Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jaaaaaa daar ben ik weer! :) En met versterking van mijn lieve, kleine meisje: Jayden Nicole. We noemen haar Nicci. Na 11 dagen ziekenhuis mochten we haar zaterdag echt welkom heten bij ons thuis. Ik zal het hele verhaal later vanavond doen. Moet nu eten want om 18.30u moet die uk een happie doen. Ik heb een update gehad van Eef (thanks again) dus ik lees niet bij. Ik hoop dat jullie me dat vergeven. Zou ik 13 dagen moeten bijlezen! Pffff! Tot later!

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    owwwwwwwwww die handjes van harrie.
    Alhoewel... handjes. Hij heeft al flinke handen vind ik zelf als ik de foto's zo zie.
    Ben gek op handjes en vingertjes!

Beebie... goed je hier weer te lezen.
    Jee, 11 dagen ziekenhuis...
    Ben benieuwd naar je verhaal!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo daar ben ik ook nog even. Blij dat ik dat met Kar geregeld heb van die smsjes van Tanya want ik heb het grootste deel van de dag geslapen. Zo na het eten ga ik dat weer doen maar als er bericht van Tan komt dan stuur ik het door - als ik wakker ben tenminste ;)

Volgens mij is de koorts al wat gezakt. De doc is geweest en die heeft me antibiotica voorgeschreven (3x daags en vanmiddag/avond maar vast de eerste 3 dicht op elkaar). Ook heb ik een laxeermiddel en daar begint het ook al een beetje op gang te komen, al zijn het voorlopig dan nog schapenkeutels. Ach, als het er maar uit is.
    Marcel is ook ziek thuis vandaag, die heeft mega hoofdpijn en hing vanmiddag nog over de wc. Dus we zijn samen wel een gammel zooitje. De doc was helemaal verbaasd dat hij zoveel klanten had, hoewel Marcel helemaal geen patient bij hem is. Na ja die wilde ook niet echt geholpen worden dus maakt niet uit. En waar de doc zich ook over verbaasde was dat ik zo weinig enthousiast was toen hij ons complimenteerde over de wolk van een dochter. Ja wat wil je als je de hele tijd zo brak bent, ik kan nu even nergens van genieten, behalve van slapen.

Na ja, nu eerst even eten en dan maar weer ins Bett.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Beebie! nogmaals GEFELICITEERD! Wat goed weer iets van je te lezen. Jemig, 11 dagen ziekenhuis.. ! Ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal. Maar dat Nicci thuis is nu, is een heel goed teken.

Lexi, hopelijk helpt de antibiotica wat. Fijn dat je hebt kunnen slapen. Ik denk dat ik ook zo mat zou reageren als ik me zo beroerd zou voelen hoor. Artsen.. :( Alex heeft ook last van zijn darmen, bij hem op het werk ook, dus wie weet heerst er wel iets. STERKTE voor jullie allebei!

5. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Nu ik eens goed naar de eerste foto zie valt me dat ook op! Valt in het echt reuze mee hoor, hij heeft alleen wel hele lange vingers. We zijn heel erg blij met ons mooie mannetje. Na de geboorte schrokken we wel even want zijn linker voetje stond echt helemaal scheef naar buiten. Is gelukkig redelijk snel bijgetrokken, we moeten nu alleen nog dagelijks masseren.

@beebie; ik ben ook erg benieuwd naar je verhaal! zal vanavond het forum goed in de gaten houden.

@lexi; hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Gr Jacquelien

6. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Gefeliciteerd Beebie! De meisjes gaan hard bij ons forum... 11 Dagen ziekenhuis is niet waar je op hoopt, maar jullie zijn nu weer lekker thuis!

Harrie is echt een plaatje. Hoe zijn jullie eigenlijk bij de naam gekomen. Je hoort het zelden. ik ken een hele aardige Harrie, dus heb positieve associaties met die naam!

Lexi, wel even beter worden jullie tweetjes... Komt nu natuurlijk niet goed uit om ziek te zijn!

Kar, hier gaat het ook af en aan met het weer. Dan weer een zonnetje en dan weer een onweersbui. Het weer is een beetje net als hoe ik me voel: dan weer goed, dan weer belabberd! Haha.

Mijn darm van een huisarts had ook nog eens het verkeerde voorgeschreven voor mijn infectie. Pfff, maar goed dat ze bij de apotheek zo goed opletten. Nu maar hopen dat het snel overgaat en ik minipienie niet besmet.

Ik vind het echt opvallend bij hoeveel het aan het rommelen is. Dagen van voorweeen en dan weer niks. Vreemd hoor. Bij mijn dochter had ik gewoon ineens weeen en was ik bezig. Ook nu heb ik zo onregelmatig voorweeen dat ik eigenlijk nooit twijfel of ik bezig ben. Heb niet eens de neiging om op te meten om de hoeveel minuten ze komen. Zou ik dan zo laat pas gaan bevallen?

7. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Jacqueline, wat hebben jullie een leuke kinderkamer. ik moest die handjes van Harrie nu even bekijken natuurlijk en toen zag ik het! Deze is wel uniek. Errug leuk...

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Update van Tanya:

"De tampon is eruit gehaald, ze stoppen voor vandaag. Het is namelijk nog steeds 2 cm. Om een uur of acht krijgt ze een pijnstiller en slaapmiddel om vannacht uit te rusten. Morgenochtend gaan ze weer verder kijken."

Meid, heeeel veel sterkte! Het klinkt echt heel heftig en naar allemaal.

