Wauw Chantal wat een verhaal zeg! Was je nog maar 32 weken dan? jee wat gaat de tijd snel dan zeg..Ja dat lijkt me ook wel erg vroeg om thuis te bevallen, maar als ik het zo lees/hoor is het eigenlijk een hele mooie bevalling geweest en is alles goed gegaan toen.. Jammer dat ze nog eventjes in de couveuse moest, maar gelukkig zijn jullie nu thuis en is alles toch op zijn pootjes terecht gekomen..Nogmaals heeel erg gefeliciteerd en inderdaad..mocht je tijd hebben, plaats dan even een foto
leuk idee van die top 40..al vind ik er zelf weinig aan momenteel, dus heb ik niks persoonlijk met die nummers van nu... de krant wil ik wel graag bewaren!
dan kom je een stuk hoger op de bevallingslijst. Jouw ukkie is dus eerder op de wereld gekomen dan het ukkie van Lexi. Jeee, iedereen maar zeuren om foto's Ik heb de foto's lekker al gezien
hoi hoi ben ik weer ja niva idd vervelend maar ik krijg niet iedere keer een echo alleen wel drie keer per week een inwendig onderzoek i.v.m. me baarmoedermond die al aardig verstreken is als me bloeddruk zo hoog blijft of nog meer stijgt naar de 160/95 of hoger dan wordt ik opgenomen en ingeleid omdat ie te veel schommelt en de gyn vertelde mij trouwens dat ik dan bij het begin van een inleiding een maagtablet van beneden krijg want dat zorgt voor ontsluiting en en verweken van je baarmoeder best raar liefs jessica
Chantal: Bedankt voor je verhaal, daar zaten we al met spanning op te wachten . Heerlijk dat alles nu goed gaat! Nogmaals GEFELICITEERD! Marc: Wat ben jij een vent! Zoals je over Tanya praat. Gelukkkig heeft ze veel steun aan jou, want dat kan ze wel gebruiken nu. We blijven in gedachten bij haar en hopen dat jullie snel die kleine gezond in jullie armen mogen houden! Niva: Vervelen; ja hier ook. Telefoon; komt vanzelf wel. Gewicht kleine; werd vandaag weer op 8 pond geschat bij 40 weken. Bloeddruk; geen idee, maar is toch een mooie zo? Alles klaar staan?; dat vroegen ze mij ook 2 keer (!) vandaag bij de vk? Wat zou het betekenen???? Tomenjerry: gelukkig niets ernstigst. Jessica: wat vervelend voor je om telkens naar het ziekenhuis te moeten. In elk geval houden ze je goed in de gaten. Ik: net terug van de VK. Weer een goede APK. Bloeddruk 110/70. Dus vrij stabiel. Kleine was weer gegroeid, hoeft zich alleen nog maar af te zetten !. Heb even gevraagd over mijn 'bultje'. Het kon een kliertje zijn, ze wilde wel even kijken, maar dat hoefde van mij niet zo hoor. Als het meer pijn ging doen, dan moest ik wel contact opnemen (maar heb het gevoel dat ie iets kleiner is geworden), ze zouden anders na de bevalling wel even kijken. Dus ik zeg: Ja, het is dat toch al 1 grote rotzooi daar ! Ik ga me er niet te druk overmaken. Gisteren ananas gegeten (na het berichtje van Kar heb ik het hart er toch maar grotendeels uitgesneden ), bitterlemon gedronken en sex gehad. Maar nog geen baby hoor! Bovenstaande zaken zijn dingen die ik allemaal erg lekker vind, dus ik kan er nu met een gerust hart van genieten !
ja ik ben ook wel behoorlijk aan de sex! alleen manlief vind het best wel eng die heeft het idee dat die kleine zijn ding zogezegd voelt hahaha maar bij mij ook nog geen teken van komen
Hahahaha! We hebben het toch echt goed gedaan hoor; ik ben klaar gekomen en hij ook (in mij). Wat kunnen we nog meer doen? Ik heb echt geen zin in nog een week helemaal alleen thuis en niets kunnen doen....
Hey Kar, Ik heb net weer bericht gekregen van Marc over Tanya, even kijken of dat ik dat moet posten of dat ze dat zelf doen. Maar ik ben wel weer zodanig opgeknapt dat ik het weer kan terug overnemen hoor! Bedankt voor al je doorgeef-posten zeg maar! Fijn trouwens dat je goed geslapen hebt en dapper dat je nog met de hond bent wezen lopen! Die pijn alsof je ongesteld moet worden daar begon het bij mij ook mee maar ja als je daar al langer mee loopt weet ik ook niet of dat wat betekent... Hou ons op de hoogte! Nu even verder lezen! Grtz, Lex.
Nee helaas moet je dan dus JUIST aan die kant voeden dus vooral door die tepelkloof nogal pijnlijk bij het aanleggen. Maar goed, ik ga dapper door, en de meid heeft er volgens mij geen last van. Die heeft alleen last (gehad?) van regeldagen, ze wilde namelijk vreselijk veel gevoed worden de afgelopen twee, drie dagen. Maar schijnt normaal te zijn.
