Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zodra ik iets van Lexi hoor, horen jullie het ook! Ben erg benieuwd.. Tanya zou toch zo ondertussen wel bezig moeten zijn?

2. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Lexi! Weet niet eens of ik jou wel gefeliciteerd heb?¿¿ Geloof het wel maar weet het niet meer, bij deze... Beterschap met je onsteking (ieeeuww, dat moet ook zeer doen!) en moet even zeggen dat ik helemaal verliefd op je verhalen ben *zwijmel*...

3. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Nog iets dat ik vergeten ben... Heb vorige week dinsdag monitorizatie gehad (of hoe dat ook mag heten in NL), alles OK, kindje ligt met hoofd naar beneden, heeft voldoende vruchtwater, placenta OK en wordt geschat op 3,5 kg! Dat was vorige week, wil niet weten hoe ze er nu bij ligt... ze mag eigenlijk nu wel komen en daarna groeien in haar eigen tijd! Maar ze beweegt nog heel erg veel (soms pijnlijk idd), ik heb nog geen 1 voorteken kunnen ontdekken, volgens mij zit alles nog potdicht en heeft ze geen haast. Ik ben alleen wat vermoeider dan normaal maar heb vorige week ook een hectische week gehad, ga het nu rustiger aandoen.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga eventjes op bed liggen; dus bericht van Lexi/Tanya komt daarna (als het komt). Net een enorme aanval van diarree :oops: en nu doet mijn hele buik zeer en is hard. :( Even proberen te slapen dus maar. Tot zo!

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Ik heb nieuws van Beebie!
    Ze zal zo vast komen bijlezen!
    Heb zelfs foto's van de kleine gezien!

IK WIL OOK!

(ga nu bijlezen, was even bij de vlos)

6. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Aaaaaaah, fijn dames, dat ik bij jullie mee mag kletsen, al was ik liever een juni-mama geweest, want ben het wachten helemaal beu!

De verloskundige geeft me nog tot donderdag-ochtend de tijd, en anders moeten we naar het ziekenhuis. Wat ze daar dan precies gaan doen weet ik eigenlijk niet. Hoop dus eigenlijk dat de kleine toch een dezer dagen komt, want wil heel graag thuis bevallen!

Ik zie dat voor sommigen van jullie het ook al op begint te schieten! Spannend allemaal he?

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    STERREKIND! Een 4 juli kindje... wat leuk! Heerlijk dat je groen licht hebt! Zal dat de eerste worden? Mag voor Tanya hopen van niet... hoop dat het bij haar eerder doorzet!

Grappig toch... hier klagen we al met 23 graden. En houdt iedereen al vocht vast. En jij met zoveel graden nog niet eens. Heel luchtig zeg je 'kan het iets minder goed hebben'.
    Om eerlijk te zijn heb ik ook liever lekker weer en vocht vasthouden dan dit weer wat we nu in NL hebben hoor.

hahaha... ja... jij kan het maken om je vent de gang op te sturen. Denk dat ik dat niet hoef te proberen, ook al zou ik kriegel van hem worden. En wat beschrijf je dat lief, dat hij zijn beide meisjes in zijn armen wil nemen.

Ah joh, die kleine ziet die kleuren toch niet, dus daar hoef je jezelf niet druk om te maken. Geniet gewoon lekker van iedere dag en vooral van je ouders weer even lekker dicht bij je!

@ Kar... trusten wijffie. Mijn foon doet het weer helemaal, dus als je bericht hebt van Tanya dan mag je het eventueel doorsturen zodat ik het erop zet!

@ Mispoes... misschien komt het wel door je naam dat ukkie langer blijft zitten ;)
    Ik duim voor je dat het zich nog voor donderdag lekker aandient zodat je lekker je thuisbevalling kan hebben!

Ik had net weer APK. Alles is oke. Ben afgevallen t.o.v. vorige week. Maar ik hou op het moment ook weer minder vocht vast, dus ik denk dat dat het is.
    IJzer goed, urine goed, hartje goed...
    Volgende week weer komen.
    Ow... en uk ligt met het ruggetje naar voren. Dus vandaar dat ik haar nauwelijks voel. Ze stompt en schopt nu naar achteren en dat voel je dus amper!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    was ik weer ff, apk was helemaal ok alles hetzelfde. Eva koorts weer iets gestegen naar 38,9 vanmorgen 38 wasmachine draait zometeen als het goed is weer dus komt stukje bij beetje wel weer goed.

9. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Fijn hoor, dat alles weer iets beter wordt in huize Tomenjerry!

Mispoes, dat dacht ik ook direct toen ik je naam zg staan: daardoor moet je nu zo lang wachten...
    Trouwens, dat je naar de gyn moet betekent volgens mij niet direct dat je ook daar moet bevallen. Ik weet het niet, maar kan me voorstellen dat ze nog andere dingen proberen om de weeen op gang te helpen. En als het toch in het ZH moet denk ik dat je blij bent dat het eieieieiendelijk gestart is!

Lekker even slapen Kar. Ik heb het net ook geprobeerd: na 5 min begon het te onweren dus ik weer alle ramen dichtdoen. Weer na 5 min belde mijn zwager (heel lief om te vragen of ik al begonnen was). Ik ga vanavond maar vroeg. Nu strijken en de hormonen de vrije loop laten bij dr Phil (hoe ernstig, dat dit je tijdens de zwangerschap ineens zo erg kan raken, hahaha).

Janneke, als je zo'n drukke week hebt gehad zou ik zeker even rustig aan doen. Je bent all zo ver dat het ieder moment kan komen, dus dan kan je maar beter een beetje fit zijn... Ben wel een beetje jaloers als ik denk waar jij nu bent. Heb hier een heerlijk huis hoor, met een supertuin, maar echt gebruik maken hiervan kan momenteel niet echt. Mijn tuinset staat al weken onder een plastic zeiltje...

Evelien, heeft de ligging van je kindje ook niet ermee te maken dat het gerommel minder is geworden? Wanneer mijn uk beweegt krijg ik spontaan harde buiken. Daraom vind ik het zo toevallig klinken dat het bij jou rustiger is en je kindje naar achter toe ligt... Maar goed, ben ook geen kenner ofzo!

Even aan de strijk.

Groetjes

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat vroeg ik de vlos ook gelijk.
    En volgens haar heeft dat er eigenlijk weinig mee te maken.
    In principe kan je wel hardere buiken krijgen als ukkie veel beweegt, maar dan krijg je niet die hele mooie frequentie als dat ik gisteren duidelijk liet zien aan de ctg.
    En dan zou het ook aan de hartslag van uk te zien moeten zijn, die gaat omhoog op het moment dat die druk is.

Maar goed... het is nu rustig hier en ik geniet er even heerlijk van!

11. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nou, dan dachten we hetzelfde! Op zich ook logisch dat die regelmaat daarmee niet verklaard wordt...

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bericht van Tanya!
    Namens Marc:

"Tanya heeft weer een weeënstorm gehad; ze heeft wat gehad om te rusten en slaapt nu (rond 3 uur). Ze heeft nu 2 cm ontsluiting. De vk is niet zo prettig maar daar zijn ze ook zo vanaf."

Schiet dus nog niet zo heel erg op helaas.. Arme Tanya!

13. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Getverdekkie, wat komen die julibaby's langzaam zeg. Ik hoor alleen maar eindeloze (voor-)weeen...
    Als iemand Tanya spreekt/smst wens haar dan heel veel succes! Het lijkt me geen pretje voor haar.

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Waar blijft dat nieuws?! :) :)

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Oef, arme Tanya... nog maar 2 cm.
    En een vlos waar ze zich niet fijn bij voelt...
    Ik heb het met haar te doen!

Ja... ik weet ook niet waar beebie blijft. Haar 2 mailtjes zijn van 13.37 en 13.41
    Ze was ondertussen aan het kolven toen ze typte. Dus wellicht had ze daarna een beebje die haar nodig had.

Ik weet ook even niet hoe lang beebie zwanger was, in welke week ze zat toen ze beviel. Maar weet door de foto's wel dat ze even in het ziekenhuis hebben gelegen!