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pfff wordt kriegelig hier Eva blijft maar jammeren en slapen ho maar en ben zelf dood moe gats even klagen vind het ook zo zielig voor der maar goed kan ook verder niks doen dan ik al doe. bah wat voel je je dan machteloos.

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    ehm... tampon?
    Krijgt ze dan nog steeds alleen maar gel?
    Nog geen infuus met weeën opwekkers?

Jeeee, ik heb het met haar te doen... zwaar hoor!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wietske, sterkte met Eva..

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Blijkbaar wel. Maar als ze alleen van die gel al zoveel weeënstormen krijgt..
    Zou het uitdraaien op een keizersnee? Kan dat wel met haar medicijnen?

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    dan was blijkbaar de boel van onderen nog niet echt klaar voor de opwekking.

Snap zelf niet dat als ze 'al' 2 cm heeft, dat ze dan niet gaan strippen. Wellicht kunnen ze daarmee de boel meer op gang helpen.

Misschien strippen ze haar niet i.v.m. verleden... maar het zou net dat zetje kunnen zijn.

Dit lijkt me dus vele malen erger dan dat wat ik heb. Weeënstorm, vast op bed liggen (tenminste, neem aan dat ze aan de ctg ligt), niet thuis zijn, pijn hebben en er geen f*ck mee opschieten!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Het lijkt mij inderdaad ook geen pretje zeg. :(
    Maar dat van jou ook niet. Bij jou heeft het strippen dus (tot nu toe) niets gedaan?

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee, het is werkelijk waar helemaal rustig bij mij.
    Is ook wel weer even lekker!

16. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Tja, evelien, je kan het niet vergelijke. Hoeft ook niet. Voor jou is het ook vervelend.

Errug vervelend hoor, voor Tanya. Ik hoop dat ze een beetje een goede nacht heeft.

Wietske, vervelend hoor dat je dochter zo blijft jammeren. Het is erg lastig als je zo onmachtig bent om het beter te laten gaan. Bovendien is het voor jezelf als ouder (in jouw situatie) ook heel erg vermoeiend. Eigenlijk net even teveel zo, tegelijkertijd met de laatste loodjes, vind je niet?
    Ik hoop dat je vannacht een beetje kan bijtanken en dat ze slaapt...

17. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Hallo Meiden,

Even lekker bijlezen en ik wil toch op iedereen reageren.

Jacquelien: Fijn dat alles zo goed gaat met jou en je kleine kereltje! Wat een schitterende foto's! Ben jaloers :oops:

Twinny: Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie, lekker genieten meiden!

Sonya: Wat een plaatje zeg! Heerlijk dat ze nu echt thuis is.

TomenJerry: Beterschap met Eva. Fijn dat de APK weer goed was.

Lexi: Beterschap meid! Ook voor Marc trouwens!

Evelieveling: Meid wat ben ik blij voor je dat je weer wat opgeknapt bent en zo heerlijk geslapen hebt. Heb zoveel aan je moeten denken!

Miep: Fijn weer wat van je te horen.. en te horen dat alles goed met je gaat.

Vissie: Heerlijk dat bij jou ook alles goed gaat.

Kar: De bewegingen van de kleine doen mij geen pijn eerder een vervelend gevoel omdat je het dan nu echt overal voelt bewegen. Dat volle gevoel herken ik wel heel sterk.

Silvia: Welkom, leuk dat je hier komt mee schrijven.. al zat je daar zelf waarschijnlijk niet echt op te wachten. Hoop dat de kleine zich snel aan dient!

Pienie: Kan me voorstellen dat je even moest klagen. Je hebt (had) ook wel veel vervelende kwaaltjes zeg. Kop op meid! Komt goed!
    Ben maar blij dat het nog niet zo rommelt.. hopelijk komt het bij jou dan net als bij de vorige in 1 keer en ben je ervan af! Daar teken ik voor!

Sterrekind: WOW goed nieuws. Gefeliciteerd!

Ana: Wat leuk om weer wat van je te horen en fijn dat het zo goed gaat, voor jou komt het nu ook dichtbij zeg... nog maar een weekje!

Tanya: Meid wat heb ik met je te doen.. had zeker voor jou gehoopt dat alles vlot zou verlopen idd ivm je verleden! Heftig zeg, hoop dat het snel doorzet en je je kleintje in je armen mag houden en je dit alles weer vergeten bent! Knuffel!

Melanie: Haha lig hier in een scheur om je t-shirt.. heb even snel de foto's bekeken op hyves. Echt super!

Beebie: Super wat van je te horen en nogmaals Gefeliciteerd. Super naam trouwens! Ben erg benieuwd naar je verhaal.

18. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Wow schrik ik even van mijn ontzettend lange verhaal. Sorry meiden!

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    pff denk dat slapen vanacht er niet in zit, morgenvroeg komen mijn ouders zowiezo oppassen zodat ik dan kan slapen echt zodra ze eruit is is ze vrolijk spelen en wat dan ook, zodra je haar op bed legt jammeren, en we laten haar ook wel steeds periodes huilen en dan om 15 minuten even kijken maar niks zeggen maar ze geeft niet toe aan haar slaap. heb nu net haar bed weer verschoond handdoek onder haar molton gelegd van ze kwijlt zo enorm dat hele bed nat was(teves ook van het zweten) echt pfff wordt nu gek.

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Landa... een lang verhaal... maar ik mis iets.
    De update over je vriend!
    Vertel!

(enne, bedankt voor je lieve sms)

Share This Page