Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    de duimen blijven toch draaien. hier vandaag ook nog niks this er ook nog niet aan toe en dat na de ... haha ach baat het niet schaadt het niet zullen we maar zeggen

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    meiden....

Voordat ik ga bijlezen even het volgende:

Ik denk dat mijn vliezen zijn gebroken, of dat er een scheurtje in zit. Steeds met kleine beetjes verlies ik vocht. De huisarts zei al dat als mijn vliezen breken het niet één grote stroom zou zijn van vocht omdat de baby goed is ingedaald. Ik heb nu een grote maandverband ingedaan om het in de gaten te houden. Ik heb verder nog geen harde buiken of andere krampen. Maar ik vind het wel héééé'l spannend worden nu....

Zo nu even de laatste blz bijlezen.

3. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    SPANNEND VISSIE!

Succes hoor, het lijkt er toch op dat er van alles bij je gaat gebeuren...

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Landa, gelukkig was het bloedonderzoek en de urine goed van je vriendje. Nu maar hopen dat ze snel vinden wat het wel is. Gelukkig was je apk helemaal goed... Wie weet komt de beeb dan toch nog snel bij jou...

Kar, je bent weer lekker bezig geweest met poetsen en opruimen... Doe je het wel rustig aan meid...

Lexi, fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Beebie, ik ben ook benieuwd naar de foto's!

Pienie, ik hoop voorje dat het geen waterpokken zijn, ik kan me voorstellen dat je baalt van de situatie!

Sterrekind: Heel veel succes meid! Zet hem op!

Tanya, geen excuses aub. Jij hebt al je energie nu voor jezelf nodig. Ik kan me voorstellen dat het zo voelt, en nu maar wachten en wachten wanneer dat 'ie er zelf uit wil... Baal maar even flink hoor, maar nog een paar dagen/weken en dan ben je het zo weer vergeten zeggen ze....

Tomenjerry, gelukkig gaat het weer iets beter met de kleine.

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Spannend Vissie. Ben benieuwd of het vruchtwater is. Want ja... dan moeten binnen 24 uur toch je weeën op gang komen, anders gaan ze je helpen. Dus... over niet al te lange tijd heb je dan je beebje in je armen!
    *jaloers* ;)
    hihi, nee hoor, gun het je van harte!

Pienie, heb jij zelf wel al waterpokken gehad?
    incubatietijd van pokken is niet zo heel lang, dus als het toch doorzet dan moeten we even duimen dat je beebje nog even blijft zitten, dan zal het allemaal wel meevallen volgens mij.
    Maar bel voor de zekerheid anders je ha of vk eens...

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dit is Nicci.... van Beebie!

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    *zwijmel*

LIEF HE?

Beebie... dat heb je verdomd goed uitgebroed, dit kleine meisje!

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo, 2 foto's geplaatst voor Beebie.
    De rest van de eer laat ik aan haar over.
    Deze 2 vond ik toch de liefste. Echt van die *smelt* foto's.

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    mooi meissie chantal om trots op te wezen wat een ukkie. spannend vissie duimen

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Beebie, die foto's. AAAAHHHHHH! Inderdaad Eef echte smelt foto's....

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik denk het wel hoor... Ik heb net al een nieuw verbandje ingedaan. (zoveel zat er na een uur toch al in) Enne, ze zeggen dat je er dan even aan moet ruiken :( ... toch maar even gedaan en het rook een beetje zoetig... Het stonk ook niet echt ofzo...

Pff, mannetje komt zo thuis omdat we om 11 uur een afspraak hebben met eventuele opvangouders hier op het dorp. Dus ik heb hem maar niet gebeld. Maar nu zit ik zo te twijfelen wat ik moet doen hè? Wel naar die afspraak gaan of niet? Ik heb nl nog steeds geen krampen of harde buiken. En mijn huisarts is er vanmiddag ook niet, alleen deze ochtend en dan vanaf een uur of 6 weer. Lastig lastig....

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Lastig Vissie, zou makkelijker zijn als er gewoon op je voorhoofd kwam te staan: HET IS BEGONNEN!
    Ben erg benieuwd...

Wat een scheetje is Nicci zeg! Dan weet je weer even waar je het voor doet... En al die haartjes al!
    Echt een poppetje.

Ik heb even de assistente van de HA gebeld. Gevraagd of het verloop altijd hetzelfde is. Ze heeft een paar plekjes die verdacht zijn zeg maar. Maar meestal zitten kinderen binnen een poep en een scheet helemaal onder. Ik heb een onder voorbehoud afspraak voor het einde van de middag. Als er dan niks veranderd is dan zeg ik hem af. Denk dat ik voor de zekerheid gewoon even laat kijken. Niet overbodig stressen, denk ik maar. Liever te vaak dan te weinig gaan... Maar ik maak me wel minder zorgen nu het mee lijkt te vallen.

Zijn jullie al goed en wel opgestart?
    Ik heb me inmiddels wel aangekleed, maar dochter zit nog boven voor de buis en ik plof ook maar weer steeds achter de comp. Ben zooo lui...

