Hi Tanya, Sterrekind zal me vast op de hoogte houden over je bevalling via sms.... Aangezien zij nu toch met de bevalling moet wachten tot ik terug ben zal ze vast het forum goed in de gaten houden....
Ja, ik sms je gelijk als er wat spannends is gebeurt. Ook zal ik Twinny sms-en dan blijft zij ook op de hoogte.
Tantan, niet teveel zenuwem hoor. Lekker ontspannen... Lexi, succes zonder kraamzorg! Gek idee dat bij jou die eerste periode alweer is afgerond! Ga maar lekker genieten als gezinnetje! Kar, vervelend hoor, dat je je zo voelt! Wat zegt de VK erover dan? Vissie, vervelend die schoonmoeder van je. Soms snappen ze niet wat ze doen lijkt het wel! Mijnes heeft aan een collega van mij verteld dat wij het geslacht weten terwijl we haar specifiek hadden gevraagd tegen niemand te zeggen dat we niks wisten (om gevis te voorkomen). Nu heb ik dus tegen al mijn collega's gezegd dat ik niks weet, komt het alsnog bij iedereen terecht dankzij mijn praatgrage schoonmoeder... Niva, je vroeg of ik het destijds heb gezegd: nee, omdat ik oprechte interesse wilde en dat is bij voorbaat uitgesloten als je erom moet vrágen. Wat ik er wel actief aan heb gedaan is dus zelf ook p mijn lip bijten als ik iets wilde vragen. Klinkt misschien kinderachtig, maar ik vond dat het 2 kanten op moest gaan en steeds als we het wéér over hun hadden en nooit over ons kindjevoelde ik me zo geirriteerd. Dat wilde ik ook niet. Je kan anderen niet veranderen, dus dan maar jezelf aanpassen aan de situatie. Zo stond ik er tegenover. Loltsje (dat was toch jij met die verkleedkleren): ik had het eigenlijk wel erg leuk gevonden als je als non verkleed was gegaan! Hahahaha. Alle anderen, ik weet het allemaal even niet meer uit mijn hoofd. Sorry als ik iets vergeten ben. Sterrekind, ik hoop op een betere nacht met je kindje... Pienie
Hey meiden, ben een paar dagen afwezig geweest, zijn er ondertussen nog meiden bevallen? (na Lexi) Probeer wel terug te lezen maar et is zoveel! Groetjes Mona
Zo er is er hier een sjacherijnig en ik ben het niet! Kan ikwel lekker mijn agressie die daarop volgt afreageren. Heb de vaatwassser, keuken en vloer al gedaan. De eerste was zit ook al in de machine. Ook een vol glas cola omgestoten en dat vond Marc helemaal niet leuk! Ja sorry doe het toch niet express? We hebben ook al de paal van het geboortebord in de grond geslagen, hoeft alleen het bord er nog op geschroefd te worden.Ben heel benieuwd wat de buurt denkt nu hihihi. Vanmiddag toen Marc uit zijn werk kwam hebben we ook al slingers en ballonnen gehaald, voor te versieren na de geboorte. Uiteraard alles in blauw en roze. Alles wat we niet gebruiken mogen we gewoon terug brengen aan de winkel. Ze vroegen daar trouwens of we een tweeling verwachtten... Ik ga nu de auto Tygo-haren vrij maken, is ook beter voor ukkie straks. Ik voel me al iets beter zoals jullie waarschijnlijk gemerkt hebben! Mijn lichaam zal straks wel protesteren maar ach, slaap ik misschien eens goed! Liefs, Tanya
Jeetje wat ben jij actief! Ik krijg bij iedere stap die ik zet een enorme harde buik. Echt mijn hele onderstel doet dan pijn (van schaambot tot billen zeg maar). Fijn dat mijn man er vanavond niet is en mijn dochter wederom niet wil gaan slapen. Zijn jullie soms je man ook zo zat?! Echt hij is een schat, doet superveel, maar soms... t Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Nog iets leuks op tv vanavond?
