Haha, Kar, alle hoop is op jou gevestigd. Zo sneu voor al die meiden over 15 jaar als er nu geen jongens worden geboren!
Ik verveel me ook, zit maar spelletjes te doen op de comp. Mijn mannetje is voor het eerst sinds hij thuis zit even weg en ik dacht dat ik het heerlijk vond maar moet er echt even aan wennen. Gek eigenlijk. Mbt het geheim houden, wij vinden het echt heel erg leuk dat we nog echt een geheimpje hebben van ons samen. Er is dan ook echt niemand die het weet. Onze vriendengroep heeft wel een hele poule opgezet met het raden wat het wordt en wanneer het geboren gaat worden. Degene die wint.. heeft op de dag van de geboorte een feestje bij hem/haar thuis haha. Ga jij maar lekker even douchen, doe ik zo ook denk ik ook.
Ana, leuk om je hier weer te zien. Ik was vergeten dat wij maar een weekje schelen, het schiet voor jou ook echt op, spannend! Lekker dat je moeder er is, blijft ze lang? Lexi, veel beterschap gewenst! Welke babyfoon heeft je mannetje gekocht? Mispoes, welkom hier, ben je de laatste Juni-mama? Hopelijk duurt het niet lang meer voor je. Eef, ik heb soms last van hyperventilatie en dan neem ik een oxzepam, ik mag er ook 1 nemen voor de opname. Ik weet nog niet of ik het doe maar anders een halve, het idee dat het mag vind ik al prettig. Wietske, huilt Eva omdat ze niet lekker is of wilt ze gewoon niet slapen? Sterkte, ik snap hoe machteloos je je kan voelen. Pienie, hoe heet jouw dochtertje eigenlijk en heb je fotos? Ik ben een beetje nieuwsgierig. Miep, kan me goed voorstellen dat je 3 dagen je k*t hebt gevoeld. Vond je vriend het niet vervelend om je alleen en verdrietig thuis te laten? Melanie, geweldig dat shirt! Jacquelien, wat een mooi mannetje en ik vind zijn naam super! Beebie, wat heerlijk dat jullie thuis zijn! Fotos! Kar, wil je Tanya een dikke knuffel sturen? Landa, kunnen jullie niet naar een ander ziekenhuis? Ik vind dit toch wel een fouten. Ik heb de laatste 2 nachten weer heel erg veel last van maagzuur, het loop s'nachts zo mijn mond in, heel vies. De fles Antagel is op en om voor 2 nachtjes een nieuwe te kopen, ik eet nu veel rennies maar dat help niet echt. Vandaag wel op mijn eten gelet dus hopelijk heb ik vanacht geen last.
Lekker dan... dacht dat meneer sinds de 20 weken echo al was uitgehuwelijkt... nu wil ie ze weer uitkiezen! Tssss
Hebben wij ook aan zitten denken maar de arts heeft in feite geen fouten gemaakt.. En waarschijnlijk duurt het in het andere ziekenhuis nog langer voor we uitslagen etc hebben, want dan begint het riedeltje weer van voor af aan. De volgende keer gaan we in ieder geval wel naar een ander zh. Dit was namelijk al niet onze favoriet maar aangezien ze in 1e instantie dachten dat hij blindedarmontsteking had.. was er haast bij geboden om in het zh. te komen.
jody..ik heb nog steeds mn foontje niet..misschien moet je toch een back up zien te regelen hoor..ben erg bang dat het niet helemaal goedgegaan is bij die stupid kruidvat! meiden, welterusten allemaal, knuffel voor wie er eentje nodig heeft, ik denk aan jullie (tussen het slapen door hihi) en ik duim voor jullie
Hallo dames, Allereerst wil ik je bedanken dat jullie zo met Tanya meeleven. Ik heb de afgelopen 3 dagen echt super respect gekregen voor de zwangere. Ik wist natuurlijk dat het geen pretje is om een kleine op de wereld te zetten, maar om Tanya zo bezig te zien is toch iets om trots op te zijn. Maar goed. Vandaag (maandag) is dus de tweede poging gestart. Ongeveer een kwartier na het inbrengen van de tampon (zo noemen ze dat hier. Het is een stripje met het zelfde spul als gel. Alleen kan dit 12 uur blijven zitten) begon het al te rommelen daar binnen. Het gevolg was dus weer een weeënstorm met 50 sec een wee en dan 50 sec "rust". Hier was Tanya al bang voor, maar toen ongeveer 4 uur later werd gekeken was er 1 cm meer ontsluiting. We hadden toen nog een beetje hoop dat we vandaag nog met Ukkie samen zouden zijn. Toen ze om een uur of 6 nog eens gingen toucheren (op verzoek van Tanya zelf) bleek dat het dus nog steeds 2 cm was. De verloskundige (deze was echt heel aardig, die van vanmorgen had bijna een knal van Tanya te pakken) heeft toen overlegt met de gyn die dienst had. Toen is besloten om de tampon te verwijderen en Tanya een combi te geven van pijnstiller en slaapmiddel. Morgenochtend is er een dagelijks overleg van de gyn's en dan word er beslist wat er gaat gebeuren. Dit kan alles zijn tussen ga maar naar huis en we wachten het natuurlijke proces af tot een keizersnee. Verder is Tanya vanmorgen geprikt voor de bloedverdunners en, anders dat de internist zei, bleek dat haar bloed toch te dik was. Ze ligt nu aan een infuus met Heperine. Ik las ook ergens ( toen ik bij las) of ze niet gestript kon worden of de vliezen gebroken konden worden. De verloskudige wilde dit vandaag niet doen, omdat Tanya zo bek af was van een hele dag een storm op haar baarmoeder. Tijdens de ctg's die ze vandaag heeft gehad (ze ligt gelukkig niet constant aan dat ding) bleek dat de Ukkie het wel naar zijn/haar heeft. Flink aan het bewegen. Dus, we moeten morgen maar afwachten. Om ongeveer half negen weten we wat het plan de campagne wordt. Heel veel sterkte voor diegene die nog moeten en heel veel plezier voor diegene die al van hun ukkie kunnen genieten. En ik moest jullie allemaal een dikke knuffel gegeven van Tanya, waar ik hartstikke trots op ben. groetjes, Marc
Wow Tanya en Marc wat een heftig verhaal. Veel sterkte samen, jullie kunnen het. Hoop dat jullie vannacht allebei wat kunnen slapen en er morgen weer tegen aan... en dat het eindelijk doorzet! Dikke knuffel! Ik duim voor jullie!
