heb het gevoel dus ook al even. Omdat ik anders in ieder geval naar iemand wel een sms'je had verwacht. Maar goed, laten we hopen dat ze in euforische stemming zijn. Goed, mijn krampen en ik gaan naar bed... of niet... er ligt ook nog strijk... dat kan ik vannacht ook nog gaan doen! Tot morgen! (of vannacht)
Haha, ik zat ook al te kijken van wat-kan-ik-doen-om-niet-naar-bed-te-gaan-en-toch-Marc-niet-boos-te-maken! Maar ik denk dat mijn harde buiken en ik toch ook maar het bed inklimmen. Kan het allicht proberen natuurlijk om te slapen. Net had ik op de bank ineens een aanval van zenuwachtigheid voor morgen en de bevalling. Nog niet eerder gehad, en het is nu alweer weg. Slaap ze/strijk ze! Liefs, Tanya
Jody, bedankt voor je compliment... maar het lukt me niet altijd, hoor.... Dinsdag en vrijdag zijn mijn vrije dagen en dan kan ik net wat meer achter de computer zitten dan anders... Maar ik vind het ook altijd leuk als er op mijn berichten gereageerd wordt, dus probeer ik dat ook terug te doen. En als ik gewoon niks zinnigs toe te voegen heb of een vraag al beantwoord is, dan reageer ik ook niet meer. Wietske: Balen dat het huis niet doorgaat. Maar ja, als ze er zoveel voor vragen... Hier in A'dam is het ook een ramp met huizen. Mijn vriendin is al jaren op zoek, maar het is gewoon niet meer te betalen. Wij waren er destijds wel op tijd bij, maar als we nu zouden moetn kopen, dan zou het er financieel ook niet inzitten. Evelieveling: Oh, eerst ben ik een ontaarde moeder omdat ik mijn kids alleen naar school toe stuur en nu wil je jouw koters bij mij op cursus hebben???? Jij draait het ook zoals je het net nodig hebt, he?? Je zoekt het mooi zelf maar uit hoe het werkt het moederschap!!! En anders kijk je het maar af bij Lexi, die is nu ook een moederschaap!! Ana: Leuk om weer eens wat van je te horen. Jij hebt daar zo last van de hitte en wij drijven hier bijna weg... Stuur eens ff wat zon naar de polder, anders sta ik tot mijn bollebuik in de modder dit weekend Niva: zou zo in je box willen klimmen en lekker chillen..Mooi kleedje, super!! Lexi: wat een stoere meid met dat petje... Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent
Nou, ik hoop dat jullie allebei toch lekker kunnen slapen nog vanacht! Ga je dan ook echt morgen bevallen, Tanya? Als ik vannacht weer wiebelbenen heb kom ik jullie wel vermaken bij het strijken/puffen/zuchten
Hallo allemaal, tja ik ken jullie niet, maar Twinny heeft gevraagd om een berichtje op dit forum achter te laten (ga ervan uit dat dit het goede is). We zijn vandaag mama's geworden van een mooie dochter genaamd Zoë. We moesten al om 7:30 uur in het ziekenhuis zijn. Eerst CTG, bloeddruk en bloedprikken. Daarna televisie geregeld en toen begon het wachten. Tegen twee uur kwamen ze zeggen dat ze de catether in kwamen brengen en dat we bijna aan de beurt waren. Om twintig over twee konden we al naar beneden. Twinny werd wel nerveus aangezien ze bang was voor de ruggenprik Niet de prik en de verdoving, maar dat de bloeddruk weg zou vallen. Toen moest ze naar binnen en moest ik omkleden etc. Toen de prik gezet was, mocht ik naar binnen. Twinny voelde zich niet lekker en de bloeddruk was aan het dalen. Hier werd gelukkig iets aangedaan en toen steeg de bloeddruk weer snel. Ook met Twinny ging het daarna snel beter. We hebben heel even moeten wachten tot onze eigen gyneacoloog beneden was. Zij heeft de keizersnee gedaan en onze dochter eruit gehaald om 15:08 uur. Ze weegt 2805 gram, de lengte weten we nog niet meten ze morgen pas. Ze werd aangekleed en kreeg toen ook meteen de fles om iets op te warmen. Ook werd ze een minuut of 10 onder mijn T-shirt gelegd om op te warmen. Zoë heeft wat moeite gehad om de temperatuur vast te houden waardoor ze niet mee naar de recovery mocht, maar in bedje moest blijven liggen met warme kruiken. Op de kamer heeft ze nog een uur in de couveuse gelegen, maar daarna mocht ze weet in een bedje met kruiken. Twinny heeft haar ook al de fles gegeven. Met alletwee gaat het nu uitstekend. Twinny heeft een beetje pijn, maar daar kreeg ze medicatie voor. Ik hoop dat ik jullie zo een beetje op de hoogte heb gebracht. Ik ga nu in iedergeval naar bed. Groetjes, Sandra PS: ik heb ook foto's maar weer niet hoe ik die moet plaatsen, sorry !
Twinny en Sandra, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! We hebben hier allemaal de hele dag aan jullie gedacht!! Fijn dat alles nu goed gaat!!! Dikke knuf, Melanie
Sandra, op http://imageshack.us/ kun je de foto passend maken voor het forum en dan de link kopieeren en of op de site of in het album zetten.
Wat een lief klein poppetje... en dat handje voor d'r gezichtje echt snoezig. Was toch nieuwsgierig naar de foto, maar nu ga ik (proberen) te slapen. Bedankt sandra, dat je nog ff gepost hebt... Groetjes aan Twinny. Hoop dat ze snel hersteld van de ks. Knuffel voor de kleine meid.
Twinny en Sandra, gefeliciteerd met jullie dochter Zoë! Wat een prachtig meisje, en wat een mooie naam! Twinny ziet eruit als een supertrotse mama, en Sandra vast ook! Zoë is echt een plaatje. En.. Twinny heeft gewoon al die tijd gelijk gehad dat minimuts een meisje was! Sandra, heel erg bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We maakten ons al een beetje zorgen..
De pijn hier komt regelmatig en werd ook erger.. Maar ik weet niet of het 'echt' is. Ik heb net wel eventjes geslapen en nu lijkt het minder. En dat wil ik niet! Nu wil ik weer in slaap vallen maar lukt het dus niet, te gespannen denk ik. Pfff.. Eef, ik weet nu geloof ik een beetje wat jij voelt: je wil niet dat je lichaam je voor de gek houdt en als dit pas het oefenen is..
Als eerste... Twinny en Sandra... wat fijn dat minimuts gezond is geboren. En nu blijkt minimuts ook nog eens Zoë te heten. Mooie naam voor zo'n klein dametje! GEFELICITEERD! Twinny, ik hoop dat je er snel bovenop bent, dat de kleine snel haar temperatuur kan houden en dat jullie snel weer thuis zijn om echt met zijn drietjes te kunnen genieten!
Kar... hoe is het bij jou? Doorgezet of niet? Ik denk aan je! Ik heb een goede nacht gehad. Ben er niet eens uit geweest om te plassen! Voel me duizend maal beter!
Nope, vals alarm... Ben weer naar boven gegaan en ben gewoon in slaap gevallen! En net pas weer wakker geschrokken omdat mijn moeder zo Morris terug komt brengen. De pijn is er nog, maar 't heeft niet doorgezet helaas. Straks bij de VK even vragen of ze wil toucheren misschien.