Mijn man zat? Neeeee absoluut niet! Die is echt helemaal geweldig. Maar misschien is dat post-bevalling wel anders dan pre-bevalling? Ik heb zo ontzettend veel aan hem gehad tijdens de bevalling en nu ook met het verzorgen van Elin en haar 's nachts uit bed halen. Misschien dus nog even wachten tot na de bevalling en hem dan nog eens beoordelen? TV? Ik ga zo voeden en luieren en douchen en slapen dus tvkijken zit er niet echt in. Bovendien ach, heb toch niet echt veel interesse meer in de tv, gewoon geen concentratie voor meer dan Shaun the Sheep
Niet bijgelezen... Wilde alleen even melden dat ik niet bevallen ben! Vandaag waren mijn ouders er nog. We zijn vanmiddag naar Alkmaar geweest om de kinderwagen op te halen, daarna ben ik nog even met Jerry mee geweest voor zijn werk. Toen we thuis kwamen hebben we gegeten, de kinderwagen opgezet en heb ik even op de bank gelegen! Vreselijk dikke enkels en voeten, vreselijk pijnlijk is dat! Enne... als ik beval dan hou ik toch echt wel Karlijn op de hoogte hoor. Dus ik beval echt niet stiekem. Jerry heeft strikte commando's hoe ie Karlijn op de hoogte moet houden
Goed om weer wat van je te lezen eef. Drukke dag gehad, dus nu uitrusten! Ja niva, ik heb idd pannenkoeken gegeten en ze waren nog lekker ook! De laatste heb ik, geheel in julimama's-stijl, met ijs gegeten! MMMM! Waren ze bij jou ook lekker? Dus als ik vragen heb over eten koken moet ik bij jouw vent zijn? Ik zal het onthouden!
gna gna gna Eef hou lekker iedereen voor het lapje hihihi you go girl Enne wie weet kom ik inderdaad eens die kant op Eef heb ook nog een nicht en Den Helder wonen en ben ook helemaal verzot van Texel heb daar ook stages gelopen op een manege dus wie weet.
Ik ben vanmiddag niet mee gegaan... Ik kon het gewoon niet. Als hij nog in het ziekehuis lag was ik wel mee gegaan maar dan had ik ook als het nodig was effe apart kunnen gaan of weg kunnen lopen als het te moeilijk werd. Maar hij is vannochtend naar huis gegaan om bij zijn vrouw en zoontje te zijn. De hele familie is vandaag geweest om afscheid te nemen... Hij wou heel graag weten wat het geslacht is van ons kleintje en de naam. Jeroen heeft dat natuurlijk aan hem verteld en hij zei dat hij het wel al wist. De naam vond hij ook heel erg leuk! Naar omstandigheden gaat het wel okeej met hem... Hij zei tegen Jeroen( mijn man) dat hij me de groeten moest doen en dat hij heel goed begreep waarom ik er niet was... Toen Jeroen dat vertelde aan mij vond ik dat zo moeilijk maar ook erg prettig om te horen. Nou ik ga effe plat liggen ... Niet niks zo'n dag. liefs marloes
zo zijn we weer. Er is besloten om nog geen bloedtransfusie te doen..de uiterste grens is bij 4.0. Nu gaan ze verder met de ijzerdrankjes en wachten ze het nog 3 dagen af en dan word ze opnieuw geprikt.. Ze zeiden dat chedella zo onzettend sterk is want ze vertoont helemaal geen zieke indruk van het te lage hb. Normaal zouden baby,s heel veel slapen en te moe zijn om te drinken, maar ons meisje helemaal niet! Dus ze zet iedereen voor een raadsel. Nu kunnen wij erover denken om ze zondag toch mee naar huis te nemen en als het hb dan toch verder doorzakt ze alsnog opnieuw opgenomen wordt in het ziekenhuis met een