Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo... bijgelezen. Nog geen off. juli beebs.
    Sorry lexi ;) maar jouw kindje is een echte illegale!

Owwww, vandaag mag de dochter van Sonya naar huis. Wat een feest! Ons eerste juli mama's kindje! Ben zo blij voor haar!

Tantan, badder en slaap ze. Hoop dat het goed doorzet bij jou!

Babs, welkom hier. Stap de drempel over en merk dat je er nog makkelijk bijkan bij ons! Nog ruimte genoeg!

Over het 'veelcijfers-melissa' verhaal wil ik niet teveel woorden vuil maken. Is teveel gebeurd sinds haar komst. Hier, haar eigen topic en via pb.
    Als ze hier wil meekletsen... prima... maar wel met respect naar anderen graag

2. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterrekind...
    Een hele nacht werk heeft toch wel zo'n halve tot hele cm. opgeleverd.
    Veel he ;)

Dus waarschijnlijk gaan ze of straks de vliezen proberen te breken of ik ga aan de wee opwekkers in het ziekenhuis.

Ik moet bellen als ik er 'klaar' voor ben.
    Indien ik pijnstilling wil dan voor 4 uur een beslissing nemen en anders gewoon voor 9 uur.

Bad is klaar... ik duik erin!

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hoi hoi..

Hier dan even een berichtje uit Friezland..
    Nee er is niks gebeurd..dus ik ben niet stiekum bevallen :)

Tanya wat lijkt me dat vreselijk zeg..
    Ik heb gisteravond echt vreeeeeselijke pijnlijke krampen gehad. Maar die zaten echt in mijn buik, niet in mijn baarmoeder. ik begreep er niks van, zaten ook geen 7 minuten tussen ofzo, maar telkens maar 2 minuutjes. Ben gaan douchen..t ging niet weg. Dus eigenlijk dacht ik wel dat dit het begin wel eens kon zijn (had gisteravond namelijk ook al de hele avond lage rugpijn en s middags een grote slijmvlok in de urine gespot)
    Toen naar de wc geweest, vreselijk veel euhm..gedingest (gepoept) tot drie keer toe..en toen ben ik kotsmisselijk van de pijn en met zweet op mijn hoofd uitgeput in slaap gevallen..

en daarna is er niks meer gebeurd.
    Ik was écht bang ..het deed zo'n pijn, ik werd er enorm bang van voor de bevalling ..en ik moet er dus niet aan denken hoe dat voor jullie is Tanya en evelien...

Ik heb dus nu wel officieel de vraag of de weeen echt ónder in je buik zitten of dat het ook wel hoger in je buik kan? Vriend en ik waren er echt mee aan. Zouden dit nou weeen geweest kunnen zijn?

De BBQ ging niet door ivm enooorme regen :) maar we hebben lekker met zijn allen binnen een leuk feestje gehad. Vriendje heeft geld gekregen voor zijn verjaardag en ik was al een tijd aan het sparen..en toen hebben we gister voor zijn verjaardag een videocamera gekocht..joepie joepie ..we kunnen nu dus ons beepje meteen filmen straks.
    Verder kregen we ook nogallemaal lieve beebie kadootjes..zó leuk en lief van iedereen.

Vriendje kreeg trouwens ook een boekje, een papa-boek. Dat was echt ehel leuk, misschien ook een leuk idee voor jullie om voor je man/vriend aan te schaffen. Daarin moet hij alelmaal vragen beantwoorden. Zijn lievelingseten, favo film etc etc. Dat is voor ons kindje, voor later. Aangezien vriendje zijn eigen vader op zijn 12e is overleden weten we beide ook hoe belangrijk die dingen kunnen zijn om te weten als kind..Dus echt heel bijzonder, zo'n boekje.
    kijk op: www.papaboekje.nl

Verder: ik word niet goed van mijn buik. Ik kan niet meer zitten/liggen of staan dus van mij mag het nu wel komen ipv te wachten tot de 40 weken.

Loltsje voel jij je al iets beter? Feestweek is nu voorbij zeker? Lekker, kunnen jullie weer samen thuis blijven hihi.

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Oh Jody over die bult..Ik denk dat het gewoon een ontstoken haarzakje is hoor. Klinkt heel raar misschien, maar ik heb dat ook wel eens..kan op de meest rare plekken zitten en kan uiteindelijk ook wel pijn gaan doen..zie het als een soort inwendige puist.
    Je kan altijd effe je huisarts vragen, maar ik zou het idd ook nog even aankijken..kan over een week wel weg zijn en dan hoef je niet voor niks met je 'billen bloot' bij de dokter :)

Babs welkom.

