Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    pffff. vreselijk... door zo'n hel heen en dan alsnog moeten wachten tot het vanzelf begint.
    Zie je weer dat het lichaam niet te dwingen valt.
    Dus sex, ananas, wonderolie, kinine, wandelen... denk dat het weinig uitmaakt als je lichaam er nog niet klaar voor is.

Ik heb het zo met haar te doen.

marc is idd. een lieverd.

Jerry zei dat ie ook wel hier wat wilde schrijven. Maar ik heb gezegd dat ie het alleen mag doen als Kar en/of Landa niet te bereiken zijn ;)
    Hij heeft genoeg plaatsen waar hij het neer mag zetten, maar wil hier eigenlijk de eer geven aan 1 van de meiden die altijd zo lief meeleven... stom he?

2. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Hoe snel wordt er hier geschreven? Steeds als ik een bericht tik en ik kijk terug merk ik dat ik de helft alweer heb gemist!

Fijn dat je bent opgeknapt Tanya. Ik hoop voor je (jullie) dat het straks gewoon goed start en in 1x doorzet...

Lexi, knap hoor dat je ondanks je borstontsteking gewoon blijft voeden!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje, dus Elin en Nicci zijn alweer bijna 2 weken oud! :confused:

Missen we vandaag iemand? Ik wil nieuwe baby's! (Liefst mijn eigen natuurlijk maar ik neem ook genoegen met een andere forum-baby..)

Hopelijk morgen Sterrekind's kleintje! :)

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee helaas kan je dat er niet uit opmaken... Klonk meer alsof het nog steeds ellende was en ze nog steeds geen vooruitgang boekten... :(

5. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, Kar, ik vind het ook lang duren hoor. Wie werpt zich op als de eerste julie mama?!

Evelien, waarom wil je man dat dan? Vind het nl wel lief klinken!
    Ik denk dat als ik bezig ben/bevallen ben mijn man amper weet hoe hij hier moet komen. Hij weet heel goed van mijn forumverslaving hoor, maar het idee om hier even te posten zal hij niet hebben denk ik...

6. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Morgen is Sterrekind aan de beurt. En de dag daarna jij Kar. Gewoon netjes op de uitgerekende dag!

Het gaat hier nu idd. snel met de berichten. Lijkt wel of iedereen online is. Alhoewel... ik mis er nog genoeg hier ;)

Sex... ik vind het zo moeilijk om nu een standje te vinden waarin ik het ook echt lekker vind en waarin ik het ook echt kan volhouden.
    Ik erger me gewoon aan mijn walvislichaam tijdens het sexen. En daardoor denk ik dat Jer mij nu ook niet mooi vindt en daardoor heb ik gewoon geen zin meer in sex.

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik wil wel maar of ukkie wil, ben het nu goed zat

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hmpfz..ik ben jaloers :evil:

Ander standje? ..Ja dat we dáááár niet opgekomen zijn zeg! (haha)

Nee dat werkt dus ook niet...Ik zou niet weten welk standje we nog zouden kunnen priberen om het wél aangenaam te maken. Maar inderdaad zoals pienie al zei..misschien komt het ook door die blaasontsteking..dat t toch eerder pijn gaat doen enzo? (maar hij komt ook echt niet verder dan een stukje..da's bij jullie niet zo?)

9. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Tanya: wat rot voor je..aaaaargh ik zit hier gewoon bijna van pure frustratie op mijn hand te bijten voor jullie. Ik vind het zoooo knap hoe je je hier doorheen slaat..die weeenstormen lijken me echt verschrikkelijk voor je!! Straks begint het echt en dan ben jij al helemaal uitgeput en doodop..Sterkte meid!!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dankje!
    Maar groot houden, ach het moet wel. Want behalve dapper ben ik ook erg eigenwijs en aangezien ik vastbesloten ben om borstvoeding te geven en daar een succes van te maken zal ik nu wel even moeten doorbijten!

11. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    pienie... hij wil de hele wereld laten weten dat ie papa is geworden. En hij vindt het zo geweldig dat ik zoveel steun aan jullie heb.
    De sms'jes die ik heb gekregen toen ik weer zoveel pijn had, het kaartje toen we geen internet hadden, de briefjes...

Hij is nu ook een soort aan het 'pushen' dat ik de updates aan Karlijn doorbel i.p.v. sms.

Ik heb bovenin mijn internet explorerbalk een koppeling gemaakt wat automatisch naar dit topic gaat. Ik sta standaard ingelogd. Dus hij kan zo naar dit topic toe en wat posten.
    Maar heb het hem nu verboden om hier te lezen i.v.m. mijn banner en omdat ik hier open en bloot over het geslacht praat.
    Als ie het wel doet... sja... dan moet ie het zelf weten!

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goed zo lexi dan gaat het ook lukken ook met zo'n instelling

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow en Wietske, succes met je dochter...

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    die slaapt nu eindelijk sinds 11 uur en niet wakker te krijgen hiephoi

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Kan door je blaasontsteking komen inderdaad. En als het pijn doet is het nooit goed natuurlijk. Ik merk wel dat mijn buik hard wordt, ook niet echt aangenaam. En junior houdt zich een tijdje heeeeel stil na afloop. Ben altijd blij als ik hem dan weer voel. ;)
    Bij mij geen problemen maar baby is nog niet in mijn bekken ingedaald, al weet ik niet of dat verschil zou uitmaken eigenlijk..

16. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Niva, het is vooral dat ik me niet erg charmant vind met een lijf als een gestreepte zeekoe en dan nog eens de gedachte dat ik een blaasontsteking had en mijn man kan besmetten met de candida infectie. Ik weet niet of je hierdoor echt sneller pijn hebt ofzo, maar het is voor mij niet de omstandiheid om even te genieten van seks.
    Haha, en laatst had ik ook nog roodvonk, dus mijn tong zat onder de rode bulten. Mijn man wilde toen even echt helemaal niks meer van mij! Hahaha...

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    lexi, ik ben even benieuwd... wat doet er nu meer pijn? De ontsteking of de kloof?
    Want de ontsteking hoort toch alleen rot te zijn (met de koorts en het algehele zwakke gevoel) maar toch niet pijnlijk bij het aanleggen en voeden?

18. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Ik weet niet of het echt verschil uitmaakt, Kar. Maar voor mij is de gedachte alleen al voldoende! Haha. Er zit echt zo weinig ruimte dan tussen... Muts ben ik hè?!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb je bij zo'n ontsteking niet een hele harde borst? Dat lijkt me toch ook vrij pijnlijk.
    Ik vind het trouwens ook knap dat je zo goed volhoudt Lexi! Ik weet niet of ik het niet allang had opgegeven..

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pff nou hier ook geen sex hoor... En voor ons wurm geboren werd had ik blaasontsteking dus ook niet supervaak (helaas) dus voor het laatst de zondag voor de geboorte. Geen idee hoe lang het nu nog duurt... :(

Share This Page