Sonya, wat fijn dat jullie lekker kunnen gaan genieten thuis! Ik duim voor een goede eerste nacht. Wat ligt ze er mooi bij in dat bejde met dat roze mutsje zeg! Echt een scheetje. Evelien, wat een nare aanloop naar je bevalling toe zeg. Kon je van die slaappil maar lekker gaan liggen tukken tot het echte werk is begonnen he? Nu is het zo er tussenin... Ik duim weer dat het vannacht gaat doorzetten. Wietske, succes met je zieke meisje. Vervelend he, als je kind ziek is. Het liefst bescherm ik mijn meissie tegen alle ziektekiemen die er zijn om maar te voorkomen dat zij zich rottig voelt! Haha, misschien dat ik nu nogal hormonaal overkom... Niva, ja ik was echt die bolle vrouw die alles opat! Alsof ik nog niet dik genoeg ben... Als ik foto's zie vraag ik me af hoe het kan dat ik niet steeds naar voren val, haha. Kar, hoe is het nu bij jou met de onrust in je buik? Of heb ik daar overheen gelezen in je berichtje? Ik ga slapen. Tis weer laat, maar ik moest even 24 kijken! Haha. Morgen mijn dochter de hele dag op de creche. Hoewel het voor mij wel lekker is natuurlijk, voel ik me wel een beetje schuldig. Zij daar gedropt terwijl ik gewoon thuis zit. Slaap lekker iedereen!
ja wakker, straks naar apk heb even oppas geregeld voor Eva die heeft lekker geslapen maar nog erg hoge koorts ze wilde alweer naar bed dus heb mijn handjes vrij. strakies even bij haar kijken ik mag nog geulkkig zijn dit is de eerste keer dat ze ziek is, er komen 4 hoektanden door en tot nu toe nog nooit last gehad behalve nu dus het komt bij haar ook elke keer per 2 of 4 door.
ik zie net dit lijstje voorbij komen vind het wel leuk dat ik er ook bij sta, ook al post ik hier bijna nooit, ik lees wel mee. Het klopt alleen niet... Ik heet geen Brenda, maar Astrid. En ik ben de 7e uitgerekend van een jongetje Oh en nu ik hier toch post, heb ik meteen een vraagje: weten jullie of het normaal is om rond deze tijd een beetje bloed te verliezen? Het is geen helder bloed. Meer zoals het is als je ongesteld bent en dan alleen bij het afvegen en niet in het toilet zelf.. Volgens mij is het wel normaal en hoef ik me pas zorgen te gaan maken als het helderrood en ook veel is. Maar een kleine bevestiging zou toch wel fijn zijn.. En verder: iedereen die al mama is geworden: Van harte gefeliciteerd natuurlijk! Zijn er nu al 'echte' juli baby's geboren?
Tomenjerry, beterschap met Eva. Sonya, ik heb gisteren zoveel aan jullie gedacht. Heerlijk dat ze thuis is. En wat een lief frummeltje is Chedella... heerlijk in haar eigen bedje. Die vuistjes als ze in dat autostoeltje ligt... heerlijk! Kar, deze slaappil heeft goed geholpen. Heb super geslapen. Het feit dat pinda het goed maakte volgens de ctg en de echo dat was voor mij voldoende. Dan kan ik er wel weer tegen. Dan heeft mevrouw het nog goed daarbinnen en ziet mama nog wel ff af. Ook al gaf ik van te voren aan dat ik niet meer kon... die wetenschap is toch het belangrijkste... Sterrekind, succes vandaag in het ziekenhuis. Ben benieuwd. Hoop voor jou dat er ook knopen worden doorgehakt! Twinny en Zoë, hoop dat jullie snel naar huis mogen. Heerlijk dat je zo verliefd op haar bent! Babs, je mag je er best mee bemoeien hoor. Maar we willen er gewoon hier op het forum niet meer teveel over praten want straks krijgen we weer 'rellen'. Mocht je echt willen weten hoe het zit dan kan je vast wel iemand van ons een pb sturen. Jacquelien, ja, kom op met meer foto's van ons mannetje! Harrie is het enige mannetje van meiden die hier echt actief zijn! Ben wel benieuwd naar onze knul! Fijn dat het verder oke gaat. Pinkpuma, dat zou bloed van je slijmprop kunnen zijn, of een klein vaatje wat geknapt is in je schede of schaamlippen. Doordat er gewoon zoveel druk op staat. Niets ernstigs in ieder geval. Verder alles oke met iedereen? Ik heb fantastisch geslapen en heb het gevoel dat ik weer een aantal dagen doorkan voordat ukkie weer gaat rommelen van binnen....
Hallo lieverds, Ik ben denk ik niet zoveel online vandaag want heb nu voor de tweede dag achtereen meer dan 39 graden koorts. Heb een verstopping in mijn linkerborst en een kloofje op de bijbehorende tepel dus voeden doet pijn daar. Heb vannacht enorm liggen zweten en het daarna mega koud gehad, vanmorgen dus maar even de dokter gebeld toen de situatie niet verbeterd was. Heb ook verstopping in mijn darmen, al 5 dagen niet wezen poepen, dus zit nu ook aan de laxeerdinges. De dokter komt straks even langs en hopelijk kunnen ze er wat aan doen. Vind 36 uur achter elkaar huilen namelijk wel genoeg! Ik zal dus ook niet over Tanya kunnen posten want ik lig in bed waarschijnlijk. Dus als iemand dat wil overnemen pb me dan je mobiele nummer dan stuur ik de berichtjes door van Tanya, want mijn foon is dan wel bij me. Kus van een zieke Lexi
Beterschap Lexi. Doe lekker rustig aan! Mijn mobieltje doet vreemd. Ik krijg maar heel soms een berichtje weg, heb het hele weekend weer gebruik gemaakt van Jerry's mobieltje. Dus ik ben niet de geschikte persoon om naar te sms'en. Maar ik hoop dat iemand die taak op zich wil nemen want ik ben wel benieuwd hoe het met tan verloopt!