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Vissie, gewoon naar die afspraak gaan. Als het toch nog niet is begonnen...

Enne, als uk is ingedaald, dan hoef je nog niet richting HA. Wacht dan lekker tot ie weer dienst heeft en je weeën op gang komen.

Afscheiding ruikt zurig/muf, pis ruikt naar pis :) en vruchtwater zoetig.
    Dus het zal dan ongetwijfeld vruchtwater zijn!

YEAH! We krijgen een juli baby!

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    VISSIE! wat ongelooflijk spannend! :) Hou ons op de hoogte, voor zover mogelijk natuurlijk.. Wat zal je vriend schrikken als hij straks thuis komt en je vertelt het.. Hihihi. Sterkte!

Pienie ik help je hopen dat het idd geen waterpokken zijn, dat zou echt een opluchting zijn! Ga je toch je kraambed wat rustiger in lijkt me. Duim voor je!

Eef wat fijn, alweer een goede nacht.. Zo kom je er wel!

Beebie ik had ze al gezien, maar zeg het nog een keer: wat een mooi meisje! Echt een scheetje...!

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hoe is het vanmorgen met jou Kar?
    Heb je buikkie al toegesproken dat ie vandaag nog even rust mag nemen en dat het daarna moet losbarsten als uk op tijd wil komen?
    Wil mijn schoonzoon nu toch wel eens aanschouwen hoor ;)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zo, ik wilde even apart op Tanya reageren..

Ik heb je post met tranen in mijn ogen gelezen.. Ik vind het zo sneu voor je. En ik snap zo goed je gevoel dat je gefaald hebt, ook al is dat natuurlijk onzin (zoals iedereen zegt hier). Jij was er wel klaar voor, maar Ukkie inderdaad nog niet. Kun je nagaan wat een geweld je lijft heeft doorstaan als je er nu zoveel pijn van hebt.

Kunnen je ouders Tygo niet eventjes langsbrengen, tussen zijn wandelingen door? Dat je lekker kunt knuffelen en bij hem zijn? Hoef je niet naar buiten met hem - lijkt me nu niet verstandig - maar kan hij ook weer even zien dat alles okee is met zijn vrouwtje. Ik zou Morris ook zo missen, ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt.

Lieverd, heel veel sterkte. En denk maar zo, binnen nu en een paar weken is hij er echt! Dan is je kamertje gevuld met een prachtig kindje. *KNUFFEL*

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Het is redelijk. Heb een onrustige nacht gehad, kon slecht in slaap komen en had veel last van mijn darmen (denk ik). We hadden chinees gegeten - dat zou ook de bevalling opwekken toch?! Buikpijn zit er nog, maar verder geen tekenen. Zelfs geen (gewoon) slijm! :(

En ik ben stikzenuwachtig. Geen idee waarvoor. Moet straks even naar de VK toe maar daar zal het toch niet van zijn? Ben wel weer een pond afgevallen, ik kan merken dat het zijn tol van mijn lichaam begint te eisen.

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar... ukkie komt wel. Sommige hebben geen voortekenen en opeens.... floep... na een paar uur is ukkie er. Kijk maar naar Lexi!

Het opwekken van een bevalling met al die bakerpraatjes... ik geloof er niet in. Zijn ook mensen die zeggen dat bloemkool of pannekoeken helpen. Sja...

Succes zo bij de vlos. Goed, ik ga even heerlijk op de bank liggen met een boek. Tot later!

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lees ze! Ik kom straks wel weer even melden hoe het was.

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Tanya; hoop dat je een beetje bijgekomen bent na wat slapen.

Vissie; SPANNEND! Klinkt alsof het begonnen is. Zet m op!

Zieke kindjes; heel vervelend, maar gelukkig hebben ze hele lieve moeders die goed voor hun zorgen!

Kar; Succes bij de vk.

Sterrekind; Je leest dit waarschijnlijk niet nu, maar ik denk wel aan je hoor! Succes!

Ik heb op zich goed geslapen (veel plassen en moeite met goede houding vinden, maar ja dat kennen we inmiddels ;) ). Werd om 10u wakker door een smsje van wat leerlingen (hoe het met me is). Ga zo wat info opdoen ter voorbereiding op mijn sollicitatiegesprek morgen. Heb nog steeds 'last' van heel helder slijm en toen ik vanmorgen mijn bed uit ging maakte mijn buik allerlei gekke geluiden :oops: , alsof mijn darmen ineens weer lucht kregen ofzo....
    En het regent weer....zal ook weer eens niet. Heb wel behoefte aan mooi weer (alhoewel het wel lekker is dat het niet knetterswarm is). Ik zag trouwens vanmorgen in de spiegel dat ik ineens een onwijze onderkin heb en gisteren had ik alweer wat weg van een freggel.... :( . Ik wil pas vrijdagavond beginnen, want heb nog een aantal belangrijke dingen te doen de komende dagen, alhoewel die kleine natuurlijk wel het ALLER BELANGRIJKSTE is!

Deel Deze Pagina