Hey Miepie, Vervelend dat je je zo voelt joh! (ik ben nog aan het bijlezen dus kan zijn dat tegen dat ik door de berichten heen ben je je al beter voelt...) Maar misschien is het een troost dat jij straks na de bevalling een geweldige tijd tegemoet gaat waar je vriend niet altijd in mee kan delen. Als je borstvoeding geeft bijv dan kan hij daarin niet meedoen, hij kan dat gevoel niet voelen wat jij dan hebt, of als jij straks lekker thuis zit met je kindje en hij weer naar zijn werk moet. Maar ja, daar heb je misschien niets aan NU? Ik hoop in elk geval dat je dan vast wat voorpret kan hebben voor strakjes? Sterkte ermee meid, groetjes Lex.
Marloes, sterkte met het overlijden van je schoon-oom... Niet echt prettig op dit moment nu je zwanger bent he? Kus Lex.
Zonder kraamzorg is geen probleem, maar zit nu met een betweterige schoonmoeder... Ik ben nog niet op orde met mijn huishouden in mijn hoofd terug te krijgen en de routine op te pakken, en daar krijg ik dan commentaar op. Zat vanmorgen nog bijna te janken maar kon het net inhouden, dat wil ik niet waar zij bij is. IK WIL ALLEEN ZIJN MET ELIN! ROT MET Z'N ALLEN OP UIT MIJN HUIS! (sorry dat wou ik even kwijt... )
Dat mag hoor! SMS maar raak. Zodra ik geen bezoek meer heb zal ik je alle aandacht geven die ik over hou naast Elin, beest en mezelf...
Dag meiden! Allereerst: Marloes, gecondoleerd met je oom. Dat is inderdaad heel erg snel gegaan. Jeetje zeg. Ook voor je man (vriend?) veel sterkte. *knuffel* Tanya! Oeh meid, wat spannend! Ik ben bijna plaatsvervangend zenuwachtig voor je..! Kan me zo goed voorstellen dat je als een razende door je huis heen gaat nu. Hihihi. Fijn dat Marc 3 weken vrij is trouwens! Lekker samen genieten van de kraamtijd. Komt vast helemaal goed. Melanie ik weet niet of je al weg bent, maar nogmaals heel veel plezier! Wel jammer van het weer, maar dat is vast snel vergeten als je er bent. Eef ik vind het kaartje een heel goed idee, en ook de tekst is precies goed. Ik kan me herinneren dat Chantal ook tijden niet online was toen ze werkte. Gewoon te druk denk ik. Wie weet hoe afwezig wij zijn straks.. Verder moet ik even betweterig doen: appeltaart is veeeeel ongezonder dan kwarktaart, sorry... Weleens gezien hoeveel boter daarin gaat? (Tja, dat heb je van jarenlang lijnen...) Lexi hoe gaat het tot nu toe zonder kraamhulp? Red je je? Je bent nu vroeger online dus ik gok dat je lekker je eigen ritme aan het vinden bent? Met mij gaat het wel goed nu. Pijn is duidelijk minder en ik heb vanaf 6 uur tot 11 uur geslapen! Wie weet kan ik het opbrengen om dan vandaag eindelijk naar de kapper te gaan.. Alex is thuis dus die kan mee. Vind het toch wel eng om alleen weg te gaan nu, zeker nu ik meteen plat moet als de vliezen breken.
Oeps tegelijk gepost.. Hoe lang blijft ze? Kan me voorstellen dat je alleen wil zijn! Kan Marcel haar niet voorzichtig de deur wijzen? Of is hij er niet?
Goh, Lexi de kraamhulp weer al weg. De tijd vliegt hè? Vind je het niet griezelig zo zonder hulp? Maar jij bent nu ondertussen al een ervaren moeder natuurlijk! Niva, ik heb geen tics... Sorry. Ik vind die van jou wel leuk, met je geurtjes... En wat heerlijk dat je vriend het zo heerlijk luchtig oppakt en er mee loopt te spotten! Ik kan me voorstellen dat je daar weer helemaal vrolijk van wordt! Tan, doe je een beetje rustig aan? Ook al doe je vandaag weer lekker niks, dat is niet erg hoor, het komt toch wel goed! Pienie, twas niet mijn schoonmoeder hoor! Dat is namelijk een schat van een mens. (tja die zijn er ook!) Eef, niet bevallen dus... ik kon me ook niet voorstellen dat jij dat stiekem zou gaan doen! Sonya, mooi kamertje hoor! Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten om haar mee naar huis te nemen. Laten we duimen dat het ijzerdrankje zijn werk doet! Miep, kan me voorstellen dat je je helemaal ellendig voelt, zo zou ik me ook voelen. Ik ben ook altijd heel graag overal bij, zeker als mijn vriendje ergens heen gaat, ga ik het liefste gewoon mee. Ik heb 2 maanden geleden zo'n megadip gehad. En toen hebben we afgesproken niet te veel meer zonder elkaar weg te gaan, want dat trek ik gewoon niet. Dus zeg het wel tegen hem, dat je er enorm van baalt, dat mag hij best weten hoor, vind ik! Enne...je hoeft je niet schuldig te voelen hoor, want als junior er is, dan is het toch weer anders. Nu is 'ie er nog niet en ben je eigenlijk nog met z'n tweeën dus een hele andere situatie! Marloes22, dat is wel heel snel gegaan dan zeg. gecondoleerd en veel sterkte! Evelien, je hebt de naam van Beebie haar baby stiekem al verklapt in een berichtje, haha! Waarschijnlijk had je het niet eens door... maar kaartje is een leuk idee! Kar, gelukkig gaat het iets beter nu, met de krampen!
