Dat heb ik ook. Ben echt niet bang. Wel heel nieuwsgierig hoe en wanneer het gaat beginnen. Het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. Maar idd dat je straks van je af ligt te sch*ten....dat vind ik maar niets. Heb al gezegd tegen Ruud dat, als ik dat doe, ik er nooit iets over wil horen (het is gewoon niet gebeurd [-( )! En dat ie niet de hele tijd bij mijn doos moet gaan staan [-X . Is wel lief; hij belt elke paar uur, "hoe ik me voel". En elke keer hetzelfde antwoord: Prima, niets aan de hand nog. Heb net alle papiertroep weer eens opgeruimd. Dat doet Ruud nou nooit. Hij krijgt post en als ik mazzel heb opent hij het en....legt het weer op tafel....dus dan leg ik het in de bakjes die beneden in de kast staan (1 van hem, 1 van mij en 1 gezamelijke) en 1 keer in de zoveel tijd ruim ik het dan boven op in een gealfabetiseerd mappensysteem en als die vol zit dan gaat het in ordners. Zo kan ik tenminste alles terugvinden, maar hij zal dus nooit helpen daarmee. Hij vind het 'gewoon k*twerk'. Nee, alfof ik het zo leuk vind, maar moet wel gebeuren he? Hoe is het met de rommelende meiden?
hey dames ook voor mij duimen heb giga buikpijn en nu nog honger maar hoop dat het nu echt door gaat zetten pfff. me ma is hier nu om zo ff te helpen bed opmaken had ik vanmorgen in de was gegooid. maar jemig ben het zat en nee ben niet bang voor bevalling maar heb dan ook al 1 gehad gewoon over je heen laten komen ukkie is trouwens nog goed druk is mogelijk zijn laatste beetje ruimte aan het benutten.
Hihi jody, moet alweer lachen om jou en Ruud.. Ik zie zo voor me hoe jullie met zijn twee'tjes de hele tijd wat aan het kloten zijn met vanalles en nog wat Oke, dus er zijn wel meer meiden beetje bangig, maar dus niet extreem bang. Nou extreem bang ben ik ook niet hoor, maar toch..ik wou dat t gewoon achter de rug was. Het onweert hier al vanaf gisteravond aan één stuk door..bizar dat t zolang blijft hangen!
Hoi meiden! Even een berichtje van Miep. Ik kom een aantal keren per dag om te lezen hoe het met iedereen gaat. En ik leef echt enorm met jullie mee (Vissie, Kar etc.)! (Vissie, ik hou mijn telefoon in de gaten hoor, voor het geval dat.) Maar ik kan gewoon niet steeds reageren, ik heb er echt geen puf voor. Ik kan mijn draai niet meer vinden, alles doet me zeer. Staan kan ik niet meer, zitten doet me ook overal pijn. Het is alsof ik bovenop junior zijn hoofdje zit Ik heb sinds gisteren het kraambed in huis staan en zou er gistermiddag even een dutje op doen, nou dat is gelukt, maar ik kon met geen mogelijkheid meer uit dat bed komen! Wat had ik een pijn in mijn onderrug/bekken! De tranen schoten in mijn ogen van de pijn en ik zakte door mijn linkerbeen. Vreselijk! Ik heb toen zo gehuild, ik ben het allemaal zo zat! Het doet zo'n ontzettende pijn! Als ik het aangeef bij de VK is het antwoord: Hoort erbij.... Volgens mij is het niet alleen mijn onderrug maar is het iets met mijn bekken. Ik heb wat info opgezocht op internet daarover. Maar wat doe je eraan.... Ik ga nu weer stoppen, ik ga proberen om straks op mijn eigen bed een dutje te doen (al weet ik dat ik ook daar bijna niet meer af kan komen) want ik ben zo moe! Sorry sorry sorry dat ik niet op jullie allemaal kan reageren! Jullie moeten weten dat ik wel steeds bijlees en ik ook erg meeleef met jullie allemaal! Please forgive me...... Een heeeeele dikke knuffel voor jullie allemaal! *HUG* Groetjes Miep
KUNNEN WE ALLEMAAL STOPPEN MET DAT SORRY! Meiden, die laatste loodjes zijn zwaar. het feit dat je al bijleest en nu een update geeft over jezelf dat laat wel zien dat je met je gedachten hier bent. Ik lees liever een week niets van je en dat het daarna goed met je gaat dan dat je gaat zitten forceren! Zo... Dat ben ik kwijt Lieve Miep, doe gewoon rustig aan. Het belangrijkste zijn jij en je ukkie, niet wij! Iedereen moet eerst aan zichzelf en buikinhoud denken.