Lekker geslapen Kar?

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi, voor de nieuwsgierigen.. mijn vriendin Ester heeft al wat arrowfoto's op haar hyves staan, waaronder dus ook van mij...
    http://www.twinstars.hyves.nl/
    Ga nu ff bijlezen.
    Groetjes, Melanie

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sterrekind: Wowie! Das goed nieuws, dat betekend dus dat jij echt heeeeeel binnenkort je kleintje in je armen hebt! Goh he, woensdag al.....

Sonya: Wat een prachtige foto's weer van jullie kleine meid! Echt om trots op te zijn. En super dat ze nu (eindelijk) thuis is! Laat het echte genieten nu maar beginnen.

Kar: Hoe is het nu met je? Nog steeds last van je buik (en diarree)? Hopelijk heb je lekker even kunnen slapen.

Wietske: Mooi dat je weer APK goedgekeurd bent. En ook mooi dat je wasmachine het weer doet. Zul je net zien dat zulke apparaten dan net stuk gaan he... Jammer dat de koorts van je meisje nog niet wil zakken.

Eveline: Bij jou wil het echt niet vlotten zeg.... En je klinkt nog steeds positief. Je bent echt een kanjer dat je het zo lang volhoudt! (al heb je natuurlijk geen keus)

Tanya: Ook al lees je dit nu niet, ik wil je heeeeel veel sterkte wensen! Ik denk aan je hoor! Een heeeele dikke knuffel vanaf hier!

Ikke: Mijn dipje is nu weer voorbij hoor. Heeft wel even een paar dagen geduurd omdat het feest niet bij 1 of 2 avonden in de feesttent bleef, maar zelfs 3 avonden werden.... Dus ik baalde gewoon zo van alles! Ik zat er even helemaal doorheen.
    Maar ben er weer hoor. Het rommelt nog niet bij mij, moet vrijdag voor APK en we hebben de box zaterdag in huis gezet. Zwijmel zwijmel. Ik kan niet wachten tot junior er in mag liggen.

Groetjes Miep

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Sonya: wat fantastisch dat Chadelle nu eindelijk thuis is!

Evelien: Nou, het mag nu toch echt eens gebeuren bij jou... Hoelang loop jij niet al met dat gerommel?

Wietske: Sterkte met je kleine meid. Een ziek kindje is nu echt het laatste wat je kunt hebben ..

Babs en Sylvia: welkom.. hoe meer zielen ....

Astrid: Leuk dat je weer eens van je laat horen..

Lexi: Vervelend dat je je zo naar voelt nu.. Die ontstekingen zijn heel vervelend. Hopelijk is het gauw over.

Vissie: T-Shirt was een groot succes. Viel niet meer veel uit te leggen, al verbaas je je er wel over wat voor domme vragen mensen dan alsnog kunnen bedenken .. (Toppunt: Ben je zwanger?)

Sterrekind: Woensdag wordt dus de grote dag? Spannend! Ben al heel benieuwd of Pepijn gelijk krijgt...

Tanya: Heel veel sterkte.... Hoop dat het niet lang meer gaat duren.

Ben weer min of meer bij met lezen... maar ga nu nog ff liggen. Ben toch nog moe van het weekend en over een uur moet ik de kids weer halen.

Spreek jullie vanavond weer.

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eef, volgens mij was Beebie (bijna) 38 weken. Ze was 1 dag minder ver dan ik. En volgens mij is ze net als Lexi op de 21e bevallen? Bijna 2 weken geleden. Ben benieuwd naar nieuws..!

Miep, fijn weer wat van je te lezen! Gelukkig is alles nog goed en ben je over je dipje heen. Volgend jaar ben je er gewoon weer bij, en junior ook! :)

Ik heb heel eventjes geslapen. Buik voelt nog steeds pijnlijk aan; lopen doet zeer.

Ik ga even vliegen meppen nu Alex met Morris uit is.. (die is namelijk erg bang voor de vliegenmepper - Morris dus, niet Alex ;) )

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Melanie, leuke foto's! Het weer zat jullie ook mee, of niet? Leuk shirt ook! :)

Deel Deze Pagina