Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Kaartje, jij hebt ook een mooie buik zeg!

Eef, heeeeeel veel sterkte. Ik hoop ook dat ze achter haar eerdere opmerkingen blijft staan. Wou dat wij iets voor je konden doen.

Ik ontdekte een uurtje geleden dropkogels in een la.. :( Heb er al weer veel te veel van gegeten. Stom!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hebben jullie nu trouwens ook dat de bewegingen van je kindje je eigenlijk alleen nog maar pijn doen? Het is zo vol, het voelt echt niet fijn als hij aan het schuiven en schoppen en weet ik wat nog meer is.. :(

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    ben nog niet bijgelezen. Wil jullie alleen laten weten dat ik geen Arrow-baby heb gekregen.... ;)
    Organisatie in Biddinghuizen was waardeloos, maar de bands echt keigaaf!

INXS, TOTO, Scorpions, Riders on the Storm (oftewel The DOORS) en Aerosmith van heeeeeeeeeeeeeel dichtbij gezien. Kon ze bijna aanraken!
    Zodra ik fotos hebn (krijg ik namelijk gemaild va mijn vriendin zal ik wat in mijn album zetten).

Geen mail gehad van Sterrekind, dus ik neem aan dat er geen valsspelers meer zijn en we nu allemaal voor juli gaan?

Nou, ga morgen bijlezen.... nu ff bijkomen en SLAPEN!

Groetjes, Melanie

4. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Slaap lekker Melanie!

Kar, 1 zakje snoep maar... Valt wel mee toch? Ik heb vandaag de hele dag op een kinderverjaardag gezeten en werkelijk alles gegeten wat er voor werd gezet.
    Ja, de bewegingen worden steeds pijnlijker. Iedere keer als ik het voel bewegen reageert mijn baarmoeder ook weer met een harde buik, dus da's fijn... Mijn dochter daalde destijds in net op het moment dat ze mijn ribben zou bereiken. Is dus nooit gebeurd. Deze is ingedaald, maar raakt net zo makkelijk mijn ribben! Deze is dan ook een stuk groter dan mijn eerste, zei de VK al. Pijnlijker dus ook...

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Melanie, goed dat het zo leuk was! :) Nee, geen valsspelers hier. We wachten op de eerste 'officiele' juli baby, of van Tanya of van Eveline!

Pienie, ik had ook al noga op vandaag, en wat chips.. Ach, de afgelopen week heb ik heel weinig gegeten en nu ik zwanger ben mag het nog een beetje van mezelf. Straks niet meer!

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Thnx voor jullie reacties.
    Tja je wilt natuurlijk niet voor elk pijntje de vlos bellen he, maar aan de andere kant lees/ hoor je ook vaak verhalen van meiden die de hele dag krampen hadden of rugpijn en dat toen ineens bleek dat ze dus al waren begonnen en ontsluiting hadden..Dus het is een beetje dubbel.

Eef wat is er rondom jou en de beep besloten?

Melanie fijn dat het zo leuk was..Hebben jullie ook die achterlijk idiote overdreven buien gehad daar? ik hoop het niet voor je.

Hahaha pienie, ik moest erg lachen om dat je alles hebt gegeten wat je voor gezet werd..het was een kinder-feestje toch? hihi
    Ik zie al helemaal voor me dat de kids een bakkie chips krijgen en dat hjij die hele bak dan leeg zit te kanen haha en die kids maar beteuterd kijken omdat jij alles voor hun neus wegvreet :)
    *mamaaa die dikke bolle mevrouw eet alles op*

Kar herkenbaar hoor...hoewel jij wel lekker al een stuk verder bent dan mij. Kijk je er ook zo naar uit? Ik ben als de dood ineens voor de bevalling, maar daarna..ik kán niet wachten! Succes voor jou, t duurt bij jou ook al wel een tijdje met dat gerommel he?

Ik ga, na het zoveelste ijsje, zo maar weer liggen..althans proberen..Buik rommelt nog steeds heel erg, maar inderdaad waarschijnlijk gewoon buikgriep ofzo dan..

Trusten voor jullie straks..enne evelien, sterrekind, tanya ik duim voor jullie alvast voor morgen en de komende nacht..

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Kaartje: Prachtige buik!

Niva; Wie weet, misschien begint het wel bij jou. Hou je ons op de hoogte?

Eef; wat zegt de Vk er van? Gaan jullie ervoor? Sterkte en zet m op!

Melanie: Goed om te horen dat je weer terug bent en het leuk hebt gehad. Op naar het volgende op de agenda: BEVALLEN!

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben weer thuis.
    Heb aan de ctg gelegen om hartslag van pinda goed te bekijken en de weeënactiviteit.
    Verder een echo gehad om te kijken of echt alles goed is daarbinnen en (alweer) een inwendig onderzoek.

Is dus geen cm. bijgekomen, het heeft gewoon niets gedaan.
    Ze hebben me nu gestript en ik heb een slaaptablet meegekregen.

Dus nu is het afwachten.
    Indien het doorzet dan is het mooi. Zet het niet door, dan wachten we af wat de komende dagen gaan doen. Blijf ik zo rommelen dan gaan ze me toch dat zetje geven en de vliezen breken.

