Thanks, hmm volle maan, naja laten we maar hoop houden. het is zo jammer elke ochtend weer wakker te worden en dan: niets... Tot 40 weken kon ik het wel hebben maar nu is het echt zoo jammer! x
Kar, volle maan was afgelopen nacht. Het was de nacht van de 30ste. En ja... dat was het na 12 uur. Vannacht is het de nacht van de 1e! Dus het heeft hier weinig geholpen! Dora... welkom hier! Ik lees ook regelmatig bij jullie mee en support waar ik kan. Ga zo ook even kijken of Velo zich al heeft gemeld, was gisteren verdomd rustig rond haar. Kar, fijn dat je ook een redelijke nacht hebt gehad! Vissie, doe jij rustig aan vandaag? Pak lekker je rust en een middagdutje zodat je wat frisser bent dan dat je vanmorgen wakker werd! Pienie, voor de lijst waarop iedereen kon zeggen wanneer ie echt dacht dat ukkie zou komen is ook te zien dat ik denk dat ik overtijd loop. Dus dat wil zeggen dat ik nog wel even loop...
Ik heb het even gegoogled: za 30 juni 15.49 MEZT Volle Maan Op meerdere sites kom ik tegen dat vanmiddag om 15:50 de volle maan is! Dus komende nacht pas..! Er is nog hoop..
Dora, het is wel erg waarschijnlijk dat je je bij ons moet aansluiten (is erg gezellig hoor, hier...!). En omdat het je eerste is, is het waarschijnlijk dat het niet binnen een paar uurtjes na de eerste signalen geboren is. Maar, waar ik net achter kwam: vanaf vanavond krijgen we allemaal een kindje met de mooie datum van ..-07-07. Dat is toch ook best leuk? Mijn dochter is van 27-07(-04). We waggelen gewoon allemaal door, binnen nu en heel korte tijd is ons kindje geboren. Daarna zijn de klachten er niet meer (of in ieder geval anders), zijn de zorgen over het aankomende moederschap ineens als sneeuw voor de zon verdwenen en kunnen we ons kindje lekker gaan leren kennen. Ben ook wel erg benieuwd moet ik zeggen! Die twijfels komen bij mij ook vooral omdat ik wéét hoe leuk mijn dochter is, en omdat ik wéét hoeveel ik van haar hou. Bij de volgende weet ik dat nog niet, is het nog zo abstract. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat dit vanzelf komt, net zoals 3 jaar geleden bij mijn meissie. En ik weet ook zeker dat dit bij jullie gaat gebeuren.
Dan doe ik met jullie mee Hier is het nog steeds hetzelfde. Het ene moment kan ik niet zitten/staan/liggen etc van de pijn en het andere moment lijkt het net alsof er helemaal niks aan de hand is geweest. Zat er gister ook even helemaal doorheen. Ik vond mezelf echt even zielig. Zou moeten kunnen genieten van mijn laatste weken zwanger zijn maar ik was voor mijn gevoel alleen maar bezig met me zorgen maken om mijn vriendje. Moest voor mijn gevoel alles alleen doen, hij kan nu namelijk echt weinig tot niets. Ik zou er niet aan moeten denken hoe de situatie nu zou zijn wanneer ik niet meer alles zou kunnen doen... Maar goed ik ben weer helemaal uit die dip. Maandag met vriendlief weer naar het ziekenhuis en dinsdag weer naar de VK. Zo nu even bijlezen!
Dora: Pfft heb met je te doen, moet er op dit moment niet aan denken dat ik ook nog zo overtijd ga. Maar goed zul je net zien dat mijn kleine ook zo eigenwijs is. Schrijf/lees maar lekker mee hier hoor, doe ik stiekem ook bij de juni mama's! Eef: Fijn dat je heerlijk geslapen hebt.. kun je er weer even tegenaan. Tanya: Waarschijnlijk lees je dit voorlopig niet: Maar je wordt een super moeder, geen twijfel over mogelijk. Hoe is het trouwens met Zanoni? Of heb ik iets gemist?
hallo dames hoe gaat het hier met iedereen ben eral weer 3 dagen niet opgeweest dus wil graag alles weten liefs jessica
Sonya, wat super dat ze morgen naar huis mag. Ik heb bij Pepijn 6 dagen in het ziekenhuis gelegen (keizersnede) en toen we met zijn drietjes ons huis binnen stapte moesten we alle 2 huilen. Het was zo'n fijn gevoel om met zijn 3-tjes thuis te komen. Tanya, een beetje laat ik had het gisteravond nog willen doen maar het komt uit een goed hart. SUCCCES! Wat mijn opvalt dat we bijna allemaal dezelfde nachten goed of slecht slapen. Ik slaap nu iedere middag een uurtje, helemaal in coma te kwijlen op mijn kussen. Dat kwijlen doe ik net 3 maanden zal na de bevalling hopelijk wel weer stoppen. Nog 2 dagen en dan ben ik 40 weken!!!
Hé sterrekind, dat kwijlen heb ik ook, wel iets langer dan 3 maanden, maar wel meer dan voordat ik in verwachting was....grappig dat jij dat ook hebt...
Zanoni is het wachten zat Het blijft hier bij voorweeen en druppeltjes vocht wat waarschijnlijk vruchtwater is!
