Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Vandaag nog niks van Tanya, heb haar net weer een sms gedaan maar ik hoop voor haar dat het nu opschiet voor haar en niet blijft stormen in haar.

Enne: echte juli-baby's? Wrijf het er maar in he, dat ik vals gespeeld heb ;)

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    this bij mij aan de rechterkant in zijn geheel dik en je voelt ook kleine bultje op het dikke zitten, werdt bij mij gezegd extra doorbloeding door zwangerschap nog net geen spataderen

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Lexi lekker belangrijk;) je meissie is gezond en lief dus lekker genieten ik wil oooook ben het zat maar goed als ukkie niet wil dan wil ukkie niet

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    En dat moet vanzelf weer weg gaan? Vervelend voor je. Ik heb er gelukkig niet echt last van, behalve dan dat het wel een raar verschijnsel is.

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    doet bij mij ook geen pijn zou na de zwangerschap weg moeten gaan ja maar das nog afwachten

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Tanya ben jij online? zoja hoe is het

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Zanoni gefeliciteerd meid maak er een mooie dag van

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    kreeg net smsje van tan dr vriend, ze is thuis en gaat posten!

9. Niet meer actief

Hello,

Yep its me herself!

Ik heb niet bijgelezen, ik heb daar even geen puf voor. Korte samenvatting:

Gisterochtend had ik 1 vingertopje ontsluiting. Gisteren om 9 uur de veter ingebracht met gel. Moest een half uur blijven liggen om hem goed in te laten werken. Daarna zijn we gaan wandelen buiten. Het was heerlijk weer. Ik voelde af en toe een band samentrekken, maar verder niets. Om 11.14 begonnen de eerste weeën. Ik heb ze toen getimed en ze kwamen om de 5 minuten. Het was nog te behappen. 's Middags om 4 uur zijn we nog een keer gaan wandelen en toen barstte de hel los. Ik kreeg een weeënstorm, 1 minuut een wee dan dan 50 seconden niets, en elke keer supermisselijk tijdens zo'n wee en steeds het gevoel hebben dat ik moest poepen. Ik had zoiets van dit hou ik niet vol, maar wil voorlopig geen pijnstilling (voelde ik als falen). Onder de douche gaan hielp ook niets. Ik kon helemaal geen houding vinden om ze op te vangen, ze kwamen gewoon te vlug achter elkaar. Weer aan de CTG gelegen, ukkie deed het goed. Ik ben om 7 uur weer getoucheerd en er was helemaal niets veranderd. Toen begon ik enorm te huilen, ik trok het echt niet meer. De gyn is gebeld en ze had gewoon medelijden met me. Ik heb toegestemd met pijnstilling en kreeg een pethidine-injectie. Hier heb ik 2 uur op kunnen slapen, maar daarna was het weer heel erg met de weeën. Om 21 uur is de veter verwijderd (mocht maar 12 uur zitten), maar de weeën zwakten niet af. Om 22.30 weer aan het CTG gelegen, er was duidelijke weeënactiviteit te zien en ukkie deed het nog steeds goed. Trapte er vrolijk op los. De misselijkheid kwam ook weer terug. Ikben weer getoucheerd en er was helemaal niets veranderd! Ik heb om 23.30 weer een injectie gehad, dit keer een combi van pethidine en phenegan. Dat laatste is een slaapmiddel. Ik ben de hele nacht in coma geweest. Ik moest wel 2x plassen en daar moest ik wel de verpleging bij hebben, omdat ik dus heel erg suf was van de injectie en niet meer alleen kon lopen. Marc is om 12 uur naar huis gegaan. Daar had ik het even heel erg moeilijk mee.
    Vanmorgen weer aan het CTG gelegen en weer getoucheerd, er was wederom niets veranderd. In overleg met de gyn (die nog even gekomen was) mocht ik vandaag naar huis. Ik heb nog steeds weeën maar nu 'maar' om de 2 minuten. Ze zijn lang niet zo erg als gisteren en komen lang niet zo snel op elkaar. Ik moet meteen terug als mijn vliezen breken of als de weeën heftiger worden. Anders moet ik morgenochtend pas weer terug. De laatste injectie werkt nog steeds een beetje door, ik ben heel erg suf. Mijn ouders hebben Tygo meegenomen zodat Marc en ik lekker de tijd voor elkaar hebben vandaag. Ik ga straks lekker in bad en bed. Een bad hebben ze helaas niet hier in Roosendaal in het ziekenhuis.
    Dus helaas dames, nog geen baby hier, maar ik speel dus officieel niet meer vals, ik krijg gewoon een juli-baby! Misschien dat ik vanmiddag nog even online kom. Marc wilde jullie vannacht al op de hoogte brengen maar hij kon niet op internet komen.

