Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nee nog steeds niks van Eveline gehoord.... Laten we het houden op geen nieuws is goed nieuws..... (anders SMSt ze wel toch?)

2. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik denk inderdaad dat t komt omdat haar ouders er zijn..laten we niet te snel apen en beren gaan zien :)

He bah Ester, wat een bummmmer...En dat terwijl je weet dat t zó dichtbij is he? Maar je hebt nu straks lekker het weekend om even voor te bereiden en misschien te ontspannen..Tja, t is een dooddoener maar ik weet er verder ook niks opbeurends over te zeggen.

Ik denk inderdaad dat ik het maar op die manier doe Jody. Heb net effe uitgejankt bij vriendje (die net thuis is) en die blijft er ook nogal nuchter onder..hoewel die me wel heel geod begrijpt en het van sommigen ook waardeloos vindt. hij gelóóft de redenen die de mensen hebben aangegeven..dat scheelt natuurlijk, want dan betrek je t niet op jezelf als persoon. Misschien moet ik ook maar iets meer vertrouwen hebben in onze vriendjes en de redenen dus maar geloven..thnxx anywayz..enne..heb je lekker geslapen? ;)

3. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Kar, slaap je nog? Hoe gaat het nu?

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, was wel even lekker. Weer een paar uurtjes door.
    Ik ga zo gezellig alleen eten. Heb eigenlijk wel zin in pannenkoeken. Mmmm alleen bakmeel in huis, ipv bloem. Kan dat ook?
    Verder eieren en melk (en een snufje zout) nodig toch? Is alweer even geleden dat ik zelf gebakken heb, haha.

Kan je je er wel een beetje in vinden Niva? Je moet je er vooral lekker bij voelen. Wel goed dat je er met je mannetje over kan praten.

5. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Hi meiden, ik kan toch niet zomaar bijlezen en niet posten - ook al heb ik as usual niet echt wat te melden ;)

Niva, probeer het van de zonnige kant te bekijken (makkelijk gezegd voor mij natuurlijk), regel: kijk naar de mensen die wel komen en niet naar de mensen die niet komen. Ik kan me voorstellen dat je wil mailen, maar wacht even, je bent nu boos en morgen bekijk je het allemaal anders.
    Ga er gewoon een heerlijk avondje van maken met het selecte groepje en aangezien je zoveel vlees over hebt, kan je tussen neus en lippen door iets roepen van, tja, als de helft niet op komt dagen...beetje jammer :evil: en als je de afbellers spreekt, kan je er wat van zeggen dat je het jammer vond - mail is denk ik niet helemaal de oplossing om iets duidelijk te maken naar hun toe :(:

Kar, ik leef met je mee, nog even volhouden meis! Cyberknuffel vanaf hier! Top dat je kaartje definitief is, moet toch wel een heerlijk gevoel geven..!

Tan wat vreselijk spannend voor je! Maar LEUK! Ik kan me ook voorstellen dat je er nerveus van wordt. Je voelt al aan dat je echt nog even moet proberen te ontspannen, sterkte ook voor jou! Ik denk aan je :D

Sterrekind, niet de hoop verliezen, je bent nu al zo ver - dat extra weekje vindt die kleine gewoon heerlijk in die gezellige buik van je!
    Inderdaad beter om je in te stellen op een latere datum, je zei al dat je een beetje verwachtte dat er dit weekend niets meer zou gebeuren toch?
    Nog even volhouden, je bent bijna aan de beurt hihi :D

Sonya ik vind het zo sneu voor jullie! Iedereen zegt wel dat bij prematuurtjes een hoop complicaties/ontstekingen etc te verwachten zijn, maar het ging juist zo goed! We gaan weer op naar het volgende POSITIEVE nieuws voor jullie kleine meid, hou vol Son!

Jody wat irritant dat iedereen nu rekent op "any moment" ! Zo duurt het voor jou ook alleen maar langer zolang er nog niet echt iets rommelt..pfff

Loltsje sh*t nou weet ik niet meer wat ik wilde zeggen sorry!