Owwww miep, wat K*T voor je zeg! Ik begrijp je wel een beetje hoor..Maar wat vervelend dat de vlo het zo afdoet..Dat is zowiezo irritant vind ik, elk kwaaltje wordt door iedereen afgedaan als "niet klagen maar dragen"en "hoort erbij"enzo..terwijl je je nu toch echt wel ontzettend klote kan voelen en vooral veel pijn kunt hebben.. Ik hoop dat je op je eigen bed een beetje beter kan slapen of in elk geval liggen. kan nu wel met zo'n dooddoener komen als "nog even volhouden"maar eigenlijk wens ik je gewoon heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! P.s. bij de aldi hadden ze hier van die dvd series: will & Grace, Rozengeur & vodkalime a touch of frost en nog een paar..Met een aantal seizoenen erop dus. Misschien dat je/ jullie (de andere meiden) daar iets aan hebben? Kostte maar 14 euro ofzo en dan kun je wel een hele poos vooruit! liefs Niva..
Bij gebrek aan een baby waar ik hopeloos verliefd op kan worden... Kunnen jullie ook zo intens gelukkig worden van kleine dingen? Mijn jongste kat is een lieverd, voor iedereen, maar voor mij speciaal. Hij is echt mijn schaduw op het moment. Ben ik boven, dan is hij ook boven. Ga ik even naar de wc dan gaat ie mee, ga ik weer zitten dan gaat ie weer in de buurt zitten. Net lag ie zo lief... dan krijg ik tranen in mijn ogen. Hou zo geweldig veel van mijn katten. En toen ging ik met hem kroelen... mijn neus verstoppen in zijn vachtje... en owww, hij rook zo lekker, hij had even buitengespeeld. Ik rook lekker de natuur... het natte gras, bomen enzo... HEERLIJK! (sorry voor het l*lverhaal... maar het zijn in ieder geval geen tuinfoto's )
Maar ik wil jullie niet in de steek laten. Jullie sleuren mij er ook doorheen en ik zou jullie ook zo graag willen helpen..... Maar ik heb geen puf..... Daarom dat ik jullie in een algemeen berichtje laat weten dat ik aan jullie denk en met jullie meeleef! Als jullie dat maar weten! Jullie zijn allemaal kanjers en allemaal zo lief! Groetjes Miep
hihihih van wie moesten we ook alweer stoppen met sorry roepen? ja ik herken dat evelien,....heerlijk die poezen soms.gister kwam mijn poezebeest ook effe bij me liggen..zo lief, in mijn hals, dr koppie op mijn schouder Lovely Ze heeft nu trouwens al sinds twee maanden af en aan een abces op dr staart..dan zakt ie weer af, bijt ze t weer open en ontstaat er weer een nieuwe. Heb dierenarts al gebeld, maar ik moest natuurlijk langskomen. Probleem is..die bezoekjes zijn zó stervensduur en ik heb momenteel geen extra geld achter de hand. Heb wel een heel klein beetje op de spaarrekening kunnen zetten..zouden jullie dat eraf halen, met als risico dat je dus straks met de beep geen extra's hebben maar dat je wel nu naar de dierenarts kan?
Weer zo'n lieve reactie... van Niva en Eveline.... Dankje meiden! Ik ga nu echt een dutje doen. Trusten allemaal. Groetjes Miep
Jij ook hoor! Zodra ik weg ben thuis (we gaan in het ziekenhuis bevallen) hou ik je op de hoogte via sms. Maar vooralsnog geen weeën... Dus blijf ik gezellig met jullie mee kletsen... Alhoewel, ik ga zo lekker languit op de bank en wimbledon kijken.
niva, die van mij had vorig jaar een abces bij zijn staart. Toen hadden we het risico zijn staart kwijt te raken. Het zijn idd. zeer dure bezoekjes aan de da. Maar ik persoonlijk vind het wel belangrijk. Je bent eenmaal begonnen aan een dier, dan maak je het ook netjes af. Indien je extra centjes nodig hebt voor ukkie dan haal je het vast wel ergens vandaan... Goed, ik ga eens kijken of het tennis al begonnen is... vrouwen. En daarna eindelijk mijn foto website in de lucht smijten!