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    wauw..vandaag nog? of mis ik iets?

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    nieuwe buikfoto in mijn album.

Niva... ja... zoals het er nu voorstaat vandaag nog gezien dit dodelijk vermoeiend is!

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ja dat kan ik me zo goed voorstellen en je loopt er al zo mee rond (hihi leuke woordspeling)
    Maar wat spannend eef, dat zou dus kunnen betekenen dat je morgen of zelfs vandaag nog je kindje in je armen kunt houden?
    wauw... :confused:

Laat je ons nog weten wat je besloten hebt?...spannend hoor!

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Jeetje Evelien, wat heb jij nog een mooie buik op het laatst! Sterkte voor de komende uren!

Babs, welkom. Ik ben er wel vanaf het begin af aan bij, maar ben een tijdje afgehaakt omdat er zoveel werd geschreven dat ik er niet bij kon blijven. Nu met meer tijd (en voor mijn gevoel weer wat minder mensen) is het weer erg gezellig, vind ik zelf.

Niva, kwamen die krampen niet van je darmen? Bij mijn dochter had ik dat ook: het voelde op zo'n gekke plek, maar ja, alles is een stukkie verschoven natuurlijk. Ik had toen juist last van obstipatie, helemaal bovenin mijn buik deed het zeer. Pas toen de VK naar mijn stoelgang vroeg stond ik er zelf bij stil dat het mijn darmen weleens konden zijn omdat ik zo lang niet naar de wc was geweest.
    Bij mij voelden weeen (en nu ook de voorweeen) weer redelijk laag. Maar goed, dat is 1 voorbeeld, ik weet niet of het mogelijk is om hoge weeen te voelen.

Ga weer even weg, naar de verjaardag van mijn neefje.

Alle rommelaars: succes, rommel-ze en ik hoop dat het wat oplevert!

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik weet t niet pienie..Ben iig niet geobstipeerd, maar had wel euhm last van *kuch kuch* *fluister* heel veel diaree.
    :oops: :oops: :oops:

Maar dan was het iig veel pijnlijker dan als je niet zwanger bent en diaree hebt

Ik zal eens googlen om te kijken of ik iets kan vinden over hoge weeen

10. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemiddag ladies,

Tanya: wat een verhaal meid. Ik moest ff een paar keer slikken; lijkt me erg pittig/pijnlijk wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat het nu een beetje door gaat zetten en je zeer binnenkort de 1e officiele juli baby in handen kan houden!
    Eef: heel veel sterkte en succes de komende uren.... misschien ga jij het dan toch nog 'winnen' ;); de 1e juli baby!

Ik denk aan jullie en mijn duimen draaien overuren. Hou het hier nu allemaal goed in de gaten!

Hier geen veranderingen; voortekenen? waar?
    We hebben vandaag wel (voor het eerst in 2 maanden weer :oops: ) sex gehad. Had er spontaan zin in en misschien heeft het nog enigszins effect!

11. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Tanya: Ondanks dat ik vanmorgen al had gelezen lees ik nu pas eigenlijk je echte verhaal.. of eigenlijk dringt het nu pas echt tot me door. Jee wat hoop ik nu echt dat het snel doorzet. Hoop dat je het nog een beetje kunt volhouden, heb echt met je te doen.. ondanks dat het natuurlijk voor een goed doel is, lijkt het me vreselijk heftig zo.

Eef: Hoe staat het er nu voor? Het zit jou ook echt niet mee zeg de laatste week (weekjes). Hoop dat je vandaag of anders morgen nog je kleine pinda in je armen hebt, dan weet je in ieder geval weer waarvoor je deze pijn etc. gehad hebt!

Babs: Van harte welkom. Schrijf lekker mee. Gezellig! En dat van Melissa, dat is een verhaal apart.. daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

12. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Niva: Fijn weer wat van je te horen. Ik heb eigenlijk geen idee of weeën perse onder in je buik moeten zitten. Ik heb ze nu niet meer maar bij mij zaten ze echt onder in mijn buik en het voelde als ontzettend heftige ongesteldheidskrampen.
    Als je twijfelt en het gebeurd weer dan bel je toch gewoon even je Vk op, zeker wanneer ze om de 2 minuten komen.

