Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oohhh vissie spannend....
    Hoe is het nu ?
    Ben heel erg benieuwd! :D

Sterrekind: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter LIEVE

Kar: Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen... Ben benieuwd wanneer jullie kleine zich laat zien... Hopelijk heel erg snel!

Ik ben er ook weer...
    Paar vervelende emotionele dagen gehad vanwege het overlijden van de oom van mijn man... :( vandaar dat ik hier effe niet meer ben geweest.

Met mij gaat alles wel prima...
    Heb alleen sinds een paar dagen s'morgens heel erg veel last van mijn bekken. Verder heb ik veel last van slijmverlies en harde buiken...
    Gisteren op controle geweest bij de vk en alles was goed!
    Was zelfs 3 kilo afgevallen en dat terwijl ik nog veel vocht vast houd.
    Ze schatte de kleine op 7 pond...
    Hopelijk is het niet nodig ;) maar anders moet ik volgende week woensdag weer komen...
    We zullen zien van ons mag ons kleintje nu wel komen... :)

Gr marloes

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Melanie: Oh wat heeeerlijk dat jij nu ook verlof hebt! Geniet ervan.

Kar: Vandaag al 40 weken! Gefeliciteerd (offuh, juist niet gefeliciteerd?) Hopen dat ukkie er nu toch echt eens uit wil.

Jaaaa geboortekaartjes, ik ben ook wel heel nieuwsgierig! Wat voor kaartje en wat voor gedichtjes enzo. Oh Lexi, dat is een lief kaartje! En inderdaad origineel, nog niet eerder zoiets gezien. Wat voor gedichtje had je erop?

Ky84: Bedankt voor het succes toewensen! Geniet jij maar lekker van je kleintje! (zal wel lukken) Veel plezier vandaag op het consultatiebureau.

Vissie: WAUW! Spannend hoor! Succes en sterkte meid! Je weet waar je het allemaal voor doet he!

Marloes: Ben je er nu weer een beetje bovenop? Bah, die trieste berichten ook altijd.... En ik hoop ook voor jullie dat de kleine zich snel meldt. Dat zou dan weer een lichtpuntje zijn, hebben jullie wel nodig lijkt mij.

Groetjes Miep

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ikke: Slechte nacht gehad, maar dat wist ik al van te voren. Gisteravond op verjaardagsvisite geweest (buurmeisje werd 2 jaar) en het was bijna half 2 toen we thuis waren. Ik voelde al dat het een slechte nacht zou worden, ik was gewoon nog niet moe. (Zou het komen door mijn middagdutje van dik 2 uren, hihi.)
    Toen om half 2 nog even wat 'mondwerk' verricht bij vriendje :) :) (ik was toch nog niet moe...)
    Toen gaan slapen, ben na 3 uur in slaap gevallen en heb echt elk half uur op de wekker gekeken, tot half 7. (Ondertussen nog 2 keer moeten plassen) Toen kon ik niet meer slapen en ben er maar af gegaan.

Ben zelfs nog naar beneden geweest om mijn mobiele telefoon te checken omdat Vissie gisteren al zo 'rommelde'.

Vandaag is mijn vriend vrij, heeeerlijk! En het lijkt ook mooi weer te worden!

Groetjes Miep

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeiemorgen Sterrekind gefeliciteerd en mooie naam. super.
    Vissie succes laat maar snel komen.
    Hier is het niet doorgezet *** maar kijken hoe het vandaag gaat als het mogelijk is vanmiddag even boodschappen doen. EVa is redelijk opgeknapt alleen nog verkouden en af en toe hoesten. moet zeggen dat ik hoop dat ik nu niet ziek wordt heb namelijk keel pijn en begin te hoesten geen zin in. nou tot later

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goeiemorgen Wietske.
    Nou dat kun je er nog net bij hebben dat je zelf ziek wordt... (dus niet!)
    Hopelijk valt het mee. Doe maar (als het kan) rustig aan vandaag.

Groetjes Miep

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    we doen niks anders Miep;) we willen actie hahaha even voor pienie ** dat ze waterpokken heeft laat ze maar gauw opknappen en ukkie nog even blijven zitten.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ga even bankhangen.... ben zooo moe. Ik hoop dat ik even kan slapen. Tot later!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    slaap ze meid

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Vissie... SPANNEND! Inmiddels alweer wat uren later. Hoop dat ze nu met goede regelmaat komen en dat ze goed hun werk doen. Of nog liever... dat je er vanaf bent, dat jullie je ukkie in jullie armen hebben kunnen sluiten.

Kar... succes vandaag. Hoop voor je dat ze de verlossende woorden gaan uitspreken. Hou je me op de hoogte?

Melanie! Ja, misschien had je idd. wel iets gezegd dat je weg was. Weet het even niet meer *schaam* Maar fijn dat je terug bent... en met VERLOF! Gefeliciteerd!

