Moet nog verder bijlezen maar heb de foto's gezien! Ze lijkt helemaal niet dysmatuur.. Echt een poppie! Prachtig kindje Chantal, heel goed gedaan! Dat mondje als ze huilt... *smelt* Zonder tanden.. *smelt*
Sterrekind: HEEL VEEL SUCCES morgen! Pienie: ach nee... Weer iets erbij! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Maar even bekijken met de VK ja. Wie weet hoeft je meisje helemaal niet 'weg'. Maar het is wel het ene na het andere bij jou. Dikke *KNUFFEL* van mij!
Sterrekind: succes morgen! Ik hoop voor je dat alles goed verloopt en je snel je kindje vast kunt houden... en dus eindelijk de 1e officiele juli-baby
Sterrekind: Heel veel succes morgen! Zet m op... we zitten te wachten op de enige echte 1ste juli baby! Pienie: Sorry voor je verhaal... ? Doe normaal zeg, ook voor jou is dit forum bedoelt... Ik vind dat je heel wat te verduren hebt hoor, dus klaag lekker! Ik zou voor je eigen gemoedsrust inderdaad wel even de VK vragen wat te doen. Sterkte!
Je mag ook wel wat plaatsen hier. Dan zet ik ze wel inb mijn album als ik er aan toe kom. Is dat een idee?
Kom nog even mijn bed uit om Sterrekind succes te wensen. Op de rest reageer ik morgen. Pienie, ik doe net of ik die laatste zin van je niet heb gelezen. Kom nou toch... dit is net zo goed jouw forum/topic! Jij mag hier gewoon klagen! En het lijkt me ook niet meer dan logisch dat je hier flink van baalt! TRUSTEN! Tot morgen! (beebie, ik zet de foto's morgenochtend neer!)
Lekker slapen Evelien... De laatste nachten gaat het steeds beter, hou dat vast! Dank je voor je reactie. De anderen ook. Morgen weet ik zeker of ze de waterpokken heeft, dan moet het toch echt duidelijk zijn.
Wie is ook alweer onze spaanse mama-to-be? Ik lees net in de luonge dat je vanaf dinsdag een vergoeding krijgt voor het krijgen van kinderen! Leuk extraatje, toch?
Ana is onze spaanse mama! Goedemorgen! Vandaag komt misschien wel ons eerste juli kindje! SPANNEND! Ik heb redelijk geslapen. Moest er alleen 8! keer uit om te plassen! En dan geen druppels, nee echt een gigantische plas. Had niet overdreven veel gedronken dus waar het vandaan komt... geen idee. Als het nou het overtollige vocht uit mijn enkels en voeten was... maar nee! Lekker vaag dus!
Zo, ben helemaal bijgelezen, maar heb nog steeds geen puf om te reageren, echt 1000x sorry daarvoor. Het komt nog wel. Ik heb het nog even heel erg druk met mezelf. Gisteravond kwam de klap eigenlijk een beetje. Kon niets anders doen dan huilen, huilen en nog eens huilen. En nu nog steeds. Alles is nu zo onzeker voor me, het kan bij wijze van spreken morgen komen maar ook pas over 3 weken. Aanstaande vrijdag moet ik weer naar de gyn toe, maar nu wel naar een andere want die van mij is per vandaag op vakantie. Ik heb heel slecht geslapen vannacht, lag steeds wakker. Ik heb werkelijk waar overal spierpijn, min ribben, mijn buik, mijn benen, mijn rug. Ik voel me zo mislukkeling omdat het inleiden niet gelukt is, terwijl ik ergens wel weet dat ik er zelf helemaal niets aan kan doen. Ukkie wilde er gewoon nog niet uit. Die is lekker eigenwijs (net als zijn moeder). Toen ik gisteren de babykamer op liep had ik het ook heel erg moeilijk, van daar had tie al kunnen liggen als mijn lichaam eens mee zou werken. Pfff, zit nu weer te janken. Marc is weer gaan werken, hij had eigenlijk sinds maandag 3 weken vrij omdat we er vanuit gingen dat het inleiden zou lukken en dus nu met de kleine thuis zouden zitten. Maar ja, dat kan nog even duren. Gelukkig heeft hij een hele meegaande baas en kan hij weer gaan werken en elk moment zijn vakantiedagen weer oppakken. Hij heeft niet zoveel vrije dagen meer, dus van mij mocht hij gaan werken. Ik kan hem immers altijd bellen/mailen/smsen als er wat mocht zijn en dan staat hij binnen 10 minuten thuis. Tygo