Nou dames, ik ga weer wat relaxen want ik heb weer veeeeel te veel gedaan vandaag - wassen, poetsen, opruimen, kastjes uitgemest - eigenlijk veel te veel energie en ineens zegt je lichaam (of die kleine) STOP!
    Dussss laterz!
    X Kaartje

6. Amle

Amle Niet meer actief

Sonya: geen sorry zeggen hoor meid. Wij snappen heel goed dat je het ff van je af moet schrijven. Wat ontzettend balen dat het ijzerdrankje niet werkt. Ik duim heel hard voor jullie dat een bloedtransfusie (nog) niet nodig is!!! Sterkte.
    Karlijn: wat vervelend meid, dat je zoveel pijn hebt. Probeer zo weining mogelijk belastende dingen te doen en gewoon rust te nemen (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Succes!!
    Niva: wat een domper dat zoveel vrienden hebben afgezegd, wij hebben zoiets ook al eens meegemaakt en dan vraag je je inderdaad ff af wie je vrienden zijn! Toch alvast veel plezier met de bbq en maak er wat moois van!
    Sterrekind: jammer dat het nog steeds maar 1cm is. Nu duimen dat er maandag meer 'verbetering' is en dat het dan doorzet!!
    Jody: lekker toch, ff een dutje doen, nu kan het nog!

Hier is eindelijk het kraambed bezorgt (ja, ja, tussen 9 en 12 uur :( ). Nu moet het alleen nog naar boven en inelkaar gezet worden. Gelukkig komt hubbie vanavond al thuis...

Verder nog steeds weinig te melden. Ben nog steeds niet helemaal fit en mijn buik gaat nu toch echt in de weg zitten. Gelukkig nog maar maximaal 5 weken :confused: !

Liefs Elma

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Daar heb je lang op moeten wachten...pff.....maar hij is er! Ja, die buik gaat echt in de weg zitten, vooral bij het aantrekken van onderbroeken, sokken en schoenen :) . Ik heb trouwens nog geen zwangerschapsonderbroek gekocht, wie ook niet?

8. Amle

Amle Niet meer actief

Ik ook niet, is toch ook niet nodig?
    Ik moet zelfs nog een pyama o.i.d. kopen, want ik slaap normaal gesproken alleen maar in een onderbroek. Volgende week toch de stad nog maar ff in :(

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    O getsie, dat is niet de bedoeling nee, zou ik ook veselijk vinden als ze dat zou doen. Ik heb daarom bewust maar niet gezegd dat het bij mij volledig is ingedaald, en al helemaal niet dat de huisarts zei dat de kans groot is dat het binnen 2 weken komt... Zelfs voor mijn (schoon) ouders wil ik 'stiekem' bevallen, ze horen het wel als het er is...

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Niva, wat jammer zeg van je barbeknoeifeestje. Daar kun je echt even helemaal depri van worden. Maar ze hebben het waarschijnlijk niet eens door dat het jou zo raakt dat ze allemaal afzeggen... Ik zou geen mailtje versturen, maar gewoon enkelen opbellen... (zegt ze stoer, maar ondertussen weet ik dat ik dat ook niet zou doen, waarschijnlijk zou ik het over een jaar ofzo als ik eens flink aangeschoten ben het tegen die mensen zeggen...)

Ana, och veel van het mandje zie je bij mij niet meer hoor, nu hij bekleed is. Hij is nu af, ik ga hem morgen denk ik opmaken dan is het compleet (zonder baby dan) en dan maak ik een nieuwe foto. Ben benieuwd naar die van jou straks!

Sonya, wat vreselijk naar zeg! Ik bid met je mee! Veel sterkte!

Sterrekind, jammer zeg, het zag er zo hoopvol uit vorige week, nu zijn we weer al een hele week verder...

Ik heb vorige week een pyama gekocht (simpel lang shirt met knopen) , ik stop hem maar in mijn 'ziekenhuistas' Ik slaap normaal ook altijd in shirtjes...

