ga anders even douchen meid merk je het snel genoeg als het heftiger wordt moet het toch een keer doorzetten
Kom op, Eef! Voordat je het weet ligt ze in je armen en dan zal je weleens denken zat ze er nog maar in. Dan ben je alleen maar bezig met poepluiers, voeden, sussen, baby, baby, baby. Maar er zijn ook veel leuke dingen hoor. Hier heb je een groot stuk appelcaké en ga lekker op de bank hangen.
Hè, balen Eef... Je moet maar zo denken: het heeft ook een functie om het zo zat te raken. Hierdoor ben je echt klaar voor de bevalling (hoewel jij er al behoorlijk klaar voor bent volgens mij). Doet de VK er dan niks aan? Huil en baal maar lekker hier hoor... Denk dat veel je wel begrijpen! Enneh, mijn lijstje proberen hè? Spekkie voor de uitgang enzo, haha.
Eef, ga jij lekker ananashart eten en wonderolie drinken en nog 26 wondermiddeltjes-om-snel-te-bevallen googelen? Misschien is er wel 1 die helpt!
Even snel.... ons meisje komt naar huis zondag! vandaag is het besloten..ze vinden het niet nodig om ze langer te houden, want ze oogt totaal niet ziek en drinkt al haar 7 voedingen zelfstandig! Het hb moet nu zichzelf gaan herstellen met behulp van ijzerdrankjes en foliumzuur, wat ik haar zelf kan geven via spuitjes in haar mondje. Na 5 dagen moeten we op hercontrole en wordt haar hb overgeprikt. als het dan nog steeds te laag is of weer gezakt kan ze weer opnieuw opgenomen worden maar daar gaan we niet vauit. Ik ga haar die dagen zoveel kussen en knuffelen dat het hb er van omhoog vliegt We zijn zo overgelukkig heb me gister voor niets zo druk gemaakt.. Van de week ga ik alles goed doorlezen hoe het met iedereen is.. Tot nu toe ...heel veel sterkte dames...jullie zijn kanjers...en zoals ze zeggen...de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Joehoe! Van harte meid! Erg fijn voor jullie... Enneh, beter dat je je druk heb gemaakt en dat het nu meevalt dan andersom toch? Lekker gaan genieten van elkaar en wennen aan de nieuwe situatie. Als de artsen er vertrouwen in hebben mag jij het ook zeker hebben, toch?! Ga lekker slapen met dit gevoel en dan weet ik zeker dat je nog nooit zo happy wakker bent geworden als je morgen wordt (hoewel zondag misschien het toppunt is!)
Hoi Meiden, Hier nog even snel een berichtje voordat ik na een drukke dag m'n bed in kruip. Sorry reageer morgen weer op iedereen.. Eef: Heel veel succes meid! Pinda moet nu maar eens ophouden met zo eigenwijs te zijn! Dikke kus! Sonya: Wat een super geweldig nieuws! Als je kleine meid eenmaal in haar schitterende kamertje ligt en lekker thuis bij haar lieve paps & mams is dan stijgt haar HB als een dolle! Tanya: Ik ga voor je duimen dat het morgen allemaal voorspoedig verloopt. Meid heel veel sterkte en ik hoop dat je vannacht nog een beetje kan slapen!
Het is me eindelijk gelukt Alex van de computer te verjagen... Sonya wat een geweldig nieuws! Nog maar 2 nachtjes slapen en je hebt je meisje thuis. Wat heerlijk voor jullie! Knuffel dat HB er maar lekker in ja! Eef het moet bij jou nu maar eens gebeuren.. Volle maan, dus zet hem op! Weet helaas (een beetje) hoe je je voelt dus ik duim voor je dat het binnen nu en een paar dagen gebeurt. Dikke knuffel van mij! Landa hoe is het nu met jou? Gerommel helemaal voorbij of is het weer terug? En met je vriendje?
