Kan ik me wel voorstellen ja... Maar op dat topic krijgen ze nu de wind van voren door Evelien.... Zal ook geen pretje zijn
hahaha... Oke... die zit! Ja sorry hoor... ik zit hier niet op een forum om op mijn tenen te lopen. En als ik ernaast zit... dan zeg ik het ook. Zo ook mijn directheid ooit naar Sonya toe. Maar dat is echt helemaal weg. Kan haar nu echt heel erg waarderen! Soms is het beter iets uit te spreken dan het op te kroppen!
Eveline: Go girl go! Jij kan je altijd zo goed verwoorden. Je gaat er echt tegenin (positief bedoeld hoor). Ik heb dan al snel zoiets van: pfff, maken jullie je niet druk, ik haal de foto's er wel af en dan hebben jullie niks meer om te roddelen..... Ben ik te goed misschien? Hahaha. Groetjes Miep
Goedemorgen! Moest eerst even dat topic in de lounge lezen hoor.. Jeetje zeg. Waar maak je je druk om. Kijk dan niet! Jammer dat je je foto's hebt weggehaald Miep, ik vond ze ook erg mooi. Jessica: succes in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je hoopt dat je bloeddruk hoog is; had ik gisteren ook. Ik duim voor je! Ik moet zoveel aan Tanya denken.. Ik denk toch dat deze hele bevalling ondertussen behoorlijk traumatisch begint te worden voor haar. Zo sneu. Juist haar had ik een makkelijke en mooie bevalling gegund! Eef, wat een ellende dat gerommel bij jou. Heb je de VK al gebeld of je langs mag komen? Vocht in je gezicht is inderdaad niet zo'n goed teken. En hoofdpijn erbij. Hier is alles wel okee, heb vannacht redelijk geslapen. Wakker gelegen van 5 tot 7 maar daarna weer even ingedut. Werd alleen vannacht wakker met enorme rugpijn, ter hoogte van mijn nieren. Echt heel erg. Na 't plassen was het iets beter maar ik schrok wel. Even in de gaten houden.
Kar, dat klinkt niet goed. Kan toch een blaasontsteking zijn. Fijn dat je redelijk geslapen hebt. Ik mag zo even tussendoor naar de vk om het even te laten controleren. Of ik gelijk even urine mee wil nemen, kijken ze dat gelijk even na. ja, ik heb het dus ook heel erg met Tanya te doen.
Moet even mijn schoonmoeder/de werkster overleven maar dan is de dag weer van mij. Kind ligt alweer op bed na een fikse voeding (tis een hongerlap maar ja dan wordt ze groot en sterk he!) en schoonma is beneden aan het stofzuigen. Over een half uur ofzo komt ook nog iemand van het consultatiebureau en daarna wilde ik Elin maar eens in een badje mikken. Hopelijk zonder pottenkijkers (lees: schoonmoeder) maar ben bang dat dat er niet in gaat zitten... Verder wel redelijk heppie hoor
Jaaaa dan kunnen we van bed naar bed mailen Maar ik ga vandaag niet in bed liggen, wel even proberen te slapen vanmiddag maar dat doe ik beter zonder pc, ging gisteren ook niet zo goed haha, ga je toch dingen doen ipv slapen...
ppffff dat die meiden zich druk maken over jullie lichaam, het is toch vrijblijvend ik zou het zelf persoonlijk niet willen en vooral niet durven maar jullie wel dus als je er zelf geen moeite mee hebt gewoon doen.
Wil je het even voor me samenvatten Eef? Ben wel benieuwd maar geen tijd om te loungen vandaag. Bijlezen al druk genoeg
Jaaaaa DOEN! Haha als ik nog hechtingen had gehad dan deed ik met je mee (niet dus, mijn doos hoeft niet op de foto, maar als ik durfde deed ik het zo!)
PFFFFFFFFFFFFFF kan iemand eens wat energie deze kant op sturen... Heb nog niks gedaan..... Vaatwasser moet leeg, bedden opmaken, 4 manden was opvouwen, 1 mand was strijken, opruimen enz....
hahhah die topic....ik vind het hartsikke mooi die fotos van die buiken..mischien is die gene wel gewoon jaloers op jullie geweldige buiken. pffffff ik zou willen dat ik zo een buik had dan had ik het de wereld laten zien
Jij hebt iets veel mooiers dan zo'n buik Jij mag niet klagen Gaat het goed met jullie kleine meid? Of in ieder geval weer de goede kant op?