Hallo lieve mensen Vissie: klinkt spannend allemaal, ben benieuwd wanneer het door gaat zetten.... Niva: vervelend van je mogelijk blaasontsteking. Begrijp helemaal dat je er niet op zit te wachten nu! Evelien: wacht ff af of het niet ook vocht is, dat verdwijnt dadelijk vanzelf weer hoor. Is stukke minder vermoeiend dat er van af trainen.... Tanya: tjee meid, wat moet jij een ellende ondergaan! Voel me bijna schuldig dat mijn wensen wel gerespecteerd werden! Hopelijk blijft je voor de rest nu alles bespaard en heb je straks een vlotte bevalling van de kleine......pppffff LMA: Zoë was bij de geboorte 48cm, is mischien leuk voor je lijstje LAnda: duim voor jullie dat jullie woensdag eindelijk duidelijkheid krijgen dan. Fijn dat het met jou goed gaat! Lexi: fijn dat alles goed gaat met de voeding en dat je wijffie zo"n toppertje si Pienie: kan me voorstellen dat je hier wanhopig van wordt. Hopelijk vind je een oplossing die het minst verdrietig is... ppppfff Een dikke knuf voor iedereen die het momenteel zwaar en moeilijk heeft. Vind het heerlijk om te lezen hoe hier ff heerlijk gelucht kan worden en daardoor ook gesteund. Zo nu ik ff, hihi! Zoë en ik zijn gistermiddag uit het ziekenhuis naar huis gekomen. Tjee, wat duurde het allemaal ontzettend lang! Meisje was nogal wat afgevallen en mocht pas naar huis als het aangaf in gewicht toe te nemen. Gister was de tweede dag een stijging, dus mochten we eindelijk! Ze is zo'n snoezig klein poppetje, maar een heel pittig dingetje hoor! Alleen moet ze nu wel beter gaan leren driinken zodat ze sneller groeien Als jullie vragen hebben, stel ze maar. Weet niet zo goed wat ik moet schrijven. Ga nu ff op zoek naar een fotootje knuffie nique enzooi
Ik ben ook weer van 't bed af - met heel veel moeite, net als Miep. Omdraaien zorgt ook af en toe voor tranen in mijn ogen hoor! Dus ik begrijp wat je voelt. Dikke *knuffel* en hopen dat jouw baby niet blijft zitten tot na de 40 weken. Over dat inleiden: ALS het gebeurt is het waarschijnlijk pas maandag dacht de VK. Moet morgen om 12:45 naar de VK en dan nog doorverwezen worden naar de gyn - ALS. Dus voor ik daar terecht kan en alles geregeld is.. Maar goed, we wachten af. Stiekem hoop ik dat morgen mijn bloeddruk ook hoog is. Zodat ik er vanaf ben. Erg he?
Kar: ik kan goed begrijpen dat je enigszins toch nog hoopt op een hoge bloeddruk. Ik hoop dat ze je morgen wel doorsturen en dat het daarna snel over is voor je en je je mannetje vast kunt houden! *knuf* Beebie: tuurlijk vergeten we je niet Twinny: ik heb de lengte van Zoë op de lijst gezet. En wat fijn dat ze nu lekker thuis is, geniet ervan! Nou, ik ben ook in een lekker wispulturige bui. Met 26 weken had ik de geboortekaartjes al klaar (tekst e.d.) en nu wil ik ineens vanalles veranderen. Ben niet meer happy met de tekst enzo.... aaaaaaahhhhhhhh. En Bas (mijn man) is natuurlijk niet thuis, dus dan moet ik weer wachten tot het weekend voordat ik het weer kan aanpassen en door kan sturen naar de drukker.. de kleine man moet deze week dus nog ff blijven zitten
Twinny, heerlijk dat je er weer bent! Ben reuze benieuwd naar een nieuw foto'tje van jullie kleine meid. Hoe bevalt het moeder zijn je? Kar, ik kan me goed voorstellen dat je nu hoopt op inleiden. Ik duim dus voor een hoge bloeddruk Moest je ook even een extra knuffel van Jerry geven!