kans dat ze door haar verminderde weerstand een grotere kans heeft op infecties! Mijn gevoel zegt ....ik neem haar vlug mee naar huis...maar mijn verstand zegt dat het beter en veiliger is om tot haar hb weer goed is ze in het ziekenhuis te laten.. maar niemand kan ons vertellen hoe lang dat nog gaat duren Maar goed we slaan ons erdoor heen. Na vanavond al heel wat traantjes te hebben gelaten voel ik me nu wel weer redelijk.. Iedereen bedankt voor de lieve woorden.....en alvast slaap lekker
Ben aan het bijlezen @ Sonya, wat klote dat ze nog niet mee naar huis mag. Ik hoop dat alles goed is met de bloeduitslagen en dat jullie haar snel thuis hebben. KUS @ Lexi... nee, jij was echt niet dienstbaar. Het lag echt totaal niet aan hun Niet te geloven hoe dik die plaat voor hun kop is! Maar hou de eer aan jezelf! Ik vind je in ieder geval top! En dat je de visite zat wordt... kan ik me ook wat bij voorstellen! Het is lief en leuk. Je zou het niet leuk vinden als ze niets laten horen, maar je wil inderdaad ook je gewone leven gaan draaien... @ Miep... hier ligt pinda echt al weken ingedaald en mooi vast. Maar ja... je kent het verhaal. Ik heb er nog steeds mijn buik vol van Fijn dat je APK goed was! @ Landa, fijn dat het rustig is bij jou. Hoop dat het met het mannetje naar omstandigheden redelijk gaat. Hou jullie lekker rustig! Kus! @ Peeetje, HEERLIJK dat jij je even laat zien! Hoe is het met jou? Hier gaat het goed. En met mams ook! Ze durven heel voorzichtig te zeggen dat ze helemaal gaat genezen! (ow, heb nu verder gelezen en zie nu dat jij ook het ziekenhuis plat loopt. Wat een ellendige zwangerschap heb je. Maar goed... voor jou is dit al een wonder denk ik... eindelijk jullie wens in vervulling... maar het was fijner geweest als het wat makkelijker was verlopen) @ tomenjerry, eef is altijd vroeg wakker. Maar mijn ouders sliepen hier, die sliepen in de kamer waar mijn pc staat. Dus ik kon niet vroeg online komen. En om daarna nou online te gaan terwijl mijn ouders er zijn. hihi, wel grappig dat jullie deze junk om 10 uur 's morgens al missen! Nog even een spuit 11 reactie.... ANA Jij had hier van de week geschreven, maar had nog niet op je gereageerd. Ga ik strakkies doen, moet ik eerst jouw stukkie boven water toveren! Maar wil je bij deze vast een knuffel geven! @ Tantan... hoe is het nu met je? @marloes22, klote van die oom! En dan druk ik het zacht uit. Ik heb hier zitten vloeken. Wat een kloteziekte is en blijft het toch! Sterkte! Ook voor jou een knuffel en kus, zoiets brengt een hoop oud zeer mee naar boven! @ Kar... inderdaad.. jij had geen sms! Jij had het anders echt wel gehoord! Hoe is het nu met je? @ Niva... wanneer mogen we komen bbq'en Ik wil wel surrogaat vriendin zijn Nee, ff serieus.. lullig, zoiets blijft altijd klote. Doe je je best en dan komen ze met van die stomme excuses aan. Owwww, ik zie daar Ana alweer! HOI! Is die wieg nou nog niet af! Echt spaans he... mañana Nog een keer @ niva. Jij schreef: Ehm... ja... ik wel. Maar goed, je kent me he! Ik zou er dus bij zetten dat ik met tranen in mijn ogen zit. Dat het deels komt door de emoties en hormonen rondom de bevalling en deels omdat je jezelf in de steek gelaten voelt. Ik