Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. haha wat kletsen jullie toch lekker veel...
    Wel moeilijk bij te houden zo , maar doe mijn best :D

Kaartje fijn dat alles weer goed was bij de vk gister!
    en uhmm ik mik niet op 7-7-07 haha...
    Maar denk wel dat je gelijk heb... Of veel bevallen er op die dag of gewoon helemaal niemand.

Jody79 en geslaagd voor een cadeau voor je vader ?

Tantan waar laat jij ons mee in spanning.... vertel vertel :)

Niva voor jou mag het ook wel opschieten als ik dat zo lees allemaal...
    Jeetje dan valt het niet mee om het nog 5 weken vol te moeten houden :rolleyes:

Kar76 wat leuk dat het nu al klopt!
    Echt geschikt die naam dan... ;)

Mij gaat het verders wel okeej...
    Vannacht voor het eerst weer goed geslapen , dus dat was wel prettig.
    Vanmorgen wat last gehad van gemene krampen maar meer niet...
    Boodschapjes zijn gedaan dus voor vandaag geen plannen meer.

Idd wel leuk om juli mama's op hyves te hebben...
    Dus wie wil voeg me maar toe :)
    http://marloeszzzzz.hyves.nl/
    Zo blijven we ook op de hoogte van mekaar he., :D

gr marloes

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Twinny/Sandra: Gefeliciteerd, met jullie meisje. Wat een mooi kindje zeg!

Beebie: Gefeliciteerd, met je meisje!

3. Niet meer actief

Oké, nu ikke.

De gyn had gelukkig geen uitloop (nou ja, 5 minuten ofzo, maar da's niets), maar toen wij eenmaal weg waren dus wel (een half uur, heb de mensen in de wachtkamer nog nooit zo boos zien kijken :) ).

Eerst bloeddruk gemeten, was netjes (120/85), gewicht weer een kilo eraf (nu is de stand -21 kilo), ze maakt zich nog steeds geen zorgen daarover want ukkie deed het goed. Toen ging ze even naar het hartje kijken met het echo-apparaat voordat ze ging toucheren. Dus moest ik me al wel half uitkleden en met mijn benen in de beugels. Hartje klopte ook prima, nog steeds ingedaald en de rug lag nu in het midden van mijn buik. En toen werd ze gebeld, ze moest hem wel opnemen want ze had dienst. Lag ik daar, met mijn benen in die beugels. Maar ik was al lang blij dat ze niet gebeld werd tijdens het inwendig onderzoek want dan had ze dat af moeten breken en opnieuw moeten doen. Daarna werd ik dus getoucheerd, en alles was pot en potdicht en de baarmoeder lag nog erg hoog. Het was deze keer wel heel erg gevoelig hoor, dat onderzoek, niet echt een pretje. Ik heb ook meteen mijn geboorteplan ingeleverd en ze kon zich er helemaal in vinden (weer een geruststelling).

Ze stelde een paar dingen voor. Vrijdag terugkomen en weer getoucheerd worden en dan zaterdag gel, of sowieso zaterdag gel. Ik heb dus voor het laatste gekozen, want voordat ik gel krijg word ik weer getoucheerd namelijk. Ze verwachtte niet dat ik voor zaterdag alsnog spontaan ga bevallen. Zaterdag om half 8 moet ik in het ziekehuis zijn, op de verloskunde-afdeling. Dan krijg ik een veter met gel ingebracht, moet dan ook aan de CTG voor even. Gebeurt er niets wordt de gel en CTG na 6 uur weer herhaald en ook na 12 uur. Ik moet sowieso tot zondagochtend in het ziekenhuis blijven, omdat er een kans is dat het 's nachts ineens door gaat zetten. Mocht ik zondagochtend nog geen weeën hebben, dan mag ik naar huis en word de hele procedure maandag weer herhaald. Daarna moest ik naar de opname-afdeling en daarna voor een intake naar de Verloskunde-afdeling. Ze verwachten niet dat het druk is in het weekend dus waarschijnlijk mag Marc er de hele tijd bij zijn (anders moet hij weg tussen 1 en 3 als ik nog geen weeën heb, verplicht rustuurtje). Als ik me 's nachts niet goed voel of angstig ben mag Marc ook altijd weer terugkomen, da's ook wel heel fijn vond ik. Ik mag dat allemaal zelf aangeven. Dus het is niet zeker of ik vals ga spelen. Ik kan dus zaterdag, zondag, maandag of dinsdag bevallen. Ligt er maar net aan hoe snel alles gaat natuurlijk. Dus zeker weten haal ik de mooie datum van 7-7-7 niet! Dus ik heb nog maar een paar dagen om alles hier af te ronden, in huis te halen en aan kant te krijgen (HELLUP!)

Liefs, Tanya

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Zo zo, nou in elk geval ben je wat wijzer geworden! Binnen nu en een week ben jij mama! Spannend man!

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Waaauw joepie joepie wat spannend allemaal! en dat is geen valsspelen hoor...hooguit een klein beetje :)) mooi dat je 't zo goed hebt kunnen regelen Tan, en dat jullie je er beide goed bij voelen..dat is het belangrijkste he!

6. oohh Tantan wat spannend allemaal...
    Het komt nu dus echt dichtbij!
    Wat is eigenlijk de rede dat ze een handje gaan helpen ?
    Of ben ik nu te nieuwsgierig :oops:

Wel super nieuws zo he...
    Nog effe en jullie zijn mama en papa :D
    Nou we blijven het volgen hoor ;)
    Ben erg benieuwd!

gr marloes

7. Niet meer actief

Nee hoor je bent niet nieuwsgierig! Ik heb in het verleden een trombosebeen gehad en 2x een lomgembolie en vanaf toen moest ik levenslang aan de bloedverdunners. Zo komt het dat ik mezelf elke dag moet injecteren tijdens de zwangerschap met bloedverdunners. Ik mag 24-48 uur voor de bevalling niet meer spuiten in verband met bloedings gevaar, dus willen ze de bevalling gaan inleiden zodat ze weten wanneer ik ga bevallen. Vandaar ook mijn medische indicatie.