Goedemiddag meiden, Het is maar rustig vandaag! Vind ik wel ff lekker, leest makkelijk bij . Tanya: natuurlijk ben ik te laat en zul je dit nu niet meer lezen, maar ik wens je veel succes en sterkte. Ik hoop dat je snel jullie kleintje in je armen mag houden ~ ben erg nieuwsgierig en zal de berichten hier nu zeker goed in de gaten houden! Sonya: wat heerlijk dat jullie kleine meid toch morgen naar huis mag. Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van Eef: fijn dat je toch een goede nachtrust hebt gehad. Ik kan helemaal begrijpen dat je het zat bent nu, mijn duimen draaien nog steeds overuren voor je Zanoni: ik hoop voor je dat die voorweeen binnenkort eens goed doorzetten! Sterrekind: nog maar 2 dagen en dan alweer 40 weken zwanger Wat gaat de tijd toch allemaal snel.... ik moet nog 3 weken tot de 40. Voor de meiden die het allemaal (ff) gehad hebben, duim ik sterk dat het vannacht, tijdens volle maan, mag doorzetten Hier weer weinig nieuws. Ik heb net het huis gepoetst (eindelijk) en ben kapot. De rest van de dag maar niets meer doen . Tevens nog steeds veel harde buiken en veel bewegingen van de kleine man; allemaal trappen aan dezelfde kant.... Ik begin nu ook pas te zien hoe dik mijn buik eigenlijk wel niet is. Doordat ik het zelf steeds van bovenaf zie, valt het wel mee, maar van de zijkant Was weer duidelijk te zien op de nieuwe buikfoto's van donderdag. Tot nu toe alleen nog striae op de bovenbenen en een heel klein beetje op de 'love-handles'. Duimen dat dit snel vervaagd na de bevalling! Tot snel, Liefs Elma
Ja, maar dat had ik daarvoor ook al... Hoop voor je dat het snel doorzet Zanoni Lekker op het gemak dan vandaag he Elma...
Sterrekind: Wat zul jij nu aftellen zeg.. pfft echt al bijna 40 weken. Ik kan me nog goed herinneren dat het einde van de zwangerschap nog zoooo ver weg leek. Kwijlen: Hier ook zo eentje, lijk wel een hond Gelukkig heb ik van snurken geen last (nou ja gelukkig voor m'n vriendje) Zanoni: Fijn wat van je te horen. Kan me voorstellen dat je het wachten helemaal zat bent. Elma: Heerlijk gevoel toch dat je huisje nu helemaal gepoetst is? Nu lekker met de beentjes omhoog! Striae.. Inmiddels heeft het bij mij ook mijn navel bereikt dus verbloemen onder een bikinibroekje gaat helaas niet meer lukken. Buik: Hebben jullie ook het gevoel dat deze nu in de laatste weken echt de grootste groeispurt maakt? De mijne lijkt met de dag dikker te worden.
Landa, ik kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit/zat. Het levert natuurlijk allemaal extra stress en zorgen op, dat je vriend zich zo beroerd voelt; en de onzekerheid eromheen. Vanuit hier een grote *knuffel* voor jou! Zanoni, ook ik hoop dat het nou eens echte weeën worden! Kom op mini-Zanoni, wordt eens geboren! Elma, lekker actief geweest jij! Dan mag je zeker wel de rest van 't weekend niets doen. Buik hier groeit ook explosief ja, en als je van bovenaf kijkt zie je dat inderdaad niet! Pas als ik mezelf in een etalage zie denk ik: 'Jeetje wat een buik! ' Sterrekind: nog maar 2 dagen..! Hopelijk ga je de 41 niet halen. Kwijlen: jaaaa ENORM! Heb net een tukje gedaan en 't kussen was weer nat. En ook snurken, gelukkig kan Alex ertegen. Ach, niemand heeft gezegd dat je zwanger EN charmant tegelijk moest zijn, toch?! Nog geen nieuws van Tanya he?! Spannend.. Ik denk er de hele dag aan. Pff ik voel me helemaal niet lekker. Grieperig gevoel.. Alsof ik door de mangel gehaald ben. Overal spierpijn, zware benen. Zere buik, misselijk. Zou het zou het zou het zou het zou het...?
Hier ook. Het valt me nog mee, maar we zijn er nog niet en ik moet eerlijk bekennen dat ik de onderkant van mijn buik al een tijdje niet heb gezien . Oja nog iets raars, maar kan het hier wel kwijt toch? Toen ik onder de douche uitkwam irriteerde er iets aan mijn doos. Dacht eerst dat ik me gesneden had, maar toen ik even voelde merkte ik een bolletje ergens tussen mijn schaamlippen. Heel vreemd....gelijk Ruud laten voelen en die vindt het ook raar. Je kan m helemaal vastpakken en is iets kleiner dan een doperwt zeg maar. Ik heb eerder zoiets in mijn knieholte gehad en dat is toen verwijderd (snijden) en bleek onschuldig. Maar ik vind dit toch wel een rare plek . Misschien trekt het ook vanzelf weer weg [-o< . Iemand ooit van gehoord, of meegemaakt?
Hier rommelt het weer flink. Ik twijfel of het serieus is of dat het weer oefenen is. Durf er niets meer over te zeggen, behalve dat het weer een stukje pijnlijker is. Verder wijken de katten eigenlijk niet echt van mijn zijde... Ik ga op bed liggen, filmpje kijken. Fijne avond/nacht allemaal voor het geval dat ik vandaag niet meer terugkom! Hoop dat de volle maan zijn werk doet en dat we morgen de eerste officiele juli kindjes kunnen verwelkomen! (aaaaahhhhh please... including die van mezelf.... ahhhh)