Môgge, Twinny/Sandra GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE! En wat een mooie naam! En wat een lieve foto's! Heeft Twinny al die tijd toch gelijk gehad over een meisje! Melanie Nee, het ligt niet in de planning dat ik vandaag ga bevallen. Ik word vandaag getoucheerd om te kijken wanneer ik ingeleid word. Als alles week genoeg is wordt het deze week en anders begin volgende week. Eveline Fijn dat je zo goed geslapen hebt. Zie je meteen hoe een mens daarvan opknapt! En net wat Karlijn zegt, je zal het nodig gehad hebben! Karlijn Toch ook een vals alarm? Ik hoop dat de vk je wat kan helpen. Misschien is het toucheren net dat ene zetje wat je bmm nodig heeft. Hoe laat moet je bij de vk zijn? Ikke Slechte nacht. Veel wakker geweest, mezelf gedwongen om te blijven liggen in de hoop steeds in slaap te vallen. Ik had last van veel k's, oftewel, kramp in benen, kriebelbenen, koppijn, de kat die steeds op me kwam liggen, mijn k*t (bosnegergevoel), de kreukels in mijn laken en molton wat van die fijne indrukken maakten in mijn heupen, krampjes in mijn buik (wel vervelend, niet superpijnlijk) en een karate kid ukkie. Ik had ook nog last van andere letters hoor , zoals mijn rug, heupen en raar dromen. Zo droomde ik ook dat het juli-forum helemaal verdwenen was . Dat heb ik nou altijd, als ik slecht slaap en dan toch eventjes in slaap val ga ik altijd zo gek dromen! Liefs, Tanya
Ja, dat heb ik ook altijd! Heel irritant, je dromen zijn dan ook zo realistisch.. Maar wij zijn er nog hoor! Ik moet om half 11 naar de VK. We zullen zien. Voorwerk is ook nuttig, lees ik overal, dus ik hou hoop.
Melanie, kijk je uit dat je niet teveel over je kinderen praat? Dat valt tenslotte niet onder de echte zwangerschapsdingen Ja het moederschaap, dat ben ik nu wel, maar dan zonder de krulletjes, hihi. Ik kijk elke avond weer Shaun, ik zal eens een plaatje uploaden van het moederschaap in plaats van die die ik nu heb! Petje is cool he? Haar hoofd moet er nog even in groeien maar tis wel geweldig toch? Kreeg ik van mijn zusje.
goeiemorgen dames, Twinny en Sandra gefeliciteerd met jullie meisje good work maar wat een ukkie met deze zwangerschapsduur Lexi als wj over iets anders willen praten doen we toch gewoon schijt aan degene die er moeilijk over doen. wij hebben ook andere interesses. thanx meiden voor de opkikker, kwa huis is het niet zo dat we het niet kunnen betalen maar er zitten wat puntjes zoals wat lekkage wat door hun heel gemakkelijkk verholpen kan worden aangezien het nu nog van de woningstichting hier is, maar dit dus niet willen en met die mankementjes is de prijs die ze vragen het gewoon niet waard ze mogen zeker wel een 10.000 a 15.000 naar benden om het dan ook voor een leuk prijs op te knappen maar daar zijn ze dus stug in (staan ze ook om bekend) maar ja nee hebn ja kun je krijgen toch en het is nu dus nee gebleven helaas aangezien het een giga woning is waar we heel graag wilden wonen. en zulke woningen zijn hier heel moelijk te krijgen this hier allemaal maar 2 laags en dit is dus 3 laags.
Balen Kar en Tan, dat jullie zo slecht hebben geslapen. Allebei succes straks bij de mutsenprutser. Hoop dat jullie allebei duidelijkheid krijgen. Lexi, bedankt voor je mailtje gisteren. Ben verliefd op jullie meisje! Ze is zo mooi! Die handjes... Jerry vond haar ook super! Straks komen mijn ouders, die blijven weer een nachtje. Mams komt helpen om te nestelen. Dus alles wordt weer blinkend schoon in plaats van 'schoon zoals Jerry schoon maakt'.