is gaan logeren bij mijn ouders tot vrijdag, en mijn god wat mis ik dat beest. Ik wil zo graag lekker met hem kroelen, hem lekker vastpakken. Mijn ouders hebben het met de goede bedoelingen gedaan, zodat ik hem niet uit hoef te laten want dat werd ook steeds zwaarder elke dag. Maar ik mis hem echt. Mijn ouders zeiden dat Tygo heel onrustig was zaterdag en maandag, hij merkte er vast iets van. Het weer werkt hier ook al niet echt mee, het was de hele nacht aan het onweren en nu regent het pijpestelen. Er is 1 positief puntje, heb nog niet gespuugd vandaag, maar dat had ik geloof ik maandag en gisteren al genoeg gedaan... Liefs, Tanya
meissie denk maar lekker aan jezelf hoor, dikke knuffel vanuit hier. je ukkie voelt zich nog veelste te fijn bij jou om er al uit te komen maar komen zal die zeker weten want nog even en dan wil die zijn mama op een andere manier voelen ruiken en beleven. probeer nu nog even zoveel mogelijk rust te pakken. we denken aan je
Ik heb jouw verhaal nog niet gelezen, ben gestopt bij deze regels! Tan, lieverd... het is geen verplichting. Al zou je in jouw geval nu niet bijlezen... volgens mij heeft iedereen daar begrip voor! Denk aan jezelf! KUS (en nu ga ik jouw verhaal lezen)
Lieve Tan... jouw lichaam heeft niet gefaald! Het blijkt gewoon weer dat een bevalling niet zomaar op te wekken is. Het werkt toch echt pas mee als je lichaam er klaar voor is. En dan kunnen we wonderolie slikken, sexen, ananas eten, tonic drinken, wandelen, achillespezen massseren, voetdruk punten stimuleren.... het komt pas als het komt! Dat het moeilijk is, pijn doet en dat je er de balen van hebt... logisch. Je hebt het zwaar gehad... en voor niets. En nu zit je weer aan de bloedverdunners en heb je weer die angst van 'als het opeens begint'. Ik heb het vreselijk met je te doen. Wou dat ik iets kon doen om je te helpen. Hou je rustig wijffie! @ tomenjerry, hoe is het nu met Eva?
gaat weer iets beter, ze is koortsvrij nu het hoesten nog maar ze heeft vanacht best goed geslapen tot 5 uur weer in haar eigen bed daarna in ons bed nacht ervoor hele nacht bij ons. foto net gemaakt van haar zielig bij mama. heeft ze normaal de rust niet voor. Hoe gaat het met jou Eef vanacht ook lekker geslapen en is je buik rustig?
Buik is rustig. Redelijk geslapen. Moest vannacht alleen erg veel plassen. Goed, ik ga even douchen....
Hè, Tanya, wat vervelend voor je. Op zic was zo'n emotionele tegenslag wel even te verwachten natuurlijk. Je hebt eindeloos pijn gehad zonder het gewenste resultaat. Volgens mij moet iedere vrouw tot op zekere hoogte haar bevalling 'verwerken'. Jij moet het nu alleen doen terwijl het nog niet af is zeg maar. Je lichaam heeft natuurlijk niet gefaald. Je lichaam heeft zich hooguit verzet omdat de tijd nog niet rijp was. Medisch ingrijpen is ook niet grenzeloos. Blijkbaar kan je zoiets niet ieder moment inzetten. Geef maar even lekker toe aan je verdiet hoor, je moet dit even een plekkie geven. Evelien: ik denk dat je de schade in moet halen van alle andere nachten 'doorslapen'. Haha. Dat van dat vocht kan best goed. Volgens mij heb ik dat ook al eens gehad. De ene nacht moet ik eruit voor steeds 3 druppels en soms weer voor hele plassen. Gekke zwangere lichamen! Ach, je ziet aan alle kanten dat ze zich niet lekker voelt. Dikke kus voor Eva (en haar mama). Hier heel onrustig geslapen. Dacht op een gegeven moment zelfs dat ik misschien bezig was: had zo'n lange, pijnlijke harde buik... Maar inmiddels is alles weer rustig. Ben wel erg opgelucht: mijn dochter heeft geen plekjes erbij gekregen. Ik denk dus niet de waterpokken! Joepie! Twijfel alleen nog of het ziekteverloop altijd hetzelfde is en of ik niet voor de zekerheid moet laten nakijken of het niet toch de waterpokken zijn. Even kijken hoe het verder gaat.