zou ze niet een schuldgevoel aan willen praten, maar wel duidelijk maken dat je de bbq niet alleen voor jezelf hebt georganisseerd! @ Pienie, heerlijk uitgekookt die dochter van jou. Ze hoort ook een beetje bij de juli mama's, dus ijs mag altijd @ Sonya, ben nog aan het bijlezen. Weet nog niet wat de bloeduitslagen zijn. Maar zit met bij elkaar geknepen billen af te wachten wat ik verder nog ga lezen. Mijn gedachten zitten bij jullie! @ Sterrekind... KNUFFEL! Het komt eruit... ooit. Hoe clichematig het klinkt en hoe weinig je er nu aan hebt. Laatste loodjes zijn zwaar. Hang in there! @ Kar, ben benieuwd naar je kaartje! Hoop dat ik hem snel krijg! @ Lexi, fijn dat je een top kraamverzorgster had. Nog even en dan zit je op dag 10. De bekende regeldag qua borstvoeding. Ben benieuwd hoe je die doorstaat.... @ niva, rare tics... ehm... vroeger dronk ik minimaal 1 liter thee op een dag. Nu vind ik het echt niet lekker meer. Als ik het zelf zet gruwel ik ervan. En als ik bij een ander een bakkie krijg, dan vind ik het zowaar lekker! Hoe bedoel je raar... @ Lexi, heerlijk zo'n moeder! Niets van aantrekken klinkt zo makkelijk. Maar goed, weet dat de 'fout' niet bij jou ligt! Knuffel! @ Kar... ik slaap ook met een knuffel in bed! En als ik me heel rot, alleen en ellendig voel... dan stop ik ook nog mijn duim in mijn mond! @ Melanie, heeft Meallán nog met zijn oor gebeld! hihi @ Marloes... nogmaals sterkte. Slim dat je niet bent geweest, maar vreselijk moeilijk. Ik duim voor je oom dat hij redelijk vredig weg kan glijden met zijn geliefden om hem heen en zonder teveel pijn! @ Sonya... moeilijk he, kiezen tussen gevoel en verstand. Doe wat je moederhart je ingeeft. Jullie meisje is een taaie... en jij ook! Nogmaals heel veel sterkte. Hoop dat ze snel thuis is, bij paps en mams waar ze hoort! ZO... iedereen gehad. Ana... jouw stukje zoek ik morgen op. Ik wil met mijn benen de lucht in. Ze zijn bevroren want ik zat in een bak koud water en 2 diepvrieselementen. Maar ze blijven dik. Vanaf mijn knieën loopt het gewoon recht naar beneden. Doet vreselijk veel pijn! TOT MORGEN! KUS
Die was ook bij het andere clubje.. dacht ik? Hier is het ietsje beter. Ben alleen erg misselijk na het eten. Zelfs een perenijsje hielp niets!
kamertje is nu echt af......heeft lang geduurt... maar nu de inhoud nog he! zie album.... probeer er maar bij te lachen......moet iets doen om mezelf moed te geven. ben vanavond al 5 keer op het kamertje gaan kijken.. Jullie dames ook alvast een goede nachtrust en geniet nog van de laatste daagjes van het zwanger zijn..
Knapperd hoor, die meid van jou. En zo bruin al... Voor een kind met een blanke mama dat nog nooit buiten het ziekenhuis is geweest. Leuk kamertje. Ik hoop dat je een goede keuze maakt wat betreft haar meenemen (hoewel ik je geen advies kan geven welke keuze dan de beste is!) Marloes, ook voor jou nogmaals veel sterkte. Zal wel lastig voor je zijn, zo'n contrast in je leven (zoveel geluk tegelijkertijd met verdriet). Hier veel harde buiken, steken en onrust. Morgen heb ik een begravenis, dus hoop niet dat het dan ineens begint. Ik wil sowieso liever dat het nog een weekje blijft zitten. Maar ja, je hebt het niet voor het kiezen hè?