Dat papaboekje is trouwens echt heel leuk.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo allemaal,

Babs welkom! Er is altijd ruimte voor meer juli-mama's hier. Ik ben Karlijn, 31 jaar, woon samen met Alex en we verwachten ons eerste kindje.. (Liefst donderdag a.s.!) Ik woon ook in Drenthe, in Assen. Als je meer wil weten, gewoon vragen!

Eef, heb je al besloten wat je doet? Of heb je inmiddels al gebeld? Jammer dat die slaappil niet werkt. Ik had je zo gegund even te kunnen slapen. Maar dan ga ik maar duimen voor een snelle bevalling! *duim*

Niva (voor)weeën zitten echt onder in je buik; het voelt alsof je heel heftig ongesteld gaat worden. (En dan nog 100 keer erger.. ;) ) Darmen en maag kun je best bovenin voelen. Maar, als je het niet vertrouwt, gewoon bellen natuurlijk! Zeker als je denkt ook je slijmprop verloren te hebben.

Elma laten we hopen dat 'het' effect heeft! Wij doen het nu ook weer regelmatig. Alex heeft geloof ik het idee dat ik hem gebruik, maar het is voor een goed doel! ;)

Ik word net als Niva niet goed van die buik. :( Hij zit me echt in de weg, zeker omdat ik nog zo hoog draag. En het doet pijn in mijn bekken, dus wat junior daar allemaal uitvreet weet ik niet, als het geen indalen is!
    Jeetje, ik bedacht me net tijdens het lopen met Morris dat ik nog maar 3 dagen moet en dan ben ik 40 weken! :confused: Dus dan ben ik nu al 9 maanden zwanger!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Tanya ben je online?!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    :( Ik krijg net een sms van Alex, hij zou om 4 uur diploma-uitreiking van zijn trainersdiploma hebben. Dat is dus uitgelopen, dat wordt nu om 6 uur! In Papendal! Dus nog anderhalf uur autorijden daarna.. :( :( Kan ik zo pissig om worden nu.

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Op dit moment kan ik alleen zeggen:

Hou vol meiden!

Morgen kom ik uitgebreider terug.

Kus!

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kus voor iedereen die hem nodig heeft.

De vlos is binnen nu en drie kwartier hier.
    Dan gaan we kijken wat we gaan doen.
    Ik hoop zo dat ze achter haar woorden blijft staan dat we er nu wat aan moeten doen.
    Ben kapot...

enne... tnx voor het compliment over mijn buikkie.
    Ben zelf ook nog tevreden over hoe mooi ie blijft...

18. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Hi meiden! Ik kom ook weer eens m'n neus laten zien hier..

Hee Kar ik doe met je mee met de 3 dagen tot de 40 weken - spannend hoor..! Ik denk wel dat jij eerder aan de beurt bent dan ik met dat rommelen van je..enneh..het is natuurlijk ook tijd voor een ventje om Harrie (juli-mannetje nr.1) te vergezellen! :D
    Of misschien dat ons'datum-genootje Zanoni d'r meid het toch ook ineens zat is hihi

Tan zet m op, je gaat het geweldig doen straks!

Eveline jij ook sterkte! Als ze de vliezen gaan breken zal het vast ineens hard gaan, ik denk aan je! Prachtige buikfoto van je pfoei!

Niva, ik had vorige week ook last van m'n buik en toen heb ik ook maar besloten dat het m'n darmen waren - voelde ook niet als baarmoeder net als bij jou... 2 dagen lekker aan de dunne geweest en toen was het over dus wie weet is het bij jou ook zo iets? Wel goed in de gaten houden wat je voelt.. :(

Heb trouwens ook weer ff een buik geupload, die van 40 weken zal er ook nog wel bijkomen gok ik zo :D

Doeidoei, heel veel succes voor de rommelaars onder ons!
    XKaartje

19. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Eveline fijn dat je inderdaad nu steun krijgt, misschien is dat net het (mentale) zetje wat jij en pinda nodig hebben.. Succes meid!

20. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Ben benieuwd evenlien!

Niva, ik bedoelde met mijn verhaaltje ook dat het dus goed je darmen kunnen zijn (obstipatie of juist de andere kant op, zeg maar!). En bij twijfel gewoon even bellen, toch?

Nog geen juli baby?

Deel Deze Pagina