Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ga straks verder lezen maar even een update van Tanya:
    ze heeft een weeenstorm maar de ontsluiting wil niet verder dan 1 cm op gang komen. allemaal erg pijnlijk en niet fijn!

Ik hou jullie op de hoogte zolang ik zelf nog wakker ben (wat vast niet lang meer duurt)

2. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    KWIJLEN EN SNURKEN! Ja, erg charmant ben ik niet, maar helaas hoor ik bij deze club. Ik snurkte altijd al een beetje (meer diep ademhalen). Nu schijn ik dus behoorlijk te snurken. Tijdens de lichte slaap snurk ik mezelf weleens wakker, haha. Hoe genant!

Wat betreft dat bolletje, Jody. Ik heb 2x een cyste gehad daar, maar dat was echt groter dan hoe jij het beschrijft. De eerste keer groeide hij ook heel hard (ik startte met een bollejte en dezelfde avond was het al een knikker (niet te beschrijven dus hoe het na 3 dagen was toen ik werd geopereerd...). Ik hoop voor jou dat dat het niet is, maar zo klinkt het ook niet echt. Heb je er nooit een wondje ofzo gehad? Kan nl ook een beetje hechtweefsel zijn. Ik zou ermee naar de dokter gaan. Als het iets is wat weggehaald moet worden kan dat wondje maar beter genezen zijn vóó'r je gaat bevallen.
    Ik wil je niet in de stress jagen, maar je kan maar beter vroeg erbij zijn, toch?

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Alle meiden die weer aan het rommelen zijn, sterkte en pas na 12 uur bevallen. ;)

Wat balen voor Tanya, ik hoop dat het niet een paar dagen gaat duren.

Mezelf:
    Rommelen wat is dat?

4. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Eef, wederom zal ik duimen dat het doorzet. Ik hoop dat al dit voorwerk voorkomt dat je net als Tanya lang blijft steken.

Wat verveledn voor Tanya. Een weeenstorm die niks oplevert.
    Als je terug sms-t, wil je haar dan heel veel sterkte en heel veel nuttige weeen toewensen?

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh wat naar voor Tanya! Een weeënstorm lijkt me echt erg, en zeker als het dan niets oplevert.. STERKTE MEID!

Eef, ook voor jou sterkte. Dat ze er dan eindelijk vandaag/morgen uit mag komen! De eerste legale juli-baby?

Jody, ik zou ook even met dat bultje langs je huisarts gaan. Misschien is het onschuldig maar zoals Pienie zegt, dat kun je beter snel weten. En met de bevalling rekening ermee houden.

6. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ben benieuwd wie zich laat beinvloeden door de volle maan... Diegene heel veel sterkte gewenst!

Hier ineens steeds meer last van mijn bekken. Vooral 's avonds. Wil allemaal dingen doen (zoals al die rommeltjes van mijn dochter opruimen enzo), maar dat komt er niet van. Pfff, wanneer kan ik weer gewoon doen en laten wat ik moet/wil?

Iedereen heel veel aaneengesloten uurtjes nachtrust toegewenst!

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik durf het niet serieus te nemen.
    Weet gewoon niet of ik moet bellen of niet.
    Waarom heeft mijn lichaam nou al een paar keer valse tekens afgegeven? Hoe moet ik nou weten wanneer het echt is?
    Volgens mij bel ik pas bij de naweeën... als ukkie al op mijn buik ligt.
    Dan kan ze de navelstreng doorknippen.

Ik weet het niet meer, weet wel dat ik het beangstigend vind, de pijn van nu en de regelmaat.

Tan.... sterkte wijffie!

8. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Even snel voordat ik ga proberen te slapen...

Tanya en Eef: Vanuit hier een dikke knuffel en veel sterkte meiden. Zet m op meiden!

Voor alle meiden: Slaap lekker voor zover mogelijk!

9. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Eef: bel liever te vaak dan te weinig...
    Hoe lang heb je al regelmatige weeen? Wanneer je tussentijds amper meer bij kan komen gaat het opschieten. Wanneer je tussentijds nog heel fit bent duurt het meestal nog wel effies. Maar dit zijn maar richtlijnen natuurlijk.
    Enneh, als je echt angst begint te krijgen, het gevoel dat je het niet meer aankan: BELLEN!

10. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Wat is het hier rustig... Allemaal aan het bevallen door de volle maan?
    Ben benieuwd!

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeimorgen ik loop nog hoor en heb wat we hier niet gedacht hebben de 38 week gehaald pff wat een eind nah nog even volhouden hoe is het met de rest van de dames, allemaal aan het puffen;)

12. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    goedemorgen,

Zijn de eerste echt juli baby's er al?

Eef: Hoe is de nacht gegaan?

Kar: hoe is het bij jou? heeft de volle maan gewerkt?

Jody: Ik zou met dat bultje ook even langs de huisarts gaan.. Liever een keer extra checken en het zekere voor het onzekere nemen!