Marloes; gecondoleerd. Fijn dat ie nu in elk geval weet wat voor een geslacht de kleine heeft en hoe die gaat heten. Kan hij hem/haar goed in de gaten houden van boven af (een persoonlijk engeltje). Pienie: Sterkte vandaag en gewoon iemand van een bank afschoppen als ze zo ongemanierd zijn om niet zelf op te staan. Miep: Voel je je alweer iets beter? Ik herken het wel hoor. Begin nu ook te twijfelen af en toe. Waar zijn we aan begonnen? Hoop maar dat die gevoelens als sneeuw voor de zon verdwijnen als die kleine er is. Lexi; Zorg voor jezelf en zet haar eruit! Spreek bijvoorbeeld af wanneer ze weer mag komen. Zeg gewoon eerlijk dat je even tijd met zijn 2tjes/3tjes wil. Dat moet ze toch begrijpen. Succes! Kar; Fijn dat je toch nog even geslapen hebt. Eef; Goed plan van het kaartje. Thanx! Ik word echt naar; nog steeds krijg ik smsjes van: "wij vinden het wel spannend worden hoor" en meer van dat soort. Ik had net Ruud aan de lijn en m hartelijk bedankt voor de acties van zijn moeder (maar ik mocht niet overal zijn moeder de schuld van geven....). We hadden het erover dat wij nog best relaxt zijn, maar dat we door onze omgeving nu bijna meegesleurd worden.... Leuk dat ze aan ons denken, maar iedereen loopt ons succes te wensen voor dit weekend, terwijl het echt niet gaat gebeuren hoor. 1. Het is nog geen tijd. 2. Ik voel me nog te goed. 3. De kleine is nog veel te actief. Volgend weekend misschien, maar nu echt nog niet. Zo, ik ben het weer kwijt. Thanx dames!
Ik ben vanmorgen on 8.50 (pff vroeg!) nog even op extra controle geweest en ze heeft alleen mijn bloeddruk en plasje gecontroleerd. Maar bloeddruk was hetzelfde als dinsdag en plasje was eiwit-vrij. Dus ik heb 'gewoon' wat extra kilo's aan vocht zonder verdere complicaties! Nou ja, in totaal nog maar 6 kilo, dus ja waar maak ik me druk om... Ik ga vanmiddag een freubelen, met de kraamcadeautjes... O ja, dat doet me denken aan Tanya, jeetje onwijs spannend weekend voor jullie zeg! Alvast heel veel sterkte toegewenst! Ik hoop dat het morgen meteen al de goede kant op gaat en het lekker snel achter de rug is!
Ik heb gisteren zelf ijs gemaakt, mmmmmm, dat is niet te vergelijken met ijs van de supermarkt! Ik wil niet opscheppen, maar er gaat echt niks boven mijn eigengemaakt aardbeienijs... Ja, het was jou schoonmoeder hè, Jody! Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt ja! Iedereen begint maar over 1 ding meer. Aaargh! Terwijl jullie zoiets hebben van: 'jullie horen het wel als het er is, wees niet bang' Ik ben wat dat betreft hetzelfde hoor. Ik zit momenteel niet te wachten op telefoontjes enzo hoor. Iedereen is daar anders in, maar ik ben toch al niet zo'n beller, dus hoeft het nu ook niet van mij... Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat mijn omgeving mij wel kent wat dat betreft, want ze laten me heerlijk met rust!
IK BEN GOED! Ik heb alleen een kaartje gekocht en kattevoer. Ik heb geen taartspullen gekocht! IK DOE HET NIET! Ben wel aan het knutselen geweest met mijn wandelwagen en volgens mij heb ik hem nu op de juiste manier in elkaar zitten. Vind het nog steeds raar dat daar geen echte beschrijving van is!
Ze is er nog maar gaat alleen nog de kattenbak doen. Daarna ben ik heerlijk alleen met Elin. Marcel is alweer werken, was gisteren even thuis om afscheid te nemen van de kraamhulp. Ik overleef het wel, heb net ook even verteld hoe het zit met mijn moeder en die d'r gepush dus denk dat het wel goed komt.
Eef, ik ben TROTS op je! Ik ga even mijn darmen legen en dan die van Elin vullen, want die begint al te prutten dus zal ze zo wel wakker worden voor d'r portie suckie suckie
Dat is ook best vreemd ja..! Wat een wilskracht, geen taartspullen! Goed hoor! Wij gaan zo eventjes de stad in - als die bereikbaar is met die TT heisa hier. Leuk hoor, maar heel Assen staat altijd compleet op zijn kop. Maar wie weet is het nu stilte voor de storm en is dit mijn 'laatste' kans om naar de kapper te gaan. Miep hoe is het nu met je? Vissie fijn dat je controle okee was! Geruststelling. Ik denk ook dat die kilo's vocht zijn hoor. Ik was afgelopen week een pond kwijt, maar mijn voeten waren dan ook weer redelijk normaal van formaat. Dus ik wijt het daaraan.