tomenjerry, oeps, sorry dat ik er overheen heb gelezen... Maar fijn dat alles ok was! Niva, jij ook weer goedgekeurd, netjes hoor! enne bij mij was de bloeddruk ook lager dan de vorige keer. van 120-80 naar 110-60. Was geen probleem zei ze... Kar, vervelen... tja wat kun je daar eens aan doen? Ehm... domme spelletjes op het internet? (werkt bij altijd wel goed...) Evelien. de krant ga ik denk ik wel bewaren, de test heb ik al lang niet meer, ik heb er een paar foto's van. Maar ik vind het gewoon een beetje viezig om die test zelf te bewaren... Die is al lang weggemikt... Chantal, wat een verhaal. Je bevalling klink inderdaad best goed. Maar hoe kwam het nou dat ze zo weinig woog? je was toch al over de 32 weken heen??? Tanya, wat een toestand, dan ga je er vanuit dat je heel binnenkort ukkie in je armen hebt en dan verloopt het zo... Ik heb het echt met haar te doen! Jessica, vervelend zeg die hoge bloeddruk. Nou jij hoeft je in elk geval niet te vervelen, als je om de dag naar het ziekenhuis moet... lekker slapen (voor degene die een dutje gaan doen...)
ik ben (een gedeelte van) mijn slijmprop zojuist verloren. Kan niet missen, ik heb nooit 'rare' dingen aan mijn papiertje en nu dus wel hè? Maar ja of ie helemaal weg is of maar een klein stukje, tja dat weet je nooit. en men zegt dat het op zich niks betekent, dat het nog wel makkelijk 2 of 3 weken kan duren. Maar toch.... Ik heb nu wel steeds een harde buik, doet geen zeer hoor.... maar wel anders dan anders zeg maar... ik krijg het er gewoon een beetje warm van...
Bel ik net voor de uitlsga van de urine naar huisarts.. "nou er zit niet echt een ontsteking maar wel een beetje. een soort van verontreiniging zeg maar" ik: 'volgens vk zat er beginnende blaasontsteking" Zij: Nou de dokter wilde er nu iig even niks aan doen, dus ik zou zeggen maar lekker veel drinken.. Ik: Hmpfzzzzz Lekker dan..ik voel toch echt die pijn nog, ben bijna 38 weken zwanger (en zit dus écht niet te wachten op blaasontsteking) en de Vlos zag een ontsteking en dan "wil ie er gewoon even niks aan doen nog" Ook raar trouwens: niet echt een ontsteking, maar wel een beetje. een beetje verontreinigd zeg maar <- wat moet ik me dáár nou bij voorstellen dan? Dat ik niet vaak genoeg plas (ik plas elk half uur bijna) .. He bah!
nee hoor, ik ben op visite geweest bij een collega. Ik heb (nog) geen behoefte aan dutjes overdag. Jij wel?
Oehw dan schrik je wel eventjes he? Dat is toch wel éen van de signalen dat de bevalling zich in ieder geval aankondigd..Maar inderdaad, dan kan het nog wel twee weken duren ( Maar in elk geval wel lekker, en spannend enzo dat de eerste tekenen zich voordoen..toch?
Hè, bah Niva, daar heb je helemaal niks aan hè? aan zo'n antwoord... Ik heb ook geen idee wat je ermee moet.
Nou ja, niks dus Maar wel irritant, van die halve dingen..halve kwaaltjes, halve ontsteking en zo'n half antwoord hihi.. Nou ik ga soms rond uurtje of half 5 even liggen op bed, tv kijken, maar niet slapen..dat lukt me overdag gewoon niet.. Doe jij nog gewoon de huishoudelijke dingen enzo?
