Ja echt wel! Haar mondje, haar neusje... Ik zie het wel! Ik zal nog eens een 3D foto in mijn album plaatsen. Ik heb trouwens een aantal meiden kunnen uitnodigen voor hyves.
Dat is het 'voordeel' van in het ziekenhuis liggen: je mag bezoek afhouden. Men belt gelukkig. Tot nu toe hebben we bijna alles nog afgehouden, op familie en heel goede vrienden na. We plannen in eerste instantie alleen waar we zin in hebben en ook niet teveel. Nicci kan die drukte ook nog niet hebben en gaat niet van hand-tot-hand. En dat duffe herken ik helemaal niet! Was juist hyperactief! Nog steeds!
Jeetje ze heeft het maar zwaar! Wens haar maar heel veel sterkte! (ik hoop verderop te lezen dat jullie uk er is en het goed gaat met Tanya)
Astrid van harte met je zoon... Over een x aantal jaren heeft ie het voor het kiezen, want er worden alleen maar meiden geboren! Twinny, volgens mij heb jij werkelijk op iedereen gereageerd! Petje af, want ik vergeet geloof ik 3 kwart van de mensen (zwangerschapshormonen?) Ga even teruglezen wat er verder geschreven was. Ik ben vandaag (ook baaldag) naar Ikea geweest. Echt een vrouw, maar geld uitgeven helpt me altijd erg goed! Dekbedovertrekken gekocht die heel mooi blijven/nauwelijks kreuken (ideaal voor de kraamtijd), kussentje voor op de schommelstoel van de babykamer etc etc. Uiteindelijk 120 euro armer, maar mijn baalhumeur gaat wat beter. Ook omdat er voorlopig (afklopppen) geen extra waterpokken bij lijken te komen. Na dat geslenter had ik enorme pijnlijke harde buiken. Echt veel. Bijna twijfelde ik of ik bezig was, maar het was echt als gevolg van de inspanning.
Update Vissie: Om 16:15 uur geboren: Jeroen. Via keizersnede. Hij lag met het hoofdje verkeerd en kon er niet uit. Verder alles goed. Groetjes daar. Vissie Vissie: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE KLEINE JEROEN! Groetjes Miep
Vissie, gefeliciteerd met Jeroen! Ik hoop dat alles goed is met jullie en natuurlijk ook met de papa! Ook al een keizersnede.. Daar zijn er ook veel van bij de juli-mama's!
He wat vervelend voor jullie. Nog maar net thuis en dan dit. Ik hoop dat ze snel van haar verhoudheid af is. Heb je wel een tip of truc meegekregen vanuit de EHBO? Weet je hoe je haar neusje 'snot vrij' kunt krijgen? Drinkt Chedella al volledig en uitsluitend aan de borst?
Vissie gefeliciteerd met Jeroen Astrid met Rick en de rest die ik nu ben vergeten (gaat opeens rap met de baby's)
Sterrekind gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter lieve! Pinkpuma gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Rick! Vissie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jeroen Gr Jacquelien
Astrid, gefeliciteerd met jullie zoon Rick! Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat jullie lekker genieten!
met al t rennen achter elin aan vergeet ik foon te chechen was weer update vab marc: tanya ligt aan een infuus en moet vannacht blijven. de bloedonderzoeken waren goed. ze mag niks eten of drinken. ze proberen haar maag rusti te krijgen. met ukkie gaat alles goed, heel bewegelijk.
Wat bij onze meid goed werkt is een gaasje nat maken, oprollen en door haar neusgat(je) rollen. Op die manier trek ik het snot naar buiten.
Vissie gefeliciteerd met jullie zoon Jeroen! De boys gaan goed zo Ik hoop voor Tan dat het nu echt resultaat oplevert..we gaan gewoon heeeel hard duimer voor 'r ! Welterusten allemaal! xKaartje
Wat ik zat te denken: de juli mama's hebben de kids gekregen in mei, juni, julli en waarschijnlijk komt er ook wel een augustus beeb bij! Dat zijn gewoon 4 maanden!