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Sonya: Wat een tegenvaller... en het ging juist zo goed met Chadelle. Hopelijk wordt het dan idd Maandag! Zal duimen!!
    Oh, lees net je nieuwe bericht.. SChreeuw het er maar uit! Kan me je wanhoop wel voorstellen, al die machteloosheid! Wanneer komt de uitslag?

Lexi: Kan me voorstellen dat je al die visite zo onderhand zat bent. Da's nou weer voordeel als je familie ver weg woont en niet zomaar hupsakee langs kan komen :)
    Zonde van het geboortekaartje wat je aan je huidige school hebt verstuurd... Nog niet eens je vakcollega's hebben wat van zich laten horen? Bij Meallán kreeg ik een hele grote bos bloemen van de schoolleiding, een cadeau van de medezeggenschapsraad en eentje van mijn sectiecollega's. Plus natuurlijk visite van een paar collega's. Niet zo heel veel omdat de meeste toch in de binnenstad wonen en ik helemaal in Noord.

Sterrekind:In het weekend bevallen kan nu effe niet. Nu hou je het maar binnen tot zondagmiddag, hoor ;) !! Ik vertrek morgenmiddag en zondagmiddag ben ik weer terug. Dus idd ik kan dan geen berichtje plaatsen... en ik geloof niet dat ik Mario zover krijg.
    Maar je hebt vandaag toch weer onderzoek gehad, of niet? hoe groot is de kans dan dat het dit weekend wordt? Oh, lees het al.. Maandag dus.. Nou, dan ga je toch gezellig mee naar het Arrow Rock Festival.. we hebben nog een plekje over in de Caravan ;)

Loltsje: Ingedaald of niet zegt helemaal niks. Bummetje is al 3 weken ingedaald, ondanks het feit dat het al mijn vierde zwangerschap is maar kan net zo goed pas in de 42e week komen.

Peetje: Het zit je ook niet mee! Sterkte!

Jody:Waarom precies je vliezen breken weet ik ook niet. Volgens mij is het gewoon de druk die erop komt te staan, zoals al een paar geopperd. Bij mij was het altijd zo, dat de persweéen begonnen om het moment dat de vliezen gebroken waren.

Marloes: Bah, dat is verschrikkelijk nieuws. Helaas weet ik heel goed hoe het voelt om iemand door deze ^&*^^%&^-ziekte kwijt te raken. Zat meteen ook weer met een brok in mijn keel bij het lezen van je bericht.
    HELE DIKKE KNUFFEL VAN MIJ

Tanya:Rust maar lekker uit op de bank. Dat gespuug lijkt me heel vervelend!

Niva:Wat lullig!! Zul je zien, die die nu afzeggen zijn wel straks de eerste die de baby willen zien!! En dan is het nog niet eens 'zomaar' een BBQ, maar voor de verjaardag van je vriend!!

Kar76: Wat ben jij op tijd met je kaartje!! :) Zul je zien, dat je nu snel weeen krijgt. Hij heeft gewoon gewacht totdat alles klaar is, haha!

Zo, nu heb ik alles bijgelezen en gereageerd.
    Kids zijn naar muziekles en ik wilde eigenlijk ff gaan liggen, maar ik dacht 'ff kijken of er nog nieuws' is, met als gevolg dat ik nu dus geen dutje heb gedaan....Maar ja, geeft niet.
    Zelf heb ik eigenlijk niks te vertellen. Dus.....

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ben weer wakker en ook al met Morris uit geweest.
    Zit nu aan de noga.. Alex was gisteren speciaal voor mij langs de kermis gereden. :) Echt lief.

Zal ik Eef zo maar eens sms-en? Eens even kijken of er echt niets aan de hand is daar.