Eef, ook jij mag klagen hoor! Ik hoop echt voor je dat het voorwerk nu eindelijk een doorzet. Ik kan me voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad, blijf maar lekker klagen hier! We proberen je er wel doorheen te slepen... Sonya, wat fijn zeg! Je meisje eindelijk mee naar huis en in haar eigen kamertje. Nu maar hopen dat de ijzerdrankjes en het foliumzuur hun werk goed doen! Tanya, heel veel stertkte alvast straks! Ik zal aan je denken! ikke, Ik kan dus niet slapen, ben zoals gewoonlijk wakker geworden om 4.45. Maar ik ben dus niet terug in slaap gevallen na het gebruikelijke toiletbezoekje. Zelfs kramp gehad in mijn kuiten. Bah! Dus ik dacht even eruit, misschien dat ik straks wel kan slapen...
Môgge dames, Over een klein uurtje vertrekken we naar het ziekenhuis. Heb ik al zenuwen? Nee nog niet echt en ergens ook weer wel. Ik vind het wel spannend maar nog niet leuk spannend maar ook niet eng spannend. Gisteren in bad sloegen ineens de angsten weer toe. Kan ik het wel, wil ik het wel, dat soort dingen. Marc en ik hebben het gisteren in bad over de afgelopen 9 maanden gehad. Over het koetchie-koetchie gevoel wat ik nooit gehad heb, dat ik niet super emotioneel was, over de nesteldrang die nooit geweest is, over de lichamelijke klachten en vooral over de geestelijke 'klachten'. De eerste 16 weken stonden toch wel in het teken van mijn psychische toestand. Toen ik weer aan de medicijnen zat ging dat wel ietsjes beter, maar toch. Mijn grote vraag is nu wil ik dit kind wel, hebben we de goede beslissing gemaakt door ouders te worden? Ja tuurlijk, anders waren we er nooit aan begonnen. Maar is het wel eerlijk om een kind te hebben terwijl je zelf borderline hebt... Die vragen spoken toch nog wel steeds door mijn hoofd... En vooral, als ukkie er is, zal ikdan moedergevoelens hebben? Daar ben ik zo bang voor, dat die er niet meteen zullen zijn of nooit zullen komen. En ondanks alles heb ik toch redelijk kunnen slapen, paar keer eruit om te moeten piesen, maar daarna toch weer in slaap gevallen. De wekker is om 5.45 gegaan en ik heb nog wat laatste dingetjes gedaan. Het bed afgehaald, een briefje voor mijn ouders geschreven, mijn tas voor de zoveelste keer gecontrolleerd.Marc is nu Tygo aan het uitlaten en komt zo terug. Tegen half 8 gaan we naar het ziekenhuis. Ze hadden liever dat we iets te laat als te vroeg waren. En het ziekenhuis is hier vlakbij. Nog een paar reacties: Sonya Geweldig meid! Eveline Ik hoop dat het nu toch eens door gaat zetten! Liefs, Tanya
We denken aan je Tanya! Zet m op! Eef, lekker klagen als dat oplucht. Dat doen we allemaal, dus jij mag dat zeker ook. Gaat het vandaag al weer wat beter? Sonya, wat een goed nieuws! Veel plezier morgen! Vissie, ja kramp is mooi kl*ten. Morgen loop je de hele dag mank.
