Ow ja... wat voor potje is het nou uiteindelijk geworden Kar... ik heb je 'bemoeial' een sms terug gestuurd! hihi!
Hahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahhahahahahahhahaha, OKE, genoeg gelachen, verder lezen, want jullie zijn alweer 2 pagina's verder......pffffff
Ik moet ook nog even weg; cadeautje voor mijn vader halen. Maar gelukkig gaan er meer achter de computer weg, hopelijk hoef ik dus straks niet weer heeeeeel veeeeeeel pagina's bij te lezen . Nee hoor, het is onwijs gezellig hier! Wat zullen die meiden die wel weggegaan zijn balen ](*,) . Tot straks!
Niets te melden nee.. Alleen dat ik pijn heb in mijn billen/doos. Dus ik ga maar even op de bank zitten. Wimbledon kijken ofzo. Als het daar niet regent tenminste.
Twinny en San, gefeliciteerd met jullie Zoe! Wat een scheetje! Fijn dat alles goed is en hopelijk snel weer thuis..! Chantal wat hoor ik nu! Inderdaad net klaar met alles he hihi - gefeliciteerd met jullie dochter! Ben zo benieuwd hoe het allemaal gegaan is, je zal er wel redelijk door overvallen zijn..?! Ik moet nog ff verder bijlezen maar tot nu toe heb ik onthouden (heel veel..NOT ) : Jody en Loltsje, hier nog een motormuis! Ik wil zo graag mee naar de TT dit weekend maar ik denk dat ik een jaartje oversla Red ik echt niet meer met dat lopen.. Ik rijd zelf een GSX750 (Suzuki) - is een naked bike - die in de loods van een vriend staat en die de laatste tijd toch zooo lief naar me lacht hihi..nog ff geduld maar..! Kar dat van die contouren voelen heb ik ook net als Tan, alles behalve het hoofdje, heel bizar - bijna zielig het idee dat die kleine dan zo 'strak' ligt, maar wel heel schattig .. Dat indalen zegt toch ook eigenlijk helemaal niets? Je kan net zo goed morgen bevallen (of eehh..ok zaterdag met de TT), als je je vruchtwater verliest zal junior wel ineens een hoop zakken - geen zorgen meid! Vissie ik heb eigenlijk ook geen LAST van harde buiken, ik voel er weinig bij maar het is wel duidelijkeen harde buik. Ik heb het vooral als ik snachts wakker wordt, dan is alles echt superhard... Lexi wat een scheetje is Elin toch, lieve foto! Volgens mij blijf je de hele dag door foto's maken of valt dat wel mee? Niva crea bea, leuk boxkleed! Gister bij de vlos was alles prima, nog steeds wordt die kleine geschat op 7,5 pond, dus het wordt geen kleintje.. lekker stevig, heeerlijk! Vlos verwacht zelf dat ik de 40wk wel haal, dus ik heb nog een week voor mezelf - of niet ?! Wel grappig dat iedereen hier 'mikt' op 7-7-7, zul je zien dat we OF allemaal deze dag bevallen, OF geen van allen hihi..we gaan het meemaken! De jongens moeten wel aan de slag ja tegen al die meiden die er al geboren zijn! Kar, ik gok op jouw Junior! Sooow ik zit hier echt te knikkebollen achter de laptop dus ik denk tijd voor een tukkie..tot later ladies!
Pffoei weer lang verhaal zie ik.. Voor het woordenboek misschien nog: Open dozen show Ontplofte egel Alhoewel...hoeft er misschien niet in omdat het niet echt een vertaling nodig heeft..! die termen zullen me in ieder geval wel bij blijven van dit juli forum
Joehoe ik ben er weer maar laat jullie nog even in spanning gne gne (oeh wat ben ik gemeen ). Onze jarige guppeko alias Tygo (hij is vandaag 5 geworden \/ ) moet nu echt eerst naar buiten. Dus ik ben er met een half uurtje weer gok ik zo. Tot dalijk! Liefs, Tanya
Twinny en sandra gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Heb je knap gedaan Sandra, dat plaatsen van die foto's ..voor iemand die niet snapte hoe dat moest! dank je voor het op de hoogte brengen! beebie ook jij/jullie heeeeeeel erg gefeliciteerd met jullie meisje. Je zult wel in de wolken zijn nu denk ik! Geniet er lekker van! Voor de hyvers onder ons..Ik zit ook op hyves en ik kan daar af en toe wel wat bollie-steun gebruiken http://mvkamme.hyves.nl/ Voeg me maar toe voor wie het leuk vindt. Stel je voor op een dag wordt dit forum gesloten..omdat er teveel rellen zijn (gna!) Dan kunnen we elkaar dáár iig terugvinden haha. Over dat sms'en. Ik heb nóg geen mobieltje, maar