Alle meiden die wat steun kunnen gebruiken deze avond/nacht: ****Dikke knuffel**** Ben morgen weer bij jullie terug!
Eef: Graag gedaan. Ik kon niet op de comp. en moest je echt even wat laten weten! Verhaal over mijn vriend komt zo, moet eerst ff snel de hond uitlaten.. en ik had al zo'n lang bericht getypt.
Hij is vernoemd naar mijn schoonvader, ik vond het toch wel heel moeilijk. Het is een hele gewone naam, maar dat zijnn onze namen ook dus bv een naam als niels of daan zou niet bij ons passen. @landa; jaloers hoef je niet te wezen hoor, nog even en je hebt ook een kleintje! @tomenjerry; sterkte ermee, ik hoop dat ze snel gaat slapen en ophoud met jammeren Hoop voor tanya dat ze het nog een beetje vol kan houden, ik moet er niet aan denken om dit mee te maken. Hoop dat ze snel haar kleintje in haar handen mag houden. Gr Jacquelien
Weer een lang verhaal maar nu over "mezelf" en ik moet het gehele verhaal even kwijt.. Sorry! De afspraak in het ziekenhuis liep allereerst 1 1/2u uit. Toen begon de arts een heel verhaal op te hangen waar wij niks van begrepen. Wat blijkt de info die we vorige week van de verpleegkundigen hebben gekregen bleek helemaal niet waar te zijn en hadden ze ons uberhaupt al nooit mogen geven aangezien ze daar niet toe bevoegd zijn. Hij heeft helemaal geen galstenen! De arts had galstenen juist uitgesloten en weet/wist zeker dat het iets met zijn nieren is maar wat is nog onduidelijk. Ze wilde 10 dagen aankijken hoe de pijnaanvallen zich zouden ontwikkelen aangezien het heel lastig is om een aandoening aan de nieren goed te beoordelen. En je dit niet in een nacht kan bepalen. Nadat we bij de arts waren geweest moesten we alvast bloed en urine onderzoek laten doen, zodat dit morgenvroeg tijd zou schelen bij de Uroloog. Toen weigerde ze bloed te prikken omdat hun dienst erop zat! Ik ben daar in het zh helemaal over de rooie gegaan. Ik kan veel hebben maar nu was het genoeg.. en waarempel binnen 2 minuten werden de onderzoeken gedaan. De arts adviseerde ons een klacht in te dienen tegen de verpleegk. omdat hun handelen vorige week absoluut tegen de regels is. De arts gaat er iig ook werk van maken. Wij denk ik niet, heb geen zin in die rompslomp. Mijn voorgevoel dat het geen galstenen waren was dus gewoon goed. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik het ZH niet geloofde...
Jeetje Landa, dat is nogal een grove fout van die verpleegkundigen! Maar kan me voorstellen dat je er nu ook niet zo'n zin in hebt er werk van te maken. En heel goed dat je zo op je strepen bent gaan staan bij dat bloedprikken! Had je wel willen zien, hihi. Ik hoop dat het niets ernstigs is met de nieren van je vriend! Succes morgenochtend maar weer. Maar hoe is het met jou zelf? Nog gerommel?
Haha ik ben altijd vrij fel, zeker als het om dit soort dingen gaat. Al moet ik zeggen dat ik het normaal gesproken voortaan goed onder controle kan houden. Met mezelf gaat het nu heel goed. Morgenvroeg weer naar de Vk, de laatste keer voor de uitgerekende datum . Ik heb niet meer dat echte gerommel, wel nog af en toe voorweeën die erg heftig zijn maar dat duurt dan maar een uurtje ofzo. Hoe is het met jou, Kar? Is ook lekker aan het rommelen of niet?
Dankje! Wat lief dat je dat post voor ons allemaal zeg! Nu MOET de nacht wel goed gaan voor iedereen!
Lexi: Haha sorry voor de... laten we het houden op een spelfout! Fijn dat het met jullie allebei al wat beter gaat!
Geeft niet hoor, ik vind het al knap dat je de eerste helft van zijn naam kon onthouden. Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik bijv niet zou weten hoe die vent van jou heet, en van de meeste mensen blijft dat ook niet hangen. Na ja, laten we zeggen dat ik het al druk genoeg heb met het onthouden van de juli-mama's om er ook nog gegevens van de juli-papa's bij te onthouden...
Landa, wat een verhaal zeg. Zit je niet op te wachten, vooral in deze periode. Sterkte voor jullie beiden. Zijn er nóg geen juli baby's? Volgens mij moeten we er geld op gaan zetten, haha! Misschien dat dan de eerste zich aandient...
Volgens mij gaan er dan sms netwerken vastlopen boven Nederland als dat gebeurt! Alle satellieten offline omdat alle juli-mama's zo nodig hun sms-buddies moeten smsen, haha!
Als juli mama´s het doen dan... doen ze het GOED! Het valt me trouwens wel op dat er zowel bij de juli als bij de juni mama´s bijna alleen maar meiden geboren worden.. Mijn VK zei ook al dat er maar weinig jongens geboren worden dit jaar.. vreemd.
Ben benieuwd! Weten jullie het zelf eigenlijk wel of ook niet (of heb ik dat gemist)? Ach, zo heeft mijn ventje het later voor het kiezen!
Wij weten wel wat het wordt.. maar in onze omgeving hebben we het tegen niemand verteld... en hier op het forum ga ik het ook niet zetten aangezien er misschien mensen mee lezen.
Knap dat je dat geheim kunt houden hoor! Ik wilde het echt van de daken schreeuwen zodra ik het wist. Ik ben onrustig en ik verveel me KAPOT! Er is niets op tv en mijn buik zit me weer in de weg.. Ga zo maar douchen en op bed lezen denk ik. Morgen weer een dag..