Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi Lexi73. Ik ben bij de gyn omdat ik onder medische indicatie in het ziekenhuis moet bevallen. Ik liep daar al voordat ik zwanger werd, en zal daar altijd moeten blijven lopen. Ook bij een eventuele volgende zwangerschap.

Gisteren 2e echo gehad (zie eerder berichtje op pagina 121). Ik zal de foto's in mijn album plaatsen.

Liefs, Tantan

2. Niet meer actief

Echo foto's staan nu in het album!

Liefs, Tantan

3. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Nou, in 1e instantie goed nieuws!
    D.m.v. een inwendige heeft de gyn. geconstateerd dat ik nu 7 weken en 1 dag zwanger ben, wat ik zelf dus ook al had berekend.
    We zagen zelfs het hartje kloppen!
    Maar omdat het nog zo pril is, moet ik over 2 weken terug komen voor een volgende echo. Ik hoop dat het goed blijft gaan tot die tijd [-o<

Liefs Elma

4. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ik heb een tijd niet gereageerd, maar wel alles meegelezen. Fijn om te zien dat jullie dezelfde kwaaltjes, twijfels en emoties meemaken...

Smeetje: wat ontzettend verdrietig. Wel mooi wat je schrijft, dat het nu even niet anders is, maar dat je de hoop niet opgeeft!

Lma: Gefeliciteerd met het zien van het hartje!

Wij gaan maandag voor het intakegesprek naar de VK, de eerste echo zal zo'n 2 weken daarna zijn. Ben heel erg benieuwd...

5. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Ja, ik heb even uitgeslapen :confused: .
    Elma; Het hartje klopt! Yes, gefeliciteerd, nu even genieten meid!

Peetje; Voor jou geldt hetzelfde. GEFELICITEERD!

GBM: Fijn dat je een ritme hebt gevonden die bij jou helpt! :D

Tantan: Je foto's zijn echt prachtig; die wil ik ook! :) Nog even wachten................................

Gistermiddag voelde ik me opeens niet zo lekker, dus 3 uur geslapen en toen ging het weer beter.
    Vandaag ben ik vrij, maar moet ik veel doen i.v.m. sinterklaas e.d. Pffff ik heb er de puf echt niet voor. Dus ik zie wel wat ik af krijg.

X Neia

6. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Sorry, had hier een berichtje voor Smeetje neergetiept maar achteraf dacht ik dat het beter was om een pbtje te sturen, ik maak altijd van die zwamverhalen... ;)

7. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Ojee, had even niet door dat er over sex werd gepraat (leuk!), hier is sexen helaas even vd baan tot ik me wat beter voel, ben toch te misselijk en moe. M'n schat maakt er niet eens een opmerking over, we "schurken" wel lekker veel tegen elkaar als een stel tortelduifjes maar daar moeten we het even mee doen. M'n libido zakt tot onder nul als ik me niet OK voel. :rolleyes:

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Raar is dat... ik voel me ook behoorlijk ellendig... maar als ik niet slaap wil ik best sex hebben. Het vreemde is dat ik me meestal na een keer goed klaarkomen :oops: een stuk lekkerder voel.
    Nee, tot nu toe is het hier niet zo dat we minder sexen. Ook niet meer... gewoon hetzelfde.

Ben wel benieuwd hoe dat aan het eind van de zwangerschap is als je bijna geen enkel standje meer kan en die buik enorm in de weg zit.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Vandaag gaat het hier qua griep wel weer wat beter. GElukkig is de koorts van me vriendinnetje ook weer wat gezakt en dat na een nachtje apart slapen, was doodmoe en kon het gesnurk, gekuch, genies en niet stilliggen ff niet aan, hihi......

Vandaag al iets minder misselijk, merk inderdaad dat de top nog niet bereikt is, want begin er nu pas echt last van te krijgen.
    Het was heerlijk om de baby gister ff te kunnen zien, het was al echt groot geworden. Mini ligt heel duidelijk zichtbaar onder in de baarmoeder, heb de foto in album gezet.
    Heb wel nog altijd het hartje niet gehoord, weet eigenlijk ook niet waarom, misschien gaat dat met inwendige echo ook wel niet. MAar alles was oke hoor.....
    Eigenlijk vind ik wel fijn dat nog niet gehoord heb, omdat ik gister alleen was. De 27e gaan we samen en dan horen we ook samen de eerste keer de hartslag en dat vind ik veel specialer!

Welkom trouwens weer aan alle nieuwe....

Kim: fijn dat gesprek zo goed ging, rust nu dan maar lekker uit en hopelijk gaat het bij wk 16 al stukken beter met je!

grjts
    Twinny

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    mooie echo Twinny, en erg handig dat je de uitleg erbij geschreven hebt... ik moet dat nog echt leren hoor...zie niet zo veel op een echo....

vandaag echt een emo-jank-dag...pffff en ik maar lachen om mijn zwangere collega die om niks ging huilen...kan haar nu de hand schudden....

zo meteen naar de efteling, neem het zoontje van mijn zus mee. leuk dus.Hij is bijna 4, zo'n echte wijsneus...Maar ben nu al moe...pfff..