Heb wel 'harde buiken', 'voorweeën' of 'weeën'.... hoe ze het maar willen noemen. De een heftiger dan de ander. Verdomd veel pijn in mijn onderrug en benen... maar het doet op het moment allemaal nog te weinig!

Ik ga even wat drinken, slaaptablet innemen en ik hoop een nacht heerlijk te slapen!

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    agossie schiet echt niet op he met jou slaap maar lekker hopelijk en dat het nu toch echt gaat doorzeten. knuffel

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames mocht ik morgen niet online zijn heb Eva hier met hoge koorts 39.1 dan heeft die aandacht nodig voor iedereen knuffel

11. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

we ziin thuis! :) :) :)

na heel wat uren van knuffelen, kussen en bewonderingen ligt ons meisje lekker te slapen in haar eigen bedje..
    Ze heeft eerst een uurtje rustig in het rond gekeken.
    alles is ook zo nieuw voor haar.
    ze is vrij rustig en meldt zichzelf voor de voedingen.
    De kraamhulp is nog geweest en komt morgen ook nog.
    Dus hebben we nog vragen dan kan zij die beantwoorden.

Verder vind ik het ook wel spannend we gaan dadelijk ons eerste nachtje in samen..ben erggggggggg benieuwd..

nieuwe fotos staan in album ! goede nacht iedereen..

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach Eef toch... Ik had gehoopt op beter nieuws. Ik hoop dat het strippen iets gaat doen. Ik vind het zo naar voor je. Met pinda was nog alles goed?

Hopelijk helpt deze slaappil wel! Dus welterusten alvast...

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    YES! Sonya wat heerlijk voor jullie! En wat schattig dat ze zo rond moest kijken. Wat fijn dat jullie nog wat kraamhulp krijgen.
    Een hele fijne nacht, hopelijk een rustige.. ! Geniet van elkaar!

(Wat een lieve foto's.. ze ziet er heel tevreden en gelukkig uit!)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oei, sterkte Wietske! Ook een knuffel voor jullie. Hoop dat je meisje snel weer beter is.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    MIEP waar ben jij?! Is alles wel goed met je? Of ben jij de eerste juli-baby aan het produceren?

16. Amle

Amle Niet meer actief

Eef: wat jammer dat er niets bijgekomen is... ik hoop dat je een beetje kunt slapen zo en dat het nu toch echt snel gaat doorzetten!
    Sonya: Yes, de kleine meid is thuis. Geniet er maar van. Ze ziet er trouwens schitterend uit, echt een schatje!
    Wietske: sterkte met je zieke dochter.... *knuffel*
    Karlijn: hoe voel jij je? Houd je het allemaal nog vol?

Voor de goede orde nog ff de bevallingslijst!
    (Beebie/Chantal; ik heb je er wel opgezet, hoop dat je dit niet vervelend vindt, het is met de beste bedoelingen!)

Liefs Elma

BEVALLINGSLIJST!

BEVALLEN
    Naam (leeftijd) --> naam kindje – geb. datum – aantal weken – gewicht – lengte – hoeveelste kindje ~ bijzonderheden
    1.Sonya (29) --> Chedella ~ geboren: 1 mei 2007 ~ 28w4d ~ gew: 1250 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: veel te vroeg; 1 juli naar huis!!
    2.Jekkia (31) --> Raven ~ geboren: 31 mei 2007 ~ 32w6d ~ gew: 1850 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede
    3.Alina --> onbekend ~ geboren: 7 juni 2007 ~ 34w3d ~ gew: ? ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede, 5 wk. te vroeg
    4.Kirby (24) --> Ana-Lucia Yvonne ~ geboren: 15 juni 2007 ~ ...w ~ gew: 3070 gram ~ lengte: 50 cm. ~ 2e kindje ~ bijz.
    5.Jaquelien (25) --> Harrie ~ geboren: 19 juni 2007 ~ 36w4d ~ gew.: 3250 gram ~ lengte: 50 cm ~ 1e kindje ~ bijz.
    6.Sjaantje (23) --> Jelle ~ geboren: 20 juni 2007 ~ 38w ~ gew: 3332 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle bevalling
    7.Lexi/Sigrid (33) --> Elin Rebecca ~ geboren: 21 juni 2007 ~ 37w ~ gew: 2800 gr. ~ lengte: 47 cm. ~ 1e kindje ~bijz.
    8.Twinny (33) --> Zoë ~ geboren: 26 juni 2007 ~ 38w6d ~ gew. 2805 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz. keizersnede
    9.Beebie/Chantal (28 ) --> Nicci ~ geboren ? juni 2007 ~ ? w ~ gew: ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz.

