Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeimorgen allereerst Vissie gefeliciteerd met jeroen en Astrid gefeliciteerd met Rick. valt me op dat de jongens van die lekkere oerhollandse namen hebben tot nu toe. leuk man.

Ik kreeg vanmorgen een dood schrik toen ik op mijn interntebankieren keek UWV had even lekker uitbetaald heb nu voor het eerst meer geld om mijn rekening als mijn manneke *grinnik* dat wordt na de bevalling lekker shoppen. en sparen.

Met mij nog geen beeb wil dus ook niet doorzetten hoewel ik gisteren in de winkel liep en een pijn bah hoopte echt dat het ging doorzetten bah nu is het weer rustig maar voel me verder hondsberoerd keelpijn koppijn mijn hele lichaam pijn en kan wel slapen maar dat gaat moeilijk met Eva om mij heen die knapt steeds verder op. Eef hoop dat het bij jou nu ook eens verder gaat laat ukkie maar komen en dan natuurlijk Tanya volhouden meid we denken aan jou en je manneke jullie hebben straks hopelijk ook een beeb vast. Marc bedankt voor de update. dikke knuffel.

2. jessica84

jessica84 Actief lid

Jun 27, 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    ja dat snap ik wel maar omdat ik dus als me bevalling zichzelf aankondigd en me bloeddruk zodanig hoog is dan kan ik dus een beroerte krijgen en dat is iets wat me onwijs angstig maakt dus het is best dubbel allemaal het liefste wacht ik ook gewoon dat die kleine zich vanzelf meldt :(

liefs jessica

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Hoe zit het eigenlijk met de meiden die de 1e beeb krijgen Hebben jullie ook een idee van hoeveel beebs voor jullie mooi zouden zijn? bij ons, Pascal wil graag 2 en ik wel 3 of 4 maare waarschijnlijk ga ik wel winnen met 3 kindjes na deze beeb want hij heeft namelijk een groe wens op een .... en aangezien dit beebje iets anders is wodt het waarschijnlijk nog een keer gokken hahhavindt ik helemaal niet erg

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Wij gaan eerst voor deze. Eerst maar zien hoe alles verder gaat. Eerst goed ontzwangeren want ik vond mijn zwangerschap geen roze wolk en toch behoorlijk zwaar met alle klachten.

Na een jaar willen we verder kijken. Dan ben ik bijna 35 en is Jer 39. Dus meer dan 2 zullen het er hier niet worden!

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    dat is begrijpelijk meid dan kan je leeftijd hard gaan meespelen he. en je lichaam tijd geven is zowiezo nodig this al zwaar genoeg

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, ik ben al terug van de apk-keuring. Lekker zo'n afspraak 's ochtends om half negen... hoef ik voor de rest van de dag de deur niet meer uit. Bummetje zit echt heeeeeeeeeeeeel diep ingedaald. Bluddruk 105/55 en verder geen bijzonderheden. Het is niet zo'n groot kindje, maar da's niet raar. Ik ben 1.63 en Mario 1.74, dus reuze-kids krijgen we niet.

T-shirt: iedereen zat wel te lachen. Een vrouw kwam zelfs vragen of ze een foto van me mocht maken. Tja en verder.... heb je natuurlijk altijd van die grapjassen die porberen ook lollig te zijn: "van mij is ie niet, hoor" of "is het geen tweeling" of nog erger "ben je zwanger".... Ik zag trouwens nog 2 andere bolle buiken. Eentje had nog 7 weken te gaan en de andere was een maand of 6/7. Dus ik ben niet de enige gek ;)

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag is het zomerfeest op de creche van Meallán :cry: Nou, er is hier in de verste verte geen zomer te bekennen :cry:

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Moet jij je niet gewoon even ergens vre-se-lijk druk over maken voor je naar die afspraak gaat? Ruzie met de buurman over zijn geparkeerde auto ofzo? Of schelden tegen een of andere eikel die zijn hand niet uitsteekt als hij af slaat? Misschien helpt dat om je bloeddruk nog een klein ietsiepietsie op te krikken?

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Nee Melanie, de zomer ZUIGT gewoon dit jaar! Komt zeker speciaal voor ons pas in september als we alweer wat uitgezwangerd zijn? Wilde er vandaag met de wagen op uit maar geloof dat ik dat wederom kan vergeten!
    Ow enne je T-shirt is werkelijk geweldig!

Vissie, gefeliciteerd met je zoon!

10. jessica84

jessica84 Actief lid

Jun 27, 2006
    111
    0
    0
    den haag
    ja he lexi had ik nog niet aangedacht of misschien wel even driftig gaan opruimen ofzo wordt er zo langzamerhand wel een beetje gek van moet 3 keer in de week naar het zh toe :evil: maar goed nog eventjes geduld hebben dan maar.

en hoe gaat het met jou
    liefrs jessica

11. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    YEAH! Ik heb net een top laptop op de kop getikt! Dus ik kan straks a la La Lex vanuit bed internetten ;)

12. jessica84

jessica84 Actief lid

Jun 27, 2006
    111
    0
    0
    den haag
    das lekker wou dat ik vanuit me bed kon internetten kan je nog lekker relaxen ook tussendoor

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hebben jullie het topic gelezen in de Lounge? Over foto's die meiden in hun album hebben. Weet zeker dat het over mij gaat..... En misschien ook Eveline?

Groetjes Miep

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jessica: Lees en wind je op! Dat zorgt voor een hoge bloeddruk!

Grapje hoor!

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Melanie: Ik vind je t-shirt ook super! (Ik zou geloof ik zoiets niet aan durven te trekken...)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ff inbreken hoor meiden
    Aangezien er idd een hoop commetaar is bepaalde soort foto's waar de meningen over verdeeld zijn. Denk idd die van Loltsje en Evelieveling, nou meiden vind dat jullie trots moeten zijn op jullie mooie foto's!
    Dat wou ik alleen even kwijt ;)
    ZO dan huppel ik nu weer uit jullie topic

Fijne zwangerschap meiden
    Liefs Ikke

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet gelezen, ik ga eens kijken in de lounge...

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb het net gelezen. Belachelijk dat er een topic over is geopend. Gelukkig vinden de meeste dat het gewoon moet kunnen. Sommige mensen zijn er kennelijk (uit verveling of zo) gewoon erop uit een rel uit te lokken met welk onderwerp dan ook.
    Zet maar lekker terug in je album, kan jou het schelen!

Wel grappig dat je zulke foto's in je album hebt maar niet met zo'n t-shirt gaat lopen ;)
    Bij mij is het eerder andersom. ALhoewel, als ik niet zo'n striaebuik zou hebben.....

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Haha, ja daar zat ik zelf ook aan te denken, waarom wel naaktfoto's in mijn album en niet in zo'n t-shirt gaan lopen....
    Ik denk dat het is dat ik dan bang ben om reacties op dat t-shirt te krijgen (en ik ben niet zo'n held in het verzinnen van opmerkingen enzo.) Die foto's staan in mijn album en als mensen er iets over willen zeggen, gaat dat niet mondeling maar via deze site. Dus heb ik altijd nog tijd om een reactie te bedenken....
    Dan sta ik dus niet met mijn mond vol tanden, maar kan ik er even over nadenken wat ik wil typen. (Ben ik nog te volgen?)

20. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Yeah, geweldig topic! ;)
    Jee, waar een mens zich wel niet druk om kan maken... hoe een ander op de foto staat!
    Pfffffffff

Ik ben bijna geneigd een 'open dozen show' foto te gaan maken :p

Share This Page