Lexi, leuk kaartje!

Ky84, bedankt voor je lieve interesse in ons juli mama's!

Marloes, doe lekker rustig aan. Kom eerst deze klap maar lekker te boven!

Miep, half 2 :confused:
    Dat haal ik echt niet meer. Ook niet als ik 's middags slaap.
    Doe lekker rustig vandaag en ik hoop dat je vandaag je uurtjes slaap weer wat inhaalt!

Pienie, hoe is het met je dochter?

Tomenjerry, en hoe is de stand bij jou? Hoop dat je zelf alleen wat kwakkelt en dat het niet doorzet!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Er stond binnenin een Engels/Australisch verjaardagsliedje (hahaha dat had ik bij de flying doctors gehoord natuurlijk ;) :oops: ):

Why was she born so beautiful?
    Why was she born at all?
    Because she had no say in it,
    No say in it at all!

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Krijg net een sms van Esther:
    Lieve moest gister naar de couveuseafdeling ivm haar bloedsuikerspiegel. Als het weer stabiel is mag ze terug.

Groetjes, Melanie

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Vissie spannend! Leuk dat je het nog wel even komt delen hier, als het te erg wordt neem ik aan dat je gauw weg bent, hihi!

En gefeliciteerd met LIEVE! Weer een meid he!

Marloes, geen excuses voor je afwezigheid nodig hoor! Snap het best dat dat overlijden je niet in je koude kleren gaat zitten...

Iemand nog iets van Tanya gehoord? Ik krijg geen antwoord meer op de sms (gistermiddag de laatste gestuurd) dus ik hoop dat het goed met haar gaat of dat ze druk is.

Ikzelf ben de koorts redelijk te boven alleen nog vreselijk moe. En ik ben niet alleen mijn moeder maar nu ook mijn schoonmoeder een beetje beu aan het worden. Die heeft nooit borstvoeding gegeven dus weet niks van regeldagen en van zuigtechnieken enzo, komt ze steeds met opmerkingen dat ik haar zovaak aanleg en dat ik haar moet laten huilen en of ik er niet gewoon een flesje bij zou doen. NEE DUS! Ik wil nog geen flesje introduceren, en als ze regeldagen heeft dan leg ik haar gewoon wat vaker aan tot vraag en aanbod zich weer hebben gestabiliseerd, en laten huilen gaat dus niet gebeuren als ze honger heeft; met borstvoeding kan je een kind niet verwennen zeggen ze.

Sorry even voor dat egobericht maar ik heb best een hoop zitten huilen en twijfelen, tot het consultatieburo én een collega van Marcel met kinderen van 20 allebei bevestigden dat ik het juist goed deed! Dus ik ga kind zo maar weer eens voeden en wegen en badderen, en heerlijk mijn eigen ding doen want er komt vandaag NIEMAND!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lexi, wat vreselijk, al die mensen die denken het beter te weten. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieve lexi... als ik alles van je zo lees... dan doe je het super!
    Dus laat je niet aan het twijfelen brengen!
    Je bent een topmama!

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja en terwijl zij helemaal geen bv gegeven heeft! Zo irritant!

Nou ja, ik ga weer naar boven, even lekker moederen!

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En geniet jij lekker van je verlof meid?

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik had vannacht zo'n stomme droom....

Ik was aan het bevallen...
    En toen kwam pinda eruit. Dus ik wil zeggen
    'hallo *naam* ben je daar eindelijk'

Werd Jerry toch kwaad...
    IK WIL NIET WETEN WAT HET IS!
    HET MOET EEN VERRASSING ZIJN!
    :)

Dus ik vanmorgen tegen hem 'ehm Jer... als het geboren is, wil je dan wel weten wat pinda voor geslacht heeft'.
    Toen kwam ie niet meer bij van het lachen...

Hoe kan je zoiets nou dromen... :rolleyes:

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dringt nog niet echt door.... :)
    Ben vandaag alleen niet vooruit te branden. Heb nog helemaal niks gedaan... hang alleen maar op de bank. Maar zal zo wel moeten...boodschappen, opruimen ed :cry:

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    WIe weet is het een teken dat je nu gauw aan Jerry bekend gaat maken wat het is? Vind het toch knap dat je het tegenover hem zo lang stil hebt kunnen houden!

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lexi: Wat Eveline ook al zei: Je bent echt een topmama als ik dat zo allemaal lees! Laat je niet aan het twijfelen brengen (helemaal niet door onervaren 'beterweters')

Eveline: Whahaha, ik moest zo lachen toen ik je droom las.... IK WIL NIET WETEN WAT HET IS, HET MOET EEN VERRASSING BLIJVEN! *grinnik*

Deel Deze Pagina