Tja, je moet toch wat doen als je thuis zit te vervelen . Ik ben er ook van overtuigd dat je er eigenlijk niets aan kan doen, maar het blijft wel spannend zo .
pinda moet gewoon komen. Datum boeit me werkelijk waar geen ene reet! Als uk maar komt! OW... GOED NIEUWS... Ik krijg EINDELIJK uitbetaald door de verzekeringsmaatschappij! Heeft maar 2,5 maand geduurd!
Oh dat is snel Eveline! (dus niet) Maar goed, toch mooi dat het eindelijk gelukt is. Nu nog 2,5 maand wachten op je geld?
Mag toch hopen dat ik niet zolang hoef te wachten. Wil eigenlijk gelijk nieuwe spullen aanschaffen zodat ik alles weer heb. Wil uk graag mooi op de foto hebben... + dat ik er natuurlijk mijn werk van wil maken en dan heb ik het toch nodig!
Wat ik nog wilde vragen, voor degenen die weeën/voorweeën etc gehad hebben: gisteren kon ik tijdens zo'n 'kramp' en een hele harde buik heeeel goed de contouren van de baby voelen, o.a. zijn hoofdje. Hadden jullie dat ook?
Hier ook een motorrijdster! Mis jij het niet? En dan op die mooie dagen; dan hoor je overal in de buurt de motoren starten , pfff, dan wil ik ook! Mijn ouders hebben een auto/motorrijschool en die hebben geloof ik wel 8 motoren nu bij de deur staan, dus eentje even meenemen is nooit een probleem. Vanaf zijn we weer daar en dan staan ze me weer te verleiden ..... nog even wachten en dan mag ik ook weer!
hoofdje voel ik niet echt, die zit erg laag. Doet gewoon pijn als ik daar voel. Maar billen, elleboogjes en voetjes voel ik dan regelmatig. En ja, ukkie ligt tijdens het voorwerk meestal verdomd stil...
Mag ik ook ff meepraten over motors? Hier ook een motorrijdster namelijk.... Mijn vriend heeft laatst net een andere motor gekocht (Yamaha R1 van 2004) en 'ik mag er alleen maar naar kijken'. Ik wil zooo graag! Zelf heb ik ook een motor (eh nou ja, ik noem het maar een brommer, vergeleken met de motor die mijn vriend nu heeft ) Wacht maar tot junior eruit is!
Het rommelt hier, maar allemaal voorweeen. Nog geen echte werk helaas. Hetzelfde als bij Karlijn denk ik. Maar vandaag is de laatste werkdag voor Ruud, dan heeft hij 6 weken zomervakantie dus vanaf morgen mocht de kleine meid van hem komen. Ben benieuwd of ze naar hem wel luistert! Bij jou wil het ook maar niet doorzetten he. Ook balen!
pff dames alvast een tip hou je sleutels uit de buurt van kinderen voor je het weet ben je ze kwijt grrr
Tuurlijk mag jij ook meepraten! Wat leuk, nog een motormiep! Ik had ook een eigen motor maar die heb ik verkocht toen we gingen samenwonen. Het was de keuze: Of een motor of een bankstel. En Ruud wilde niet op de motor voor de tv zitten . Flauw he? De grootste fout van mijn leven. Wat heb ik daar een spijt van gehad. Maar nu kan ik dus altijd bij mijn ouders wat weghalen. Straks zijn wij weer aan de beurt! Wat voor een motor heb jij dan? Oja, ik zou gaan douchen....