Tanya: iemand al iets gehoord?

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier nog geen Juli-baby.
    En ik denk dat ik morgen weer nee te horen krijg.

Ben benieuwd hoe het met Tanya, Kar en Eef gaat?

Landa, hoe gaat het met je vriend?

Waar is iedereeen?

14. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Sterrekind: Ga vandaag heel hard voor je duimen :D .. misschien dat het helpt.

Met mijn vriend gaat het redelijk maar goed hij zit dan ook nog helemaal onder de pijnstillers. Morgen weer naar het zh dus even afwachten..

15. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Hallo dames,
    Even tussendoor. Ik lees net een topic van Melissa waar nogal bot gereageerd wordt. Ik denk niet dat zei het zo verkeerd bedoeld. Ik lees ook wel bij de Juli mama's maar heb het tot nu toe ook moeilijk gevonden om er te reageren. Ben 25 Juli uitgerekend. Ook van mij niet verkeerd bedoeld hoor. Ik had gewoon altijd het gevoel dat ik te laat begonnen ben met lezen. Maar dat is mijn gevoel. Neemt niet weg dat ik het erg leuk vind om jullie belevenissen te volgen. Ik denk dat we maar gewoon een beetje aardig moeten blijven. Heel veel succes allemaal!

Babs.

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen meiden,

Ook hier geen juli baby! En sterker nog, geen pijn, geen gerommel, niets meer.. Ik denk dat ik de 41 of 42 weken wel ga halen hoor..

Heb wel contact met Eveline gehad: ze is de hele nacht op geweest met gerommel, veel pijn. Maar nog geen baby. De verloskundige is vanochtend langs geweest, ze heeft een slaappil gekregen om bij te tanken. Ze is helemaal op. Als ze na het slapen nog steeds zoveel gerommel heeft, wordt ze overgedragen aan de gyn.

Ik hou jullie op de hoogte.Ik hoop zo voor haar dat het snel afgelopen is met het gerommel en dat het echte werk gaat beginnen. Dit hou je toch niet vol..

Wat ik me wel afvroeg, ik heb gisteren Miep en Niva ook helemaal niet gezien!

Niva, hoe was je bbq gisteren? Toch nog gezellig geweest?
    Miep, stiekem bevallen?! Ben je een beetje uit je dip?

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Het is hier wel verdacht rustig he?! Ben benieuwd wie de eerste officiele juli-baby komt melden! :)

En hoe zou het met Tanya gaan nu? Ik hoop dat ze al wat meer ontsluiting heeft.. Moet veel aan haar denken.

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hey Babs,

Allereerst WELKOM!
    Je hebt gelijk dat je zegt dat het moeilijk kan zijn om bij zo'n hechte groep mee te gaan schrijven, maar iedereen is welkom.
    Wat Melissa betreft; zij heeft wat dingen geschreven/gedaan die niet zo handig waren.....
    Hoe gaat het met jou? Heb je tot nu toe een goede zwangerschap gehad en hoe leef je naar de bevalling toe?

Even over mijn "bultje": Ik zal morgen nog even goed checken en dan evt de dokter bellen. Dat raad iedereen aan, terwijl ik zelf het gevoel heb van ik wacht wel even tot na de bevalling dan is het toch een slagveld daar :( . Hoop eigenlijk dat het vanzelf weer wegtrekt.

Hoe is het met alle meiden hier?
    Hopelijk gaat het iets beter nu bij Tanya: WE DENKEN AAN JE!
    Nog geen babytjes geboren verder? Ik heb wel even een klein feestje gevierd dat het niet gisteren geboren is, maar nu mag het wel beginnen.....heb vandaag ook niet mijn dag geloof ik.......en het weer werkt ook niet mee.........en KLUUN is ook uit..........en Ruud is weer weg (honkballen).........en ik blijf maar lastig gevallen worden met dezelfde vragen..........en mijn rug doet pijn.........en ik heb nergens zin in.........

ZO GENOEG WEER, nu weer normaal doen *zegt ze streng tegen zichzelf*.

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    welkom Babs en lees en klets gewoon zoals je zin hebt alles mag hier als mekaars mening maar gerespecteerd wordt en dat misten we bij Melissa die kwam alleen als er te stoken viel erg jammer missschien kun je even een kleine introductie schrijven over jezelf zodat we je een beetje kennen. Ik ben zelf Wietske 26 jaar mama van Eva-loraina bijna 21 maand woon samen met Pascal in Emmen en we verwachten 15 juli de 2e meer vragen dan barst je maar los en je krijgt anwoord. groetjes.

Jody this bij mij ook nog altijd dik en bulterig van onder ook bij dokter geweest maar kan ook gewon door zwangerschap komen maar toch even naar laten kijken. neem maar lekker een lui dagje kan nu nog

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hoe moet ik me dat voorstellen en wat zei de dokter er van?

Share This Page