Hai, heb je een pb gestuurd met mijn hves, staan foto's op. Zal straks even kijken of ik foto's in mijn album kan zetten. Ze heet Lucy en is écht een lieverd! Haha. Vind het lastig om er een leuke naam bij te zoeken, dat het een beetje bij elkaar past. Maar die naam verklap ik natuurlijk nog niet (heeft mijn man meer besloten dan ik, ik kwam er deze keer niet uit). Hoe is het vannacht gegaan met het maagzuur? Goedemorgen aan de rest. Al nieuwtjes? Ik vind het wel spannend worden hoor. Vanaf nu moet het toch eigenlijk babys gaan 'regenen', maar het blijft nog zo stil... Iedereen goed geslapen? Ik redelijk. Moest errug lachen. Mijn man lag vannacht te dromen en te praten. Zo lief, zijn hoofd loopt blijkbaar ook over dus hij liep te kletsen over dat mijn zus dezelfde geboortekaartjes had als wij. Ik natuurlijk een heleboel doorvragen en hij maar antwoorden. Mijn zus is alleen helemaal niet zwanger!
Goedemorgen meiden, allemaal nog "lekker" aan het slapen? Haha Pienie, schitterend wanneer iemand praat in z'n slaap en zeker wanneer er ook nog wat verstaanbaars uitkomt.
Marc, heel erg bedankt voor je update, ook al zal je dit nu vast niet meer lezen. Ik heb het vreselijk met Tan te doen. En nu ook nog haar bloed wat weer te dik is... het zit haar niet mee! Ik denk aan jullie en ik hoop dat jullie je kleine uk snel in jullie armen mogen sluiten! Kus!
Whoehoeeeeeeeeeeeeee Het was een nacht... die ik normaal alleen in films zie! Jemig... het fenomeen slapen kende ik eigenlijk alleen nog maar van voor de zwangerschap! Maar mijn god... het bestaat nog! Ik ben rond 12 uur echt als een blok in slaap gevallen. Ik werd rond 5 uur wakker, heb geplast en volgens mij hooguit 3 bladzijden uit mijn boek gelezen en ik ben met het licht aan in slaap gevallen. Heb Jerry vanmorgen niet weg horen gaan. En om 8 uur werd ik pas wakker. Dus... zo'n beetje 8 uur slaap! Voel me ook echt top nu! Hoe is het verder bij jullie?
Evelieveling: Geweldig meid, kun je wel even gebruiken! Ik ga nu douchen.. zo naar de vk en vriendje is al naar het zh.. Tot straks!
Ja, he, Landa, zo heb ik nog eens vermaak tijdens de nachtelijke uurtjes wakker liggen! Tanya/Marc, wat pittig voor jullie beiden zeg, zo'n bevalling. Ik vind wel dat je erg lief over haar schrijft, je bent vast een goede steun voor haar (ook al voelt het voor de man soms als machteloos toekijken). Fijn ook dat jullie ons zo op de hoogte houden. Sterkte voor vandaag en alles wat komen gaat...
Haha, Evelien, hoe langer jij zwanger bent hoe beter je gaat slapen... Zo kan je beter nog even zwanger blijven... Dit was zonder slaappil toch?
goeimorgen ff snel berichtje moet zo met Eva naar de ha. we hebben gisteravond een behoorlijke tijd lopen te klooien. 22.30 sliep ze eindelijk maar ik lag net in bed 23 uur weer gehuil. dus eruit en we hadden maar besloten dat ze maar bij ons moest slapen. nou ze lag bij ons een bed eerst ff jammeren en steeds zoeken of we er nog waren maar toen eindelijk onrustig slapen. wij ook eindelijk slapen maar met zo'n kleintje ertussen durf je je totaal niet om te draaien. vanacht is ze een aantal keren wakker geweest waarna ze boven op pascal ging liggen om daar verder te slapen. haha maar ze heeft nu dus nog hoge koorts en blaft als een gek waarna ze lucht zit te happen dus eerst maar longen luisteren voordat het een longontsteking wordt(ben ik zelf super gevoelig voor) dus voor nu was dit het even. Marc dikke knuffel aan Tanya en jullie kunnen het. groetjes
Succes bij de huisarts. oed dat je er bovenop zit, voor ze nog zieker wordt... Vervelend voor jullie hoor (zij zo ziek, jij die niet kan bijtanken...) Laat je even weten wat de HA zei?
tuurlijk kom ik het melden, en lastigste is nog heb buikpijn:S mag nu nog wel even blijven zitten eerst eva beter
Landa, succes bij de vk. En wat een verhaal over het ziekenhuis... jeee, dat ze zo falen bij je vriend. Niet normaal. Nogmaals sterkte voor hem! tomenjerry, beterschap voor Eva. Hoop dat ze er bij de huisarts wat mee kunnen!