hmmm... daaruit maak ik op... dat mama is geworden... Want dan zal ZE toch naar huis moeten komen om het te posten
Hahaha jody ..leuk verhaaltje maak je er weer van Fijn dat het ook bij jou allemaal goed lijkt. De bloeddruk is inderdaad wel gewoon oke, maar ik heb vanaf het begin 120/70 gehad..dus ik was eigenlijk wel nieuwsgierig wat het is dat je bloeddruk laat zakken (ik dacht namelijk altijd dat je dan een soort van uber-relaxed was..dus hoe relaxeter..hoe lager je bloeddruk hihi) Ook hier ananas gegeten..Wel grappig, mijn ouders hadden jubileum van zoveel jaar gertrouwd. Zet ze een grote schaal ananas op tafel. dus ik vraag heel subtiel of haar geduld op is ofzo..Zij heel onschuldig: "nee hoor, hoezo?" Haha heb ik haar het ananas verhaal maar even verteld. Vanaf toen mocht ik de ananas niet eens meer aankijken (mijn ma denkt nog dat 40 weken ook echt 40 weken is en niet eerder!) Sex: Geprobeerd hier..dat gaat met geen mogelijk meer..Vriendje komt er maar een klein stukje in en dan houdt het op....Begint ook zeer te doen dan trouwens..Vrij irritant want ik heb nog steeds wel heel erg zin (ik droom er zelfs over haha) Lijkt me geweldig dat dat bij jullie nog wel gaat Jody! Ook prettig voor je mannetje trouwens . Over "mannetjes"gesproken .. Ja wat is die Marc lief he? Mijn vriend is ook enorm lief..maar ik vraag me af of die zich in geval van nood hier in het hol van de leeuw zou durven/ willen begeven om jullie (zo uitgebreidt ook) op de hoogte te brengen. *respect* voor marc.
Twee berichten van Marc over Tanya: Om 9.36 uur dit: "Tanya heeft net wat tegen de misselijkheid gehad. Ze heeft vandaag al 8 keer overgegeven. Als ze zich beter voelt gaan we naar huis en gaan we wachten tot het vanzelf begint." En om 12.57 dit: "Staan net klaar om weer naar huis te gaan. Tanya is weer helemaal opgeknapt." Zodra er meer is dan laat ik het weten. Maar Tan kennende zal ze of zelf wel even online komen en anders Marc achter de pc schoppen Nu maar hopen dat de ellende een beetje voorbij is voor haar!
Oeh oeh oeh LeXxX wat maak je het spannend! Ik vind het knap dat je je zo groot houdt voor je meisje hoor, moet enorm pijnlijk zijn, die boobs. En zoals je je erdoor heen slaat: petje af! (ik heb er geen op, maar als ik er een op had zou ik hem af doen..)
Daar sluit ik me bij aan! Zo'n lang verhaal.. En inderdaad, hij praat zo liefdevol en trots over Tanya!
Weer even flink bijlezen. Als ik iemand vergeet: sorry. Vissie, balen dat je huisarts er niet is. De gedachte dat er iemand vertrouwds bij je bed staat is wel fijn. Maar als je bezig bent maakt het volgens mij geen bal meer uit. Jessica en Jody: waar jullie zin in hebben... Zodra ik even niks hoef lig ik te tukken! Bovendien even geen polonaise daar beneden (misschien ook door die blaasontsteking, aambeien en candida infectie...!). Manlief mag er amper naar kijken! Wietske, dan lijkt het toch wel een beetje mee te vallen met je meisje. Als het inderdaad nog 2 weken aanhoudt is dat wel lastig voor jullie allemaal. Ik hoop dat het snel beter gaat. Niva, ook mijn bloeddruk is gezakt. Weet de verklaring niet, maar mijn VK gaf aan dat mijn bloeddruk wel duidelijk maakte dat ik niet héél snel zou gaan bevallen. Nu heb ik altijd een lage bloeddruk, dus ik weet niet of her daardoor komt of doordat het naar beneden is gegaan. Ach, ik loop sowieso liever door tot het weekend. O ja, die schatting van het gewicht is ook echt niet meer dan een schatting. Mijn dochter schatte ze destijds op 7 pond en ze was ruim 6,5 (klopte dus redelijk). Nu zeggen ze dat het groter is (dát voel ik zelf ook!) maar dat het niet over de 7,5 heen zal gaan. Ben benieuwd. Chantal wat een verhaal zeg, die bevalling van jou. Achteraf zou ik wel schrikken hoor (maar wel fijn dat je het dus thuis hebt kunnen doen). Je klinkt heel sterk en stabiel ondanks de onrust sinds de geboorte van je dochter. Knap hoor. Ga maar lekker genieten van elkaar nu ze thuis is...
He Tanya, wat jammer.. (Wel fijn dat je weer opgeknapt bent natuurlijk!) Hoop je nog even online te zien straks! Maar doe vooral lekker rustig aan met zijn tweetjes!
Meid wat een relaas! Waarom als je met 32 weken had moeten worden opgenomen hebben ze dat dan niet gedaan? Hadden ze het niet gezien? Nou ja als je thuis wilde bevallen dan is dat misschien een geluk bij een ongeluk? Ik ben ook een van de vroege bevallers (valsspelers) volgens mij ongeveer gelijk met jou maar dan ongeveer een kilo zwaarder (de kleine dan) dus wij mochten wel die avond al naar huis. En bij mij was het ook een meid!
Lexi en haar wurm (geen ukkie, want ze wurmt zoveel met haar lijffie dat we haar wurm noemen) willen best een plaatsje opschuiven hoor!
Hier ook nog veel zin - en regelmatig seks. Maar ook hier een man die het eng vindt; hij is vooral bang om mij pijn te doen. Wel lief...
Dikke pret die bloeddruk zeg? Maar niet heus! Heb je aldoor al hoge bloeddruk of nu aan het einde pas? En wat een malle pil dan dat die via onderen je maag in moet voor het verweken van je baarmoeder...?