Ook ik had een berichtje van Twinny. Hoi Esther. Hoe is het bij jullie? Hier alles oké, ze moet alleen beter eten. Misschien morgen naar huis. grtjs twinny Ik ga nu even terug lezen en uitgebreid op iedereen reageren.
Tanya, owwww wat spannend nog 1 dagje en dan . Ik snap heel goed dat je de zenuwen heb ik zou dat ook heeeel erg hebben. Ze hebben in het ziekenhuis toch wel internet? Heb jij Twinny al vertelt van Beebie? Marloes, wat is het snel gegaan, ik zat vanmorgen aan je te denken met de vraag in mijn hoofd hoelang hij nog zou hebben. Ik wens jullie heel veel sterkte! Sonya, hopelijk gaat Chedella haar hb deze dagen omhoog. Pienie, ik neem aan dat iemand een hoog zwanger vrouw wel een stoel aanbied. Miep, ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Praat er met je mannetje over, hij kan toch ook bij jou blijven? Het kindje is van jullie samen, hij mag jou nu wel extra steunen en volgend jaar weer beter. Elma, jullie krijgen wel en mooi huis. Kar, wat vervelend dat je steeds met pijn loopt. Zijn het voorweeen? Eveline, rommelt het nog bij jou? Melanie, veel plezier! Landa, hoe gaat het met jou en je mannetje? Lexi, hoe gaat het nu zonder kraamhulp? ballonnen en slingers, ik kon in de winkels niet echt iets vinden. Ik heb een internetshop gevonden die wel een ruime keuze heeft, wij gaan gewoon daar bestellen, hoeft Jeroen daar niet mer voor oppad. www.feestartikelen.nl
Ik hoop het ergens wel. Aan de andere kant hoop ik daar geen tijd voor te hebben Yep, dat ze ergens vorige week bevallen is van een meisje (+naam) maar dat ik niet zeker wist wanneer dat was. Liefs, Tanya
Over Beebie gesproken... ik zit in dubio. Ik heb haar adres. Zal ik haar een kaartje sturen namens ons allen en feliciteren met Nicci en zeggen dat we haar missen? Ik vind het zo dubbel. Want... we weten eigenlijk helemaal niet of het echt goed gaat...
Staat er niets nieuws op haar hyves-site? Ik heb zelf geen hyves dus kan het niet zien. Aan de ene kant denk ik ja leuk stuur dat kaartje maar, maar aan de andere kant is het ook vreemd dat we niets gehoord hebben. Je kan een kaartje sturen met felicitaties en dat we haar idd missen. En dat we via hyves gelezen hadden dat ze bevallen is van haar dochtertje. Je kan dan ook meteen vragen of alles toch wel goed is omdat we juist zolang niets gehoord hebben. Kweet niet hoor, is maar een optie. Liefs, Tanya
Sterrekind: Hoe gaat het? Echt aftellen nu of niet? Eef: Ik denk dat je met een kaartje nooit wat verkeerd kan doen.. of het nu goed gaat of niet, het gaat erom dat het vanuit een goed hart komt!
ik ga wel een kaartje kopen en idd. mijn twijfels erop zetten. Ik zet er wel op 'speurhonden zagen op hyves dat je bevallen bent. Gefeliciteerd met *naam*! We hopen dat alles goed is en dat geen nieuws goed nieuws is. Geniet van je meissie en we hopen je snel weer online te zien. Kus, De juli 2007 mama's! Is dat wat?
oke, dan ga ik nu (eindelijk) douchen, aankleden en dan haal ik zo'n kaartje! Gaat het vandaag nog op de bus!
Ja, ik vind dat wel wat. Landa, ik ga er nu maar niet vanuit dat ik dinsdag wordt ingeleid ik ga nu maar van vrijdag uit dan valt het mee als het dinsdags wordt. Het wordt wel stil om ons heen vrienden durven niet meer te bellen denk ik alleen mijn moeder en zusje bellen iedere dag heel lief. Van mijn schoonmoeder hoor ik ook weinig valt me een beetje tegen.
schoonouders soms krijg je er wat van. de mijne verplichte uk om nog 2 weken te blijven zitten want ze gingen op vakantie. ja lekker belangrijk als uk wil komen komt het maar moeten ze maar niet op vakantie gaan
Sterrekind: Denk inderdaad dat dat de goede instelling is. Hoop voor je dat het dinsdag gaat gebeuren! Kan me voorstellen dat het je tegen valt dat mensen niet veel van zich laten horen.. aan de andere kant als de telefoon de hele dag roodgloeiend staat met allemaal ongeduldige mensen zou je denk ik ook niet vrolijk worden.. Toch?