Liefs, Tanya

8. oo zo okeej ...
    Ja dan is het zekers wel te begrijpen...
    Maar goed dat ze het dan zo doen ja.
    Ben je nu niet ontzettend zenuwachtig nu je weet wat er allemaal gaat gebeuren ?
    Pfff zou niets voor mij zijn :)

gr marloes

9. Niet meer actief

Ja en nee. Ik vind het wel prettig dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben, want ik heb veel structuur en duidelijkheid nodig, en aan de andere kant weet ik dat ik nog maar een paar dagen heb voordat het echt gaat beginnen. De onzekerheid van spontaan bevallen zou juist niets voor mij zijn...

Liefs, Tanya

10. jessica84

jessica84 Actief lid

Jun 27, 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    spannend zeg tantan ben best wel jaloers ik moet nog zo lang wachten maar wel fijn om te weten dat je binnen een week die kleine lekker bij je hebt zeg ik wil ook zo graag zit soms gewoon te bedenken hoe ik hem zelf kan opwekken maar ja dat gaat natuurlijk niet

heel veel sterkte meid en trouwens in jou situatie mag je best valsspelen hoor:)

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    jeee sleutels weer terug ze had ze tussen de cd's verstopt rare snijboon;)

12. Haha Jessica84 dat heb ik nou ook....
    Ik denk soms ook wel eens wat kan ik doen om te zorgen dat het gaat beginnen :)
    ach ja zal gewoon geduld moeten hebben...
    Komt helemaal goed!

Tantan nog een paar daagjes voor jullie!
    Heel veel sucses!

liefs marloes

13. Amle

Amle Niet meer actief

Beebie/Chantal: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik heb de lijst al aangepast, maar wacht nog ff met plaatsen totdat ik van jou hier een officieel bericht zie!
    Tanya: oooooooohhhhhh wat spannend, nu gaat het echt snel! Succes!!

14. Lma zag dat ik nog niet op de lijst stond... :rolleyes:
    Mag ik er nog bij :D

Ben 10 juli uitgerekend...
    We weten het geslacht maar houden het geheim... ;)

Gr marloes

15. pppppppfffffffff hebben jullie dat ook dat jullie na het douchen/badderen helemaal op zijn :(:

Kom net uit bad en heb gewoon geen puf meer...
    Heb nu ook al de hele tijd last van harde buiken :(

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, ik herken het wel. Ik ga dan ook daarna altijd even rustig op bed tv kijken. Er is toch niemand die zich daar aan kan storen... ;)

17. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb (weer) niet alles bij kunnen lezen... Man, wat wordt hier veel gepraat... En dan te bedenken dat mijn man mij al enorm verslaafd vindt!

Twinny en San van harte met jullie meisje! Ga maar lekker genieten met zn drietjes...

Verdere bevallingen zijne r niet geweest toch?

HIer vandaag 2x bijna van mijn stokkie gegaan tijdens de pufles. Verder nog wat rommelig en gekke pijntjes. De yogajuf zei dat het best kon dat het bijna gaat gebeuren,maar ik wacht liever nog een weekje! Hoewel ik wel een groot kind krijg, dus misschien moet ik toch maar wat eerder... Dochter was 3320gr maar deze schatte de VK op 3600/3700.
    Man heeft helaas een late dienst. Pfff, ben ik dus tot mijn dochter op bed ligt (met een beetje pech pas tegen 9u half 10) in de weer. Hoewel ze nu voor de tv ligt. Ik ben normaal veel actiever, maar ze past zich blijkbaar aan aan mijn luiigheid! Haha.

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Tanya, volgende week donderdag ben ik van alles af en eindelijk met verlof \:D/
    Dus tegen die tijd ben jij al mama :) !

Marloes, heb je toegevoegd aan mijn hyves...

He, pienie, ik ben ook altijd blij als de kids 's avonds op bed liggen en ik op de bank kan hangen... :)

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb jullie toegevoegd aan mijn hyves.
    Melanie... is die elma op jouw hyves ONZE LMA?

Tantan... weet je de naam inmiddels al?

Tantan... jaaaa, nog even en dan ben je echt mama! Spannend hoor. Fijn dat je gyn zo voorzichtig met je was. Jammer dat alles nog potdicht zit, maar nu blijkt wel weer waarom ze niet zomaar onderzoekjes wilde doen, heeft je een hoop gemutsepruts gescheeld!
    Ben al plaatsvervangend zenuwachtig voor jou!

Hier begint het huisje weer lekker te blinken. Dat kan mijn moeder erg goed, dat poetsen!

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya wat spannend! :) Dus zaterdag/zondag of begin volgende week ben je mama.. Toch keurig een juli-mama dan! Spannend hoor, kan me voorstellen dat je nu al nerveus bent!

Ik heb even kunnen slapen, gelukkig. Maar met wandelen met Morris viel hij uit naar een andere hond en greep per ongeluk mijn been. :( :( Bloedt gelukkig niet, maar wordt erg dik en blauw. Auw.
    Ik weet niet wat hij heeft, hij is echt sloom en wilde ook al niet lopen.. Pff kan ik me daar weer zorgen over gaan maken!

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden.. Buikpijn houdt aan en zitten blijft vervelend dus ik ga zo terug naar de bank. Ik heb net als troost voor de nare wandeling nog wel een half pak noga naar binnen gewerkt. :oops:

Share This Page