Hey een meid geboren! Wat een prachtige naam ook! En haar voorgevoel klopte dus wel, een meisje! Van harte gefeliciteerd Twinny en Sandra! Ben blij om te horen dat nu alles goed gaat! Prachtige foto's! Kar: Jeetje, tsssss, ook bij jou vals alarm.... Succes straks bij de VK. Tanya: Jij ook succes strakkies! K*t van al die k's vannacht! Eveline: Ben blij dat jij deze nacht tenminste lekker geslapen hebt! Had je ook wel verdiend! Wietske: Jammer dat de koop niet doorgaat. Maar houdt moed! Er komt een tijd..... (kijk maar naar Elma) Ikke: Heb redelijk goed geslapen, wel vaak wakker geweest en geplast, maar kon steeds wel weer in slaap komen. En dat lukt me anders niet altijd. Dus ben redelijk uitgerust vandaag. Heb zonet mijn gele potje met groene stipjes en paarse hartjes vol geplast.... Staat nu in de koelkast, ik moet om 10 voor 1 bij de VK zijn. Groetjes Miep
Oh heerlijk lijkt me dat, dat er iemand gaat schoonmaken die ook écht schoonmaakt zodat je tevreden kunt zijn. Geniet ervan Eveline! Kan jij het lekker rustig aan doen vandaag, als jij nou eens voor een natje en een droogje zorgt.... goede deal toch?
oke... mag alleen over zwangerschappen enzo gaan he... Weer een lekker stukkie van mij? Het is niet helemaal van mezelf, maar vond het te mooi om te laten liggen... het had namelijk helemaal uit mijn vingers kunnen komen. Zo realistisch... waar je mensen eigenlijk niet altijd over hoort. Want... het is toch allemaal zo leuk? Zwanger, bevallen en moeder zijn betekent: Weeën. Vloeken. Beenweeën, rugweeën, liesweeën. Vloeken. Bevalling kan dagen duren. De flamoes wordt paars tijdens de bevalling en dat beeld raak je nooit meer kwijt. Inscheuren van de flamoes. Hechten van de flamoes. De grootste glibberkikkerbonk ooit: de placenta. De placenta die de verloskundige onder je neus drukt terwijl ze glimlachend zegt: "Mooi hè?" Hechtingen die gaan ontsteken zodat de flamoes in een teiltje met Biotex moet (die groene). Stinkende onstekingen aan de baarmoeder. Baarmoeders die verzakken. Naweeën. Bloed. Heeeeeeele grote kraamverbanden. En bloed. Pijn bij het plassen en dus moet het handje vastgehouden worden. Niet kunnen poepen door hechtingen en dus moet het handje vastgehouden worden. Enge kraamverzorgsters die de EO aanbidden en minstens 100 jaar oud zijn. Krampen. Veel huilen door krampen. Vaak krampen. Kotsen. Op je schouders. Op je buik. Op je arm. Overal. Vaak. Zure melk. Over je heen zeiken tijdens het luiers verschonen. Schijten in bad. Spuitluiers. Stront overal. OVERAL. Uit broekspijpen en zelfs tot aan de nek. Overal stront. Baby's eerste zwarte poep. Echte dikke strontlucht zodra het eerste echte hapje is genuttigd. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. Huilbaby. En toch de volgende dag naar je werk moeten. Inentingen, opgezwollen beentjes, armpjes en hoge koorts. Koortstuipen. 's Nachts in het ziekenhuis zitten door vage hoge koorts en enge dingen. Hangmoeders op het schoolplein. Kutkinderen die komen spelen en je halve huis slopen. Kutkinderen die komen spelen en je kind treiteren. Hangmoeders op het schoolplein. Hangmoeders op het schoolplein. Merkkleding, schoolgeld (boeken!) duur speelgoed, Nintendo, Playstation, zakgeld, Breezers, vage vrienden, drugs, sex, alcohol. Placenta's die er niet uit willen komen. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat die glibberkikker niet los wil laten en je half dood ligt te bloeden! Totaal ruptuur, van je pruim tot aan je anus uitgescheurd. Lig je daar met die baby, hoera klaar.... NEE! Je moet naar de O.K., omdat je longen bijna uit je doos hangen! Tieten die melk spuiten. Tieten waar je kool uit de vriezer op moet leggen omdat ze godsgruwelijk veel pijn doen door de stuwing. Sexy voedingsbeha's. GROTE onderbroeken waar die kraammatrassen nét in passen. Bloed langs je benen. Vliezen die knappen terwij je net op bed gaat liggen. Hmmm, vruchtwater (mét stront misschien wel!) in je dekbed! Aambeien door het persen. Stront tijdens het persen. Stront in vruchtwater van baby. Die geur krijg je nooit meer uit je neus. Navelstreng die te lang blijft zitten aan baby's buikje, maar al wél gaat rotten. Lijkenlucht anyone?
