekoeken maken!
He Eef, jij laat je toch niet gek maken? Wij weten wel beter: Jij gaat het fantastisch doen als moeder!
Lexi: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat. Ik wordt ook helemaal blij als ik je berichtje lees, je klinkt inderdaad helemaal als een verliefde mama!!! Sorry dat ik je voor was met het openen van een juli 2007 mama's topic. Ik had natuurlijk kunnen/moeten weten dat jij nog veel online bent en dan zelf het topic had kunnen openen.... sorry!!! (maar het was met de goede bedoelingen ) Wietske: wat jammer dat het huis niet doorgaat! succes met de verdere zoektocht! Melanie: is toch alleen maar helemaal geweldig, zulke top-koters!!! Je bent terecht trots. Eveline: lekker, pannekoeken... eet smakelijk! Hier nog steeds niet helemaal fit en nog steeds last van harde buiken. Ook is de kleine steeds op dezelfde manier aan het bewegen, krijg continu harde 'trappen' in mijn rechterzij en kloppingen in mijn linker-lies. Kan dat de hik zijn ofzo?