Liefs, Tanya

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hopelijk zet het gauw door en heb je snel je uk sterkte meid en probeer zoveel mogelijk te rusten dikke knuffel

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Dank je wel!

12. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Lexi: haha;)

Tanya: Sterkte meid! Hoop dat het snel doorzet, je kunt het meid! duim voor je!

13. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Eef: Voor jou een hele dikke knuffel meid! Kom op Pinda... niet meer zo eigenwijs zijn!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Awww Tan wat een drama allemaal! Het zit je ook niet mee he?
    En jij maar hopen op de eerste echte juli baby maar dat schiet dus nog even niet op...
    Sterkte en ik hoop dat het niet teveel pijn doet. Vind het nu bijna lullig hoe makkelijk het bij mij ging, voor jou en ook voor de andere rommelaars...

Ik ga zo even kind op bed leggen en lunchen en zelf ook rusten (beetje kutnacht gehad met een verstopte borst en een kapotte tepel) maar ik blijf het wel in de gaten houden hoor!

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Jeetje Tan, da's ook lang... Ik wens je alle energie en kracht toe de komende uren! En een lieve, gezonde baby zsm!

Vervelend hoor, dat gerommel steeds bij Evelien. Ik hoop dat het goed door gaat zetten.

Kar, fijn dat het weer even rustig is. En, het duurt nog even voor je 41 weken bent... Moed houden, het wordt vast geen olifantendracht!

Ik vind de wedstrijd om de eerste julibaby wel spannend worden!
    Ik zal hem niet winnen, maar ik ga voor de eerste 07-07-07baby! Haha.

Klinkt charmant: dik en bulterig van onder! Haha. Ik kan er ook echt even niet mee voor de dag komen (wat helaas wel binnenkort gaat gebeuren...)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje Tanya, wat een verhaal! Ik hoop dat het voor jou toch ook een beetje op wil schieten nu. Lijkt me erg vermoeiend, zoveel weeën. Wel fijn dat je ukkie er blijkbaar niet onder te lijden heeft.. Pest z'n moeder extra door te schoppen! ;)
    Heel veel sterkte meid, en probeer maar lekker zo veel mogelijk te rusten vandaag. Wie weet het laatste dagje met zijn tweeën...

Nog geen nieuw bericht van Eef, ik hoop dat zij ook lekker aan het slapen is.

Ik ga zo maar eens de was doen. Heb zo'n enorme hoofdpijn, maar het is hier buiten dan ook drukkend warm en vochtig. Onweer op komst volgens mij. Alex is een middagje weg, dan heb ik altijd de neiging het huishouden te gaan doen... :(

17. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dat is toch nergens voor nodig.. ! Het past gewoon wel erg goed bij je, eventjes tussen neus en lippen door een prachtmeid eruit persen. ;)

18. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik moet nog bijlezen.
    Kan amper slapen met de slaappil.
    Ik word steeds wakker.
    Dus ik ga maar een beetje afleiding zoeken en jullie entertainen ;)

ff bijlezen want ik ben benieuwd of er al legale juli mama's zijn.
    En ben ook benieuwd hoe het met juni mama Velobabe is!

19. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Hoi allemaal!
    Ik kom ook zomaar binnenvallen zonder me voor te stellen. Ik heet Babs, sinds mei getrouwd en woon in Drenthe. Ben zoals je aan mijn banner kunt zien 36 weken in verwachting van mijn eerste kindje. Ik heb eigenlijk nog niet veel klachten gehad. Eerste weken misselijk en soms erg moe. En nu, dikke voeten en pijnlijke ribben. (draag nogal hoog) Vindt het erg leuk om hier te lezen.

Groetjes Babs.

20. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Jody, ik zou wel even de HA bellen.
    Misschien is het gewoon een kliertje.

Babs, je kan gewoon meekletsen hoor, Jessica en Marloes zijn hier ook nog niet erg lang en die hebben er volgens mij helemaal geen moeite mee dat ze later instroomde.

Mijn intro:
    Ik ben Esther 31 jaar morgen 40 weken zwanger van de 2de. Het is de bedoeling dat ik ingeleid ga worden omdat ik met remifentanil (pijnbestrijder) ga bevallen, alleen is het wachten nu op de 2de cm.
    We weten niet wat het wordt maar Pepijn (ons zoontje 3,5) zegt dat hij een broertje krijgt, we zullen zien.

Lexi, kijk je uit dat je geen ontsteking krijgt.

Tanya, wat een tegenvaller!
    Rust lekker uit dan kan je morgen vol goede moed er tegenaan en bevallen.
    Sterkte meid!

Kar, zou nu niet lekker even gaan liggen nu je geen gerommel meer hebt?
    Even bijtanken straks begint het misschien wel weer.

Eef, wanneer komt de vk weer langs?
    En heb je al meer ontsluiting?

Share This Page