Het wordt zo echt hè? En dan denk ik wel van..hmm zou hij (of zij) echt nu al komen? Terwijl het vanaf vandaag heel 'normaal' is om te komen... Ach, al blijft 'ie nog 2 weken zitten, dan vind ik het ook best hoor (zolang ik me maar net zo fit blijf voelen)
Wat een reactie van haar. Daar heb je echt niets aan. Als je (veel) pijn houdt zou ik ze gewoon nog eens bellen en zeggen dat je toch echt wilt dat er wat aan gebeurd! Ja, ik heb echt een supervent (als ie wilt ). Een echte eigenwijze donder en straks heb ik er twee ! Ik heb ook sinds gisteren slijm bij het afvegen. Is dat ook van de slijmprop of heb jij dat echt anders vissie? Ik slaap ook niet smiddags hoor, blijf smorgens wat langer liggen en dan gaat het goed.
Ja, stofzuigen wassen strijken etc. Verder komt er eens in de 2 weken iemand poetsen. Dus echt heel veel doe ik zelf dus niet. Ik ben niet zo'n poetser, nooit geweest eigenlijk. Die nesteldrang is ook aan mijn neus voorbij gegaan. Och het moet wel een beetje opgeruimd zijn, maar dat is het dan wel. Ik probeer 's middags ook wel even lekker languit op de bank te liggen. (wij hebben geen tv boven, en dan vind ik het een beetje saai. Ook de wekkerradio doet het niet goed.)
Jody, ik heb inderdaad een kwak slijm aan mijn papiertje, met en beetje rozig erbij. (sorry voor de onsmakelijke details) Dat heb ik normaal nooit! Dus is het volgens mij daarvan... Bij jou vast ook wel hoor. Ik weet niet of je het vaker hebt?
dat slijm is denk ik gewoon veel afscheiding Jody..(wat weet ik daar nou van, alsof ik 't heb gezien en arts ben haha) Die slijmprop ben ik toevallig zaterdag verloren. Ik ging plassen en zag ineens een hele grote witte vlok in mijn urine. twee weken geleden ook al zoiets, maar toch anders. En volgens mijn vlos maak je gewoon een nieuwe aan (apart he?) Bij mij zat er geen bloed bij, maar dat kan dus wel.. Hihi, ik ben ook niet zo'n huishoudelijk wonder hoor..'t is dat het moet! Ik moet zeggen nu we een vaatwasser hebben gaat het huishouden me wel een stuk gemakkelijker af..die vreselijke vaat zit me iig niet meer de gehele dag achter! Ik zoek op youtube naar watebevallingen, maar ik kan niks vinden..effe verder zoeken dus nog tot zo
Niva, ik kreeg altijd de tip om cranberry sap te drinken. En tegenwoordig verkopen ze dat in flessen bij de meeste supermarkten. Ik had toen gewoon een paar literflessen gekocht, best lekker spul en als het dan ook nog helpt? Andere zure dingen zijn ook goed, zoals sinaasappelsap (liefst zonder suiker).
heb de rust niet om te liggen vandaag. Wil gewoon nog van alles doen. Cranberrysap is idd. erg goed tegen beginnende blaasontsteking. Weet iemand goede oefeningen om bovenarmen en kuiten te trainen? Mijn bovenarmen zijn huge geworden. Moet daar dus vet verbranden want alleen spieren kweken maakt ze wel 'stevig' maar ook dikker. En mijn kuiten... ik vrees dat ik straks mijn dure leren paardrijlaarzen niet meer aankan. En gezien deze trut zich alweer heeft opgegeven voor een wedstrijd is het toch wel noodzaak dat het zo snel mogelijk in vorm komt...
Leuke link: http://nl.youtube.com/watch?v=Xath6kOf0 ... ed&search= Ja klopt Lex, ik neem al jaren af en aan van die capsules maar t helpt gewoon niks..En vitamine C..tja..maagzuur en sinaasappels? Ach ik ga er niet dood aan..en zoals vriendje altijd zegt: if it doens't kill you, it makes you stronger!
Bij mij ook geen bloed of iets, alleen veel, heel helder slijm. Heb ik anders geen last van. Heb even gemist waar de cranberrysap goed voor is....