Eveline: Prachtig dat stukje! En vind het inderdaad helemaal bij jou passen! Zit hier te lachen nu, hihihi.
Melanie: Bedankt voor de tip van imageshack. Heb de site meteen opgeslagen onder mijn favorieten. Ik zat altijd maar te klooien met die grote foto's bij Paint en dan sneed ik er aan alle kanten net zoveel af totdat ie klein genoeg was (en je 3/4 deel van de foto niet meer kon zien)..... Groetjes Miep
Twinny en Sandra, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Zoë! Wat een schatje! Ik hoop dat Twinny snel hersteld van de keizersnee.
Kar, wat vervelend zeg die voorweeën en krampen! Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Wat dat dromen betreft, je droomt inderdaad altijd in een lichte slaap, dus als al wakker bent geweest en even terug in slaap valt. Ik heb het ook altijd heel erg gehad, ik droom de gekste dingen! Ik weet het eigenlijk ook nog altijd als ik wakker wordt. Sterkte bij de vk! Tan, jij wordt strakjes getoucheerd, spannend hoor. Ik hoop voor je dat er snel wat beweging in komt, succes strakjes! Miep, succes met je potje...haha ! Ben benieuwd of de vk er iets in zit... Ikke, heb wel een redelijke nacht gehad, was wel 3 keer wakker, maar viel dus ook weer snel in slaap. Vanmiddag met een vriendin op stap, vanavond op kraamvisite bij mijn neef. Dus waarschijnlijk ben ik weinig on line... O ja, wil iemand mijn sms buddie zijn? Ik denk dat ik niet zo snel achter de pc kom als het zover is. En mijn vriend krijg ik niet zover om hier een berichtje te plaatsen, dus kan ik een sms versturen... Ik hoor het wel.
Twinny/Sandra: Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een plaatje en een mooie naam! Kar: Jammer dat het niet heeft doorgezet, maar je hebt in elk geval wel even kunnen uitrusten. Misschien gaat het vandaag verder. Succes bij de VK. Tanya: Veel succes bij het toucheren straks. Misschien zet het wel wat in gang en ben jij de volgende. Eef; Bedankt voor je stukje; heb ineens niet zoveel zin meer in het bevallen en alles wat er achteraan komt [-( . Ik heb weer goed geslapen. Gisterenavond nog even gedopt, in de hoop dat het wat zou doen , maar nog niets hoor (heb ook ananas gegeten ). Was wel grappig als het op de verjaardag van mijn vader geboren wordt (en tevens de trouwdag van mijn ouders). De volgende datum die in aanmerking komt is de 30e, omdat het dan volle maan is. Maar ik wil helemaal niet dat het dan geboren wordt. Daarna natuurlijk 7-7-7, maar daar zullen wel meer op mikken .
Goh dat jullie zo 'mikken' op die verschillende data.... (niet dat het helpt, het komt toch wanneer het komt) Het maakt mij echt niks uit op welke datum junior ter wereld komt..... Als ie maar komt!
Eef jouw stukje zorgt er wel voor dat ik er nu NOG meer zin in krijg.. Heb je het zelf geschreven of heeft een man het geschreven? Kan me zo voorstellen dat dat allemaal wel een beetje door zo'n vent heen gaat namelijk. Wat heeeeerlijk dat er echt schoongemaakt gaat worden bij jou! *jaloers* Ik moet zo Alex oppeppen om de boven- en benedenverdieping te zuigen. Maar eerst maar eens naar de VK. Tanya, hoe laat moest jij? Of ben je al weg? Nogmaals sterkte in ieder geval! CHANTAL! Het wordt nu toch zorgwekkend..! Waar ben je?!