oeh, dat zijn heerlijke woorden om te horen Nee, ff serieus... ik kan niet in jullie portemonnee kijken, maar een abces kan behoorlijk pijnlijk zijn bij een kat. Komt vaak van een nagel of tand van een andere kat. Zit vol met bacterieën en het gaatje is zo klein dat het zo dicht is. Dus het vuil kan er dan niet meer uit. Wij hadden dit pas met onze dikke kat. En dat was op 1e pinksterdag, dus weekend. Kregen toen een inenting en pillen voor hem. En door zijn gewicht hadden we meer nodig. Bedrag was toen 70 euro. Dusmet een gewoon consult ben je minder kwijt. Maar het blijft altijd even slikken...
Dat had ik vooraf ook: ik vertel het zelf wel. Maar toen ook ik in het ziekenhuis bleef veranderde dat toch. Je kunt natuurlijk een nummer hebben eb alleen gebruiken als je dat op dat moment wilt.
Jaaaaaa de postbode is net geweest! Superlief! Ook namens Chris! Ik moest hem wel even duidelijk maken waarom ik een valsspeler ben! Ik vind het echt lief dat jullie je zorgen maakten om mij! En nu ben ik bijna helemaal klaar met bijlezen! (weliswaar de eerste 100 pagina's vluchtig)
Twinny, wat fijn om je hier weer te zien. Gelukkig is Zoë aangekomen de laatste dagen. Nu blijven groeien hè, meisje! Kar, ik kan me goed voorstellen dat je bijna hoopt dat je bloeddruk nog hoog is. Hoe krom het ook is. Hier nog geen verandering hoor. Af en toe een harde buik, maar dat heb ik wel vaker overdag. Verder als ik ga staan, komt er weer een plasje naar buiten, dus dat blijft het zelfde...
ik hoop dat het snel doorzet Vissie. kom op... we willen juli kindjes zien. Ben benieuwd hoe het bij Sterrekind is!
Helemaal bij! Wie schreef nou dat ze bang is om te poepen tijdens de bevalling? Ik had dat vooraf ook. Mijn lijf zorgde gedurende de nacht dat ik leeg was, heel handig! Toen ik mocht persen bleek dat het beste te gaan te doen alsof ik moest poepen. Ik stelde mezelf tot doel om het bed vol te poepen! (dat heb ik me letterlijk voorgenomen... bevallen doet gekke dingen met je)Dat is mijn tip!
Dat was ik (onder andere)! Bedankt voor de tip, al vind ik het nog eng Wel weet ik dat het kan gebeuren en ik het gewoon van me af moet zetten, maar toch.....
Ik heb dat ook hoor Elma, het is net zoiets als dat als je bang voor honden bent en mensen zeggen 'hij doet niks hoor!' Maar we gaan er maar vanuit dat al die ervaringsdeskundigen om ons heen weten waar ze over praten!
De verloskundige is er natuurlijk ook niet voor niets bij! Als je daar goed naar luistert... En weet je, het is echt waar wat ze zeggen: Je wéét wat je moet doen. En op dat moment ben je al ver voorbij het stadium dat het je uitmaakt hoe je erbij ligt, wie wat ziet en of je poept! Je bent echt een beetje van de wereld. (mijn ervaring)
Wie is Esther haar sms buddy? Melanie? Ik ben benieuwd. Zo'n inleiding kan natuurlijk redelijk lang duren, maar zo lang. Ik hoop dat het goed gaat daar! Was het eigenlijk bekend wat ze krijgt? En Elma jij houdt toch de bevallingslijst bij? Voor de details: Nicci was 40 cm, 1860 gram, thuis bevallen, dysmatuur en in couveuse. Stond er nog meer bij? Ooh ja, bevallen met 37 weken en 5 dagen.
Ik had een klein wondje op mijn rechterenkel, niets ernstigs... Maar nu barst dat ding gewoon open! Puur door de druk in mijn enkels en voeten. Het is weer megadik door het vocht. Zit nu met mijn voeten in een teiltje koud water met daarin van die koelelementen. Zo maar aan Jerry vragen of ie bleekselderij wil meenemen.
Chantal, van harte gefeliciteerd met Nicci... jammer dat ze wel een tijdje in de couveuse moest doorbrengen, is best wel lastig he... heb ook grote bewondering voor mama's als Sonya die zo lang hun kleintje moeten achterlaten in het ziekenhuis! Gelukkig gaat het nu al weer beter met je kleine meid... en idd... ik vind ook wel dat ze een beetje op Ana-Lucia lijkt
Miep; wat kl*ten dat je je zo rot voelt. Schrijf het lekker van je af en voel je niet schuldig dat je even niet kan reageren nu. Daar hebben we allemaal wel eens last van. Ga jij nou maar uitrusten en je voorbereiden op de bevalling. Ik heb het ook hoor met omdraaien en uit bed stappen (en trouwens ook bij het in en uitstappen van de auto). Moet gewoon moed verzamelen om het dan vervolgens met pijn en moeite te doen. En een gekreun dan . Beebie en Twinny; wat fijn een beetje ervaringsverhalen. Lexi bereid ons ook al zo goed voor. ! De onweer is nu hier ook gearriveerd. Was dat nou bij jou Niva, dat het al de hele dag onweerde? Is het nu weg dan? Zo, ga nu weer tennis kijken. Tja, ik kan echt gewoon naar alle sporten kijken (bij ons zet ik ook voetbal op ipv van Ruud ). Vissie: hoeveelste maandverbandje zit je inmiddels?
Hoi meiden, Ik heb nooit echt wat met spreekwoorden gehad maar er is er 1 waar ik het nu 100% mee eens ben: De laatste lootjes wegen het zwaarst. Voor iedereen alvast een dikke knuffel! Beebie: Wat een plaatje van een dochter! en al zoveel haar. Leuk dat je weer zo flink aan het typen bent hier. Twinny: Welkom back meid! Tanya: 100 duizend knuffels voor je. Meid wat heb je het ontzettend zwaar! Kar: Voor jou ook. Zal duimen voor je dat je bloeddruk te hoog blijft. Nog even volhouden meid. Miep: JIJ bent ook een van die kanjers hier waar je over schrijft. Doe het rustig aan. Vissie: Wow succes, het moet nu toch wel echt gaan gebeuren. Mispoes: Meid wat zul je balen.. zet m op nog eventjes. Niva: Ik ben niet echt bang voor de bevalling maar ik begin het wel erg spannend te vinden. Vooral omdat ik zo benieuwd ben naar mezelf: Hoe ik omga met de pijn etc. Poepen, kotsen of dergelijke boeit me niet. Pienie: Gaat het weer wat beter met je? Voor de andere: Ik denk aan jullie! Mezelf: Ik geloof niet dat ik de komende dagen erg actief aanwezig zal zijn. Ik zit er even een beetje doorheen. Door alle hectiek van de laatste 2 weken en vooral ook omdat ik me nog ernstige zorgen maak over m'n vriendje. Moet even mijn rust weer gaan terug vinden.
verbandje...??? Zeg maar gerust inlegvellen...! De 6e ofzo... En er komen maar geen weeën. Er mag nu wel iets gebeuren hoor. Mijn darmen gaan wel als een gek te keer. Oww. nu belde mijn schoonzus net (andere) of het goed is dat ze vanavond even langskomt, naar het kamertje kijken enzo... en ik kon natuurlijk geen smoes verzinnen. Als het nog steeds zo is als nu, tsja dan is er niks aan het handje en kan ze gewoon komen. Maar liever wil ik gewoon alleen met mijn vriendje zijn vanavond...