Lexi beterschap rust maar lekker uit ik zou wel willen maar weet niet hoe het hier gaat hopelijk iemand anders en anders moeten we gewoon geduld hebben jij eerst beter worden
fijn dat je weer wat uitgerust bent Eef hopelijk helpt het om nu echt door te zetten der is ie kwa geboortes nu echt weinig actie alle baby's komen met 42 week zo ondertussen
Hallo Juli mama's Ik breek even bij jullie in.. Ik zie dat er al 9 baby's geboren zijn: Van harte gefeliciteerd! Alle overige meiden: Jullie maand is aangebroken, zet 'm op en ga er lekker van genieten! Liefs, Bibi (juni mama)
Hoi meiden! Ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar zag dat jullie naar me vroegen. Er is niks aan de hand hoor, ben niet stiekem bevallen en voel ook nog helemaal niks. Dus wees niet ongerust, ik hoop dat ik later vandaag uitgebreid kan reageren en verder kan bijlezen. Tot later! Sterkte meiden! Groetjes Miep
Jeetje, het zit niet mee. Laat je niet gek maken; gewoon de was op laten halen door je ouders/buren/vriendinnen en voor je dochter er jezelf zorgen. Sterkte!
Goeiemorgen iedereen! Een dagje niet online geweest en ik hoopte dat ik intussen de eerste officiële juli mama mocht gaan feliciteren, maar helaas... Eef jammer dat ze de vliezen niet hebben gebroken, maar ja zoals je zelf al zegt aan de andere kant als ze nog goed zit vanbinnen en het is nog uit te houden... Maar ik hoop dat het nu wel snel gebeurd hoor voor je Tanya, wat een vervelend begin zeg voor jou, lijkt me erg vermoeiend. Ik hoop dat het inmiddels goed op gang is gekomen, sterkte meid! Babs, welkom! Niva, ik zou ook erg verward zijn, waren het nu weeën of niet, zeker als het met regelmaat was en ze pijn deden. Ik zou er ook een beetje bang van worden geloof ik. Sterkte hoor! Melanie, wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad op Arrow! En wat zei men van je shirt??? Sonya, heerlijk dat Chedella thuis is. Geniet maar lekker van elkaar, en we blijven hopen/duimen dat haar hb weer stijgt! Sterrekind, je hebt de 40 weken gehaald, proficiat! (alhoewel je ze misschien liever niet had gehaald...maar ja niks meer aan te doen), ben benieuwd wanneerhet gaat doorzetten bij jou. Jacqueline, gelukkig gaat alles goed met jou en Harrie. Lexi, beterschap meid! Ik ben vanmiddag (visite), vanavond (verjaardag)en morgenochtend (visite) weg, dus ik ben ook niet de aangewezen persoon om de sms-jes van Tanya te posten... Wietske, hoe is het met de zieke? En hoe was je apk?
o ja, hier gaat nog steeds alles goed. geen tekenen dat er iets aan zit te komen. Het bewegen van de baby doet bij mij geen pijn(daar had ook iemand het over) Ik vind het nog steeds alleen maar leuk. Ik heb vanacht heerlijk geslapen, dus ik kan er weer even tegenaan! Ik heb het de komende dagen ook druk met visites enzo! Ik ga nu proberen om wat minder af te spreken. maar ja als iemand belt en langs wil komen dan zeg je toch ook niet van, nou nee hoor, liever niet... dat kan ik niet hoor!
Ohw, ik dacht dat je nu vanmorgen al apk had... Gelukkig wordt de wasmachine gemaakt, want zonder is echt een ramp!
Goedemorgen! Lexi dat klinkt als borstontsteking! Aauww.. Kan me voorstellen dat je je heel beroerd voelt, met die darmen er ook nog bij. Ik stuur je wel even een PB voor Tanya's nummer. Jij beterschap in ieder geval! Eef wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! En fijn dat pinda het nog zo lekker heeft. Dat is inderdaad een geruststelling en maakt het misschien ietsje minder zwaar.. Wietske wat zielig dat er in een keer zoveel tanden doorkomen bij Eva! Kunnen ze goed beroerd van zijn ja. Geef haar maar een knuffel. Sterrekind gefeliciteerd met je 40 weken! Ben heel benieuwd hoe het in het ziekenhuis ging voor jou. Ik heb vannacht weer een uur met krampen wakker gelegen. Maar er zat geen regelmaat in en na een paracetamol ben ik in slaap gevallen. Dus waarschijnlijk weer oefenen. Er is nu nog zo'n zeurende pijn achtergebleven maar 't zet dus niet door.
Hallo iedereen, Mag ik hier even inbreken? Ik was eigenlijk een juni-mama, maar de kleine wil er nog niet uit! Ik word dus ook een juli-mama! Mag ik nog even met jullie met kleppen dan? Anders duurt het wachten zo lang!