Sterrekind, balen dat je nu weer moet wachten! Hou je dat nog wel een beetje vol? Nou ja, je hebt ook geen keuze natuurlijk.. :(

Niva, fijn dat je even hebt kunnen uithuilen bij je vriendje. En als hij de redenen van de wegblijvers gelooft, moet jij dat misschien ook maar doen. Weet ik, makkelijker gezegd dan gedaan - ik betrek ook altijd alles op mij persoonlijk.

Zwangerschapsonderbroek: nee, maar wel van die grote voor na de bevalling. Zodat die enorme verbanden erin passen. :( :(

Vissie, hoe is het met je verkoudheid? Al een beetje beter?

Elma, nog maximaal 5 weken.. ! Klinkt zo lang he?! Ik hoop dat die van jou besluit ook zo lekker vroeg als bv Elin te komen.

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Ja, gaat een stuk beter dan vanmorgen, grappig ik was het al weer een beetje vergeten, dus dat is een goed teken.

Hoe is het bij jou met de pijnen en krampen? Heeft het dutje je goed gedaan?

Ik ga zo maar eens aan het eten beginnen...

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Moeders, misschien vinden jullie het leuk om de namen van jullie kinderen in het topic 'Babynamen' bij 'babynamen 2007 op dit forum' te zetten? Er is ook een hele lijst uit 2006. Vind ik wel leuk om te zien...
    Kunnen we straks zien wat de topnamen in 2007 hier waren.

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Volgens vriendje (dies kok) kan je ook wel pannenkoeken maken met bakmeel..Hij weet alleen niet hoe de smaak is, zegt ie er heel droog achteraan (haha..heb je wat aan) Maar daarna zei ie, dat ie eigenlijk wel zeker wist dat t wel lekker was..dus tja...

\:D/

Wat zielug dat je alleen moet eten..anders kom je hier gewoon een worstje eten..we hebben toch genoeg whahaha..

We hebben net het badje gehaald bij m'n vloskundige thuis. Ze vroeg hoe het ging, beetje verteld dat ik ontzettend pijn van dat vocht had. Nu heeft ze me een foldertje gegeven over een acupuncturiste die zwangerschapskwaaltjes weg wil acupuncturen (hoe noem je zoiets?) Vind ik wel een boeiend idee eigenlijk...Ik ben niet zo voor vochtafdrijvende medicijnen (medicijnen zowiezo niet) en dit lijkt me ook wel spannend..Geloven jullie erin?

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Mmwwah.. Ja, een beetje. Het komt en gaat. De pijn wordt alleen scherper. En ik begin te twijfelen of ik mijn baarmoeder voel of dat het een eierstok is... Eerlijk gezegd begin ik me een beetje ongerust te maken, maar wie weet hoort het er gewoon allemaal bij.

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Kraamhulp is alweer weg... Vandaag laatste dag, vanaf morgen moet ik het zelf uitzoeken. Ook wel weer leuk maar ook spannend. Maar mijzelf kennende zal ik het goed doen zolang er niemand op mijn vingers kijkt. In elk geval had ik een leuk mens (Hetty), van d'noverkant zoals ze hier zeggen, die stofzuigde zich een slag in de rondte en zette ladingen koffie. Ze was met Elin heel goed en heeft mij enorm veel dingen geleerd! Dus al met al een geslaagde tijd!

Tja de school he... Ik heb me erbij neergelegd dat er voor mij daar geen toekomst ligt, en zoals dat nu gaat met dat niet reageren op de kaart enzo heb ik daar wel vrede mee. Maar onthouden doe ik het wél, dus wanneer ze mij nog eens voor de voeten willen gooien dat ik niet open en dienstbaar ben dan kan ik ze een balletje terugkaatsen.

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik denk dat het wel kan werken. Je kunt het in ieder geval proberen, toch? Inderdaad prettiger dan medicijnen denk ik. Natuurlijker. Je hoort altijd erg goede verhalen over acupunctuur dus..

19. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAA..dat was cynisch bedoelt neem ik aan? (die 5 weken..want 5 weken is echt langggggg!)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heel goed! Forgive, but don't forget.. ;)

Share This Page