die kan vandaag of morgen komen. Tegen die tijd moet ik denk ik toch maar effe een sms buddy zien te 'scoren'hier. Is er hier nog iemand beschikbaar en heeft die persoon zin om mijn 'buddy'te zijn? dat moet trouwens ook in het juli woordenboek: sms-buddy Wat las ik verder nog... Kar wat vervelend dat ie nog niet ingedaalt is. Verder herken ik trouwens vaak veel van jou in mezelf. De kwaaltjes en vragen die je hebt. Heel grappig. Zoals dat 'harde buiken'gebeuren. Ik had het gister net met vriendje daarover, en dat ik eigenlijk dat gevoel niet zo ken. ..verder weinig nieuws..ik wil bevallen! Ik word niet goed van die buik Kan amper lopen (pijn in schaambotgebeuren, heup, SI gewricht, rug,vingers, voeten, tenen en hielen) of zitten (buik in de weg) of liggen (kriebelvoeten,onrust,zere buik, zuurstofgebrek) Dus wat mij betreft wordt het tijd..maar goed..kan ook nog wel 5 weken duren.(dat hou ik nooit vol) Sorry dat ik zo klaag hoor...Niva<- zeikwijf
Hi Dames, ben weer terug van mijn werk... nog 5 rapportvergaderingen te gaan deze week Met het risico dat ik in herhaling val: Kwalitatief Uitermate Teleurstellende nacht weer..... met als voordeel dat ik als eerste de foto's van zoé (hoe krijg je daar puntjes op?) gezien heb, gna, gna, gna.. Verder geen nieuws hier... Oh ja, ik heb ook hyves, maar weet niet hoe dat toevoegen werkt http://www.hyves.nl/frm.php/2630138/t15s Denk met deze link? Groetjes, Melanie
Heb je een Hyves-uitnodiging gestuurd..! Wanneer moet je weer naar de VK? Wel even melden hoor, dat je het zo zat bent. 5 weken duurt gewoon te lang anders. Maar wie weet, Chantal/Beebie was het ook nog helemaal niet van plan, dus.. Het lijkt wel of degenen die het NIET willen, juist bevallen. Misschien moet ik het ook maar niet meer willen dan. Makkelijker gezegd dan gedaan!
Kaartje jij krijgt een lekkere stevige baby dus! Met van die poezelige handjes en voetjes.. Nog maximaal 3 weken voor jezelf! Denk ook dat je gelijk hebt met 7-7-7. Of iedereen, of niemand! Ben benieuwd of er nog meiden op de uitgerekende datum gaan bevallen. 1% van alle vrouwen is dat toch?
Wel grappig: heb de betekenis van de naam van ons kereltje even opgezocht: 'Druktemaker'; 'Hij die draait als een wervelwind' Klopt precies, nu al! Tanya je klonk wel vrolijk net.. Ben benieuwd! Ik ga nu weer zitten, even wat eten en check daarna nog eventjes.
Zo, ben weer terug van het waggelen (lopen kan je het amper meer noemen...) Chantal / Beebie VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE! Ik heb helaas geen hyves site, dus als iemand zo vriendelijk zo willen zijn om de naam dan toch alsjeblieft te willen PB-en? Jessica Gelukkig hebben we je gisteren niet afgeschrikt/weggejaagd . Blij om te lezen dat je APK goed was! Eveline Yep ik heb nu 2 buddies van diegene die hier nog zijn (Twinny en Lexi) en 2 die er niet meer (zo vaak) zijn (zanoni en koeky). Over dat compenseren van dat eten, je hoeft mij niet te compenseren hoor Karlijn Wat een eigenwijsje heb je toch! En dat heen en weer draaien ken ik wel, doet tie van mij ook nog steeds terwijl hij dus wel helemaal ingedaald is... Jody Ik wil helemaal niet dat jullie weggaan, net nu ik er weer ben! Kaartje Ik zal je woorden toch maar wel meenemen in het woordenboek, is altijd leuk! Niva Je bent helemaal geen zeikwijf! Melanie Je hebt dus bijna echt vrij? Die puntjes op de e/a/o/i krijg je door eerst " te typen en dan meteen een e/a/o/i, tenminste bij mij dan. Liefs, Tanya
Ik ben er ook weer! En ik heb een vraag (misschien wel een hele stomme hoor, maar dan eerst antwoord geven en dan zeggen dat ie stom was ): Hoe komt het dat je vliezen breken? Ik heb een paar ideetjes, maar durf het bijna niet neer te zetten. Wacht eerst wel af waar jullie mee komen .
Heb net trouwens behalve cadeautjes voor mijn vader ook gave pumps gescoord voor mezelf \/ ! Kan toch de hele avond zitten.....alhoewel deze voor de verandering niet alleen mooi zijn, maar ook lekker zitten (en dat zijn 2 dingen die vaak niet samen gaan als ik schoenen koop ).