Fijn weekend allemaal!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja ik was daar wel benieuwd naar....
    Die van mij zegt er ook niks over, ik ga nu vroeg naar bed...laat me lekker snurken haha en komt bij me liggen...
    Maar hij is slim; hij denkt 's morgens is ze vast en zeker uitgeslapen... :)

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Jeumig wat gaan jullie snel zeg! Even een dagje werken en ik heb meteen weer 2 blz bij te lezen...
    ;) Werken jullie niet ofzo? Of kunnen jullie lekker op het werk forummen? No such luck for me, ik moet gewoon werken (voor de klas staan) en als ik 's middags thuis kom ben ik veel te duf om nog wat te doen, laat staan heel actief forummen. En toch overal maar blijven volhouden dat er niks is, dat het goed met me gaat, dat ik geen griep ga krijgen ;)
    Gelukkig op mijn werk wel fijn: heb met de rector gesproken en mag tot de kerstvakantie (zijnde mijn week 12 en 13) een dag minder werken per week, dus elke donderdag ben ik tot die tijd even vrij. Als het goed gaat ben ik daarna sowieso wat fitter. Maar netjes wel he? Ik ben daar wel blij mee, mijn vorige school had me vast uitgelachen en gezegd dat ik dan maar geen kinderen moest krijgen én willen werken...

13. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Lexi, ik ben oproepkracht bij de bieb. Kan dus zeggen of ik wel kom of niet. Ik had morgen de hele dag kunnen werken, maar heb dat afgezegd. Een hele dag trek ik nu niet. Volgende week hoef ik maar 1 middagje te werken.

Leuk Twinny om mini-muts te zien. Wel handig dat je er wat bijgeschreven hebt, want ik kan er ook niet veel wijs uit worden.

Ben vanmiddag even met mijn vriendin op stap geweest. Ik kan mijn spijkerbroeken niet meer aan, dus heb de stap maar genomen om bij miss Etam 2 positiebroeken te kopen. Wat zitten die heerlijk zeg. Hoef niet meer met open knoopjes en ritsen te lopen. mijn vriendin vond dat ik al aardig een buik had. Heb best een buikje van mezelf, maar mijn buik is nu wel wat extra opgezwolle.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Volgens mij ben ik alleen nog maar afgevallen van dat weinige eten, gewoon geen trek want alles is VIES. Wel prettig op zich want ik heb normaal al maatje 44 en voorlopig wilde ik daar nog wel even in blijven passen hihi.

Greetz,
    Lex.

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoi iedereen, allereerst smeetje heel veel sterkte meid. doe rustig aan. iedereen hopelijk gaat de misselijkheid over, ik moet zeggen heb zelf totaal geen klachten voel me super goed, alleen maar moe, seks heb ik even minder zin in maar komt wel weer, wil ook echt even tijd zonder bloedverlies dus daarom ook even geen seks. zondag komen mijn schoonouders langs pff hopelijk houden ze mondje dicht ze weten het nog niet. maar vriend heeft wel vertelt dat mijn menstruatie weg is. die is altijd al erg onregelmatig. groetjes wietske

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wij moeten het de ouders en schoonouders nog vertellen...

Iemand tips over hoe dat te doen? Het lijkt me op zich wel leuk maar ook zenuwslopend. Vooral omdat je daarna zo vreselijk veel aandacht krijgt die misschien soms ook wel wat beklemmend kan zijn...

Helpt iemand...?

Lexi.

17. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Dag meiden, Ik wil jullie even allemaal feliciteren met jullie zwangerschappen. Ik zie gelukkig wat namen die ik nog ken van het NOD, het maakt mij blij om jullie hier te zien. Hastikke top meiden. Ik wens jullie allen een fijne zwangerschap toe!

Knuffels Suske

18. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Even een gek vraagje... Ik voel soms van die steken in mijn vagina (voor de ervaren moeders onder ons: net als die steken bij het indalen aan het einde van de zwangerschap). Hebben anderen dit ook? Ik ben nu steeds als de dood dat ik het kindje alsnog ga verliezen, ook al heb ik een week geleden een hartje zien kloppen.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    leuk, ik sta ook voor de klas... goed van je baas! Uiteindelijk heeft hij daar veel meer aan, beter 4 dagen werken, dan helemaal niet..
    En we hebben veel geluk he met ons verlof..haha

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Lieve peetje,

Hoe stom het ook klinkt wat de dokter zegt hij heeft wel gelijk.
    Zelf het ik 5x een mk met 6-7 weken gehad en had ook niet meer het vertrouwen in dat het nog goed zat/kwam bij mij.
    We wilden eigenlijk net een paar maanden rust nemen en niet meer bewust klussen en potverdorie... ik bleek zwanger te zijn! Ik ben nu zwanger van de eerste!

Maar ik weet hoe moeilijk het is en ik vind het heel erg goed dat jullie hebben afgesproken er niet zo bewust meer bezig mee te zijn.
    Hopelijk horen we snel goed nieuws van jou.

Share This Page