Tantan... ik ben te laat om je succes te wensen voor vandaag. Maar het komt uit een goed hart. Weet dat ik aan je denk vandaag! Hoop je voorlopig hier niet te zien, dat het lekker doorzet en dat jij snel mama wordt! KUS Sonya! SUPER! Ik ben zo plaatsvervangend blij voor je! Eindelijk je meisje mee naar huis! Eindelijk echt mama kunnen spelen! Geniet ervan en overlaad ons met foto's! ik... op de een of andere raadselachtige wijze ben ik als een blok in slaap gevallen. Ik voel me goed. Heb wel besloten vandaag niet naar dat zaalvoetbalfeest te gaan en Jer gaat zelf ook niet. Dus... pinda... wij zijn er klaar voor. Mama is uitgerust en kan nu weer wat hebben... show your face! Enne... tnx dat ik mocht klagen! KUS
Spannend hoor, voor haar. Ben te laat om succes te wensen. Evelien, lekker dat je even uitgerust bent. Is voor je lichaam maar ook voor je mentale stukje wel even goed (naast een flinke dosis klagen kan dat wel goed helpen). Hier een rustige ochtend: mannetje lekker met mijn dochter bezig en ik lekker luieren op bed. Af en toe komt mijn dochter dan naar me toe, waardoor ik weer even helemaal vrolijk word. Wat Tanya beschreef heb ik ook wel een beetje hoor. Niet omdat ik met borderline kamp, maar wel met mijn zwangerschapshormonen. Nu het zo dichtbij is denk ik weleens: we hebben het toch al leuk zo, we genieten van ons meisje, we hebben het al behoorlijk druk, heeft dit kindje nog wel iets toe te voegen? Kan ik het allemaal wel aan? Ik loop nu al de benen onder mijn lijf vandaan. Wordt ik een goede mama voor dit kindje? Is het wel zo leuk voor mijn dochter dat er nog een kind komt?Etc etc. Het zullen de hormonen wel zijn. En dan nog maar niet te spreken van de aankomende bevalling! In tegenstelling tot de anderen hier heb ik heel sterk het gevoel dat het pas rond/na de uitgerekende datum komt (omdat ik bij mijn dochter ook al vanaf 37 weken t gevoel had dat ze kwam maar toch 2 dagen te laat er pas was). Als ik er dan aan denk dat ik net zo goed vanmiddag bezig zou kunnen zijn breekt het zweet me weleens uit! Haha. Nou goed, sorry voor mijn geklaag. Moest het even opschrijven, dan ben ik het ook wel weer kwijt. (hoop ik). Jullie nog plannen voor het weekend?
Hallo Juli-dames, ik kom even stiekum meekijken vanaf het juni forum...want het wil bij mij niet echt vlotten en juli is nu zeker realistischer dan juni Veel succes allemaal! dat het bij jullie maar vlotter mag verlopen! x Dora
Goedemorgen, Tanya SUCCES! Dat je maar snel mama mag worden! En tuurlijk kun je dat. Je zult zien, zodra je je baby vast hebt.. Pienie ik denk ook dat deze nog een tijd blijft zitten hoor. Iedereen om me heen (behalve mijn moeder) roept dat hij morgen komt maar ik hou zelf rekening met nog wel 2 weken zo doorlopen... Al die vragen/twijfels die jij en Tanya hebben komen mij ook bekend voor hoor. 't Is ook het onbekende denk ik. Eef wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! En ook lief van Jerry dat hij thuis blijft. Nu pinda nog eruit coachen.. Ik werd vanochtend om 6 uur wakker om te plassen en moest meteen aan Tanya denken.. Ik vind het zo spannend voor haar. Ben echt benieuwd wanneer haar kindje geboren wordt. En hoe het heet, wat het is..! Hier ook een redelijk goede nacht. Veel wakker, maar ook snel weer in slaap. Mijn heupen doen steeds meer pijn dus elke keer moet ik die los 'draaien' in bed. Vandaag ga ik denk ik ananashart eten. Gisteren nog sex gehad, dus.. Ik doe er alles aan!
Hoi Dora! Ik lees ook regelmatig bij jullie mee.. Kan me voorstellen dat een aantal van jullie het goed zat zijn. Je mag je hier aansluiten hoor! Maar wie weet, ga je vandaag wel bevallen (volle maan!). Sterkte!
Eef, fijn dat je lekker hebt geslapen! Pienie, ik denk dat iedereen wel bepaalde angsten heeft, omdat je gewoon niet weet wat je gaat overkomen allemaal... Ik herken (ondanks dat ik geen borderline heb o.i.d) toch ook veel van wat Tanya schrijft, maar dan denk ik maar dat dat er allemaal bijhoort, en dan is het fijn om de verhalen te horen van bv Lexi, die meteen helemaal verliefd is op haar dochtertje... Dora, klets maar gezellig met ons mee hoor! Je hebt nog een kleine kans vandaag, maar dan moet 'ie wel vaart gaan maken... Succes met wachten... Ikke, ben wel terug in slaap gevallen maar minder uitgerust wakker geworden dat dat ik vanacht was, dus echt fijn is dat niet.