Geboren:
    6 meisjes
    3 jongen

UITGEREKEND
    Naam (leeftijd) – geslacht kindje - uitgerekend - hoeveelste kindje – bijzonderheden
    1. Sterrekind/Esther (31) – surprise – 02-07-2007 – 2e kindje – bijz. inleiding op …
    2. Kaartje/Caro (30) – surprise – 05-07-2007 – 1e kindje
    3. Kar76/Karlijn (31) – jongen – 05-07-2007 – 1e kindje
    4. Zanoni (26) – meisje – 05-07-2007 – 1e kindje
    5. Kimkivits/Kim (22) – geheim – 07-07-2007 – 1e kindje
    6. Pienie/ (27) – geheim – 07-07-2007 – 2e kindje
    7. Koeky/Sandra (26) – meisje – 08-07-2007 – 1e kindje
    8. Ana/Ana (38) – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje
    9. Koekensopie/Gwen (31) – jongen – 10-07-2007 – 3e kindje
    10. Marilyn/Marilyn (?) – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje
    11. Marloes (22) – geheim – 10-07-2007 – 1e kindje
    12. Evelieveling/Eveline (33) – meisje – 11-07-2007 – 1e kindje
    13. Tantan/Tanya (30) – surprise – 11-07-2007 – 1e kindje – bijz: inleiding 1e poging op 30 juni
    14. Mona (34) – surprise – 11-07-2007 – 1e kindje
    15. Adine (37) – surprise – 12-07-2007 – 1e kindje
    16. Mesaana (35) – meisje – 12-07-2007 – 1e kindje
    17. Kieteltje/ (27) – jongen – 13-07-2007 – 1e kindje
    18. Jody79/Jody (27) – jongen – 15-07-2007 – 1e kindje
    19. TomenJerry/Wietske (26) – geheim – 15-07-2007 – 2e kindje
    20. Landa78/Jolanda (25)– geheim – 16-07-2007 – 1e kindje
    21. Vissie/ (29) – surprise – 17-07-2007 – 1e kindje
    22. Lma/Elma (24) – jongen – 19-07-2007 – 1e kindje
    23. Loltsje82 (25) – surprise – 19-07-2007 – 1e kindje
    24. Niva/Mirjam (26) – surprise – 20-07-2007 – 1e kindje
    25. Monique27/Monique (32) – geheim – 22-07-2007 – 1e kindje
    26. Peeetje/Petra (28) – jongen – 24-07-2007 – 2e kindje
    27. MelanieM/Melanie (33) – jongen – 31-07-2007 – 4e kindje
    28. Marloes80/Marloes (26) – jongen – 31-07-2007 – 1e kindje
    29. PinkPuma/Brenda (?) – surprise

Verwacht:
    8 meisjes, 8 jongens, 6 geheim, 7 surprise

17. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Eef, heel veel sterkte en hopen dat het doorzet.

Wietske, hopelijk zakt de koorts snel,sterkte.

Sonya, wat een schatje.
    Zo'n klein meisje in zo'n grote maxi cosi, lief!

Hier en berichtje van Twinny:

Hoi hoi. Hoe is het bij jullie? Zijn er al veel nieuwe kindjes? Met zoë gaat het goed, maar ze moet nog zwaarder worden eer we naar huis mogen!Hopelijk dinsdag! Ze is een hele lieve te vrede poppetje en ik ben inderdaad verliefd! Doe iedereen de grtjes. Twinny

Ze heeft dit berichtje ook naar Tanya gestuurd maar ik denk dat die al lekker in bed ligt.

Ik ga nu ook pitten morgen weer een ochtendje ziekenhuis.

18. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Leuk om te lezen dat ik hier welkom ben. Zal mijn best doen om me er nog een beetje tussen te wringen. Mijn excuses dat ik me bemoeide met de situatie Melissa. Heb gisteren en vandaag bbq gehad dus ben eigenlijk best moe. Dacht lees nog gauw even op het forum en dan lekker slapen. Welterusten allemaal.

Babs.

19. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Twinny en chantal gefeliciteerd met jullie meisjes!!

@evelieveling; jij krijgt het wel voor je kiezen hoor, het wordt je niet gegeven. Hoop voor je dat het nu toch echt eens gaat doorzetten! Heel veel succes

@tantan; jij ook heel veel succes een weeenstorm lijkt mij niet prettig.

@sonya; wat fijn dat ze thuis is, en wat een leuke foto's in je album

@miep; waar ben je? Of mischien al bevallen?

@weeen; ik voelde ze echt in mijn onderbuik en rug, het was bij mij geen scherpe pijn maar een erg doffe. leek heel veel op een riem die ze erg hard aantrekken. Ik heb in de weken voor de bevalling s'nachts vaak oefenweeen gehad en die voelden net alsof de echte zegmaar.

Hier verder alles o.k met de kleine, ik voel me zelf ook weer aardig. Je bent de eerste week wel kapot van de bevalling, je hebt je rust echt nodig.

Gr Jacquelien

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jacquelien wat fijn dat alles goed gaat met jullie! Heb je nog nieuwe foto's van Harrie, hij is zo'n schatje.. :)

Sterrekind, jij veel succes weer morgen! Hopelijk 1 cm erbij deze keer!
    Stuur je Twinny een sms terug dat we heel blij voor haar en Sandra zijn? Wat fijn dat het daar ook goed gaat.

Share This Page